Diskuze

Oprava plynu u Národního blokuje tramvaje, zpožďují se o půl hodiny

Oprava plynovodu u Národního divadla zkomplikovala už tak problematickou dopravu přes centrum Prahy. Tramvaje ve špičce stojí přes celou Národní třídu a nabírají až třicetiminutové zpoždění. Omezení potrvá až do 10. října, kdy výkopové práce skončí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D45a24v83i23d 66P87e86n52k

4. 10. 2016 22:45

nojo, každej si vozí prdelinku, tak at si počkaj všichni...opravovat se musí a bude

0 0
možnosti

Jestli tomu správně rozumím - jedná se odlouho a pečlivě plánovanou opravu (po 50ti letech), která DP a odbordopravy na Magistrátu zase jako vždy zaskočila nepřipravené... Takže problémzjevně není v řidičích ale úplně někde jinde ...

1 1
možnosti

Já mám jasno.

Protože má být náměstí u ND přejmenováno na náměstí Václava Havla, tak se jistě jedná o sabotáž, jež má tuto slávu poškodit! Republiku si, ale rozvracet nedáme! A se všemi sabotéry zatočíme!

0 0
možnosti

DP chystá na středu 5.10. tyto operativní změny:

2 Sídliště Petřiny - Malostranská na nábřeží E. Beneše - Čechův most - Právnická fukulta - Staroměstská na náměstí J. Palacha - Malostranská

17 linka provozována v trase Sídliště Modřany - Palackého náměstí a dále odklonem přes zst. Zborovská - Anděl v Nádraží ul. - Na Knížecí - Plzeňka - Smíchovské nádraží a Vozovna Kobylisy - Výstaviště Holešovice - Čechův most - Staroměstská na náměstí J. Palacha - Malostranská - Malostranská - Čechův most

18 linka provozována v trase Vozovna Pankrác - Karlovo náměstí a dále jako linka 22 ve směru Nádraží Strašnice respektive Nádraží Hostivař a Nádraží Podbaba - Malostranská na nábřeží E. Beneše - Čechův most - Staroměstská na náměstí J. Palacha - Malostranská linka 22 je ze zst. Královský letohrádek zkrácena do zst. Malostranská a odkloněna jako linka 18.

9 nemá být odkloněna.

0 1
možnosti

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }

Především je nutné okamžitě rozdělit 9 a poslat každou 2 soupravu přes Palacký most do Lazarské!!!

Tramvajový provozze čtvrtí které byly převážně součástí Prahy 5, a nejsouplně napojeny na metro, mezi Řep a Smíchovem je docentra zbytečně veden výhradně kolem Národního divadla, předlety byl při menší poptávce rovnoměrně rozložen do dvouvětví.

Postupným rušením paralelních alternativních trasse podařilonenápadně, postupně a důsledně vytvořit na mnoha místech body schopné spouštětopakovaně její totální kolaps. Z Prahy 5 jezdily tramvaje docentra paralelně nejen přes Národní divadlo, ale i přesJiráskovo náměstí. Větev přes Jiráskovo náměstí - linka 15do Nového Hloubětína zanikla definitivně. Vytvoření Metrolinek dovršilo přetížení křižovatky u Národního divadla.Pak stačilo málo a ucho se utrhlo. Celou potenciálně dlouhodoběkrizovou situaci by mohlo mimo obnovení spojení přes Jiráskovonáměstí odlehčit a vyřešit i uvažované tramvajové spojeníobou břehů Vltavy před stávajícím přes Palacký most - protiproudu řeky.

Kandidáty na kolaps jsou pravděpodobně ikřižovatky Lazarská a Senovážné náměstí. Podobných míst jeale více. Existence metra tuto situaci sice současně řeší azastírá, ale při souběhu výpadku některé z jeho linek spodobnou situací jaká nastala v těchto dnech by vedlo pouze kdoporučení občané choďte raději pěšky, alespoň někamdojdete!

Proč Praha 1 bojuje proti návratu tramvají naVáclavské náměstí?

Co takhle zrušit, třeba jen některédny - na zkoušku na Praze 1 všechny stanice metra? Samozřejměumožnit přestupy mezi jeho linkami, ale ukázat, že bez tramvajív centru se prostě město neobejde. Místní radnici se zatímpodařilo obvod naprosto vylidnit, a všechny užitečné obchody aslužby z něj vypudit.

Těšme se na další odborné zásahyvšech zúčastněných!

Vytvoření pěších zón sautomobilovým provozem a absencí veřejné dopravy názornědokumentovalo kvalifikovanost podobných zásahů!

1 0
možnosti

A to si počkajte aké to tam budě zapchaté zajtrá, keď tam budú okrem tehoto všetkého popísáného isto ešče naviác davy luděj, čo za zúčastnija tej slávnosti pri ktorej sa tam budě otvárať to "námestije" Vaška Havloj.

A patrno vďaka temuto slávnému kulisiákovi a dramatíkovi sa v hentém priéstoru tá doprávná situácija budě v budúcnu ešče viácej komplíkovať nebo isto tam budě zachádzať a parkováť množstvo autokárov s turístámi z celého svetá, ktorý budú chciéť hentén pamiátný rynok največšijého Čechá isto navštíviť a pokloníť sa jeho pamiátke.

0 0
možnosti

Včera nejezdila sedmnáctka z Modřan do centra ještě o půl deváté. A ve čtyři nás řidič sedmičky vyklopil v Lidické, protože tramvaje stály přes most a Palačák až na Karlák. Vrátila jsem se k Andělu a jela aspoň k Národnímu devítkou - když jsme odjížděli, vypadalo to, že už brzo se ucpe i ta křižovatka u Anděla.

0 0
možnosti

Normálně jezdím z Právnické fakulty na Karlák tak okolo 10 minut. Dnes jsem jel jen na Národní třídu téměř 30 minut...;-(

0 0
možnosti

P65e88t35r 71A40g63u34l81á21r

4. 10. 2016 17:30

Tak to bych si koupil skládací koloběžku nebo jel ty dvě stanice metrem.

1 0
možnosti

J29a56n 78D34l81o24u66h15ý

4. 10. 2016 16:41

To je tak, když se rozkope všechno najednou.

1 0
možnosti

Ten problem je automobilova doprava, kvuli popojizdejicim autum blokujici lazarskou, jsme s tramvaji stali-popojizdeli na krizovatce myslikova - lazarska 15 min....

4 2
možnosti

V11í35t 36P53r59a46ž90á71k

4. 10. 2016 16:37

Problém je, bohužel, spíše v tom, že jsou centrální tramvajové tratě přehlcené a kapacitně již nejsou schopné pojmout například odkloněnou linku 17, jak se stalo v tomto případě. Tramvaje se tak již blokují navzájem a auta v tom nehrají nějakou dramatickou roli - bez nich by to bohužel již vypadalo velmi podobně. Řešením je již pouze dobudování tramvajových tratí v centru (Václavské náměstí například) a netvoření linek obsluhovaných sólo vozy T3.

2 0
možnosti

Nám jede poslední autobus do města ve 14:15. No tak ten zacpaný úsek projdu pěšky a pak něco pojede, ne? Obyvatelé Prahy by se měli přestěhovat do nějaké zapadlé vesnice a být bez auta.

1 9
možnosti

V36í93t 47P41r72a50ž62á96k

4. 10. 2016 16:31

To něco nepojede, jelikož to bude stát tam, odkud půjdete pěšky, protože je úsek zacpaný. Jak jste si jistě přečetla, centrum kolabovalo komplet. Dalo by se to sice řešit tak, že by se z jedné strany posílaly další a další tramvaje, ale pak, jak známo, by se v dole hromadili horníci.

4 0
možnosti