- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To my mě zajímalo jestli fízlové kontrolují před každou jízdou utažení kol a hladinu brzdovky. Ten zákon je teda vrcholně pokrytecký..
"řidič je povinnen před každou jízdou zkontrolovat auto"
- pořád se to v diskuzi objevuje. Může mi někdo napsat, který zákon toto nařizuje??
- a je povinnost ho kontrolovat osobně?
- zákon 361 § 5 1) a
- osobně, bohužel
Někdy je ta dechová zkouška taková úsměvná, nebo to jakože "byl tak opilý, že mu upadla kola"?
To jsem zvědavá jak si budou řidiči Kodiaqu kontrolovat dotažení šroubů, když ani za milion nedostanou bez příplatku klíč na kola a nikdo jiný nemá odpovědnost!?
A jeste jedna poznamka. Dostal jsem od pojistovny Allianz novy navrh pojisteni. A kdyz jsem tech 40-50 stranek vseobecnych podminek procital, tak je tam odstavec o tom, ze pojisteni se nevztahuje na to, kdyz vam upadne kolo. Nekecam.
Zajímavé, že tu nikdo nepíše o stavu vozidla a tak, jako v nedávném článku, kdy upadlo kolo z VW Sharan v Havířově...
To psal jeden zoufalec. Také byl náležitě ohodnocen
pred 4 lety jsem si nechal v pneuservisu v Treboni prezout gumy na nove hlinikove rafky. Po cca 15km se mi v kopci z Lisova do CB zacal trast volant.... Chvili mi trvalo, nez jsem prisel na duvod. Srouby v prednim kole byly povolene, skoro pryc.....Nasranej jsem volal zpatky do trebonskeho pneuservisu, ze jsem se mohl zabit. A oni me v klidu odkazali na drobnou vetu dole na fakture, kde me nabadaji, abych si po 10km zkontroloval utazeni sroubu na ALU diskach.......
to je drzost, podávat trestní oznámení. když se to stalo nám, protože to servis při výměně nedotáhl, tak jsme dostali flastr jak řemen s odůvodněním, že je povinností řidiče si před každou jízdou zkontrolovat auto. Takže pochybení řidiče a žádná diskuse
proč drzost? jednak může být viníkem řidič a zadruhé povinnost zkontrolovat ještě neosvobozuje případného pachatele který to mohl záměrně povolit
Tak čistě teoreticky mohl někdo tu dvoumontážku povolit . Pokud teda v noci parkuje na veřejně nepřístupném místě . Ale i tak je to věc řidiče a jeho kontroly před jízdou .
až budeš potřebovat záchranku, tak nejprve řidič záchranky překontroluje momentovým klíčem všechny šrtouby, u dabláče to bude hodně zajímavý čas, poté ještě překontroluje postupně blinkry, majáky, stěrače, jestli má dost benzínu, jestli všechny přístroje v sanitce jsou dostatečně upevněny. Ppodepíše 4 paré o kontrole a poté vyzve posádku k nastoupení do vozu. Osobně překontroluje, jestli se připoutali. No a pak už jen nastartuje a obezřetně projede celé město, protože rychla sanitka některým diskutérům vadí hlavně na křižovatkách. Na všech stopká pěkně zastaví, rozhlédne se, jesli má volno a může zase vyrazit.
Takhle nějak si představuješ rychlou záchranu???