- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kurňa co blbnou? To by mohli dát zpátečnicky tramvaj také na Karlův most, když už tam kdysi byla! Ještě dát na Václavák trolejbusy a maj to komplet!
Proč nejdřív nedokončí léta plánované trasy?
Je to jako s opravama nepatrně poškozených silnic a ty opravdu špatné se neopravují...
Masaryčka se slavně prodala Pentě. Penta přitom zahlcuje dopravou ulice Na Florenci, Havlíčkovu a Hybernskou, (i Opletalovu). Je projekt, jak prostor mezi Florencem, Masaryčkou a Hlaváčem komplet překopat. (Penta ostatně začínala s projektem na zrušení Masaryčky a přeložení na Hlaváč.)
Stále tady chybí komplexní řešení pro přesun chodců a cestujících mezi metrem (3-4-5 stanic), všemi zdejšími nádražími a mezi Karlínem, Žižkovem, Vinohrady a Václavákem. Chybí vyřešení dopravy pro komerční zástavbu Penty. (Penta uvažovala překopání magistrály a nově řešené nájezdy a změny magistrály.)
Byl bych pro nastřelení Centrálního terminálu Praha, mělo jít o podzemní prostory od Florence po Hlavní nádraží. Bez Penty to nyní nepůjde. A ta po výhodném obchodu s nákupem Masaryčky šetří a navrhuje jen bariérové přechody přes železniční trať po povrchu.
Takovému komplexnímu řešení by slušely tramvaje na magistrále. Z Vinohradské na Vltavskou. Krásně by zde měli cestující z Hlaváče 1 stanici na Masaryčku a Florenc. Napojení na Bubny. (Proč tady vlastně nejezdí autobus MHD? Pokud by byl zájem, tak po magistrále může jezdit linka co spojí Florenc, Masaryčku, Hlaváč a Vinohrady. A nic takového zde není. Není zájem, ale tramvaje jsou třeba? )
Osobně propaguji místo Opletalky trať podél Italské u zdi kolejiště Hlavního nádraží. Vinohradskou a Seifertovu by spojila stejně dobře jako Opletalka. Přitom by jen zrušila smetiště a křoví, kde bydlí bezdomovci.
Bez znalosti a upřesnění projektu Penty mi dohady o nějaké trapné trati přijdou vytržené z kontextu. Prostě se tramvajová doprava snaží honem předběhnout lepší řešení, které třeba tramvaje potřebovat nebude. Tak hlavně stihnout nasázet sem koleje dřív, než to tady bude řešeno třeba zcela jinak. Tedy, ono musí být jasno, jak bude vypadat Václavák. Ale i tak mi to bez Penty přijde jako zcestná debata.
člověče, na to musí být nějaká diagnóza.
Dneska jsem dal Jičínskou. To je městotvornost.
Vyjdu z áčka a 136. Asi jela pozdě, tak to řidič bral hlava nehlava. Na tom zdejším tankodromu to bylo zase o život. Vlál jsem prostorem.
Jičínská je dík tramvajím zničenou ulicí. Samý sloup a drát. Kočičí hlavy. Opravy vozovky jsou tady roky k ničemu. Pro auta jen nebezpečný tankodrom. Zničené chodníky. Chodci tady nemají kde chodit. Minule na hadry rozšvihaný cyklista, co si myslel, že ten rozflákaný chodník projede. Bordel a posprejované zdi. Vše v zájmu tramvají.
Koukal jsem minule, Jičínská je dnes jediná možná náhrada zaseknuté Ječné a Vodičkovy. Spojka mezi Vinohrady a Žižkovem. Opletalka se má stát obdobnou spojkou jen přímo v centru. Jičínskou beru jako vzor, jak si tramvajová lobby představuje civilizovaný život v Opletalce a na Václaváku.
Za rozbité chodníky může tramvaj? Za dlážděný povrch taky? Za posprejované zdi taky? A to všechno (včetně rozšvihaného cyklisty) bude i v Opletalce? A prášek jste si na to vzal?
Radní pro dopravu Dolínek rok 2014 - tramvaj na Václavák není prioritou. Tentýž radní rok 2016 - tramvaj na Václavák je klíčová stavba, rozhodnu do několika týdnů. WTF?
Tramvaj na Václavák určitě patří a nejlíp stejně jak kdysi-po celé délce a na Příkopy,nám,Republiky.Překročit magistrálu od koně na Vinohradskou bude stejně jednoduché jako u IP Pavlova.Propojení Národní-Příkopy bude tak jako tak chybět.
Určitě nepatří. Byla by tam naprosto zbytečná.
Rekonstrukce Václaváku je nutná, současný stav už je neúnosný, ale na druhou stranu si tu nikdo nepoožil zásadní otázku. Co s magistrálou? Ze dne na den ji zrušit nemůžeme, do tunelu ji dostat taky kvůli metru nemůžeme, a každá její případná uzavírka způsobí dopravní chaos! Myslím, že tramvaj by to víceméně jen umocnila.
Tunel padl pod stůl díky penězům, ne kvůli metru. Stále je občas ve hře. Céčku by se vyhnul a áčko je hluboké. Metro nepřekáží.
Asi je aktuálnější zrušení magistrály. Resp. její utlumení, nějaké to zklidňování dopravy podle AutoMatu.
tyhle naše radní by potřebovali třeba v Paříži, vyšvihli by jim na Champs Elysée tramvaje. Taky Trafalgar Square by kolejema získalo...
No vtip je v tom, že pod tou Champs Elysée jezdí metro a není to moc hluboko - pár schodů a jste na nástupišti. Vlastně taková podzemní tramvaj. Ale jet třeba z Můstku na Muzeum může asi opravdu jen turista nebo masochista...
Jeden by si myslel, když je pod Václavákem metro, tramvaj na povrchu ve stejném směru je kapku zbytečná. Bych to viděl tak, že někdo si chce pořádně vydělat. Asi jako s nádražím v Brně.
Soudruzi v roce 71 taky mysleli, že metro tramvaj nahradí. A taky nechápali, proč je uzel na I. P. Pavlova tak přetížený. A co je to dopravní obslužnost.