- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To trestní oznámení asi podají na sebe. Provozovatel je povinen....
Nedovedu si představit že někdo lítá po městě s klíčem na kola a jak uvidí sanitku tak jí povoluje levá kola. Jasná ukázka toho jak líný řidič nepřetáhl kola po výměně a jestliže i garážmistr řekl že je to cizí zavinění, není to člověk na svém místě. Že to napíší novináři to chápu ale že to říkají řidiči a garážmistři to je napováženou.
Po městě lítat nemusí,ale škodit může třeba ze msty,nebo třeba z důvodů toho,že je prostě vandal narozený vandalům!To zase není nic tak mimořádného!
Osobně si myslím, že je to spíše o nekontrolování vozidla. Druhá věc pokud by ZZS používala na kolech Checkpoint http://www.bvbcz.cz/press.php?id=65 jako kamiony nebo autobusy tak by tomuto problému předešla. Samozřejmě pokud se řidič na checkpoint nepodívá tak mu to kolo upadne taky.
nemel by si tohle sefovat sofer?
Já vám nevím, mě se už dvakrát stalo že jsem jel s povolenejma šroubama, jednou vlastí blbostí, hned po přezouvání. Protože na heveru dotáhnu jen trochu a přetáhnu po spuštění z heveru a na jedno kolo jsem jaksi zapoměl, jednou mi je málo utáhli v servisu a zrádný bylo, že se začalo kolo povolovat až zhruba za měsíc. Pokaždý se to projevovalo velmi hlučným projevem od kol/ nápravy a to bylo vždy povolené jen jedno kolo a to zhruba o 3/4 zavitu až o 1 závit, v druhém případě jsem na to dojel i dost kilometrů, protože jsem nejdřív myslel že je to něčím jiným.
Nedovedu si představit ten rachot kdy už je kolo opravdu hodně povolený a řidiče který s tím jede dál.
Přesně tak, mně se to stalo jednou a nevydržel jsem to ani kilometr, protože to bouchání, zejména v zatáčkách bylo nesnesitelné. Ti řidiči musili být naprostí ignoranti, ale což, vždyť to auto není jejich.
Tohle vypadá spíš sabotáž. Nemyslím si, že by vedení záchranky bylo tak hloupé, ale po prvním případu nepřekontrolovali všechna vozidla. A pokud se tak stalo, je téměř vyloučené, aby se jen tak uvolnilo kolo znova.
Měl jsem za to, že sanitky jsou před výjezdem v areálu kam cizí osoba nemá přístup. Pravdou je, že při zásahu zasahuje tří nebo čtyř členná posádka přímo u pacienta jde o doktora, doktorku, zdravotní sestru nebo zdravotního bratra a řidiče nebo řidičku pak existuje možnost, že někdo využije tohoto okamžiku a kolo uvolní. Nedávno jsem byl v Jungmannově ulici kde je kousek poliklinika tam jsem naštěstí nepotřeboval, ale zásah ZZS zde byl více než 20 minuta a auta blokovala také provoz tramvají ve Vodičkově ulici.
Tak sanitka jede k pacientovi a kam to je ví dispečink a potom posádka. Že by někdo povoloval kola na místě zásahu by byla neskutečná náhoda. Navíc když někam přijede sanita, přiláká to pozornost lidí a pochybuji, že při takovém publiku by tam někdo pobíhal s klíčem na kola.
Jestli někdo povolil kola úmyslně, tak nejspíše někde na stanovišti před výjezdem, i když to vidím také přitažené za vlasy. Ty sanity jsou v uzavřeném objektu.
Spíše bych to tipoval na něčí lajdáckou práci.
http://www.indicatorcz.cz/ceny . Stačí pohled s dálky . (Nechci dělat reklamu , ale toto je první stránka , kterou jsem našel .) 6 matic na jedno kolo , čtyři kola , náklady asi 190 kč na jedno auto + asi 3 minuty práce .