Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání

Sociální sítě koncem týdne oběhlo video, na kterém si při pokusu o přistání na pražském letišti Václava Havla vítr dramaticky pohrává s boeingem 737. Pilota zhoršené počasí a prudký vichr donutily přerušit přistání poměrně nízko nad zemí, a na ranvej tak letadlo dosedlo až napodruhé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D49a94v90i42d 48S43ý95k44o49r82a 6369980739442

"Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání"

Silný vítr musel opakovat přistání, když zamával s boeingem na letišti Václava Havla

:)

0/0
12.10.2016 22:53

K80a62r22e75l 32F73i39l19i53p 3938865500340

Je to točené pod horizontem takže z tohoto pohledu to vypadá celkem drsně. Pokud i to pustíte ještě jednou tak si uvědomíte kolik z letadla zmizí za horizontem a pak už to tak drsně nevypadá.

0/0
12.10.2016 22:36

M87a96r43t76i55n 55M11á26c37a 4439972377758

Ať si říká kdo chce, co chce, podle mě to bylo teda o chlup ;-)

0/0
11.10.2016 12:13

S66t96e23p46a60n 15T11o39t43h 8858619875908

taky si myslim, že s nalomeným křídlem, pokud by došlo k doteku v takový rychlosti, by se jim ten touch and go dělal blbě. Škoda, že není záběr z kamery, co se používá na slowtv. Z toho úhlu by bylo vidět, kolik to křídlo při tom náklonu mělo k zemi rezervu, při doteku na pravou stranu to nebylo tak markantní,ale když si to zastavíš na 0:40, zvedá se voda i u konce křídla. A to už je asi hoodně blizoučko.

0/0
11.10.2016 15:38

F59i72l39i51p 95K54o97š19k17a 8462156155

To je zase nesmyslů p. Šafhauser...

0/0
8.10.2016 22:03

P79e53t72r 27M53i28c24h47a56l 2160414951162

Takový neplánovaný touch and go. Každopádně piloti to zvládli dobře.

0/0
8.10.2016 10:36

V42o81j48t93ě54c21h 81G87r63o94s37s 9869854465536

Jestli toto není situace blízká nehodě, tak už nevím co.

+3/0
8.10.2016 10:04

R39o65m59a59n 17K40r79a60t37o22c89h66v47í50l 6446537406434

To že fouká vítr přece neznamená že je to nějaká krize.

Podobných videií je na internetu spousty.

0/0
8.10.2016 10:12

O44l63d71ř58i25c62h 35Ř33e27z25n58í44k 7395672804698

vy to nevidíte, co? ;-D

+1/0
8.10.2016 13:02

R18o90m56a81n 87K75r61a31t20o81c63h53v43í47l 6296517966524

Co bych měl vidět?

0/0
8.10.2016 18:07

J50a82k81u79b 50Ř95í33h83a 4235649122921

troll?

Pro případ že ne, při prudším větru se přistává naprosto běžně. Obvykle to "jen" znamená letět trochu šejdrem, jako je to vidět i u tohoto letadla. Po prvním doteku se zemí se stroj srovná do osy dráhy. Zde to vypadalo stejně, dokud náhlý poryv větru s letadlem nezamával tak, že jedním a pak i druhým křídlem málem drhnul do dráhu. To je to nestandardní. Co by se stalo, kdyby poryv byl větší, nebo reakce pilota neadekvátní - větší/menší protipohyb, si nechci představoavt. Mohli jsme mít na Ruzyni 150 mrtvých a zraněných.

0/0
11.10.2016 19:26

R31o84m76a41n 53K95r58a55t67o11c49h47v43í97l 6816887786954

Co teda udělal špatně?

0/0
12.10.2016 1:03

A16l47e86x26a97n87d37e50r 59P57r13o62c96h28a27z98k42a 2681666156753

stejně je zajímvé, že se říká, opakovat přistání, když vlastně nepřistáli. Mělo by se říkat přiblížení. Kdyby totiž přistáli, asi by opakovat přistání bez startování nemohli ...

0/−1
8.10.2016 7:59

R54o47m96a82n 81K41r41a17t97o51c94h43v67í94l 6546947146864

Jak by teda mělo vypadat opakované přistání?

Pokud by přistály, tak není co opakovat přece.

0/0
8.10.2016 11:52

S88t13e13p46a11n 51T15o13t31h 8308439655228

jenže se dotkli, takže ve své podstatě provedli nový start... ;-)

0/0
11.10.2016 15:27

F32i73l29i61p 10V89a43l25d56e95r 1428618154184

Pche, vítr.... To ještě nikdo neví, že celý let začal následovně: "Letuško, doneste nám do pilotní kabiny 2 lahve vína." :-)

0/0
8.10.2016 7:45

A28l39o33i71s 14S37l81á76m11e72č18k46a 2546762772202

Pánové v kokpitu si svůj plat zaslouží. R^

+7/0
8.10.2016 6:04

M21i72c42h39a71l 69Č47e43r54n15ý 5705701421170

Nejsem si svakrát jistý, že to sem patří, neboť toto byl v letectví úplně běžný mnohokrát trénovaný manévr. Více méně nic hodné článku na iDnesu...

+1/−4
8.10.2016 0:15

R69o84m94a42n 86K73r96a57t39o37c40h54v71í56l 6536627446664

nechápu proč jste dostal ty minusy

0/0
8.10.2016 10:13

J47i45n83d69ř28i75c46h 58T90ů88m27a 1974652207438

Go around je sice trénovaný manévr, ale v tomto případě to letadlo vlivem špatného řízení provedlo spíše touch and go ( dotyk se zemí a následný start). Respektivě patrně po zahájení Go around těsně nad zemí jim to upadlo následkem nízké rychlosti.

0/0
9.10.2016 19:56

J93a13n 32B50u21l89v14a22s 3625426140976

Ani bych se nedivil, kdyby se někteří pasažéři podělali strachem.

+3/0
8.10.2016 0:01

O26l96d89ř89i90c69h 14Ř33e95z32n98í65k 7295952374818

a oba piloti taky ;-D

0/0
8.10.2016 0:16

Z17d40e40n70ě29k 20Z77á53l30i22š 2335754427333

"Přestože přistání vypadá na první pohled nebezpečně, situace byla podle mluvčí pražského letiště Mariky Janouškové pod kontrolou."

Zajímalo by mne, kde začíná situace, která není pod kontrolou? Když se letadlo roztříští o plochu letiště? Ani bych se nedivil, kdyby si piloti po této situaci "pod kontrolou" museli převléknout trenýrky. Tím rozhodně neznevažuji piloty. Smekám, že krizovou situaci zvládli.

+6/0
8.10.2016 0:01

R30o36m24a76n 29K61r10a98t35o38c61h86v47í70l 6136667316244

Vítr je běžná věc

0/0
8.10.2016 10:14

J61i31n14d32ř12i42c78h 15T29ů46m68a 1784462377898

Nezvracejí. Ale jak říkal jeden starší kolega , zanechá ti to jizvu na srdci . Piloti si obecně důchodu moc neuziji

+1/0
7.10.2016 23:28

J72i11n71d50ř51i76c75h 81T18ů14m12a 1194412727168

Spíš bych řekl že se na tom podepsali a meli sakra štěstí .

0/0
7.10.2016 23:14

M49i63c89h18a23l 21B28r97ň34á81k 6964234417638

Pred par tydny jsem neco podobneho zazil v Budapesti. Moc prijemny to jako neni. Pry tak 1:2000 pristani a piloti, ac skoleni, to nejak dvakrat radi nemaji.

0/0
7.10.2016 23:02

O40l55d90ř34i96c73h 68Ř40e25z79n47í85k 7495952274108

a tohle bylo málem na další díl Vyšetřování leteckých neštěstí ;-D

+4/−1
7.10.2016 21:58
Foto

D32a47v42i22d 95H15a87v38r23d78a 9546135472688

A ten vítr musel opakovat přistání nebo kdo? Nadpis jak, teda od debila..

+7/0
7.10.2016 21:57

P53a62v43e28l 76Ř58a20p84e44k 7982466189475

Nechte novináře při pátku oddechnout, oni jsou rádi, že je někdo zaměstnal.

+4/0
7.10.2016 22:02

J20a69n 37Š70e32s79t33á58k 3598809289664

A po takovým nadpisu musí inteligent žhavit myslivnu jak sviňka, aby to pochopil, ale snad se to většině inteligentů podařilo. Dělňasi s tím jistě žádnej problém neměli;-D

0/0
7.10.2016 23:56
Foto

J35o66s62e20f 27K29o65u92b56a 8351830513311

Cestování letadlem co se týče úmrtí, je ve srovnání i s nejluxusnější soukromou nemocnicí na světě absolutně bezpečné. Přes Ukrajinu ale raději autobusem.:-/

+3/−1
7.10.2016 21:54

J28i68ř89í 47S12c42h75w86a66c77h 8678854178316

a nejnebezpečnější místo na Zemi je postel, tam zemře nejvíce lidí.....;-)

+5/0
7.10.2016 23:56

R32o23m19a92n 81K24r61a51t90o56c73h26v78í79l 6256907836854

Přes ukrajinu nejlépe v kosmické lodi.

0/0
8.10.2016 10:15

M84i49c13h21a43l 20F57i47n52s78t68e88r93l34e 7209960433788

Mnóó, tak nějak se celkem běžně přistávalo v Irsku, dyž se tam ty jejich trollové doslova ženili... . Si prostě zvykneš... . A jinak , piloti jsou u mne fakt super machři !!! R^

+5/0
7.10.2016 21:45

L46a42d11i37s69l75a77v 42P72í84s63a94ř71í74k 2921815108

Svobodo, ty zvone, kdyby sis něco zapamatoval z fyziky, věděl bys, že ve víru na konci přídavných ploch klesž tlak a dochází ke kondenzaci vzdušné vlhkosti v páru a tu vidíš, žádné chem. stopy. Jinak ten pilotR^

+6/−2
7.10.2016 21:39

Z66d28e21n79ě97k 45S44v70o81b82o11d61a 6498162819463

Písaříku, kdyby sis vytáh hlavu z ..., tak bys poznal vtip.

+1/0
7.10.2016 21:40

V46l53a51d83o 57K79o36r42m10e46n71d83i 1575160928949

Ale naletel pán Pisařík, ani nevie že chemtrails sa smie používať až od výšky 10000 ft a po prekročení rýchlosti 250 kts...

+2/−1
7.10.2016 21:44

L22a33d52i78s31l98a48v 95P66í65s86a92ř75í80k 2331775818

Dost blbej vtip, kdybys seděl v tom letadle, asi by ses posrknul. Ale třeba bys to ani nezaregistroval.

+1/0
7.10.2016 21:47

Z57d34e30n50ě97k 52S86v90o77b78o60d72a 6608232749893

V pohodě, já jsem s nim spokojenej :-)

0/0
7.10.2016 21:49

P16a48v26e63l 12Ř24a47p15e54k 7262916929435

Odkdy je pára vidět? ;-)

+2/−4
7.10.2016 21:43

T66o29m23á93š 11P98ř80i72b53y24l 7798657868532

A neni? Z parnich lokomotiv jde mlha jo :)))

+3/−2
7.10.2016 22:27

P29a86v33e16l 51Ř21a12p69e41k 7172236789425

Pára vidět není, to, co vidíte, jsou drobné kapky vody - mlha. Dle mínusů soudím, že by si většina diskutérů měla zopakovat ZŠ. Smutné.

+1/0
7.10.2016 23:24

P86a24v94e80l 60Ř92a57p21e59k 7472786589235

Zopakujte si laskavě učivo ZŠ:

http://www-ucjf.troja.mff.cuni.cz/dolejsi/fkn/fkn1-18/fkn1-18.htm

0/0
7.10.2016 23:33

L92a27d61i34s45l97a25v 70P27í28s31a20ř49í81k 2401955868

Oprava - mlhu.

0/0
7.10.2016 21:56

Z16d79e32n65ě93k 57S57v42o29b71o39d41a 6688492549573

Ha! Pilot v tom zmatku zapomněl vypnout chemtrails!

+26/−3
7.10.2016 21:36

H38o27n84z18a 16B70o25b62u71l68a 9956739703219

Viděl jsi někdy F1? Zkus to a sleduj v záběrech bočnice zadního přítlačného křídla.

0/−2
7.10.2016 21:42

Z21d26e25n72ě40k 97S35v56o98b69o13d91a 6258362859393

Ok, vidím, že na podobný vtipy jsem si nevybral dobrou diskuzi. Božemuj.

+13/−1
7.10.2016 21:42

V58l77a75d61o 21K63o54r87m79e44n64d68i 1935340608839

Asi nie ;-)

0/0
7.10.2016 21:45

T71o18m60á22š 26T95a19t55í31č80e27k 5250152240548

Ač se mnozí spoludiskutéři snaží působit vzdělaně, zdvořile atd. apod., chápání ironie je pro většinu příliš vysoký požadavek. Take it easy.

+8/0
7.10.2016 21:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.