Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání

Sociální sítě koncem týdne oběhlo video, na kterém si při pokusu o přistání na pražském letišti Václava Havla vítr dramaticky pohrává s boeingem 737. Pilota zhoršené počasí a prudký vichr donutily přerušit přistání poměrně nízko nad zemí, a na ranvej tak letadlo dosedlo až napodruhé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D62a96v65i15d 89S67ý82k93o40r36a 6279730149272

"Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání"

Silný vítr musel opakovat přistání, když zamával s boeingem na letišti Václava Havla

:)

0/0
12.10.2016 22:53

K19a47r84e23l 22F91i36l29i68p 3158555790790

Je to točené pod horizontem takže z tohoto pohledu to vypadá celkem drsně. Pokud i to pustíte ještě jednou tak si uvědomíte kolik z letadla zmizí za horizontem a pak už to tak drsně nevypadá.

0/0
12.10.2016 22:36

M14a67r18t23i53n 85M22á29c33a 4709132587218

Ať si říká kdo chce, co chce, podle mě to bylo teda o chlup ;-)

0/0
11.10.2016 12:13

S80t48e53p78a97n 38T30o81t42h 8918919545968

taky si myslim, že s nalomeným křídlem, pokud by došlo k doteku v takový rychlosti, by se jim ten touch and go dělal blbě. Škoda, že není záběr z kamery, co se používá na slowtv. Z toho úhlu by bylo vidět, kolik to křídlo při tom náklonu mělo k zemi rezervu, při doteku na pravou stranu to nebylo tak markantní,ale když si to zastavíš na 0:40, zvedá se voda i u konce křídla. A to už je asi hoodně blizoučko.

0/0
11.10.2016 15:38

F84i43l43i37p 59K58o19š86k78a 8362316235

To je zase nesmyslů p. Šafhauser...

0/0
8.10.2016 22:03

P72e86t91r 97M84i76c80h64a11l 2210874751882

Takový neplánovaný touch and go. Každopádně piloti to zvládli dobře.

0/0
8.10.2016 10:36

V17o27j59t97ě70c74h 26G68r55o11s77s 9849944205546

Jestli toto není situace blízká nehodě, tak už nevím co.

+3/0
8.10.2016 10:04

R48o33m11a21n 31K65r34a50t38o82c57h24v20í88l 6956727546674

To že fouká vítr přece neznamená že je to nějaká krize.

Podobných videií je na internetu spousty.

0/0
8.10.2016 10:12

O48l52d40ř59i88c17h 60Ř15e53z26n84í23k 7235882664368

vy to nevidíte, co? ;-D

+1/0
8.10.2016 13:02

R26o77m19a75n 53K32r81a76t31o24c23h60v16í78l 6596377326274

Co bych měl vidět?

0/0
8.10.2016 18:07

J56a66k23u87b 43Ř93í60h26a 4215179652241

troll?

Pro případ že ne, při prudším větru se přistává naprosto běžně. Obvykle to "jen" znamená letět trochu šejdrem, jako je to vidět i u tohoto letadla. Po prvním doteku se zemí se stroj srovná do osy dráhy. Zde to vypadalo stejně, dokud náhlý poryv větru s letadlem nezamával tak, že jedním a pak i druhým křídlem málem drhnul do dráhu. To je to nestandardní. Co by se stalo, kdyby poryv byl větší, nebo reakce pilota neadekvátní - větší/menší protipohyb, si nechci představoavt. Mohli jsme mít na Ruzyni 150 mrtvých a zraněných.

0/0
11.10.2016 19:26

R69o67m57a82n 72K27r62a78t23o25c70h63v38í74l 6936107976734

Co teda udělal špatně?

0/0
12.10.2016 1:03

A66l57e89x94a42n98d23e37r 43P25r25o37c21h73a20z16k53a 2541126326163

stejně je zajímvé, že se říká, opakovat přistání, když vlastně nepřistáli. Mělo by se říkat přiblížení. Kdyby totiž přistáli, asi by opakovat přistání bez startování nemohli ...

0/−1
8.10.2016 7:59

R41o73m53a13n 41K95r58a59t68o98c59h27v47í50l 6176347746354

Jak by teda mělo vypadat opakované přistání?

Pokud by přistály, tak není co opakovat přece.

0/0
8.10.2016 11:52

S58t69e45p83a47n 63T85o14t95h 8528319305498

jenže se dotkli, takže ve své podstatě provedli nový start... ;-)

0/0
11.10.2016 15:27

F97i74l67i34p 82V46a90l11d12e63r 1768738264644

Pche, vítr.... To ještě nikdo neví, že celý let začal následovně: "Letuško, doneste nám do pilotní kabiny 2 lahve vína." :-)

0/0
8.10.2016 7:45

A19l72o32i13s 81S78l29á52m62e70č56k36a 2896272362102

Pánové v kokpitu si svůj plat zaslouží. R^

+7/0
8.10.2016 6:04

M16i37c48h58a61l 51Č78e25r34n86ý 5825341551150

Nejsem si svakrát jistý, že to sem patří, neboť toto byl v letectví úplně běžný mnohokrát trénovaný manévr. Více méně nic hodné článku na iDnesu...

+1/−4
8.10.2016 0:15

R67o20m31a97n 76K40r72a49t49o50c30h54v21í96l 6766557566734

nechápu proč jste dostal ty minusy

0/0
8.10.2016 10:13

J73i12n57d48ř35i66c13h 66T93ů17m77a 1934952937958

Go around je sice trénovaný manévr, ale v tomto případě to letadlo vlivem špatného řízení provedlo spíše touch and go ( dotyk se zemí a následný start). Respektivě patrně po zahájení Go around těsně nad zemí jim to upadlo následkem nízké rychlosti.

0/0
9.10.2016 19:56

J57a12n 46B15u90l49v95a36s 3655876960386

Ani bych se nedivil, kdyby se někteří pasažéři podělali strachem.

+3/0
8.10.2016 0:01

O17l40d81ř48i77c39h 18Ř60e53z56n28í84k 7635942194468

a oba piloti taky ;-D

0/0
8.10.2016 0:16

Z65d71e54n54ě35k 57Z63á93l39i50š 2655344767743

"Přestože přistání vypadá na první pohled nebezpečně, situace byla podle mluvčí pražského letiště Mariky Janouškové pod kontrolou."

Zajímalo by mne, kde začíná situace, která není pod kontrolou? Když se letadlo roztříští o plochu letiště? Ani bych se nedivil, kdyby si piloti po této situaci "pod kontrolou" museli převléknout trenýrky. Tím rozhodně neznevažuji piloty. Smekám, že krizovou situaci zvládli.

+6/0
8.10.2016 0:01

R91o60m37a37n 95K36r22a68t98o64c86h43v52í10l 6836617506944

Vítr je běžná věc

0/0
8.10.2016 10:14

J39i59n70d93ř43i52c13h 58T75ů86m18a 1374732837828

Nezvracejí. Ale jak říkal jeden starší kolega , zanechá ti to jizvu na srdci . Piloti si obecně důchodu moc neuziji

+1/0
7.10.2016 23:28

J78i64n66d56ř36i98c82h 33T96ů71m89a 1664902157638

Spíš bych řekl že se na tom podepsali a meli sakra štěstí .

0/0
7.10.2016 23:14

M20i77c98h69a93l 27B14r96ň27á83k 6334464597348

Pred par tydny jsem neco podobneho zazil v Budapesti. Moc prijemny to jako neni. Pry tak 1:2000 pristani a piloti, ac skoleni, to nejak dvakrat radi nemaji.

0/0
7.10.2016 23:02

O59l71d89ř13i60c72h 44Ř26e14z24n95í56k 7355732314538

a tohle bylo málem na další díl Vyšetřování leteckých neštěstí ;-D

+4/−1
7.10.2016 21:58
Foto

D84a21v53i22d 76H40a37v14r88d65a 9746665492728

A ten vítr musel opakovat přistání nebo kdo? Nadpis jak, teda od debila..

+7/0
7.10.2016 21:57

P12a61v32e97l 46Ř98a10p63e40k 7412286929725

Nechte novináře při pátku oddechnout, oni jsou rádi, že je někdo zaměstnal.

+4/0
7.10.2016 22:02

J84a73n 47Š90e40s75t73á97k 3218929479574

A po takovým nadpisu musí inteligent žhavit myslivnu jak sviňka, aby to pochopil, ale snad se to většině inteligentů podařilo. Dělňasi s tím jistě žádnej problém neměli;-D

0/0
7.10.2016 23:56
Foto

J29o44s84e23f 94K97o77u75b41a 8211430333361

Cestování letadlem co se týče úmrtí, je ve srovnání i s nejluxusnější soukromou nemocnicí na světě absolutně bezpečné. Přes Ukrajinu ale raději autobusem.:-/

+3/−1
7.10.2016 21:54

J36i31ř52í 31S80c21h92w82a66c51h 8408514738446

a nejnebezpečnější místo na Zemi je postel, tam zemře nejvíce lidí.....;-)

+5/0
7.10.2016 23:56

R90o75m73a89n 68K84r49a26t64o24c49h45v42í50l 6276407726394

Přes ukrajinu nejlépe v kosmické lodi.

0/0
8.10.2016 10:15

M24i63c13h53a30l 76F40i81n53s74t61e91r54l71e 7309630853988

Mnóó, tak nějak se celkem běžně přistávalo v Irsku, dyž se tam ty jejich trollové doslova ženili... . Si prostě zvykneš... . A jinak , piloti jsou u mne fakt super machři !!! R^

+5/0
7.10.2016 21:45

L67a31d73i47s86l20a65v 38P81í45s77a52ř65í36k 2781105378

Svobodo, ty zvone, kdyby sis něco zapamatoval z fyziky, věděl bys, že ve víru na konci přídavných ploch klesž tlak a dochází ke kondenzaci vzdušné vlhkosti v páru a tu vidíš, žádné chem. stopy. Jinak ten pilotR^

+6/−2
7.10.2016 21:39

Z20d40e46n55ě96k 59S86v41o74b63o72d68a 6778242789633

Písaříku, kdyby sis vytáh hlavu z ..., tak bys poznal vtip.

+1/0
7.10.2016 21:40

V27l71a51d64o 75K76o91r86m90e93n93d13i 1105190358239

Ale naletel pán Pisařík, ani nevie že chemtrails sa smie používať až od výšky 10000 ft a po prekročení rýchlosti 250 kts...

+2/−1
7.10.2016 21:44

L53a44d20i32s48l52a70v 71P86í16s21a56ř92í69k 2131305988

Dost blbej vtip, kdybys seděl v tom letadle, asi by ses posrknul. Ale třeba bys to ani nezaregistroval.

+1/0
7.10.2016 21:47

Z87d47e64n37ě44k 60S42v47o59b64o12d64a 6828402659383

V pohodě, já jsem s nim spokojenej :-)

0/0
7.10.2016 21:49

P59a24v43e14l 55Ř25a73p11e78k 7772686659455

Odkdy je pára vidět? ;-)

+2/−4
7.10.2016 21:43

T92o30m90á73š 14P22ř70i70b85y19l 7828767838882

A neni? Z parnich lokomotiv jde mlha jo :)))

+3/−2
7.10.2016 22:27

P87a67v17e13l 75Ř54a27p43e54k 7692256529725

Pára vidět není, to, co vidíte, jsou drobné kapky vody - mlha. Dle mínusů soudím, že by si většina diskutérů měla zopakovat ZŠ. Smutné.

+1/0
7.10.2016 23:24

P72a62v57e66l 90Ř76a12p65e43k 7212896789285

Zopakujte si laskavě učivo ZŠ:

http://www-ucjf.troja.mff.cuni.cz/dolejsi/fkn/fkn1-18/fkn1-18.htm

0/0
7.10.2016 23:33

L94a67d73i15s59l37a70v 36P85í42s71a73ř92í20k 2271595758

Oprava - mlhu.

0/0
7.10.2016 21:56

Z30d57e60n48ě96k 17S37v52o90b98o81d32a 6538562269333

Ha! Pilot v tom zmatku zapomněl vypnout chemtrails!

+26/−3
7.10.2016 21:36

H57o59n59z69a 49B19o87b80u45l86a 9306849913979

Viděl jsi někdy F1? Zkus to a sleduj v záběrech bočnice zadního přítlačného křídla.

0/−2
7.10.2016 21:42

Z66d83e16n67ě89k 41S27v78o97b59o45d62a 6678372879133

Ok, vidím, že na podobný vtipy jsem si nevybral dobrou diskuzi. Božemuj.

+13/−1
7.10.2016 21:42

V42l84a55d49o 44K59o67r88m36e20n69d78i 1125200858519

Asi nie ;-)

0/0
7.10.2016 21:45

T59o92m42á97š 25T85a65t83í16č78e61k 5980342850518

Ač se mnozí spoludiskutéři snaží působit vzdělaně, zdvořile atd. apod., chápání ironie je pro většinu příliš vysoký požadavek. Take it easy.

+8/0
7.10.2016 21:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.