Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání

Sociální sítě koncem týdne oběhlo video, na kterém si při pokusu o přistání na pražském letišti Václava Havla vítr dramaticky pohrává s boeingem 737. Pilota zhoršené počasí a prudký vichr donutily přerušit přistání poměrně nízko nad zemí, a na ranvej tak letadlo dosedlo až napodruhé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D44a33v16i34d 81S47ý49k75o47r15a 6499470659292

"Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání"

Silný vítr musel opakovat přistání, když zamával s boeingem na letišti Václava Havla

:)

0/0
12.10.2016 22:53

K31a13r12e14l 61F54i95l53i56p 3748855780950

Je to točené pod horizontem takže z tohoto pohledu to vypadá celkem drsně. Pokud i to pustíte ještě jednou tak si uvědomíte kolik z letadla zmizí za horizontem a pak už to tak drsně nevypadá.

0/0
12.10.2016 22:36

M57a53r22t23i43n 41M56á18c44a 4869702587918

Ať si říká kdo chce, co chce, podle mě to bylo teda o chlup ;-)

0/0
11.10.2016 12:13

S64t39e72p66a75n 42T29o77t71h 8218179375308

taky si myslim, že s nalomeným křídlem, pokud by došlo k doteku v takový rychlosti, by se jim ten touch and go dělal blbě. Škoda, že není záběr z kamery, co se používá na slowtv. Z toho úhlu by bylo vidět, kolik to křídlo při tom náklonu mělo k zemi rezervu, při doteku na pravou stranu to nebylo tak markantní,ale když si to zastavíš na 0:40, zvedá se voda i u konce křídla. A to už je asi hoodně blizoučko.

0/0
11.10.2016 15:38

F50i52l90i75p 40K48o13š50k90a 8312346905

To je zase nesmyslů p. Šafhauser...

0/0
8.10.2016 22:03

P16e16t18r 21M85i25c40h55a69l 2890664791892

Takový neplánovaný touch and go. Každopádně piloti to zvládli dobře.

0/0
8.10.2016 10:36

V98o52j58t28ě85c42h 15G84r22o89s13s 9279674565326

Jestli toto není situace blízká nehodě, tak už nevím co.

+3/0
8.10.2016 10:04

R55o51m72a17n 47K74r69a36t21o66c84h94v75í81l 6606607846204

To že fouká vítr přece neznamená že je to nějaká krize.

Podobných videií je na internetu spousty.

0/0
8.10.2016 10:12

O85l41d94ř53i31c15h 87Ř29e16z92n26í15k 7935272684188

vy to nevidíte, co? ;-D

+1/0
8.10.2016 13:02

R98o27m26a59n 41K24r39a26t47o61c10h47v39í13l 6616387286164

Co bych měl vidět?

0/0
8.10.2016 18:07

J81a24k37u11b 29Ř67í28h28a 4685759192151

troll?

Pro případ že ne, při prudším větru se přistává naprosto běžně. Obvykle to "jen" znamená letět trochu šejdrem, jako je to vidět i u tohoto letadla. Po prvním doteku se zemí se stroj srovná do osy dráhy. Zde to vypadalo stejně, dokud náhlý poryv větru s letadlem nezamával tak, že jedním a pak i druhým křídlem málem drhnul do dráhu. To je to nestandardní. Co by se stalo, kdyby poryv byl větší, nebo reakce pilota neadekvátní - větší/menší protipohyb, si nechci představoavt. Mohli jsme mít na Ruzyni 150 mrtvých a zraněných.

0/0
11.10.2016 19:26

R72o66m35a66n 81K42r44a35t78o71c11h77v15í69l 6146507896134

Co teda udělal špatně?

0/0
12.10.2016 1:03

A40l87e86x86a45n53d80e96r 97P58r40o22c54h62a17z41k87a 2421216716303

stejně je zajímvé, že se říká, opakovat přistání, když vlastně nepřistáli. Mělo by se říkat přiblížení. Kdyby totiž přistáli, asi by opakovat přistání bez startování nemohli ...

0/−1
8.10.2016 7:59

R28o93m91a37n 20K23r58a95t58o62c76h38v65í44l 6316287846314

Jak by teda mělo vypadat opakované přistání?

Pokud by přistály, tak není co opakovat přece.

0/0
8.10.2016 11:52

S80t85e83p44a85n 93T65o26t47h 8708739805708

jenže se dotkli, takže ve své podstatě provedli nový start... ;-)

0/0
11.10.2016 15:27

F38i27l81i21p 93V93a59l35d40e31r 1118488944624

Pche, vítr.... To ještě nikdo neví, že celý let začal následovně: "Letuško, doneste nám do pilotní kabiny 2 lahve vína." :-)

0/0
8.10.2016 7:45

A83l88o27i84s 22S13l21á40m84e45č83k17a 2976702922742

Pánové v kokpitu si svůj plat zaslouží. R^

+7/0
8.10.2016 6:04

M86i31c76h91a48l 20Č82e32r37n34ý 5345951501630

Nejsem si svakrát jistý, že to sem patří, neboť toto byl v letectví úplně běžný mnohokrát trénovaný manévr. Více méně nic hodné článku na iDnesu...

+1/−4
8.10.2016 0:15

R82o94m90a40n 80K37r29a85t60o77c59h97v42í45l 6376857946884

nechápu proč jste dostal ty minusy

0/0
8.10.2016 10:13

J41i64n44d78ř71i13c24h 72T15ů93m57a 1874782257888

Go around je sice trénovaný manévr, ale v tomto případě to letadlo vlivem špatného řízení provedlo spíše touch and go ( dotyk se zemí a následný start). Respektivě patrně po zahájení Go around těsně nad zemí jim to upadlo následkem nízké rychlosti.

0/0
9.10.2016 19:56

J31a62n 88B26u67l88v65a54s 3115706980416

Ani bych se nedivil, kdyby se někteří pasažéři podělali strachem.

+3/0
8.10.2016 0:01

O50l77d46ř94i51c38h 45Ř63e84z29n13í33k 7875252184318

a oba piloti taky ;-D

0/0
8.10.2016 0:16

Z34d37e72n98ě43k 18Z20á82l47i68š 2375984757203

"Přestože přistání vypadá na první pohled nebezpečně, situace byla podle mluvčí pražského letiště Mariky Janouškové pod kontrolou."

Zajímalo by mne, kde začíná situace, která není pod kontrolou? Když se letadlo roztříští o plochu letiště? Ani bych se nedivil, kdyby si piloti po této situaci "pod kontrolou" museli převléknout trenýrky. Tím rozhodně neznevažuji piloty. Smekám, že krizovou situaci zvládli.

+6/0
8.10.2016 0:01

R42o18m71a70n 73K93r67a98t16o58c42h61v14í11l 6596657386514

Vítr je běžná věc

0/0
8.10.2016 10:14

J80i44n29d73ř97i10c97h 41T66ů63m57a 1814112457878

Nezvracejí. Ale jak říkal jeden starší kolega , zanechá ti to jizvu na srdci . Piloti si obecně důchodu moc neuziji

+1/0
7.10.2016 23:28

J74i86n94d60ř27i51c23h 62T35ů31m24a 1654812147198

Spíš bych řekl že se na tom podepsali a meli sakra štěstí .

0/0
7.10.2016 23:14

M32i80c40h85a28l 40B89r68ň19á71k 6714414367148

Pred par tydny jsem neco podobneho zazil v Budapesti. Moc prijemny to jako neni. Pry tak 1:2000 pristani a piloti, ac skoleni, to nejak dvakrat radi nemaji.

0/0
7.10.2016 23:02

O50l33d57ř96i73c39h 24Ř64e14z21n98í66k 7805922514838

a tohle bylo málem na další díl Vyšetřování leteckých neštěstí ;-D

+4/−1
7.10.2016 21:58
Foto

D44a26v37i57d 41H75a51v24r27d56a 9836275842888

A ten vítr musel opakovat přistání nebo kdo? Nadpis jak, teda od debila..

+7/0
7.10.2016 21:57

P54a20v85e58l 84Ř96a65p67e18k 7742936679755

Nechte novináře při pátku oddechnout, oni jsou rádi, že je někdo zaměstnal.

+4/0
7.10.2016 22:02

J28a86n 60Š59e96s26t35á37k 3558149789714

A po takovým nadpisu musí inteligent žhavit myslivnu jak sviňka, aby to pochopil, ale snad se to většině inteligentů podařilo. Dělňasi s tím jistě žádnej problém neměli;-D

0/0
7.10.2016 23:56
Foto

J73o81s42e78f 27K54o95u78b25a 8661880793321

Cestování letadlem co se týče úmrtí, je ve srovnání i s nejluxusnější soukromou nemocnicí na světě absolutně bezpečné. Přes Ukrajinu ale raději autobusem.:-/

+3/−1
7.10.2016 21:54

J18i53ř27í 75S17c62h62w72a98c32h 8378664968866

a nejnebezpečnější místo na Zemi je postel, tam zemře nejvíce lidí.....;-)

+5/0
7.10.2016 23:56

R10o58m61a97n 15K17r85a20t24o33c88h90v29í97l 6876607616964

Přes ukrajinu nejlépe v kosmické lodi.

0/0
8.10.2016 10:15

M79i36c87h72a18l 61F47i50n25s98t74e59r15l22e 7299670943308

Mnóó, tak nějak se celkem běžně přistávalo v Irsku, dyž se tam ty jejich trollové doslova ženili... . Si prostě zvykneš... . A jinak , piloti jsou u mne fakt super machři !!! R^

+5/0
7.10.2016 21:45

L63a67d82i72s46l97a38v 93P85í26s42a64ř84í48k 2691395858

Svobodo, ty zvone, kdyby sis něco zapamatoval z fyziky, věděl bys, že ve víru na konci přídavných ploch klesž tlak a dochází ke kondenzaci vzdušné vlhkosti v páru a tu vidíš, žádné chem. stopy. Jinak ten pilotR^

+6/−2
7.10.2016 21:39

Z69d97e37n49ě10k 59S63v90o86b44o64d27a 6768702609123

Písaříku, kdyby sis vytáh hlavu z ..., tak bys poznal vtip.

+1/0
7.10.2016 21:40

V67l96a93d24o 17K88o89r43m24e74n30d17i 1605240368899

Ale naletel pán Pisařík, ani nevie že chemtrails sa smie používať až od výšky 10000 ft a po prekročení rýchlosti 250 kts...

+2/−1
7.10.2016 21:44

L74a35d59i68s66l79a63v 17P28í80s59a62ř73í75k 2191555808

Dost blbej vtip, kdybys seděl v tom letadle, asi by ses posrknul. Ale třeba bys to ani nezaregistroval.

+1/0
7.10.2016 21:47

Z61d27e51n74ě25k 78S79v18o93b35o34d39a 6568402729183

V pohodě, já jsem s nim spokojenej :-)

0/0
7.10.2016 21:49

P74a51v50e20l 91Ř45a86p42e86k 7942356399375

Odkdy je pára vidět? ;-)

+2/−4
7.10.2016 21:43

T69o47m64á74š 35P98ř96i83b24y59l 7568787608722

A neni? Z parnich lokomotiv jde mlha jo :)))

+3/−2
7.10.2016 22:27

P53a38v77e71l 50Ř86a53p98e34k 7682446889265

Pára vidět není, to, co vidíte, jsou drobné kapky vody - mlha. Dle mínusů soudím, že by si většina diskutérů měla zopakovat ZŠ. Smutné.

+1/0
7.10.2016 23:24

P39a18v87e30l 53Ř50a80p34e86k 7692636309405

Zopakujte si laskavě učivo ZŠ:

http://www-ucjf.troja.mff.cuni.cz/dolejsi/fkn/fkn1-18/fkn1-18.htm

0/0
7.10.2016 23:33

L74a33d60i91s92l41a41v 71P42í14s18a32ř83í52k 2821695238

Oprava - mlhu.

0/0
7.10.2016 21:56

Z95d39e46n81ě66k 75S35v39o13b38o78d48a 6668682239513

Ha! Pilot v tom zmatku zapomněl vypnout chemtrails!

+26/−3
7.10.2016 21:36

H19o21n29z48a 41B75o13b57u53l95a 9146789963689

Viděl jsi někdy F1? Zkus to a sleduj v záběrech bočnice zadního přítlačného křídla.

0/−2
7.10.2016 21:42

Z96d63e73n73ě34k 82S58v18o57b34o62d88a 6138612339753

Ok, vidím, že na podobný vtipy jsem si nevybral dobrou diskuzi. Božemuj.

+13/−1
7.10.2016 21:42

V44l94a80d73o 41K63o31r80m29e36n88d38i 1695710558429

Asi nie ;-)

0/0
7.10.2016 21:45

T43o40m81á83š 91T94a87t67í60č13e71k 5230782850108

Ač se mnozí spoludiskutéři snaží působit vzdělaně, zdvořile atd. apod., chápání ironie je pro většinu příliš vysoký požadavek. Take it easy.

+8/0
7.10.2016 21:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.