Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

odhlásit
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a64r16t54i81n 11R30u45z29i51c34k25a 1712518266297

Ne, tramvaj si tam nepustime, zabira moc mista a zadratuje namesti... chceme pesi zonu...

Sup, prijezdova cesta a velke podzemni garaze se 70 metrovou rampou...

+3/0
doporučit
14.10.2016 14:56

Z13d97e92n97ě17k 22S96a10m47e19k 5931366153

Takový nápad by snad neměli ani komunističtí architekti, a to dokázali divy.

+3/0
doporučit
11.10.2016 15:30

P13e63t95r 75Č87e34r37m23á30k 9408815899770

Vzhledem k velkému deficitu parkovacích míst v této lokalitě je jakékoliv - byť spíše symbolické - navýšení cesta správným směrem. R^ Jak řeší parkování na Václaváku garáže v Rudolfinu mi opravu není jasné ;-)

+1/0
doporučit
14.10.2016 18:04

K64a43r24e54l 77D50r17d96a 6203375227389

Co sem dát obrázky, co tady byly před měsícem?

http://praha.idnes.cz/vaclavak-namesti-se-konecne-docka-oprav-d9h-/metro.aspx?c=A160905_175143_praha-metro_lupo

+1/0
doporučit
11.10.2016 13:13
Foto

M47i96r66o16s16l71a17v 93S40t26e87i38n48e82r 1265875168823

Půl kilometru kolem Václaváku by měla být chráněná zóna, kde se nesmí nic měnit.

0/−2
doporučit
12.10.2016 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.