Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

odhlásit
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R60o92m84a96n 71P56o83l43á58č24e98k 5366309815

Pokud někdo prosadí metro do Motola v plné parádě, tak obratem požaduji to samé do Letnan! Tam jezdí 3x více lidí! a "dlouhé" spoje jsou občas slušný dobytčák...

+9/−1
doporučit
13.10.2016 15:28

K93a44r47e65l 30N43o72v58o57t17n75ý 7619806469846

"Některé požadavky městských částí jsou nezvyklé, například na zavedení linky, která by svážela věřící v neděli do kostela."

Tak to asi někdo myslel jen jako žert, to už je hodně přes čáru 8-o.

+2/−3
doporučit
13.10.2016 15:14

P94e16t96r22a 62M60a50l15a88k98o69v44a 1878860240834

Hm, 60% cestujících v pražské MHD nejsou z prahy - jsou to mimopražští dojíždějící do práce, za zábavou, na nákupy, případně cizinci (turisti)...ale miliardové dotace na MHD jdou z rozpočtu Prahy, stát nepřispěje ani korunu...

+1/−5
doporučit
13.10.2016 14:55

L53u78d52e74k 33N63e47c27h89l53e11b45a 1763309191751

Jedinným koncepčním řešením je zavést stejný princip jako u modrých zón. Zakoupený listek bude platit jen v určité městské časti, jeho cena bude navýšena a bude vycházet z místa trvalého pobytu cestujícího. Tímto řešením dojde k okamžitému navýšení kapacity MHD a přinese i větší komfort cestujícím.... Nebo jak to Dolinek vždy vysvětluje :-P

0/−1
doporučit
14.10.2016 9:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.