Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

E85d85u52a40r36d 18B91r29e28j64c35h14a 7768343945183

No, matně vzpomínám jak to bylo s nájezdy na obou stranách tunelu. Měly tam být oba ale na základě různých skupin aktivistů se nedodělaly. Takže teď by člověk mohl říci "dobře jim tak". Takhle to dopadne vždy, když do projektů kecá někdo, který o všech souvislostech nemá ani páru.

+36/−1
doporučit
18.10.2016 7:03

J70o52s74e45f 37B93r91o81ž17e11k 7813865232391

Je zajímavé, že to např. v Německu funguje docela dobře. Jenže když jedete např. do Mnichova z východu, tak ještě z okruhu jedete 6 pruhovým přivaděčem 110, až k vnitřnímu okruhu, všude jsou vícepruhové silnice a jeden pruh je jen a jen uvnitř rezdenční části.

V Praze je jakákoliv vícepruhová komunikace v současnosti zúžená jen na jeden pruh v každém směru - a uvnitř rezidenční oblasti dokonce jen jeden pruh a jednosměrky. A semafory - na každých cca 100 metrů spádové silnice jeden semafor - zásadně seřízeno tak, aby naskakovala červená v hlavním směru.

Současná garnitura na radnicích dělá všechno proto, aby se po Praze jezdilo a v Praze žilo co nejhůř.

+23/0
doporučit
18.10.2016 9:23

K56a10r14e69l 88M26a69l23í15k 1213140945968

Investori velkych rezidenci by nemeli dostavat povoleni,dokud tam nebude stat kapacitni...vlastne vsechno,silnice,mestska doprava,site,vybavenost. Driv se tomu rikalo planovani a pak se tomu vsichni smali. Ale zakonitosti funguji porad...

+24/−2
doporučit
18.10.2016 6:36

R85u76d36o40l75f 15H97r91a47z84d91í97r90a 1935709333348

Tady se v celé nahotě ukazuje neschopnost vedení Prahy 12, kdy leta povoluje mega projekty bez patřičné infrastruktury.

+19/−1
doporučit
18.10.2016 7:24

P36e14t16r 88K18o34l10á17ř 8455781485561

Proč si lidé stěžují? Vždyť to je jen důsledek jejich vlastního rozhodnutí sytit tuhle vlnu zběsilé suburbanizace, jejíž rychlost naprosto neodpovídá infrastruktuře a dopravnímu obsloužení jv. částí Prahy a přilehlých obcí. Lidé si sami vybrali možnost trávit hodiny denně v autech.

+18/−2
doporučit
18.10.2016 8:40

R46e62n41é 41J96í16š14a 2797707151816

Povolení zastavit Šabatku je něco naprosto skandálního. Proč se nestaví místo rozpadající se Chirany, Prioru? Proč se furt víc a víc zastavují louky? Celá Praha 12 nadává na Hánu a jeho starostování, ale tahle nová garnitura je snad přímo placená developerama. Ještě, že se z Prahy 12 stěhuju pryč.

+12/0
doporučit
18.10.2016 10:19

K25r46y19š24t21o70f 96M32a98l89o80c84h 2985884178777

Investiční náklady 2,9 miliónů korun včetně přeložky tratě a stavby mimoúrovňové křižovatky?

+12/0
doporučit
18.10.2016 6:53

L51u36k33á40š 36Š59m45a10h32e59l 2657934872654

Hrubá chyba je vůbec vydat stavební povolení, pokud není vyřešeno dopravní spojení. Tam bych hledal prvopočátek všech problémů.

+11/0
doporučit
18.10.2016 8:06

J52a63n 30P32o89l52a97n19s87k45ý 4472557483661

V první řadě otevřete sjezdy v Dolních Břežanech! Nevidím jediný důvod proč zacpávat Vestec nebo Jesenici!

+20/−5
doporučit
18.10.2016 6:22

P65e77t42r 52N88e37c62h53a46n73i55c65k11ý 7183916618150

Přijde mi, že Praha jako by se stále nemohla odprostit od myšlení rozvojové země. Ač je to lepší (o něco lepší zapojení železniční dopravy), tak mám pocit, že dopravní plánovači stále neumí přemýšlet s variantu "někam vlastním prostředkem a pak veřejnou dopravou". Kde jsou P+R? Kde je zkapacitňování železniční dopravy? Kde jsou parkoviště pro kola, pro skútry, elektrické koloběžky atd. ? Kde je nějaká koncepce?

+8/0
doporučit
18.10.2016 9:16

J13a44n 42B46u27b63i75k 9972641782417

no, ona ta křižovatka se měla postavit už společně s okruhem a byly na to jak stavební kapacity, tak peníze. Jenže Praha 12 (RADNICE Prahy 12 !!!) dala souhlas ke stavbě okruhu jen pod podmínkou, že napojení nebude, protože by prý lidé jezdili do centra přes Modřany.

Tak není......!!

Pozdě bycha honiti?

+9/−1
doporučit
18.10.2016 9:52

P47ř86e92m79y20s77l 44L53u27k23á14š 2595132980261

Je to naprosto ostudne a skandalni, ze se od zprovozneni okruhu na jihu Prahy, doposud nehnulo ani o metr se souvisejici infrastrukturou. Na vine jsou jak politici, tak obyvatele, kteri potrebne vylepseni infrastruktury brzdi a blokuji jak jen mohou. Modransko-Komoransky privadec je kapitola sama pro sebe. Dalsi prisernosti je neschopnost vybudovat jednoproudy obchvat Pisnice, diky cemuz Brezansky najezd na okruh lezi ladem. Tedy jedinou moznosti v oblasti, zahrnujici cca 150 tisic obyvatel, jak se dostat na okruh, je zalostne pretizena a dopravne naprosto nevyhovujici Videnska ulice, ktera mela byt uz davno od Thomayerovy nemocnice zdvouproudena az do Vestce. Opet zablokovano zdruzenimi a populistickymk politiky. Vysledek je absolutni dopravni chaos, nekonecne zacpy, hluk, smrad a hromada frustrace v cele oblasti na jihu Prahy. A to nemluvim o neschopnosti rozjet alespon vystavbu metra D, ktera by dopravu hodne vyresila. Regulerni absurdistan...

+10/−2
doporučit
18.10.2016 9:56

J56a76n 34S51l89o27v36í40k 3449217160298

"raději bych místo čtyřpruhové komunikace jen dvoupruhovou, obávám se hluku". Takže auta popojíždějící v koloně kvůli úzké silnici, jsou podle názoru některých jedinců méně hlučné a určitě podle nich vypustí i méně zplodin, že ?

+7/0
doporučit
18.10.2016 11:52

P48a23v65e53l 33N57o30c15a59r 6809749546325

Tady se mi líbí jak Pepíci pořád brečí že mají ucpané silnice.Přitom mají nejlepší hromadnou dopravu v republice.

Zkuste si na severu republiky zajet o víkendu do nějaké vesnice bez auta, zjistíte že se tam dostanete až v pondělí ;-O

+15/−6
doporučit
18.10.2016 8:14

J73a47n 43R91i97c83h39t47e10r 7175980721232

Stále je třeba připomínat, jak bojovnice za všechno a proti všemu Rázková nejdřív vybojovala nepostavení nájezdu/sjezdu a teď bojuje za jeho stavbu, když už je pozdě a Komořanská se ucpává. Hlavně doufám, že jí to tam příště zase dost lidí hodí, aby mohla zase zrušit něco, co teď vybojovala.

+8/−1
doporučit
18.10.2016 10:51
Foto

Š88t24ě20p56á57n 68B14i58n95k40o 3616684793116

Trochu nechápu ten "vztek" na developery zde. Z článku chápu, že se staví tam, kde to ÚP předpokládá, tedy nic překvapivého. Vlastně se naplňuje plánovaný rozvoj města a jeho okolí. Celé je to o nedokončených dopravních stavbách, které se realizují desítky let, o tom, jak dlouho jsou naplánovány ani nemluvě. Je zoufalé a tristní, že město s tím není schopno nic udělat, že Pražský okruh vypadá, jak vypadá o vnějším okruhu ani nemluvě.

+9/−2
doporučit
18.10.2016 9:41

D81a92v65i74d 11Z79a28j26d78á91k 8475462360751

Kde v Praze rano nekolabuje doprava? Okruhy, obchvaty, privadece, odvadece. Vsude.

+6/0
doporučit
18.10.2016 7:28

M80i47l16a65n 79V20o68l16e94k 5139323166509

Nesmysl za nesmyslem. Na prvním místě je nedotknutelnost zisků developerů, na druhém zisky stavebních firem (betonové lobby), tzn. že bez estakád, přeložky kolejí apod. se to dělat nemůže. No a protože jsme se komunistům vysmívali pro to jejich směšné plánování, tak když se měnil povrch klíčové křižovatky u zbraslavského mostu, tak ČD zrovna v tu chvíli zavedly náhradní autobusovou dopravu, protože se 'muselo' něco dělat v Braníku (kdyby aspoň nechaly ty vlaky pendlovat na modřanské nádraží). Nenažranost a hloupost jsou hrozní spojenci.

+5/0
doporučit
18.10.2016 8:16

T72o77m17á81š 33B27a82l57v54í43n 1410975922932

Takže zase stejná písnička. Kvůli pár aktivistům trpí tisíce lidí smogem z aut která stojí v koloně. To co šlo snadno vyřešit je díky nim téměř neřešitelný problém. A Ovčané si pak tyto aktivisty zvolili do zastupitelstva a ejhle, aktivisté pochopili že to bez přivaděče nejde. Aby úplně neztratili tvář, tak chtějí jen dvouproudý. Je jen otázkou co nás to bude stát než pochopí že dvouproudý nic neřeší.

Každé město, všude na světě potřebuje komunikace, nové komunikace. Pokud proti tomu někdo protestuje, tak protestuje především proti lidem žijícím v tomto městě.

+7/−2
doporučit
18.10.2016 9:39

J71o45s28e18f 21Š41v37e77c 6575336944873

Kolabuje i Praha 6 - zužování ulic do jednoho pruhu je místní specialita (kulaťák, Vypich).

Super nápad místnícho úřadu je taky postavit tramvajovou trať na sídliště Dědinu. V Divoké Šárce mají kolej na chráněném území, tak se musí dát někam jinam.

Lidem z Dědiny vzniknou obrovské výhody: rachotící tramvaj (plus výměna kolejí každých deset let), likvidace áleje ve Vlastině ulici, snížení počtu parkovacích míst, které budou vyznačeny modrou barvu...

Politici mají jen jedno přání: být zvoleni. Škromach je ideálním příkladem: slibuji, zařídím, prosadím... jen mi dejte, prosím, svůj hlas... šest let si na Vás nevzpomenu, budu se válet ve svém bazénku a psát na Facebook... Už se válet nebude R^

+5/−1
doporučit
18.10.2016 11:43

R69o41b74e97r62t 52H93o38m55o48l70k20a 2240282532281

Popisek u fotek je uplně blbě: "

V kolonách na trase z Modřan přes Komořany k nájezdu na Pražský okruh u Zbraslavi automobily často popojíždějí dlouhé desítky minut.

". Na fotografiích je ale směr od pražského okruhu přes Komořany do Modřan. Tohle jsou jen auta, která objíždí ucpanou Strakonickou. Nic víc. Vybudováním sjezdu z okruhu se k nim přidá ještě jednou tolik aut a ani čtyřpruh nebude stačit (jedině v případě, že by vedl bez jediného semaforu až někam na Jižní spojku a do Mrázovky, ale ne přes Barrandovský most).

+5/−1
doporučit
18.10.2016 8:48

J35a13r73o66s86l25a95v 69K75a93d20l73e22c 5941299832851

Přivaděč toho mnoho nevyřeší. Jen posune automobilový problém o pár kilometrů dále nebo do zbytečných cílových destinací. Problém si žádá systémové řešení individuálního automobilismu.

+6/−4
doporučit
18.10.2016 8:35

M44i56l50a81n 56C79h88a13l63u48p33a 7744186937923

Přivaděč za 2,9 milionů a stavební řízení za 42 miliony. To bude nějaký zmatek v informačním zdroji nebo nepozornost při opisování.

+3/0
doporučit
18.10.2016 8:24

P87a19v51e53l 58M37a11t53o45u14š31e68k 5410307268594

Jen tak na okraj, kousek odtud je nádraží Zbraslav a kousek dál zastávka Komořany, odkud jezdí vlaky mj. na Kačerov. Ale když lidé MUSÍ autem, tak holt taky musí počítat s tím, že budou čekat v zácpě. Jediní, koho lituji, jsou obyvatelé, kteří to tam musí denně dýchat. Pokud ovšem sami nejsou spolutvůrci zácpy. Hlavně ať si nikdo nedělá iluze, že se nějakým přivaděčem něco zlepší. Za pár měsíců po jeho zprovoznění se situace vrátí do starých kolejí, protože rapidně přibyde nových motoristů, kterým přestane stačit už i ten přivaděč. A tak to půjde pořád dál do zblbnutí. Ale prodejci aut a pohonných hmot si budou moci mnout ruce, a o to tady přece především jde!

+7/−7
doporučit
18.10.2016 8:37

M28a86r33t79i70n12a 45M78a32r84k63o32v76á 1715941674102

Proč se píše jenom o jihu Prahy? Zkuste se zajet podívat, jak to vypadá na severu, oblast Čakovice / Letňany / ... Autobusy, když už přijedou, tak k metru místo 12 minut jedou i třičtvrtě hodiny.

+3/−1
doporučit
18.10.2016 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.