Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P64a14v59e73l 55V46a70n20ě96č19e89k 4224383751931

Když jsem včera na D5 viděl, jak všichni považují odstup 3-5 m za dostatečný při rychlosti kolem 130km/h, tak se nelze podobným karambolům divit.

+35/0
doporučit
17.10.2016 9:17

D17a83n63i60e62l 30K42r98a63u13s 4971823972304

Dodržová opravdu bezpečné vzdálenosti zvláště na dálnicích, to by měla být samostatná učební hodina v autoškole. A kdyby to cajti sledovali, tak by neměli přestupce trestat finanční pokutou, ale povinným školením v délce trvání min.1/2 hodiny, kde by jim jednak měli promítat, jak vypadá skutečně bezpečný odstup v různých rychlostech a druhak je testovat z rychlého odhadu, jakou vzdálenost v jaké rychlosti zrovna mají.

Další téma by měla být jízda v jízdních pruzích. Je absurdní, když levý pruh jeden pomaleji než kaminony v pravém, které navíc mezi sebou často (ovšem ne vždy) mají hafo místa. Když pak využiju ustanovení zákona o provozu na pozemních komunikacích, že v případě že kolona v pravém pruhu jede rychleji než kolona v levém pruhu, nejedná se o nepovolené předjíždění zprava, někteří řidiči se ještě diví. Přitom by stačilo tak málo - předjíždět na dálnici zhruba stejným způsobem jako na běžné dvouproudové silnici jen s tím rozdílem, že tady nemusím dávat přednost protijedoucím vozidlům a pozornost věnuji pouze možnosti, že bych mohl být předjížděn sám. Jakmile předjedu a další vozidlo je dále než deset vteřin jízdy, zařadím se zpět doprava atd. atd. Nejen, že se tím zrychlí provoz, ale nutnost opakovat úkony povinné při předjíždění (dávaní znamení o změně směru jízdy, soustředění na dění před sebou i za sebou) mě udržuje v aktivním bdělém stavu a snižuju tím i riziko mikrospánku při jednotvárné jízdě.

+28/0
doporučit
17.10.2016 9:33

L76í84d61a 92V72š15e47t20e41č62k26o46v51á 5610983169636

Nojo... klasika mlha a nepřizpůsobení jízdy zhoršeným podmínkám. Nejhorší je, když vy jedete opatrně a nejakej tydyt se vám přilepí na zadek.

+22/0
doporučit
17.10.2016 10:23

A88n12t17o19n26i59n 33N53e58m31e15c 8951700571636

Mnoho jezdcu vubec nevi, ze se ma jet 130 - 140. Pokud jedete 150 a predjizdite, mate za kufrem blikajiciho divocha. Podivejte se do zap. Evropy, na pr, Rakousko nebo Schweiz. Jedou ukaznene.

Hlavni rozdil je policie. U nas se zajimaji pouze o jizdu v meste, na dalnici neni zadna kontrola.

V Nemecku vam za blikani a jizdu za kufrem seberou ridicak.

V Cesku je to sportovni jizda.

+23/−1
doporučit
17.10.2016 10:38

J71i88ř29í 34S38t29r64á70n56s95k52ý 4111437269784

Ono by stačilo, kdyby vemena se středočeskou značkou nejezdila nasáčkovaná v levém pruhu naprosto bez jakýchkoliv odstupů...

+18/0
doporučit
17.10.2016 10:16

J79a10k56u49b 18F79e90i21f59a35r 7379489246829

Klasika. Lepiči. Pak tam to tam prvnímu někdo šoupne z pravého, ten musím přirzdit a už se to sype....

+16/0
doporučit
17.10.2016 10:32

K42a24r70e14l 62V73a62c41h74u77t 9433342419603

1) Když je tma nebo mlha a dobře nevidím, nemohu jet jako blázen (jen blázen v takových situacích může jezdit JAKO po suché silnici a za výborné viditelnosti).

2) Když jsem zmoudřel a konečně už si uvědomuji, že nemohu jet jako blázen, tak taky uvažuju dál - jestli je mokrý povrch vozovky, může to klouzat a tedy je rozumné opatrně i brzdit = protože s každým prudčím zabržděním může přijít SMYK.

3) Když mívám naspěch každý den, nemůžu si dovolit ztrácet čas běháním po servisech a čekáním, až mi spraví nabourané auto = jezdit rozumně se vyplatí. ;-)

+15/0
doporučit
17.10.2016 9:51

L22a73d57i89s36l79a50v 14M48a30c49h82a80l77a 9685972107796

Byla tam dost hustá mlha a přesto v levém pruhu jela většina řidičů jako blázni.

+11/0
doporučit
17.10.2016 9:45

M50i87l23a81n 81C95h79a51l25u48p34a 7774156837483

Mlha se hlásí!

+8/0
doporučit
17.10.2016 9:45

Z40d97e85ň76k47a 21K44a41z37d74o49v64á 6782925843

Nj, mlha je sviňa...... na druhou stranu by se řidič měl přizpůsobit .

+8/0
doporučit
17.10.2016 9:41

P71e75t77r 63V82o52l46á40k 6919610192835

Otázka za bludišťáka.

Kolik debilů, kterým Franta v servisu řekl, že mu udělá na káře supr čupr denní svícení, že mu to ušetří za 5 let jedny celé žárovky nezaplo v mlze když už ne mlhovku, tak aspoň NORMÁLNÍ denní svícení (aby se rozsvítily aspoň zadní obrysovky)?

+7/0
doporučit
17.10.2016 11:56

M63a12r79e69k 25J64a44n49e78č82k31a 1627676153551

ČR je dopravní džungle všeobecně. Buď to jezdí jako vepřové a odstup mezi vozidly jim nic neříká, nebo to jezdí 110-120km/h v levém pruhu a neuhne do pravého pruhu a neuhne. Klasika na českých dálnicích.

+6/0
doporučit
17.10.2016 12:24

V85l16a41s41t10i58m40i75l 58Z10a50s10t94e92r66a 9937250375

To co vidi na tachometru delit 2 To da minimalni ofstup v metrech.Kdo to nezvladne nema na silnici co delat.

+5/0
doporučit
17.10.2016 9:42

P36ř80e39m57y15s33l 98H44r52o15m88a53d25a 2944776958601

Tak to je odpověď pro ty, kteří považují D6 za nevytíženou. Podívejte se do Jenče a Hostivice, naprostý dopravní kolaps. Za posledních deset let, tak stoupl počet obyvatel a aut, že už je to bez D6stky nemyslitelné. Před Novým Strašecí vždy vzniknou obrovské kolony a v nich jedete v podstatě až do Prahy :-/ Někdy je problém na D6stku vůbec najet.

+5/0
doporučit
17.10.2016 9:27

J34a59k29u19b 35K33ř36e30č69e74k 9642489566229

Ano přesně , pak jste při rychlosti 130 a odstupu 50m pro ostatní ten de..l co zdržuje .

+5/−1
doporučit
17.10.2016 9:26

K87a16r35e41l 34N26o37v11á18k 8418654157342

vic jak rozestup bych udaval to , ze lidi necumi do zrcatek a proste neresi zda vedle nich nekdo jede, nebo ne. Hodi blinkr a jede do leveho a vubec ho nezajima, ze on jede 90 a nekdo v levym treba 130 ;-O

+3/0
doporučit
17.10.2016 9:47
Foto

D85a14v84i55d 31P98e42n42k 4440948279115

sem si pustil pár videí na youtubu, kde jsou hromadné nehody v mlze, je až s podivem kolik lidí narazí a zůstane sedět v tom autě jako pecka, nebo začne poskakovat okolo a čeká až ho někdo další smete...narazim a rychle pryč...než se přiřítí rumun v kamionu s třema promile

+4/−3
doporučit
17.10.2016 12:43

J56a13r36o44s58l43a94v 95P92o10r47t 7899637539785

To je jednoduchý - když leje nebo je mlha tak se jezdí jako za slunečnýho dne protože to auto je bezpečný a ostatní zvládne elektronika to přece v prodejně říkali .

+2/0
doporučit
17.10.2016 12:41

M32i32c50h86a52l 30H98o49r25a84k 2284425497232

Jel jsem pres Hostivici pres hodinu, to byl docela masakr. Normalne by to trvalo 5 minut.

+2/0
doporučit
17.10.2016 12:20

P79a53v21e17l 39N76o23v11á65k 5583977694198

žádné pokuty. Malá vzdálenost, půl dne si odpočineš, abys dostal rozum. To byste koukali jak by to fungovalo.

+2/0
doporučit
17.10.2016 12:02

V40l84a66d94i90m77í29r 20R19e92t17t74i79n57g62e20r 5595396115545

Vysvětlí mně někdo jak je možné, když jedu v pravém pruhu celkem pomalu s náklaďáky 100km/h skrz gps ne tachometr, a vždy jedu podstatně rychleji než levý pruh? A není to občas, je to téměř pravidlem.

+2/0
doporučit
17.10.2016 11:16

J81a23n 56N35o81v33ý 3758653309667

A to byla jenom mlha..Přál bych Vám vidět pražáky když sněží, to ucpou dálnice na všechny směry.

+4/−9
doporučit
17.10.2016 10:35

M91i88c81h21a67l 63M58i88n37a64ř30í13k 9692596139428

Ráno jsem kolem těch bouraček jel naštěstí směrem od Prahy ven.

Bylo to přehledném a rovném úseku.

Jako vždy za to může bezohlednost řidičů. Mlha byla celkem hustá a bylo potřeba podle toho upravit rychlost.

Ale když někdo upraví rychlost podle toho jak moc pozdě ráno vstával do práce a ne podle mlhy, tak to pak dopadá takto.

+1/0
doporučit
17.10.2016 20:07

K59a29r59e89l 16N29o96v25o36t27n38y 2401225669120

Pricina je jasna - nedodrzeni bezpecne vzdalenosti, nanejvys tak u prvnich dvou auto mohlo jit o nejake nedani prednosti, pripadne nerozsviceni svetel...

+1/0
doporučit
17.10.2016 12:00

B63ě88l51a 11H27o91r68á89k98o61v69á 1128462349780

To je tak, když se v mlze dupne na brzdu. Není rozumější připravit nohu na brzdu včas a případně intenzivně brzdit až když je proč? Většinou se může poděkovat tomu prvnímu...

+1/−5
doporučit
17.10.2016 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.