Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

odhlásit
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O51n26d50ř58e36j 59Z28d61e47r47a10d40i63č82k77a 6934935353678

Tak pardon, mě těch 3,5k ročně přijde jako velice férová cena, když vezmu v úvahu rozsah, noční spoje, tak je to pořád skvělý. Neberu bůhví kolik, ale zrovna za tohle nemám problém ty peníze dát a MHD zadarmo fakt nepotřebuju.

+36/−1
doporučit
18.10.2016 11:52

J61a80k46u44b 11T82u86r32e25k 9125825356975

Nevyjadřuji se nyní k ceně za dopravu v MHD, ale nerozumím jiné věci. V Praze se hromadně zavádí modré zóny, aby lidé jezdili místo auty MHD a nyní přijdou se zprávou, že MHD si nemůže dovolit navyšovat kapacity. To nejak nejde dohromady.

+24/0
doporučit
18.10.2016 12:10

Š88í87m77a 63K16a57d14e79ř30á33v20e45k 9134251194374

Když srovnám cenu a služby, tak je to naprůměr. Metro, tramvaj, busy, lanovka;-D.... I ted se po MHD pohybují různá individua a s MHD zdarma by jich tam bylo dvakrát víc...

+12/0
doporučit
18.10.2016 12:00

J50a98n 11M34r40á20z45e14k 9817493751485

Výsledek analýzy: Revizoři by neměli co žrát

+14/−1
doporučit
18.10.2016 11:52

J37a13n 58B64u22b12i50k 9752151232867

Zdarma? Co to znamená zdarma? Jako že řidiči nebudou brát mzdu, nafta a elektřina se nebudou platit, odpisy neúčovat...

Asi ne, že....nyní DPP na jízdném utrží asi 4 miliardy ročně, magistrát mu doplatí cca 11 miliard, další peníze pak na investiční nákupy. Tohle všechno v případě "MHD zdarma" zaplatí magistrát z výnosu daní. 15 miliard jen na provoz. Každého Pražana by to přišlo na 15 tisíc korun ročně (+ investice).

A o to míň dá na kulturu, na školství, na opravy ulic, na zimní údržbu, na.......(dosaď si kdo co chce)

Nebo zvedne daň z nemovitosti, což je jediná daň se kterou může hýbat.

Populismus? Hloupost?

+13/−1
doporučit
18.10.2016 12:52

A46d30a87m 41Č57e36r97n96ý 5662772946733

3650,- ze rok je naprosto v pohodě.

Problém je pro lidi, co do Prahy dojíždí (56,- za 40km autobusem ve stoje) a pro lidi, co jedou občas (90minut za 32kč)

+10/0
doporučit
18.10.2016 12:33

D13a80v10i67d 78R52y72c80h65e80t64s52k27ý 9736551330110

Ano, ve špičce je MHD už přetížená. Můžete to vysvětlit různým ekoaktivistům a jiným troglodytům, co se snaží udělat z řidičů pomalu zločince?

+10/0
doporučit
18.10.2016 12:21

B73l42a31ž37e22j 63M14o51t78y86č77k83a 8527197705420

škoda jen,že se mimopražští nemužou k té MHD dostat;-)

+11/−1
doporučit
18.10.2016 11:57

O38n55d82ř21e43j 71N33o41v41á31k 9657644459239

No a jsme u toho, o čem se potichu hovoří už dlouho.

Přesun dalších lidí do MHD znamená kolaps MHD, neb Praha nemá prostor / možnosti na další zkapacitňování MHD.

Takže všechny ty "boje" proti autům v Praze povedou k čemu? K přehlcení a kolapsu MHD.

Už dnes ve špičkách tramvaje a metro jen tak tak stíhájí ... a samotná MHD - hlavně tramvaje - vytváří kolony ... typicky trasa nám. Míru - I.P.Pavlova - Karlovo nám. - kde ve špičce stojí i 4 - 5 tramvají za sebou a čekají a čekají ...

+10/−1
doporučit
18.10.2016 13:24

J82a79n 73S95v91o44b72o46d90a 6264954262981

Nechci nic zadarmo, uplne staci kdyz se prestanou delat cim dal nesmyslnejsi zmeny spoju, se kterymi to jde cele do kytek.

+7/0
doporučit
18.10.2016 12:07

D64a94n96i23e71l 93R20e87i28c71h21e67l 6128195897942

Praha má skutečně jedno z nejlevnějších MHD z velkých evropských metropolí. A pokud člověk vycestuje do měst jako Amsterdam nebo Dublin, začne si jí vážit ještě víc.

+6/0
doporučit
18.10.2016 12:18

T89o97m48á16š 65K14u96c19h56a26ř 3357681918641

To by tak hrálo. To by nám ten kapitálismus brzo zkrachoval. Hodně lidí by opravdu autem jezdit přestalo, nebo by ho nechalo na kraji Prahy. Jenže to přece nepotřebujeme, potřebujeme, aby lidi kupovali nová auta, platili za benzín.. :-P

+4/0
doporučit
18.10.2016 12:33

P65e25t27r 72H68á46l44a 6174926695346

To jsou od ROPIDu kecy. Jsou prostě akorát neschopní.

Dalším problémem ovšem je, že se náš snaží jako dobytek nahnat do MHD abysme nejezdili auty, ale používají k tomu akorát bič, žádná pozitivní motivace.

Značnou část roku se MHD ve společenském oděvu cestovat prostě nedá, protože chytráky napadlo skoro zrušit okna, ale přitom do vozů nedat klimatizaci. A když už slunce nesvítí a vedro není, tak pro změnu řidič v krátkém rukávu nastaví teplotu tak aby jemu bylo fajn, ignorujíc, že lidi mají zimní oděv.

+6/−3
doporučit
18.10.2016 12:56

M34a64r18t62i37n89a 35M81a51t10ě27j56k19o43v60á 5965862656556

Ani nemusí být zdarma, ale líbilo by se mi, kdyby Lítačka měla nějaký výhody navíc. Třeba moct s sebou o víkendu vzít jednoho člověka zadarmo. Přistupovat k té MHD progresivně.

+3/0
doporučit
18.10.2016 14:02

J68a50k94u63b 16T95r50e38n49k 3538595812146

Když jsem v Praze bydlel, jezdil jsem pouze MHD. Protože jsem si ovšem nemohl dovolit bydlení v Praze, stejně jako těch 300 000 lidí, co každý den ze SČ dojíždí jezdím autem. MHD je cenově srovnatelná, nicméně časově nekonkurenceschopná. Dříve jsem alespoň mohl chodit 25minut na zastávku, 20 minut jet na Bulovku a 10 minut tramvají na Žižkov. Teď musím jet 45minut na Ládví a 35minut na Jiřího z Poděbrad. Takže díky, radši ty kolony.

+3/−1
doporučit
18.10.2016 14:01

M77i80c40h48a88l 56P28t35á98č86e50k 5646479679175

Ropid samozřejmě nemůže chtít dopravu zdarma, protože kdopak by je platil, aby občas přečíslovávali linky a dělali permanentní bordel v dopravních spojeních.

+3/−2
doporučit
18.10.2016 13:52

L38u17d48e56k 50N47e11c83h38l11e11b66a 1863609841381

„Naprostá většina těch, kteří nejezdili MHD, ale autem kvůli penězům, už nyní jezdí. A ten zbytek dalším zlevněním stejně nepřesvědčíme - tito lidé nepoužívají MHD z jiných důvodů než finančních,“ říká mluvčí Ropidu Filip Drápal. A netvrdil náhodou Dolínek (ČSSD) při zaváděný modrých zón pravý opak ??? Tak jako tak - jeden z těch pánů lže a měli by ho vyhodit :-P

+2/0
doporučit
18.10.2016 15:07

P90e27t23r 78D37l13o21u18h40ý 5477299694634

Nevěřím, že Talinn na MHD zdarma vydělává. To budou opět nějaké pseudovýpočty, které bych chtěl vidět někde na papíře. Podle mě je nejlepší model mírného zpoplatnění, zhruba na úrovni jako v Praze za celoroční předplatné. Možná bych si ještě dokázal představit mírně levnější dlouhodobé předplatné a naopak dražší jednorázové jízdenky.

+2/0
doporučit
18.10.2016 13:16

M54i97r67e37k 42S98á42l 1145131418664

je tu taky další hledisko. teď mají revizoři aspoň nějakou páku páchnoucího váguse aspoň vykázat z vozu, když už si na něm nic nevezmou.

pokud by bylo jízdné zdarma, tak... no to by vlastně revizoři ani vůbec nebyli.

no vošklivý. ne, že by je teda teď vykazovali nějak často. nedávno jsem si nevědomky sednul na sedadlo po vágusovi a obklopil mě smrad zkaženýho potu, špíny, moči a bercáků, že sem málem upad na bok.

paxem zbytek dne zaváněl, že bych nejrači dejchal desetimetrovou trubkou :-/

+2/0
doporučit
18.10.2016 12:19
Foto

B76r96o11n47i86s89l40a73v 23G58a59b46r34y88š 2782359941

Ano, zkolabovala. Ze dvou důvodů:

- Cestující neumějí cestovat. Pokaždé ve špičce, když metro jede každé 2 - 3 minuty někdo podrží dveře a snaží se tam nacpat. Tím samozřejmě nejen že ničí vybavení, ale zdržuje celý provoz.

- Nejsem si jistý, jestli by ROPID zvládl takový nápor. Nakoupit vozidla je jednoduché, ale myslím tím celkovou organizaci provozu. I když je Brno menší, KORDIS by jej zvládl mnohem lépe.

+3/−3
doporučit
18.10.2016 12:09

V40í26t 13K28o41u30b83a 6126430384538

Roční kupon na MHD mám, i když jej použiji tak na hranici návratnosti při 32 Kč za jednu jízdu (moc více než 100 x za rok nejedu). Kupuji ho jen abych nemusel řešit jízdenky a jejich platnosti. I kdyby mi chtělo město za MHD platit, tak ho využiji i nadále jen na cesty za pivními dýchánky a kulturou v centru, kde opravdu nejde zaparkovat. Běžné cestování MHD zabere s čekáním a přestupy minimálně dvojnásobek času a za to mi to nestojí. Navíc někdy jsou cesty zpříjemněny přítomností bezdomovců, či nemytých stavebních dělníků a to je pak zážitek opravdu hodný posečkání dalšího spoje.

+2/−1
doporučit
18.10.2016 13:37

J61a52r33o86s85l55a12v 40K12a73d30l49e16c 5541559152941

To se ptají toho pravého...;-D;-D;-DRv

+2/−1
doporučit
18.10.2016 12:05

D61a42v47i63d 73D46l73o85u37h48ý 5444767267451

Není potřeba to dávat zdarma. Stačilo by za polovinu. Na jednu stranu se dělají zóny aby nešlo jezdit do práce autem a na druhou se nezlevní doprava aby to lidi motivovalo?

+2/−3
doporučit
18.10.2016 12:05
Foto

M52a60r86t22i69n 34P71i60š78t86o48r33a 8318198756969

Cokoli je zdarma, se nadužívá. Často neuvěřitelným způsobem, který by si předem nikdo nedovedl představit.

+1/0
doporučit
19.10.2016 8:05

M72i84c25h88a50l 11J89a89r86o15š 7594110572175

Mně to moc nepomůže, jedu tím dvakrát měsíčně.

+1/0
doporučit
18.10.2016 13:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.