Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e95t98r 52A39g74u19l53á53r 4407808400144

Šalamounské rozhodnutí. Ono s tím taky nic jiného dělat nejde. Takže "architekti" budou moci změnit barvu obložení, spárovky a částečně provedení svítidel. KAbeláž už nikdo změnit nemůže. Pohledový beton se vylučuje rovnou, protože v zadání je požadavek na omyvatelnost.

0/0
doporučit
18.10.2016 18:14

L87u52d53e24k 42N73e57c49h45l30e68b28a 1503879201921

Osobne bych byl pro minimalisticke, ale funkcni a hlavne levne reseni. zadne nesmyslne paradicky... Jenže v pražské hromadné doprave už dávno nejde o rozumnou přepravu lidí, ale o utrácení co nejvíce peněz - pokud možno nesmyslně, aby se to mohlo předělat ... vžýdyť to zaplatí peníze vybrané od občanů na modrých zónách ne ???

+1/0
doporučit
18.10.2016 14:59

P54e71t93r 34N14e53t78o52l94i81c84k12ý 4108916774695

Cena za výtvarné řešení bude sotva procento dvě z celkové ceny...a aby metro vypadalo jako v New Yorku, to radši ať stojí trochu víc...

+2/0
doporučit
18.10.2016 18:05

P96e50t73r 15A56g64u62l65á78r 4627218740404

Doufám, že se šeredně mýlíte. Jinak by to stálo přibližně miliardu. A to mi za změnu barvy obkladů připadá hodně.

0/0
doporučit
18.10.2016 18:17

P34e88t86r 97N59e97t68o86l15i98c43k73ý 4118296594875

To metro má stát sto miliard?

+1/0
doporučit
18.10.2016 18:27

P55e49t53r 52A98g30u10l24á15r 4457898190374

Nejnižší částka, kterou jsem našel, je 60 miliard.

0/0
doporučit
18.10.2016 18:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.