Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

odhlásit
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S53t22a22n 72N87o21v22á85k 5267915935564

Stavět "jednopodlažní" parkoviště, tzn. pouze plochu, je sice úspora peněz, ale mrhání místem.

A teď je otázkou čeho má Praha víc...

+8/0
doporučit
19.10.2016 11:54
Foto

M81i53c37h87a27l 98G73a81n32d89a66l19o68v31i67č 7838449201900

To zní logicky, tak doufejme, že to vyjde.

Teď už jen stačí sloučit všechny pražské parkovací zóny do jedné (a zavést je v celé Praze), aby mohli Pražané parkovat kdekoliv v Praze a nejen před svým bytem, protože pak vlastnictví auta totiž naprosto ztrácí smysl, když jinde parkovat nelze...

+5/0
doporučit
19.10.2016 11:52

J55o49s67e13f 27Š95v64e44c 6965186984713

"Pak v lokalitě logicky posílíme i autobusovou dopravu, buď k železnici, nebo na metro na Smíchov."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

A kde na to vezmou řidiče, když jsou všede letáky "přijmeme řidiče autobusů a tramvají"? Vždyť do polovojenské organizace DP se nikomu nechce!

+4/0
doporučit
19.10.2016 13:36

L16u85d60e18k 39N35e33c91h89l20e22b93a 1623549131141

Ale jasně že to je TLACHÁNÍ!! ... Kdyby nebylo, tak by se se všechny podobné akce uz dávno realizovaly PŘED zavedením modrých zon, které takto slouží výhradně k okrádaní rezidentů (kteří platí, I když nezaparkuji - zatimco navštěvníci platí AŽ když zaparkují) - a jak to tak čtu - tak tento princip má dále posílit. A jak řekl včera ROPID "Zatímco v­ menším městě, jako je Frýdek, nebyl problém přidat další spoje, v­ metropoli to možné není. " Takže pan Dolínek (ČSSD) opět skutečně tlachá ...

+2/0
doporučit
19.10.2016 13:03

J66o52s38e50f 15V11o48l16f24í49k 4198915629633

Co to je za blba? Parkovačku a s tramvajenkou (+metro + bus) na CELÝ den za padesátku? To já nakoupím dvacet lístků na parkovišti a budu je rozdávat turistům. Víte vůbec, kolik stojí jednodenní jízdenka na MHD v Praze?

+3/−4
doporučit
19.10.2016 12:05

D75u73š33a28n 60M33o17u23r37e57k 7212287107441

P+R zdarma pro Pražany s roční jízdenkou MHD je vynikající myšlenka.

Mám roční jízdenku, ale bydlím na okraji Prahy mimo metro. Potřebuji dojet na metro a tam na něj přesednout, myslím že nejsem jediný. Jenže kvůli chybějícím P+R a nyní i kvůli modrým zónám (nově třeba všechny stanice metra na Pze 8) teď u metra ani Pražan nezaparkuje!

Čili řešením je stavět P+R u metra, ne kdekoli na kraji sídlišť u bus či tram. Pak se zbavíme aut přes město, protože to bude pro řidiče i výhodnější úspora času než stát v zácpách.

+1/0
doporučit
19.10.2016 15:32

M36i72r49o71s91l60a77v 53B78r58o66z15i47k 7531929884257

Budu hádat. Že je to socan?

Lidi se na nějaká záchytná parkoviště totálně vykašlou.

Pokolikáte se tohle vyzkouší? Projekt jak z učebnice blbosti.

+1/0
doporučit
19.10.2016 14:52

V41l38a36d43i48m70í44r 93N79o95v53á25k 3802384856101

Nemusí každý jezdit do zeměstnání autem.Pro mimopražské by bylo dobré vybudovat do větších měst rychlodráhu,ale např. do Kladna se to plánuje už roky.

+1/−1
doporučit
19.10.2016 15:38

J13i79ř51í 10P47r98o12c85h 6328934747603

Především parkovací domy ve městě. Kdy už jim to dojde bože...

+1/−2
doporučit
19.10.2016 15:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.