Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dánský urbanista pomůže Praze s přeměnou magistrály na místo k životu

Pražská severojižní magistrála by se po desítkách let mohla stát přívětivějším prostorem. Radní o spolupráci na jejím oživení jednají s dánským architektem a ikonou městského urbanismu Janem Gehlem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P32a69v65e21l 95V92a63v54ř94í68n 6574381862272

Stačí se podívat na protagonisty celé akce a je jasné o co jde. Jestliže slibují, že se "nepočítá s žádným radikálním omezením", tak jim nelze věřit ani na pozdrav. Rudozelení cyklomagoři.

0/0
20.10.2016 12:41

M74a31r29t20i45n 72P19u31c20h23e63r37n29a 9327350799397

Ten projekt má název Humanizace magistrály, stojí za tím IPR a lidi z AutoMATu. Chtějí auta vytlačit za každou cenu. U nás na Praze 4 chtějí zasypat podjezdy a na Pražského povstání má vzniknout nová úrovňová křižovatka Magistrály s tramvajemi. Prý současný podchod je pro chodce velmi nebezpečný...? Informace a petice proti zde - http://praha4.svobodni.cz/clanky/tramvaje-na-magistrale...

+2/0
20.10.2016 8:39

M19i20l19a20n 89N34o15v64á56k 2700795735875

Je nutno proti nim bojovat jejich vlasními zbraněmi. Občanské sdružení a u soudu blokovat všechny stavební úpravy směřující ke snížení počtu pruhů, zůžením a zahrabáváním podchodů a podjezdů.

+4/0
19.10.2016 23:07

M14i42l97a98n 91N11o76v46á10k 2130195585605

Článek jednoznačně uvádí: "Komunikace nenávratně rozdělila Václavské náměstí, od kterého odřízla budovu Národního muzea." Takže, když je to nenávratné, tak to logicky vrátit již nelze. Tak se o to prosím nesnažte a nevyhazujte naše daně za další a další studie.

+3/0
19.10.2016 23:02

A44n11n82a 38J35a35v71o42r76s97k77á 8162655214386

Ha Ha Ha

+1/0
19.10.2016 18:55
Foto

K85a39r17e61l 59M39á48d75l33e 6854341364863

Dánský urbanista.... To bude několik jízdních pruhů pro kola, koloběžky, inline bruslaře, promenáda pro pěší, spousta květináčů - a možná jeden jízdní pruh pro dopravní obsluhu. Jsem sice celoroční cyklista, ale vyznávám zásadu "žít a nechat žít" a z většiny zelených nápadů mi naskakují pupínky.

+8/0
19.10.2016 15:26

J38a41k73u18b 16F80e74i54f29a55r 7879519486619

Čistá utopie.

Dokud nebude hotový velký okruh a nebude dostatek PR parkovišť u MHD, budou na magistrále stále jen kolony a každý podobný pokus přijde vniveč.

+5/0
19.10.2016 15:19

T41o98m30á10š 24Z94e21m35a70n 3275788514975

Hlavně magistrála je obchvatem centra a svodem dopravy z a po centra samotného.

Ani po odbudování všechy raidál a okruhů magistrála neztratí tuto pro město zásadní funkci.

+4/0
19.10.2016 19:59

L84u70d43e61k 11N48e47c16h88l68e45b41a 1563149561201

Největší jizvy na tváři Prahy, které teď město rozdělují, jsou modré zóny a nekoncepční dopravní politika Prahy, která neivestuje do dopravní infrastuktury (severní část okruhu, radiály, atd) a jen utápí prostředky v bezedném DPP ...

+7/0
19.10.2016 13:59

T84o87m16á70š 87Z10e23m91a85n 3135358724435

Souhlas, jestli něco rozděluje obyvatele, tak je to nemožnost se pohodlně a rychle dopravit do jiné čtvrti. Magistrála opravdu není potřebná jako další bulvár alá Václavák - černoši, dealeři a prostitutky..

Lidé se ve svém městě především potřebují dopravovat - stejně jako krev musí kolovat po těle. Zevlování na ulici město neuživí.

+5/0
19.10.2016 19:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.