Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

Stačí se podívat na protagonisty celé akce a je jasné o co jde. Jestliže slibují, že se "nepočítá s žádným radikálním omezením", tak jim nelze věřit ani na pozdrav. Rudozelení cyklomagoři.

Ten projekt má název Humanizace magistrály, stojí za tím IPR a lidi z AutoMATu. Chtějí auta vytlačit za každou cenu. U nás na Praze 4 chtějí zasypat podjezdy a na Pražského povstání má vzniknout nová úrovňová křižovatka Magistrály s tramvajemi. Prý současný podchod je pro chodce velmi nebezpečný...? Informace a petice proti zde - http://praha4.svobodni.cz/clanky/tramvaje-na-magistrale...

Je nutno proti nim bojovat jejich vlasními zbraněmi. Občanské sdružení a u soudu blokovat všechny stavební úpravy směřující ke snížení počtu pruhů, zůžením a zahrabáváním podchodů a podjezdů.

Článek jednoznačně uvádí: "Komunikace nenávratně rozdělila Václavské náměstí, od kterého odřízla budovu Národního muzea." Takže, když je to nenávratné, tak to logicky vrátit již nelze. Tak se o to prosím nesnažte a nevyhazujte naše daně za další a další studie.

Ha Ha Ha

Dánský urbanista.... To bude několik jízdních pruhů pro kola, koloběžky, inline bruslaře, promenáda pro pěší, spousta květináčů - a možná jeden jízdní pruh pro dopravní obsluhu. Jsem sice celoroční cyklista, ale vyznávám zásadu "žít a nechat žít" a z většiny zelených nápadů mi naskakují pupínky.

Čistá utopie.

Dokud nebude hotový velký okruh a nebude dostatek PR parkovišť u MHD, budou na magistrále stále jen kolony a každý podobný pokus přijde vniveč.

Hlavně magistrála je obchvatem centra a svodem dopravy z a po centra samotného.

Ani po odbudování všechy raidál a okruhů magistrála neztratí tuto pro město zásadní funkci.

Největší jizvy na tváři Prahy, které teď město rozdělují, jsou modré zóny a nekoncepční dopravní politika Prahy, která neivestuje do dopravní infrastuktury (severní část okruhu, radiály, atd) a jen utápí prostředky v bezedném DPP ...

Souhlas, jestli něco rozděluje obyvatele, tak je to nemožnost se pohodlně a rychle dopravit do jiné čtvrti. Magistrála opravdu není potřebná jako další bulvár alá Václavák - černoši, dealeři a prostitutky..

Lidé se ve svém městě především potřebují dopravovat - stejně jako krev musí kolovat po těle. Zevlování na ulici město neuživí.






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.