Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dánský urbanista pomůže Praze s přeměnou magistrály na místo k životu

Pražská severojižní magistrála by se po desítkách let mohla stát přívětivějším prostorem. Radní o spolupráci na jejím oživení jednají s dánským architektem a ikonou městského urbanismu Janem Gehlem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53a61v80e10l 57V86a33v21ř61í42n 6804201302572

Stačí se podívat na protagonisty celé akce a je jasné o co jde. Jestliže slibují, že se "nepočítá s žádným radikálním omezením", tak jim nelze věřit ani na pozdrav. Rudozelení cyklomagoři.

0/0
20.10.2016 12:41

M44a96r73t59i32n 54P58u92c82h26e70r89n54a 9977660739167

Ten projekt má název Humanizace magistrály, stojí za tím IPR a lidi z AutoMATu. Chtějí auta vytlačit za každou cenu. U nás na Praze 4 chtějí zasypat podjezdy a na Pražského povstání má vzniknout nová úrovňová křižovatka Magistrály s tramvajemi. Prý současný podchod je pro chodce velmi nebezpečný...? Informace a petice proti zde - http://praha4.svobodni.cz/clanky/tramvaje-na-magistrale...

+2/0
20.10.2016 8:39

M41i81l46a51n 69N15o77v38á70k 2900415335665

Je nutno proti nim bojovat jejich vlasními zbraněmi. Občanské sdružení a u soudu blokovat všechny stavební úpravy směřující ke snížení počtu pruhů, zůžením a zahrabáváním podchodů a podjezdů.

+4/0
19.10.2016 23:07

M91i31l40a45n 39N55o30v36á42k 2560465975125

Článek jednoznačně uvádí: "Komunikace nenávratně rozdělila Václavské náměstí, od kterého odřízla budovu Národního muzea." Takže, když je to nenávratné, tak to logicky vrátit již nelze. Tak se o to prosím nesnažte a nevyhazujte naše daně za další a další studie.

+3/0
19.10.2016 23:02

A86n27n40a 26J42a65v63o75r16s13k88á 8752965544136

Ha Ha Ha

+1/0
19.10.2016 18:55
Foto

K53a53r26e86l 12M51á91d14l97e 6334661304443

Dánský urbanista.... To bude několik jízdních pruhů pro kola, koloběžky, inline bruslaře, promenáda pro pěší, spousta květináčů - a možná jeden jízdní pruh pro dopravní obsluhu. Jsem sice celoroční cyklista, ale vyznávám zásadu "žít a nechat žít" a z většiny zelených nápadů mi naskakují pupínky.

+8/0
19.10.2016 15:26

J60a20k54u14b 93F33e17i74f50a53r 7599259906109

Čistá utopie.

Dokud nebude hotový velký okruh a nebude dostatek PR parkovišť u MHD, budou na magistrále stále jen kolony a každý podobný pokus přijde vniveč.

+5/0
19.10.2016 15:19

T38o55m34á42š 49Z79e33m81a38n 3135918804255

Hlavně magistrála je obchvatem centra a svodem dopravy z a po centra samotného.

Ani po odbudování všechy raidál a okruhů magistrála neztratí tuto pro město zásadní funkci.

+4/0
19.10.2016 19:59

L84u75d47e21k 43N42e95c54h71l52e78b30a 1923609791461

Největší jizvy na tváři Prahy, které teď město rozdělují, jsou modré zóny a nekoncepční dopravní politika Prahy, která neivestuje do dopravní infrastuktury (severní část okruhu, radiály, atd) a jen utápí prostředky v bezedném DPP ...

+7/0
19.10.2016 13:59

T35o11m13á69š 76Z42e87m93a79n 3865728744905

Souhlas, jestli něco rozděluje obyvatele, tak je to nemožnost se pohodlně a rychle dopravit do jiné čtvrti. Magistrála opravdu není potřebná jako další bulvár alá Václavák - černoši, dealeři a prostitutky..

Lidé se ve svém městě především potřebují dopravovat - stejně jako krev musí kolovat po těle. Zevlování na ulici město neuživí.

+5/0
19.10.2016 19:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.