Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a73r93o50s66l20a76v 94S83v97o96b72o98d32a 1694185228669

No dost špatně natočené teda. Proč jsou tam spojené 3 vozy když tak nikdy nejezdí? Přivařené táhlo pro větší destruktivní efekt?! Nebylo by lepší spíš simulovat reálné podmínky? Kamera v autě v podstatě hned někam odpadla takže k ničemu. Co tak záběry auta po odsunutí tramvaje, aby byla vidět díra v boku a vůbec rozsah poškození?!

+84/−2
doporučit
19.10.2016 13:55

M60a47r73e30k 28Š59e59s84t40á23k 4625791766821

Zaujala mě ve videu poznámka, že spřáhlo je pevně přivařeno pro větší destruktivní účinek. Co tam ještě přidat třeba barel benzinu pro zajímavější efekt?

+88/−3
doporučit
19.10.2016 13:54

Z64d41e50n11ě46k 33W31e75r69n59h55a81r28t 6787325612898

To je úplně jednoduché. Tramvaj jede po kolejích neuhne, je velká a vepředu má spřáhlo. Tudíž s ní nechci nic mít a tudíž má přednost. Na to nepotřebuji znát žádné předpisy, na to mi stačí pud sebezáchovy. A o vlaku totéž platí minimálně třikrát tolik.

+35/0
doporučit
19.10.2016 13:42

J35o98s81e66f 37K15a18r53f75í89k 7172355456810

btw - který exper tam připevňoval tu kameru? Při prvním drcnujtí ulítne a na záběru jde prd vidět;-D

+36/−1
doporučit
19.10.2016 13:52

Z30d28e30n88ě43k 90W28e17r74n42h39a70r14t 6697725772408

docela mě překvapilo, že to dělali hned vedle další tramvaje a bylo docela nenulové riziko, že poškodí i tu. Stačilo, aby uletěl kus kovu a mohli zbytečně zasklívat. Nevypadalo to, že by to bylo součástí zkoušky.

+26/0
doporučit
19.10.2016 13:56

J16a17n 60P71o53l76a11n97s13k45ý 4912927563401

Mě vůbec nezajímá jak to vypadalo po srážce. Nedávejte to tam! :))

+23/0
doporučit
19.10.2016 14:06

L68u44d24e73k 60N10e58c43h28l98e17b91a 1163339971441

Tak to je tedy hooodně špatně natočené ... Kolik výroba tohoto nic neříkajího videa stála ? (materál, mzdy účastníků, ekologická likvidace ....)

+33/−3
doporučit
19.10.2016 13:48

P13e82t13r 22P75e28p37r30n57ý 4734523861442

Děkuji za výborný záběr z interiéru auta:) A pro větší destruktivní efekt ještě prosím příště 20kg semtexu:D

+13/0
doporučit
19.10.2016 16:25

W86r82a24t80i85s97l11a68v 55T98o27b40o57l73a 3428723469840

Většina zdejších diskutujících nemá ani páru o tom o čem mluví.

1) 3 vozy nemají na nehodu nějak extra velký vliv. (větší váha, ale i větší brzdný učinek) Pravděpodobně tak bychlo učiněno kvůli bezpečnosti řidiče?

2) Vozy v okolí jsou ze zahaničí a jdou na rekonstrukci, tudíž kdyby to do nich napálilo, tak se tolik nestane

3) U moderních tramvají jsou spřáhla schovaná. U starších typu je není kam schovat a hlavně nahrazovat všechna spřáhla by byly sakra neekonomické.

4) Spřáhlo bylo přivařené schválně. většinou je připevněno ke středu tramvaje bezpečnostním kolíkem, takže to výjde nastejno. Naopak takhle byla jistota, že nějakým záhadným způsobem neuhne, což se sice v realitě může stát, ale je to hodně vyjímečné.

+21/−3
doporučit
19.10.2016 14:56

M93a73r15e11k 87H20r53u28b92y 6257852521128

Bohuzel, uroven vycviku v autoskolach rapidne upadla. Totez lze rict i o dohledu policie. Takze se neni cemu divit, ze pocet nehod "z blbosti" roste.

Odhadem tak tretina ridicu by se na silnici nemela vubec vyskytovat;-)

+11/0
doporučit
19.10.2016 15:17

M35a15r55e82k 21V34e76s35e47l10ý 1427448360144

To sprahlo je celkem sila. Hlavne ze na aute clovek nesmi mit zadne ostre hrany a zakaly se i ty ochranne ramy narazniku. Pritom tramvaje krizujici mesto muzou mit vesele takovy "bodak".

+9/0
doporučit
19.10.2016 14:15

P93e44t70r 63R87o84m37á67n91e70k 8814807354694

Tohle video je hlavně odstrašující příklad, jak netočit video. Brrr.

+8/0
doporučit
19.10.2016 17:26

Z41d79e18n52ě69k 55D24u15f51e27k 2594604218

Já si myslím, že podstatou toho videa bylo ukázat to, že vás ani vaši rodinu plechy neochrání a je tedy zbytečné provádět přetlačovanou s tímto kolosem nebo před něj najíždět na tramvajový pás. Navíc je tento kolos plný lidí, kteří se drží nebo sedí a můžou mít kvůli tomu docela zbytečné zranění kvůli tomu, že před ten kolos bez respektování pravidel najedete. A též si myslím, že tady nejde ani o kvalitu videa, ani o počet vozů zapřažených za sebou, ale o to jak je posádka ve vozidle zranitelná.

+8/0
doporučit
19.10.2016 15:11

T17o68m35á15š 67V53č83e49l33i57č54k32a 8642273970469

Klasika. Tramvaj vidí auto najeté na koleje na sto honů před sebou a nezabrzdí. Určitě ale strhli zvonek:-)

+12/−3
doporučit
19.10.2016 15:46

J62i21ř39í 52L51i64b16e29r 6348900660572

Na videu je vidět náraz, ale vůbec není ukázané, jak dopadlo nabourané auto, co všechno na něm bylo poškozené. Řekl bych, že půlka videa chybí, a to ta zajímavější (nebo více odstrašující).

+7/0
doporučit
19.10.2016 15:41

P79a39v28e45l 38D33r25o60t33á44r 7763224809854

Šíří se tu v diskuzi zvěsti o tom, že řidiči tramvají schválně narážejí do aut, která dostatečně dlouho dopředu vidí na svém kolejovém pásu. Argumentuje se tím, že když to řidič udělá, tak pak dostane 3 dny placeného volna na psychické zotavení.

Je to stejná blbost jako konspirační teorie o NEpřistání na Měsíci.

1. V tramvaji jsou cestující. Ti mohou svědčit o tom, že auto stálo na kolejišti už dlouho a a tramvaj do něj schválně narazila. To by byl takový skandál, že si to dopravní podniky netroufnou.

2. Všude kolem se pohybují další auta, část z nich už s palubními kamerami. Je nereálné myslet si, že by takové počínání nikdo nenatočil.

3. Ve městech jsou bezpečnostní kamery také. První řidič auta, kterému by se něco takového stalo, by se pídil po tom, která kamera to mohla vidět.

4. Kdyby se to dělo v takovém měřítku, jak tu někteří popisují, byly by desítky svědectví v reportážích různých televizních stanic. V téhle zemi se vykecá naprosto všechno.

+11/−3
doporučit
19.10.2016 23:03

M91a55r59t97i46n 90Š96i17m15e63k 4470314688645

Poškození interiéru, poškození figuríny je kde?

Jakého super experta napadlo natvrdo přivařovat spřáhlo?

Co to má být za nesmysl? Pokud by udělali skutečný crashtest, zatleskal bych, ale tohle ....

+11/−4
doporučit
19.10.2016 15:59

P14e29t84r 43Č62e27r90n53i27c35k85ý 6365927810

Podle mého názoru mělo být použito vozidlo Audi Q7, případně BMW X5 a ne Mitsubishi Lancer z doby, kdy ještě Vyšehrad byl "dřevěnej".

Takhle se na to nějaký majitel SUV podívá a řekne si, že jeho se to netýká, protože on nemá přeci starou, odepsanou "pikslu".

Navíc všechna tato videa jsou zbytečná, protože každý, kdo má v hlavě mozek a ne jogurt, si je vědom toho, že "přetahovat" se z tramvají prostě automaticky znamená prohru...o vlacích ani nemluvě...

I Jeremy Clarkson na to poukazuje: https://www.youtube.com/watch?v=q0GWIwFjrcE

+6/0
doporučit
20.10.2016 13:22

M84a39r76t61i39n69a 77B24r72a73b91e29n66c81o32v23á 4803895128569

Neměla by ta tramvaj aspoň zkusit brzdit, když už je z dálky vidět, že auto je najeté na kolejích? To se přeci občas může stát, že je volno, řidič potřebuje odbočit a po najetí na koleje už nemá volno a musí počkat.

+9/−3
doporučit
19.10.2016 13:59

M95i28c24h91a78l 28D68a10d12e41k 8723592638

Nešlo by na těch tramvajích udělat zařízení, aby to táhlo zajelo dovnitř, když není potřeba a nic netáhne?

+5/0
doporučit
19.10.2016 13:57

L13u34b29o34m69í68r 38K93r36ů15t21a 4696692965344

1) Tři vozy tramvaje místo dvou pro větší hybnost

2) Rychlost 40 km/h bez brzdění

3) Pevně přivařené spřáhlo

Chybělo snad jen, aby auto nestálo na místě, ale jelo v protisměru přímo proti tramvaji.

Kdyby se alespoň článek zmínil o tom, kdy tedy má přednost tramvaj a kdy auto.

+6/−2
doporučit
19.10.2016 14:39

P70a94v21e15l 45K90r35a88l 4218619699602

"Pražský dopravní podnik natočil simulaci srážky auta s tramvají jedoucí rychlostí 40 km/h"

Myslíte simulací to, co bylo na videu? Simulace je napodobení nebo přiblížení se k ději nebo chování nějaké soustavy nějakým modelem. To, co je ve videu je spíš demonstrace.

+5/−1
doporučit
19.10.2016 18:06

L50e19o23š 70L41i29t68e12r78á96k 5939566301422

Jojo, je to vždycky chyba řidičů automobnilů, že? Když auto odbočuje doleva přes koleje a nemůže pokračovat, co udělá tramvaják? Začne cinkat a vůbec nezpomalí. Auto buď uhne, nebo je řidič mrtvý. Vinohradská. Být to dvě auta, řešilo by se, proč řidič na hlavní nezastavil, když měl spoustu času. Ale tramvaják, to je pán, ten nebrzdí.

+8/−7
doporučit
19.10.2016 23:03

M28a11r91t19i79n 19H58r70o74u41d46n60ý 5547282224987

Video naprosto ho o h...

a) kamera uvnitř měla být napevno přišroubovaná, aby destruktivní účinek na bok vozidla bylo možno sledovat po celou dobu nárazu.

b) měli ukázat i záběry zevnitř i zvenku vozidla po nárazu, jak to vypadá "po".

+3/0
doporučit
20.10.2016 22:00

I39v22o 18H98l76o53u27s90e50k 7373508380316

šílené video, ale ještě lepší je ta jejich skákající reklama...reklama Rohlíku na uzeniny:-) mňam..R^R^R^;-D

+3/0
doporučit
19.10.2016 17:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.