Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Architekt Gehl udělá další průzkum magistrály, dostane dva miliony

Na slavného dánského urbanistu Jana Gehla čeká náročný úkol. Pro architekta, který řešil problémy metropolí od Kodaně přes Londýn a New York až po San Francisko je připravena výzva v podobě zklidnění Severojižní magistrály v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K41a96r82e79l 25D52v84o80r71a31k 2372838202886

V historii magistraly taky chybi jeden podstatny duvod a to rychly presun policie na Vaclavske namesti v pripade demonstrace!

0/0
21.10.2016 8:38

S37t75a69n 19N33o30v61á89k 5297715325224

Magistrála má být přístupnější pro lidi?

To zní jako kdyby auta řídili roboti...

+1/0
20.10.2016 20:19

A73d82o97l15f 74K97ř35í98ž 4219521405445

Bude docela zajímavé si přečíst závěry práce za 2 000 000 Kč. ;-€ Když nám radní za další peníze, dají šanci.

0/0
20.10.2016 17:12

T51o17m90á34š 20V19e21j50m43e65l22k62a 8668612319

A nebylo by lepší radši dostavět pražský okruh? Stejně si nedovedu představit kudy by se jezdilo, kdyby byla magistrála u muzea rozkopaná kvůli tomu "polidštění".

+3/0
20.10.2016 17:11

L28u24d78e16k 63N17e91c40h21l96e72b26a 1623849831881

Je půvabné, jak Dolinek (CSSD) sám sebe a celý magistrate dokáže obratem usvědčit ze lží...

Viz : "„Odkládámeotázky typu kolik kde má být pruhů, jestli tam mají být auta nebo ne... " ale v zápětí už hovoří ozahloubení a zklidnění magistrátly za Muzeem . ... A primátorka jde ještě dále - magistrálabude přívětivější a­ přístupnější pro lidi - což znamená jedinné - žádní řidiči - to totiž nejsou lidé. Takže se jede podle scénře AutoMatu - cyklostezka, betonové květináče (konečně se pro najde využití), lavičky pro opilé bezdomovce (Sheerwood už nestačí) a modré zony. Prostě další oblast, která není určena ekonomicky aktivním lidem a dopravní kolaps ve zbytku města jako bonus navíc, prože náhrada není a nebude jelikož Praha, dlouhodobě neivestuje do dopravní infrastuktury (severní část okruhu, radiály, atd) a jen utápí prostředky v bezedném DPP aniž by MHD byl dostatek parkovišť

+2/−1
20.10.2016 11:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.