Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času

V historii magistraly taky chybi jeden podstatny duvod a to rychly presun policie na Vaclavske namesti v pripade demonstrace!

Magistrála má být přístupnější pro lidi?

To zní jako kdyby auta řídili roboti...

Bude docela zajímavé si přečíst závěry práce za 2 000 000 Kč. ;-€ Když nám radní za další peníze, dají šanci.

A nebylo by lepší radši dostavět pražský okruh? Stejně si nedovedu představit kudy by se jezdilo, kdyby byla magistrála u muzea rozkopaná kvůli tomu "polidštění".

Je půvabné, jak Dolinek (CSSD) sám sebe a celý magistrate dokáže obratem usvědčit ze lží...

Viz : "„Odkládámeotázky typu kolik kde má být pruhů, jestli tam mají být auta nebo ne... " ale v zápětí už hovoří ozahloubení a zklidnění magistrátly za Muzeem . ... A primátorka jde ještě dále - magistrálabude přívětivější a­ přístupnější pro lidi - což znamená jedinné - žádní řidiči - to totiž nejsou lidé. Takže se jede podle scénře AutoMatu - cyklostezka, betonové květináče (konečně se pro najde využití), lavičky pro opilé bezdomovce (Sheerwood už nestačí) a modré zony. Prostě další oblast, která není určena ekonomicky aktivním lidem a dopravní kolaps ve zbytku města jako bonus navíc, prože náhrada není a nebude jelikož Praha, dlouhodobě neivestuje do dopravní infrastuktury (severní část okruhu, radiály, atd) a jen utápí prostředky v bezedném DPP aniž by MHD byl dostatek parkovišť






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.