- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kornelius Popletal ministr kouzel=IDNES. Je to tragédie, ale...
Podle umělců z IDNES auta jedoucí po dálnici by měla dávat asi přednost autům najíždějícím na dálnici.
Pokud chci vjet na dálnici tak určitě "nevlítnu" 40 km/h rychlostí těsně před rozjeté auto, jedoucí 130 km/h. To je jednoduchá matematika jak toto dopadne. Možná by to mohl vyzkoušet redaktůrek z IDNES a měl by křišťálovou lupu hnedle na hlavě.
A auta na kruhovém objezdu by měla dávat přednost autům vjíždějícím na kruhový objezd (za dávných časů to takto bylo).
Logika czech made
Vyhasl tragicky a zcela zbytečně život paní doktorky, matky a manželky, úžasného člověka, který všem pomáhal a byl velkým přínosem pro společnost...
Jsem z toho zdrcena....
No jo, jak tady čtu o technických parametrech, jestli to ona není pořád spíš R10 než D10, i když ji slavně přejmenovali.
Je jedno jestli eR nebo Dé. Spíš je to jen rozšířená původní silnice I. třídy značená tehdy jako E14
Problém D10 jsou krátké připojovací pruhy a největší horror je u Bezděčína a Mladé Boleslavi 1 pruh jak odbočovací tak i najížděcí. Nejlepší pruh je u benzínky před výpadovkou na Luštěnice. Je to hrozný, ale u nás v ČR se na bezpečnost na dálnicích nehledí. Taky jsem zapomněl na slavnou zatáčku D10/D0 Pražský okruh. Z Prahy Černý Most do Letňan. To konstruoval dement.
Zatáčka do Letňan v pohodě. Dá se jet i 60 bez provozu a hned v připojovacím přidat, abych vyrovnal rychlost k ostatním a zařadil se v klidu. Stačí jen sundat včas nohu z plynu a v zatáčce opět plyn přidávat. Když vidím jak tam řidiči najíždějí, těsně před ní dupnou na brzdy a do zatáčky taky, nedivím se, že mají bobky. taky bych měl bobky takto projíždět utáhlou zatáčkou.Jenže ono se jezdí stylem tady plyn - brzda - plyn
Viděl bych to na to, že paní chtěla najet, buď to nestihla a lekla se, že už je konec připojovacího pruhu a poslala to tam té dodávce a dodávka do ní strčila a odhodil na pilíř mostu a nebo paní najížděla a dodávka, nezpomalila, nezrychlila, neuhnula do levého pruhu (třeba nemohla) a nebo se nevěnoval řízení a zase, strčila do ní a šup na pilíř.
Každopádně upřímnou soustrast pozůstalým, je to děs, jela asi do práce a skončilo to takto :-(
S největší pravděpodobností došlo k nehodě poté, co řidič vyjel do připojovacího pruhu, kde narazil do vozu zmíněné řidičky
Tohle místo dobře znám, bydlím nedaleko a teď se tam jeden sjezd komplet celý opravuje a musí se jezdit přes vesnice a jiný sjezd takže tam zákonitě bude s prominutím "pěknej bordel" jako vždycky. Prostě bylo jen otázkou času, než se tam něco hodně ošklivého stane.
Lidi nekupujte si ty trapné malinké nebezpečné auta.
Stačí ťukanec v napojovacím pruhu, a je po vás.
Ty malé městské auta jsou řidičům nebezpečná.
Ty jsi hňup prostě, byla odhozena na pilíř mostu a to by nerozchodilo ani větší auto!
Děkuji iDNES za mizernou práci, mám tu chybný komentář, ale začal jsem s tím, že iDNES lže a mám za to 15 minusů a plno nadávek. Přitom jsem to trefil. Fakt bylo třeba vydávat informaci postupně během celého dopoledne? To za to má iDNES nějaké body, když vydá článek jako první a nikdo přitom nic neví, ani redaktoři iDNES?
Tak tedy, dodávka to naprala do řidičky, co najížděla na D10. Nejspíš mikrospánek. Tuhle zatáčku mívám problém ustát. Na 130-140 je dost ostrá. Spíš jedu zvolna. Místo nehody je ale už za tou nejhorší zatáčkou. Pokud tam nebyl ještě někdo další, tak to vypadá na ten mikrospánek. Urvaný řidič. Rozdíl rychlostí musel být velký.
Tato zatáčka je v pohodě, horší je u Předměřic za mostem přes Jizeru, ta je o dost horší, proto tam plno auto a hlavně při dešti, končí mimo silnici...
Tady je aspekt toho, že je to nájezd v zatáčce a krátký...
Přitom by stačilo mít u těchto mostů a nadjezdů vyšší svodidla, aby nedošlo ke kontaktu s pilířem, ale aby se auto odrazilo zpět na cestu.