- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bravo, to samé dělá kdejaká vesnice s obyčejnou multicarou...
Jojo stále solte a solte. Oproti posypu se totiž solanka na jaro nemusí pracně zametat a hlavně je to levnější ale to, že to likviduje nejen povrch vozovek, které se pak za nemalé peníze opravují častěji než je obvyklé, na autech to doslova žere vše co nemá pozinkovaný povrch (zaručeně už po pár zimách v ČR poznáte i u novějšího vozu, že byl provozován v soli) a nemálo také zatěžuje životní prostředí, což nikoho stále netrápí. Ještě, že silničáři v ČR objevili v minulosti ten hnus zvaný solanka, jinak si nedovedu představit, jak by ty silnice v zimě zvládli udržovat
dit pisou nekolik sekund (cca 1,5 min)
také jsem si teď říkal že jsem buď slepej nebo tam není