Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Parkoviště P+R se rychle plní, řidiči pak dají auto k obchodům

Kapacita záchytných parkovišť P+R na příjezdech do Prahy není nafukovací, a tak se mimopražští řidiči často uchylují k alternativnímu řešení a parkují v obchodních centrech. O rychlosti, kterou se naplní jedno záchytné parkoviště na Černém Mostě, se můžete přesvědčit v časosběrném videu iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e11t11r 88H48o93f25m45a10n71n 6959794735200

Tak at ́ si Středočeský krajnějaká parkoviště postaví. Proč by to měla platit Praha?

+2/0
4.11.2016 7:03

M43a84r51e82k 21Š14i40m87o40n 2394437558718

Parkovací plochy nestačí. Je potřeba udělat parkovací domy, jako jsou třeba v Římě. Magistrát a městské části pořád vymejšlí něco proti řidičům, (třeba zony), ale něco pro ně udělat, to ne. Pokud má být P+R atraktivní, měla by být pro držitele lítaček s pásmem 1 a výš zadarmo.

0/0
3.11.2016 14:02

O76l19d14ř98i88c71h 52J61a83n98e45č44e20k 8259646133541

Parkování zdarma pro držitele příměstských lítaček toho asi moc nevyřeší, kdo tu lítačku má, tak autem pojede málokdy a když už, o dvacce za parkování asi moc spekulovat nebude. Tipuju, že P+R využívají především lidé z větších vzdáleností anebo s mizerným spojením, kteří do Prahy nejezdí denně a lítačku tak mají maximálně pro město.

Zásadní problém je hrubě nedostačující kapacita, resp. v některých oblastech absolutní absence P+R parkovišť (zejména Praha 6). Ta dvacka za celodenní parkování je směšná, pochybuju, že to někoho odrazuje, problém bude právě hlavně ta nejistota, jestli na parkovišti vůbec bude místo.

Ve Vídni jsou P+R mnohem dražší - myslím 3,50 nebo 4 eura za 24 hodin - ale zas fungují nonstop a nabízejí i delší než jednodenní stání, co vím tak i celoroční permanentku, na niž mají držitelé roční vídeňské lítačky slevu. To je myslím rozumný model - spolu s řádově vyšší kapacitou oproti Praze - tedy až na to drahé jednodenní parkování.

0/0
3.11.2016 16:10

J45i11n98d83ř61i38c20h 36B35u40c11h32t70a 6702556913310

To je zase na úrovni nového objevu kola. Jasně, že to tak je a bude. Ale vždyť to i tak chceme ne? Na diskuzi si klidně popláčeme a pak ne jiné diskuzi napíšete, že k ničemu stát nepotřebujete, že daně platí jenom hlupák a největší problém jsou uprchlíci spolu se Zemanem. Proti prezidentovi se sejdou tisíce, protože někoho nevyznamenal a jiného ano, ale kolik z těch samých lidí půjde před magistrát, aby se někdo zabýval dopravou a Prahou nejen z pohledu vlastní kapsy? Na obhajobu toho magistrátu je třeba říct, že například vlastník pěti čtverečných metrů může zablokovat jakoukoli stavbu a pokud jde o dědické řízení je to na desetiletí. A tak v době kdy je první otázka: "A co z toho budu mít já?" je to vlastně úplně normální stav.:-P

;

0/0
3.11.2016 12:38

K48a36r94e71l 16F18i31l58i59p 3858155470110

Tak vlaky určitě smysl mají jenže to by se nesměli dělat věci proti tomu nebo nedělat nic, aby lidi do toho vlaku přišli. Příklad Městská část Vinoř, satalice a Přezletice si zařídili linku 386 která jezdila z Přezletic přes Vinoř do satalic k nádraží. Nyní někoho napadlo zrušit jinou linku jezdící od metra Hloubětín do satalic a prodloužit tuto linku z Satalic k metru Hloubětín. Linka tak ve směru do centra k nádraží nejede a z nejbližší zastávky to je tak 500 metrů. Takže linka v tomto ztratila smysl. Tedy šlo by to, ale to by někdo před časem nesměl udělat z komunikace od nádraží jednosměrku ve směru od nádraží. Přitom zde neparkuje mnoho aut a argument parkování byl opravdu scestný. Navíc původní linku jezdil velký bus prodlouženou linku jezdí malý midibus. Prostě super.

Další věcí jsou zastávky jak dlouho se povídá o stanici vlaku na trati Počernice- Vysočany Rajská Zahrada. Typl bych tak 8-10 let. Stejně dlouho se povídá i o zastávce na Jahodnici. O malešickém nádraží které je pouze nákladní a úprava by nestála mnoho peněz. Například se nabízí, aby developeři pokud staví poblíž tratě zde zastávku vystavěli. Napadá mne například sídliště Čakovice kde koleje vedou takřka za plotem a pokud by zde byla zastávka byli by cestující za cca 20 minut na Masaryčce nebo hlaváku. Jen zde zastávku postavit. Pravda je, že by byla na 1 průběžné koleji, ale provoz zde není velký takže by stačilo, aby strojvedoucí provedl obrat jako například na metru. Navíc je to nedaleko Nádraží Čakovice takže by to, až tak velký problém nebyl. Jen chtít. Nabízí se i další místa. Například obnovit zastávku Praha Hloubětín, udělat zastávku nad Černým Mostem v úrovni kde je makro a tam je dost místa na větší P+R s možností jít na vlak. Možností kde udělat zastávku i třebas s parkovištěm je dost jen se zamyslet. Pravdou je, že by se musela navýšit kapacita vlaků, ale zase by byli volnější busy, metro.

0/0
2.11.2016 21:07

K87a75r83e84l 93F41i56l87i24p 3808935720630

Mimo jiné příkladem je žehrání na počet řidičů na příměstských linkách. Proč ropid nezruší zbytné linky jezdící souběžně s metrem C a tramvajemi v Kobylisých jako 177, 152. Část kapacity převede na linky do Bohnic, Čimic a zbytek může půjčit na linky v příměstské dopravě. DPP příměstskou dopravu jezdit umí. Vozy jsou na vydávání jízdenek připravené a dokoupí případně jen pokladny. Volné kapacity lze pak najít na tak zbytných linkách jako tuším 145. Z hornátecké nikdy neexistovalo před linkou 183 přímé propojení do Čimic a lidé si přestoupili u Vozovny Kobylisy nebo na metru Kobylisy. Přitom by stačilo linku 145 zrušit, z linky 169 udělat okružní linku a linku 183 prodloužit do konečné Sídliště Čimice. Volnou kapacitu z linky 145 by pak bylo možné udat opět na jinou linku a z té opět kloubový bus posunout na příměstskou dopravu. Když se člověk kouká co v ropidu občas vymyslí tak mám chuť si tam požáda o minimálně o Vedlejší pracovní poměr. Pravdou je, že před 18-19 lety jsem cosi řešil kde se řešila i doprava lidí do zaměstnání. A ejhle za cca 4 roky někdo tu komunikaci našel nebo prostě jen náhoda, ale větší půlka kterou jsem jim navrhl se stala realitou.

0/0
2.11.2016 21:13

K40a51r38e22l 37H89o51r87á75k 2378189813383

Co to je "symbolický denní parkovací poplatek a zvýhodněná jízdenka na MHD"?

0/0
2.11.2016 19:18

P91a77v34e12l 51N14o87v33á51k 2345487842762

Genitální, opět.

Místo aby parkovací místa zřídilo město Praha, když zavedli výpalné za parkování ve městě, tak to nechávají na soukromnících.

Je super dojet na ČM a nechat auto u nákupáku a 10 minut jít na metro. Genitální!

Výpalné, prachy, prachy a jen prachy, ale nic za to. Kam jsou všechny peníze za parkování? Za co se vyberou, tam by měly být vloženy, ne?

+1/0
2.11.2016 13:58

M23a45r43t33i54n 10K98r52a76t78o29c46h57v24í95l 4232218474744

Pocházím z Běchovic už tam sice nebydlím, ale mám tam rodiče, před několika lety tam bylo postaveno P+R parkoviště, plné snad ještě nikdy nebylo, většinou vypadá prázdně...při tom je to autobusem cca 10 minut na Černý Most a vlakem cca 15 minut na Masarykovo nádraží, podobný čas byl i ve špičkách vlakem na Hlavní nádraží (nyní na dva roky výluka)...uznávám parkoviště P+R chybí, ale mohla by se lépe využívat ty stávající, byť nejsou pohodlně na metru

0/0
2.11.2016 13:10

M12a64r48t77i62n 22K38ř88í84ž 9393882260897

myslím si, že je blbina stavět P+R parkoviště tam, kde není metro.

+2/0
2.11.2016 14:03

P37a60v76e16l 54M51a81t17o82u85š25e97k 5150647928894

To je právě ten nejzásadnější omyl. Uvědomte si, že metro v Praze mj. nahrazuje takřka neexistující S-Bahn. Tímto pojmem nemám na mysli to, že se pár stávajících vlaků označí písmenem "S" nebo "R", ale propracovanou síť městských a příměstských, částečně podzemních železnic, jakou má například Berlín, Mnichov a řada dalších měst, tj. síť přinejmenším stejně rozsáhlou a významnou jako je síť metra.

0/0
2.11.2016 14:25

M90a20r39e86k 72Š81i22m73o66n 2794217258218

Příměstská železnice celkem funguje a pro s-bahn je Praha relativně malá, co ale radikálně chybí je hustší možnosti přestupu na metro. Po 30 letech existence stanice Kačerov konečně někdo postavil přestup na metro C, pořád chybí přestup na Rajské Zahradě, prodloužit by se dalo i metro do Uhříněvsi.

0/0
3.11.2016 14:12

P24a22v87e62l 38M19a96t47o89u68š69e64k 5660297778334

Mnichov je menší, Berlín srovnatelně velký atd.

0/0
3.11.2016 14:38

I79v57a57n 45P98š92e29n58č38í26k 6547480129486

Z důvodu nemožnosti parkování jsem přestal v Praze nakupovat a navštěvovat příbuzné v Praze, nedej bože kdybychom u nich chtěli přespat...to nezaparkujeme nikde, protože P+R musí být přes noc prázdné....Hanba Pražskému magistrátu - tedy lidem kteří jsou zodpovědní za tento chaos...tak se nedivte, že když přijede auto s SPZ začínající na A k nám do městečka, tak ihned dostanete pokutu od měšťáků za absenci parkovacích hodin...

+5/−2
2.11.2016 10:44

P73a40v66e95l 68N72o36v45á75k 2545957512112

P+R nemusí být přes noc prázdné! Lze tam auto nechat i přes noc, jen to stojí 100,- Kč. Ale pořád je ta možnost...

+1/−1
2.11.2016 13:59

M51a69r32t15i62n 43K49ř86í32ž 9623792210317

existují i jiné způsoby přepravy než vlastním autem.

+1/−2
2.11.2016 14:02

P92a39v33e22l 64M57a45t50o93u38š97e70k 5590147968434

Některým lidem to bohužel nikdy nevysvětlíte.

0/−2
2.11.2016 14:26

P80e12t49r 57P90o76l87á16š21e90k 5154616607508

Takže mně poraďte, když jedu např. z Moravy na sever Čech a chci zůstat v Praze přes noc u příbuzných. Reálná situace.

+2/0
2.11.2016 14:56

J76o85s84e47f 79M95i22k63i89n 5473164605564

No spíše pokud by jsem se chtěl v noci dostat domů z Prahy. To je problém

+1/0
2.11.2016 15:06

J41o33s44e13f 38Š52á53t51a60v40a 2634391266519

Takže když jedu na čtyřdení zájezd do Itálie z odjezdem z Prahy ve tři hodiny ráno a příjezd z Itálie ve dvě v noci do Prahy.Jak se dostanu z a do Českých Budějovic.Když vám zavolám dovezete mě?Nebo mě poradíte tu jinou možnost?

0/0
2.11.2016 19:19

A26d11a72m 52H82u88r53t60a 2211852227340

Je mi líto lidí co bydlí v obcích a satelitech za Prahou. Když jdu každé ráno na metro a vidím tu hrůzu co se valí na Prahu....Dostatečná kapacita P+R by měla být priorita, stejně tak jako posílení MHD. Některé autobusové spoje v době špičky, to je kapitola sama pro sebe.

+11/−2
2.11.2016 9:47

M11a30r27t22i11n 50L40u30k55e82š 3756871751195

Ti lidé do toho šli zcela dobrovolně a s tím co teď zažívají měli při svých velkolepých satelitních plánech počítat.

Osobně spíš lituji ty lidi, kterým projíždějí sateliťané při svém každodenním dojíždění do Prahy přímo pod okny.

+5/−10
2.11.2016 9:51

M17a98r26t55i30n 17M62a53i95k62s26n93a33r 3704133798212

A kam by se proboha nastěhovali? :D Sehnat dostupné bydlení v praze už je tak peklo...

0/−1
2.11.2016 13:05

M58a89r13i50a32n34a 48K38r22á98s94n95á 7420347847761

Ale oni s tím počítali, pořídili si další auto do rodiny, aby nebyli závislí na MHD, která do satelitů nezajíždí. Oni mají děti, které se musí dopravit do školy...,oni sami mají práci, která je x km od jejich místa bydliště... Takže Váš názor je fakt trochu mimo mísu, právě naopak, tihle lidé vzali plně svůj život do svých rukou, jsou to lidé pracující, platící daně, splácející hypotéku, takže žádní vyžírkové na sociálních dávkách, po státu chtějí jen maličkost - infrastrukturu. 8-o

+1/−1
3.11.2016 11:26

P72a80v53e44l 65M64a15t70o56u33š63e94k 5170277688264

Pořídili si další auto a stát se má starat o to, kde s ním budou parkovat?

+2/0
3.11.2016 14:40

P74a70v27e96l 71M67a83t74o77u26š17e17k 5660577628374

Posílit MHD lze pouze tak, že se do ní nesrovnatelně více začlení železnice.

+3/0
2.11.2016 10:03

R40i26c59h88a58r45d 55K92á83b41a 8939978690520

Vzdyt je to jednoduche, proste do Prahy nebude nikdo jezdit, diky socialnim inzenyrum se z Prahy stane mesto duchu a cyklistu :)

0/0
2.11.2016 9:34

M31a94r40t78i30n 71M17a86i14k15s95n78a65r 3494563978132

Tak pokud by 50% přešlo na cyklo z automobilu, tak by to výrazně pomohlo dopravním zácpám :) dnes je problém že není kde parkovat ty kola, každý barák má parkovací místa na auta, ale na cyklo se málokdy myslí...

+3/0
2.11.2016 13:06

W98a70l36t63e89r 67D79i67v39i25š 6337232402732

Praha na kola není. Kromě pár oblastí je příliš členitá, úzké ulice bez možnosti "zklidnění" (a ne, ubrání jednoho pruhu není zklidnění, ale volovina). Výborně na kola fungují České Budějovice, Hradec Králové, Pardubice a další (i když ve všech jsou rezervy ve srovnání třeba s Berlínem nebo Amsterodamem, ale to je úplně jiná liga).

0/0
2.11.2016 18:02

K85a15r34e94l 22V76a87c37h90u30t 9533222539913

Bez HODIN nemá to časosběrné video cenu ... ;-)

+15/−1
2.11.2016 8:56

F79i78l16i46p 85K37o94h37o42u88t 7400363597210

Kdo ví jestli to je vůbec jejich video ;) Dávají si vodoznak na všechny videa z youtube

+5/0
2.11.2016 9:35

M90a55r82k73é73t41a 20Ž73e41m53l44i31č25k71o78v15á 1204770233863

Hodiny máte uvedeny na začátku a na konci videa - vpravo nahoře :-)

0/0
2.11.2016 9:49

P86a59v19e86l 37N12o78v57á71k 2455647842262

hlavně je tam pak ještě menší parkoviště a to se zaplňuje po té 7 hodině...

0/0
2.11.2016 14:01

M76a45r44t46i79n 47L22u80k16e47š 3616121641225

Ono to obvykle bývá tak, že nejvíc nadává na situaci ten, kdo jí způsobil. Úplně vidím v těch vzteklých příspěvcích jejich autory:

- co přece nebudou žít ve městě, oni si postaví baráček pěkně za Prahou, na venkově

- pracovat ale budou v Praze

- protože na venkově nejsou školy a školky, tak budou děti vozit taky do Prahy, nejlépe autem

- budou potřebovat nejméně dvě auta

Bydlíme na venkově, pracujeme v Praze, chceme tam rychle přijet a pokud možno zadarmo zaparkovat, dělejte s tím něco, protože my to chceme!!!! ;-D

+13/−10
2.11.2016 8:42

B33l57a37ž77e61j 23M72o33t40y46č95k46a 8717627615110

a co nám tím chtěl autor říct? Že každý myslí jen na sebe?

0/0
2.11.2016 8:51

R95a88d58i14m 47J35a43n68o40t39a 5114151802220

No myslim, ze neco uplne jinyho, co tam zrovna vy nevidite, ja ovsem ano ;-)

+2/0
2.11.2016 8:53

K57a84r71e88l 54V98a44c66h12u71t 9533532159973

Autor tím chtěl říci, že některá zakřivení jsou noormální! ;-)

+3/0
2.11.2016 8:57

R50a42d75i59m 28J14a51n72o52t59a 5744961232670

Z hlediska globalniho aspektu urcite ano :-P

0/0
2.11.2016 8:58

B47l32a22ž66e51j 28M88o21t73y81č17k61a 8667387865850

už to vidím, autor je pražák;-)

+1/−1
2.11.2016 8:59

M60a93r30t45i28n 96S62i50m86u76n70e83k 9417225240574

Nejvíc nadává na situaci ten, co ji nezpůsobil.

Takže postavíme v centru co nejvíc kancelářských budov (přestavíme ideálně i bývalé bytové domy), kde musí někdo pracovat a vyženeme rezidenty co nejvíc na periferii.

Vyženeme cenu bytů na neúnosnou mez, takže se vyplatí postavit radši domek než kupovat byt v Praze.

A ti co bydlí v centru mají zase pocit, že:

- když tu bydlím, tak mi Praha MUSÍ zajistit zadarmo místo k parkování, ideálně i pro manželku, dospělého syna a služební auto

- sice mi jezdí autobus po 4 minutách, ale stejně na nákup pojedu radši autem, protože se nebudu tahat ty dvě zastávky sockou

- když ale jedu na venkov (na výlet, na kolo, na ryby, na chatičku, na houby), tak samozřejmě zaparkuju kdekoliv se mi zlíbí, ideálně na lesní cestě, v nepřehledné zatáčce, čumákem skoro do rybníka, někomu ve vjezdu nebo zaberu dvě místa na parkovišti, protože mám velké SUV.

Bydlíme v Praze, relaxujeme mimo Prahu, chceme tam o víkendu rychle odjet a pokud možno zadarmo zaparkovat, protože Praha je jenom naše, ale zbytek země vlastně taky.

Ale já jsem Pražák, tak to CHCI.

Každá strana má svůj SPRÁVNÝ názor.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D P.S. Jsem Pražák.

+16/−4
2.11.2016 9:00

M85a75r28t78i59n 85L11u85k19e39š 3686921521655

Máte naprostou pravdu, i tohle je k zamyšlení. Jenže tady se řeší chybějící P+R.

Ale v tom propočtu byt v Praze / dům za Prahou s vámi musím nesouhlasit. Nejenže byt v Praze není vždy dražší než barák na venkově, ale v tom propočtu je právě třeba uvažovat s dalšími parametry jako je právě například ten, o kterém tu mluvíme - stojí mi za to trávit hodiny denně v kolonách, být závislý na autě, nadávat na neexistenci nějakých P+R?

0/0
2.11.2016 9:49

J46i22t85k66a 97J80a76n77ý49r50o68v70á 6798743570146

V Praze jsem nikdy nebydlela. Pracuji v Praze a každý den dojíždím. Poslední 3/4 roku jezdím jenom hromadnou a cca poslední měsíc i chápu, proč se říká hromadná. Kapacita autobusů přestává stačit. Nejsou schopné obsloužit všechny zastávky. Ty těsně u Prahy už objíždějí a ti co na nich čekají se zákonitě zlobí. Doba dojezdu je stejná jako cesta autem. Neexistují pruhy pro autobusy, protože neexistují ani na místech, kde by mohly být. Např. Chabry, kdy se z dvouproudové silnice udělala nedávno jednoproudová a od října je tam kolona už před sedmou, tam by aspoň kousek mohl být. Chápu, že dál, kde jsou přechody a je tam v okolí přechodů omezení na jeden pruh to nejde, ale na místě, kde byly dva pruhy a dnes je podle vodorovného značení jen jeden pruh by to šlo. Ovšem podle vyjádření dopravních expertů z P8 to nelze. Alespoň tak odpověděli dopravcům.

Kapacita P+R je nedostatečná na všech příjezdech do Prahy. Přesto se o nových P+R mluví jen v několika částech a např. na Praze 8 nic. Podle úřadů je jich tam dost.

Nikdo neřešil kolik je potřeba parkovacích míst a udělaly se zóny. Na místech s parkovacími automaty je vidět, že nejde jen o nějaké místo pro rezidenty, ale také o výdělek. Např. okolo místa, kde pracuji, na Smíchově u velkého obchodního centra se platí 40 korun za hodinu. Relativně rušné místo i když ne úplně centrum, aut to vždycky bylo hodně. U metra v Kobylisích, kde je jen to metro je to 60.

+1/0
2.11.2016 10:03

M78a60r67t59i75n 90M19a17i35k74s91n43a35r 3874373688972

A ještě bych doplnil,že ty kteří mají právo parkovat v modré zóně, nemají ani jisté, že tam zaparkují, protože je prodané více míst, než je těch míst fyzicky.

0/0
2.11.2016 13:09

P30a39v57e97l 73M24a43t79o17u35š77e20k 5880167368384

Sice nevím, odkud dojíždíte, ale představte si, že byste např. v Mělníku nastoupila do vlaku (podotýkám: ne do jednovozového vláčku), kterým byste se za půl hodiny dostala do centra Prahy a s přestupem někde v centru za dalších max. 20 minut prakticky kamkoli po Praze a jejím okolí, např. do Říčan nebo Hostivice. Utopie? Např. v Německu naprostá samozřejmost. A nemusí se neustále řešit přecpané příměstské autobusy, které nemají kudy projet.

0/0
2.11.2016 14:35

D15a59n18i35e92l 88P55a12n77e40k 6322871422510

Tak aby bylo jasno z Melnika do Prahy jezdi primy spoj pouze jednou za 4-6hod. Jinak musite prestupovat pokud chcete jet vlakem. Navic tento primy vlak jede z Melnika do Prahy hodinu a neco. Nikoliv 30minut. Jen pro upresneni primy spoj jede rano z Melnika v 6:38 dalsi primy spoj vyrazi z Melnika az v 12:10 a dalsi primy spoj az v 16:10. To je hodne spatna situace pro kazdodenni dojizdeni vlakem do zamestnani. Takze z Melnika vam zbude pouze autobus, ktery konci na Ladvi a jede 40minut. Pokud nebude stat v kolone. Jinak to bude taktez okolo hodiny.

Takze ano utopie. Utopie pokud se nezmeni system v jizdnich radech a spol.

0/0
2.11.2016 14:53

D60a22n98i71e58l 44P10a15n14e45k 6342781682650

Nebo jiny priklad pojdme bliz ku Praze treba Libeznice - Zlonin a spol. Je to stejny smer jako Melnik. Vlakem se dostanete do Prahy za tech 30-35minut. Vlak ktery jede ve spicce po 20-30minutach pak jednou za hodinu a pul ( tragedie ). Dojedete na Hlavak a prestupujete na MHD. Takze otazkou zustava kde pracujete aby to melo casovou logiku. Cas prijezdu door - door bude pres hodinu nebo i vic.

Autem jsem na Kobylisich cca za 20minut. Mozna i driv. Na Letnanech do 10minut. Jde o to, ze najit rovnovahu k tomu aby clovek vyuzival drahu jako alternativu by musela nejprve draha fungovat jako jedna z alternativ pro cestu do Prace. Z Kladna napr. je vlak v podstate nepouzitelny. Je to tristni. A pak se tu najdou ( ted nemyslim Vas ) doslova idioti. Kteri hazej rozumy o tom jak maj lidi jezdit vlakem nebo autobusem na misto autem a vyuzivat MHD. Jak by mohli. Kdyby vsichni tihle lidi presedlali na to co jim radi tihle individua, tak vlak to nepojme a MHD zkolabuje. Nikdo se nikam nedostane... A to nemluvim o koncinach kde jine nez automobilove reseni ani neexistuje. Autobus jezdi v prosinci a ve ctvrtek a vlak je slyset leda z televize kdyz davaji film.

+1/0
2.11.2016 15:00

P41a96v46e67l 64M15a30t38o29u43š15e40k 5820547308434

Psal jsem "představte si". Tím jsem nepopisoval současnou realitu, nýbrž reálnou možnost, jak by doprava mohla fungovat.

0/0
2.11.2016 15:50

H90o54n47z64a 73B64o20b26u56l90a 9386989543719

U nás ovšem spíš nereálnou.

0/0
3.11.2016 11:33

M10i23c30h89a69e80l92a 64L33h37o31t32s92k65á 2659286618547

Melete nesmysly. Praha sbírá lidi z měst v okruhu 40 - 50 kilometrů, rozhodně ne jen lidí, kteří z plezíru bydlí v satelitu, ale i lidi, kteří na malém městě za Prahou nenajdou práci, protože je "na dostřel" Praha. Všechny firmy se přesídlují do hlavního města a lidé táhnou za nimi. Pražanům vadilo, že jim lidé z venku jezdí do centra, ted pražané dál nadávají, že dojíždějící chtějí parkoviště. Vy jste vážne dojemný. Myslíte, že chod té vaši metropole utáhnete jen s jejími obyvateli? :-)))

0/0
2.11.2016 18:37

P84a70v53e79l 41M14a90t76o85u30š21e72k 5760307828564

Jsem také dojíždějící a žádné parkování v Praze k tomu nepotřebuji.

0/0
3.11.2016 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.