Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Parkoviště P+R se rychle plní, řidiči pak dají auto k obchodům

Kapacita záchytných parkovišť P+R na příjezdech do Prahy není nafukovací, a tak se mimopražští řidiči často uchylují k alternativnímu řešení a parkují v obchodních centrech. O rychlosti, kterou se naplní jedno záchytné parkoviště na Černém Mostě, se můžete přesvědčit v časosběrném videu iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e79t58r 60H16o91f49m24a85n38n 6879124475920

Tak at ́ si Středočeský krajnějaká parkoviště postaví. Proč by to měla platit Praha?

+2/0
4.11.2016 7:03

M36a87r22e20k 75Š23i79m45o15n 2204867178608

Parkovací plochy nestačí. Je potřeba udělat parkovací domy, jako jsou třeba v Římě. Magistrát a městské části pořád vymejšlí něco proti řidičům, (třeba zony), ale něco pro ně udělat, to ne. Pokud má být P+R atraktivní, měla by být pro držitele lítaček s pásmem 1 a výš zadarmo.

0/0
3.11.2016 14:02

O21l48d13ř12i72c33h 45J23a75n96e87č42e41k 8409906603331

Parkování zdarma pro držitele příměstských lítaček toho asi moc nevyřeší, kdo tu lítačku má, tak autem pojede málokdy a když už, o dvacce za parkování asi moc spekulovat nebude. Tipuju, že P+R využívají především lidé z větších vzdáleností anebo s mizerným spojením, kteří do Prahy nejezdí denně a lítačku tak mají maximálně pro město.

Zásadní problém je hrubě nedostačující kapacita, resp. v některých oblastech absolutní absence P+R parkovišť (zejména Praha 6). Ta dvacka za celodenní parkování je směšná, pochybuju, že to někoho odrazuje, problém bude právě hlavně ta nejistota, jestli na parkovišti vůbec bude místo.

Ve Vídni jsou P+R mnohem dražší - myslím 3,50 nebo 4 eura za 24 hodin - ale zas fungují nonstop a nabízejí i delší než jednodenní stání, co vím tak i celoroční permanentku, na niž mají držitelé roční vídeňské lítačky slevu. To je myslím rozumný model - spolu s řádově vyšší kapacitou oproti Praze - tedy až na to drahé jednodenní parkování.

0/0
3.11.2016 16:10

J51i30n35d44ř44i86c64h 97B93u92c11h20t16a 6342246913260

To je zase na úrovni nového objevu kola. Jasně, že to tak je a bude. Ale vždyť to i tak chceme ne? Na diskuzi si klidně popláčeme a pak ne jiné diskuzi napíšete, že k ničemu stát nepotřebujete, že daně platí jenom hlupák a největší problém jsou uprchlíci spolu se Zemanem. Proti prezidentovi se sejdou tisíce, protože někoho nevyznamenal a jiného ano, ale kolik z těch samých lidí půjde před magistrát, aby se někdo zabýval dopravou a Prahou nejen z pohledu vlastní kapsy? Na obhajobu toho magistrátu je třeba říct, že například vlastník pěti čtverečných metrů může zablokovat jakoukoli stavbu a pokud jde o dědické řízení je to na desetiletí. A tak v době kdy je první otázka: "A co z toho budu mít já?" je to vlastně úplně normální stav.:-P

;

0/0
3.11.2016 12:38

K51a35r53e96l 57F21i85l68i84p 3678855750410

Tak vlaky určitě smysl mají jenže to by se nesměli dělat věci proti tomu nebo nedělat nic, aby lidi do toho vlaku přišli. Příklad Městská část Vinoř, satalice a Přezletice si zařídili linku 386 která jezdila z Přezletic přes Vinoř do satalic k nádraží. Nyní někoho napadlo zrušit jinou linku jezdící od metra Hloubětín do satalic a prodloužit tuto linku z Satalic k metru Hloubětín. Linka tak ve směru do centra k nádraží nejede a z nejbližší zastávky to je tak 500 metrů. Takže linka v tomto ztratila smysl. Tedy šlo by to, ale to by někdo před časem nesměl udělat z komunikace od nádraží jednosměrku ve směru od nádraží. Přitom zde neparkuje mnoho aut a argument parkování byl opravdu scestný. Navíc původní linku jezdil velký bus prodlouženou linku jezdí malý midibus. Prostě super.

Další věcí jsou zastávky jak dlouho se povídá o stanici vlaku na trati Počernice- Vysočany Rajská Zahrada. Typl bych tak 8-10 let. Stejně dlouho se povídá i o zastávce na Jahodnici. O malešickém nádraží které je pouze nákladní a úprava by nestála mnoho peněz. Například se nabízí, aby developeři pokud staví poblíž tratě zde zastávku vystavěli. Napadá mne například sídliště Čakovice kde koleje vedou takřka za plotem a pokud by zde byla zastávka byli by cestující za cca 20 minut na Masaryčce nebo hlaváku. Jen zde zastávku postavit. Pravda je, že by byla na 1 průběžné koleji, ale provoz zde není velký takže by stačilo, aby strojvedoucí provedl obrat jako například na metru. Navíc je to nedaleko Nádraží Čakovice takže by to, až tak velký problém nebyl. Jen chtít. Nabízí se i další místa. Například obnovit zastávku Praha Hloubětín, udělat zastávku nad Černým Mostem v úrovni kde je makro a tam je dost místa na větší P+R s možností jít na vlak. Možností kde udělat zastávku i třebas s parkovištěm je dost jen se zamyslet. Pravdou je, že by se musela navýšit kapacita vlaků, ale zase by byli volnější busy, metro.

0/0
2.11.2016 21:07

K35a25r46e21l 27F85i96l53i86p 3338215840300

Mimo jiné příkladem je žehrání na počet řidičů na příměstských linkách. Proč ropid nezruší zbytné linky jezdící souběžně s metrem C a tramvajemi v Kobylisých jako 177, 152. Část kapacity převede na linky do Bohnic, Čimic a zbytek může půjčit na linky v příměstské dopravě. DPP příměstskou dopravu jezdit umí. Vozy jsou na vydávání jízdenek připravené a dokoupí případně jen pokladny. Volné kapacity lze pak najít na tak zbytných linkách jako tuším 145. Z hornátecké nikdy neexistovalo před linkou 183 přímé propojení do Čimic a lidé si přestoupili u Vozovny Kobylisy nebo na metru Kobylisy. Přitom by stačilo linku 145 zrušit, z linky 169 udělat okružní linku a linku 183 prodloužit do konečné Sídliště Čimice. Volnou kapacitu z linky 145 by pak bylo možné udat opět na jinou linku a z té opět kloubový bus posunout na příměstskou dopravu. Když se člověk kouká co v ropidu občas vymyslí tak mám chuť si tam požáda o minimálně o Vedlejší pracovní poměr. Pravdou je, že před 18-19 lety jsem cosi řešil kde se řešila i doprava lidí do zaměstnání. A ejhle za cca 4 roky někdo tu komunikaci našel nebo prostě jen náhoda, ale větší půlka kterou jsem jim navrhl se stala realitou.

0/0
2.11.2016 21:13

K96a90r26e27l 84H11o72r55á72k 2148849913253

Co to je "symbolický denní parkovací poplatek a zvýhodněná jízdenka na MHD"?

0/0
2.11.2016 19:18

P14a88v33e27l 11N66o54v17á69k 2895347852362

Genitální, opět.

Místo aby parkovací místa zřídilo město Praha, když zavedli výpalné za parkování ve městě, tak to nechávají na soukromnících.

Je super dojet na ČM a nechat auto u nákupáku a 10 minut jít na metro. Genitální!

Výpalné, prachy, prachy a jen prachy, ale nic za to. Kam jsou všechny peníze za parkování? Za co se vyberou, tam by měly být vloženy, ne?

+1/0
2.11.2016 13:58

M33a74r97t66i34n 80K50r83a17t11o76c68h62v96í52l 4242348584914

Pocházím z Běchovic už tam sice nebydlím, ale mám tam rodiče, před několika lety tam bylo postaveno P+R parkoviště, plné snad ještě nikdy nebylo, většinou vypadá prázdně...při tom je to autobusem cca 10 minut na Černý Most a vlakem cca 15 minut na Masarykovo nádraží, podobný čas byl i ve špičkách vlakem na Hlavní nádraží (nyní na dva roky výluka)...uznávám parkoviště P+R chybí, ale mohla by se lépe využívat ty stávající, byť nejsou pohodlně na metru

0/0
2.11.2016 13:10

M13a56r95t72i67n 59K98ř45í86ž 9633722200757

myslím si, že je blbina stavět P+R parkoviště tam, kde není metro.

+2/0
2.11.2016 14:03

P43a77v10e95l 86M19a17t42o76u90š55e96k 5290697158934

To je právě ten nejzásadnější omyl. Uvědomte si, že metro v Praze mj. nahrazuje takřka neexistující S-Bahn. Tímto pojmem nemám na mysli to, že se pár stávajících vlaků označí písmenem "S" nebo "R", ale propracovanou síť městských a příměstských, částečně podzemních železnic, jakou má například Berlín, Mnichov a řada dalších měst, tj. síť přinejmenším stejně rozsáhlou a významnou jako je síť metra.

0/0
2.11.2016 14:25

M85a57r69e53k 47Š31i63m22o97n 2644877338838

Příměstská železnice celkem funguje a pro s-bahn je Praha relativně malá, co ale radikálně chybí je hustší možnosti přestupu na metro. Po 30 letech existence stanice Kačerov konečně někdo postavil přestup na metro C, pořád chybí přestup na Rajské Zahradě, prodloužit by se dalo i metro do Uhříněvsi.

0/0
3.11.2016 14:12

P63a74v98e68l 98M76a17t98o33u54š29e63k 5150557858514

Mnichov je menší, Berlín srovnatelně velký atd.

0/0
3.11.2016 14:38

I35v45a94n 86P47š31e74n48č36í22k 6677770409966

Z důvodu nemožnosti parkování jsem přestal v Praze nakupovat a navštěvovat příbuzné v Praze, nedej bože kdybychom u nich chtěli přespat...to nezaparkujeme nikde, protože P+R musí být přes noc prázdné....Hanba Pražskému magistrátu - tedy lidem kteří jsou zodpovědní za tento chaos...tak se nedivte, že když přijede auto s SPZ začínající na A k nám do městečka, tak ihned dostanete pokutu od měšťáků za absenci parkovacích hodin...

+5/−2
2.11.2016 10:44

P19a12v17e18l 32N71o90v90á72k 2825627682492

P+R nemusí být přes noc prázdné! Lze tam auto nechat i přes noc, jen to stojí 100,- Kč. Ale pořád je ta možnost...

+1/−1
2.11.2016 13:59

M61a82r16t25i56n 24K85ř85í95ž 9203922860537

existují i jiné způsoby přepravy než vlastním autem.

+1/−2
2.11.2016 14:02

P71a91v59e75l 15M25a18t59o70u65š94e64k 5930137458194

Některým lidem to bohužel nikdy nevysvětlíte.

0/−2
2.11.2016 14:26

P88e79t10r 60P34o64l55á48š67e95k 5854806307138

Takže mně poraďte, když jedu např. z Moravy na sever Čech a chci zůstat v Praze přes noc u příbuzných. Reálná situace.

+2/0
2.11.2016 14:56

J85o98s58e60f 15M94i35k78i78n 5273584605804

No spíše pokud by jsem se chtěl v noci dostat domů z Prahy. To je problém

+1/0
2.11.2016 15:06

J82o54s89e90f 68Š46á27t10a34v22a 2654491856929

Takže když jedu na čtyřdení zájezd do Itálie z odjezdem z Prahy ve tři hodiny ráno a příjezd z Itálie ve dvě v noci do Prahy.Jak se dostanu z a do Českých Budějovic.Když vám zavolám dovezete mě?Nebo mě poradíte tu jinou možnost?

0/0
2.11.2016 19:19

A11d24a98m 30H81u80r90t48a 2451142227300

Je mi líto lidí co bydlí v obcích a satelitech za Prahou. Když jdu každé ráno na metro a vidím tu hrůzu co se valí na Prahu....Dostatečná kapacita P+R by měla být priorita, stejně tak jako posílení MHD. Některé autobusové spoje v době špičky, to je kapitola sama pro sebe.

+11/−2
2.11.2016 9:47

M89a29r96t21i62n 42L34u40k43e82š 3276201911785

Ti lidé do toho šli zcela dobrovolně a s tím co teď zažívají měli při svých velkolepých satelitních plánech počítat.

Osobně spíš lituji ty lidi, kterým projíždějí sateliťané při svém každodenním dojíždění do Prahy přímo pod okny.

+5/−10
2.11.2016 9:51

M16a13r65t27i77n 68M65a58i31k65s58n36a39r 3624693298212

A kam by se proboha nastěhovali? :D Sehnat dostupné bydlení v praze už je tak peklo...

0/−1
2.11.2016 13:05

M65a60r35i63a10n89a 41K42r59á46s29n75á 7330547427701

Ale oni s tím počítali, pořídili si další auto do rodiny, aby nebyli závislí na MHD, která do satelitů nezajíždí. Oni mají děti, které se musí dopravit do školy...,oni sami mají práci, která je x km od jejich místa bydliště... Takže Váš názor je fakt trochu mimo mísu, právě naopak, tihle lidé vzali plně svůj život do svých rukou, jsou to lidé pracující, platící daně, splácející hypotéku, takže žádní vyžírkové na sociálních dávkách, po státu chtějí jen maličkost - infrastrukturu. 8-o

+1/−1
3.11.2016 11:26

P60a24v42e22l 16M50a51t10o78u62š45e84k 5980427438974

Pořídili si další auto a stát se má starat o to, kde s ním budou parkovat?

+2/0
3.11.2016 14:40

P10a33v80e89l 26M55a60t69o94u65š62e36k 5530527798244

Posílit MHD lze pouze tak, že se do ní nesrovnatelně více začlení železnice.

+3/0
2.11.2016 10:03

R58i56c75h26a84r29d 77K32á61b34a 8399288100240

Vzdyt je to jednoduche, proste do Prahy nebude nikdo jezdit, diky socialnim inzenyrum se z Prahy stane mesto duchu a cyklistu :)

0/0
2.11.2016 9:34

M85a97r75t33i19n 69M28a88i28k79s10n82a64r 3404333668802

Tak pokud by 50% přešlo na cyklo z automobilu, tak by to výrazně pomohlo dopravním zácpám :) dnes je problém že není kde parkovat ty kola, každý barák má parkovací místa na auta, ale na cyklo se málokdy myslí...

+3/0
2.11.2016 13:06

W10a40l82t59e69r 23D43i83v24i34š 6147652172852

Praha na kola není. Kromě pár oblastí je příliš členitá, úzké ulice bez možnosti "zklidnění" (a ne, ubrání jednoho pruhu není zklidnění, ale volovina). Výborně na kola fungují České Budějovice, Hradec Králové, Pardubice a další (i když ve všech jsou rezervy ve srovnání třeba s Berlínem nebo Amsterodamem, ale to je úplně jiná liga).

0/0
2.11.2016 18:02

K42a80r76e85l 62V52a87c22h55u56t 9763562449423

Bez HODIN nemá to časosběrné video cenu ... ;-)

+15/−1
2.11.2016 8:56

F34i59l64i88p 77K20o15h23o43u17t 7980653947560

Kdo ví jestli to je vůbec jejich video ;) Dávají si vodoznak na všechny videa z youtube

+5/0
2.11.2016 9:35

M33a16r74k11é15t34a 52Ž16e18m94l89i42č30k45o51v15á 1494630103983

Hodiny máte uvedeny na začátku a na konci videa - vpravo nahoře :-)

0/0
2.11.2016 9:49

P75a24v68e19l 19N83o78v67á79k 2705617192462

hlavně je tam pak ještě menší parkoviště a to se zaplňuje po té 7 hodině...

0/0
2.11.2016 14:01

M78a26r64t24i55n 20L92u37k83e94š 3646881111945

Ono to obvykle bývá tak, že nejvíc nadává na situaci ten, kdo jí způsobil. Úplně vidím v těch vzteklých příspěvcích jejich autory:

- co přece nebudou žít ve městě, oni si postaví baráček pěkně za Prahou, na venkově

- pracovat ale budou v Praze

- protože na venkově nejsou školy a školky, tak budou děti vozit taky do Prahy, nejlépe autem

- budou potřebovat nejméně dvě auta

Bydlíme na venkově, pracujeme v Praze, chceme tam rychle přijet a pokud možno zadarmo zaparkovat, dělejte s tím něco, protože my to chceme!!!! ;-D

+13/−10
2.11.2016 8:42

B45l14a33ž32e30j 96M25o84t71y96č37k31a 8887687385590

a co nám tím chtěl autor říct? Že každý myslí jen na sebe?

0/0
2.11.2016 8:51

R96a11d62i57m 35J80a62n13o53t28a 5944751532920

No myslim, ze neco uplne jinyho, co tam zrovna vy nevidite, ja ovsem ano ;-)

+2/0
2.11.2016 8:53

K70a93r33e22l 81V39a57c81h91u79t 9853812249123

Autor tím chtěl říci, že některá zakřivení jsou noormální! ;-)

+3/0
2.11.2016 8:57

R65a30d39i40m 34J39a75n68o23t57a 5114731192100

Z hlediska globalniho aspektu urcite ano :-P

0/0
2.11.2016 8:58

B20l48a67ž66e13j 78M26o50t48y73č65k72a 8397677705370

už to vidím, autor je pražák;-)

+1/−1
2.11.2016 8:59

M28a58r22t49i54n 52S53i85m75u42n54e13k 9377305430644

Nejvíc nadává na situaci ten, co ji nezpůsobil.

Takže postavíme v centru co nejvíc kancelářských budov (přestavíme ideálně i bývalé bytové domy), kde musí někdo pracovat a vyženeme rezidenty co nejvíc na periferii.

Vyženeme cenu bytů na neúnosnou mez, takže se vyplatí postavit radši domek než kupovat byt v Praze.

A ti co bydlí v centru mají zase pocit, že:

- když tu bydlím, tak mi Praha MUSÍ zajistit zadarmo místo k parkování, ideálně i pro manželku, dospělého syna a služební auto

- sice mi jezdí autobus po 4 minutách, ale stejně na nákup pojedu radši autem, protože se nebudu tahat ty dvě zastávky sockou

- když ale jedu na venkov (na výlet, na kolo, na ryby, na chatičku, na houby), tak samozřejmě zaparkuju kdekoliv se mi zlíbí, ideálně na lesní cestě, v nepřehledné zatáčce, čumákem skoro do rybníka, někomu ve vjezdu nebo zaberu dvě místa na parkovišti, protože mám velké SUV.

Bydlíme v Praze, relaxujeme mimo Prahu, chceme tam o víkendu rychle odjet a pokud možno zadarmo zaparkovat, protože Praha je jenom naše, ale zbytek země vlastně taky.

Ale já jsem Pražák, tak to CHCI.

Každá strana má svůj SPRÁVNÝ názor.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D P.S. Jsem Pražák.

+16/−4
2.11.2016 9:00

M87a19r18t35i17n 56L24u53k73e46š 3706271901785

Máte naprostou pravdu, i tohle je k zamyšlení. Jenže tady se řeší chybějící P+R.

Ale v tom propočtu byt v Praze / dům za Prahou s vámi musím nesouhlasit. Nejenže byt v Praze není vždy dražší než barák na venkově, ale v tom propočtu je právě třeba uvažovat s dalšími parametry jako je právě například ten, o kterém tu mluvíme - stojí mi za to trávit hodiny denně v kolonách, být závislý na autě, nadávat na neexistenci nějakých P+R?

0/0
2.11.2016 9:49

J86i31t82k47a 24J56a70n81ý78r76o82v78á 6578943520196

V Praze jsem nikdy nebydlela. Pracuji v Praze a každý den dojíždím. Poslední 3/4 roku jezdím jenom hromadnou a cca poslední měsíc i chápu, proč se říká hromadná. Kapacita autobusů přestává stačit. Nejsou schopné obsloužit všechny zastávky. Ty těsně u Prahy už objíždějí a ti co na nich čekají se zákonitě zlobí. Doba dojezdu je stejná jako cesta autem. Neexistují pruhy pro autobusy, protože neexistují ani na místech, kde by mohly být. Např. Chabry, kdy se z dvouproudové silnice udělala nedávno jednoproudová a od října je tam kolona už před sedmou, tam by aspoň kousek mohl být. Chápu, že dál, kde jsou přechody a je tam v okolí přechodů omezení na jeden pruh to nejde, ale na místě, kde byly dva pruhy a dnes je podle vodorovného značení jen jeden pruh by to šlo. Ovšem podle vyjádření dopravních expertů z P8 to nelze. Alespoň tak odpověděli dopravcům.

Kapacita P+R je nedostatečná na všech příjezdech do Prahy. Přesto se o nových P+R mluví jen v několika částech a např. na Praze 8 nic. Podle úřadů je jich tam dost.

Nikdo neřešil kolik je potřeba parkovacích míst a udělaly se zóny. Na místech s parkovacími automaty je vidět, že nejde jen o nějaké místo pro rezidenty, ale také o výdělek. Např. okolo místa, kde pracuji, na Smíchově u velkého obchodního centra se platí 40 korun za hodinu. Relativně rušné místo i když ne úplně centrum, aut to vždycky bylo hodně. U metra v Kobylisích, kde je jen to metro je to 60.

+1/0
2.11.2016 10:03

M93a34r30t91i36n 67M49a79i58k40s36n39a11r 3404943828132

A ještě bych doplnil,že ty kteří mají právo parkovat v modré zóně, nemají ani jisté, že tam zaparkují, protože je prodané více míst, než je těch míst fyzicky.

0/0
2.11.2016 13:09

P95a65v70e34l 79M35a89t55o93u83š86e43k 5800877738724

Sice nevím, odkud dojíždíte, ale představte si, že byste např. v Mělníku nastoupila do vlaku (podotýkám: ne do jednovozového vláčku), kterým byste se za půl hodiny dostala do centra Prahy a s přestupem někde v centru za dalších max. 20 minut prakticky kamkoli po Praze a jejím okolí, např. do Říčan nebo Hostivice. Utopie? Např. v Německu naprostá samozřejmost. A nemusí se neustále řešit přecpané příměstské autobusy, které nemají kudy projet.

0/0
2.11.2016 14:35

D25a15n43i87e88l 47P90a48n78e50k 6582841452120

Tak aby bylo jasno z Melnika do Prahy jezdi primy spoj pouze jednou za 4-6hod. Jinak musite prestupovat pokud chcete jet vlakem. Navic tento primy vlak jede z Melnika do Prahy hodinu a neco. Nikoliv 30minut. Jen pro upresneni primy spoj jede rano z Melnika v 6:38 dalsi primy spoj vyrazi z Melnika az v 12:10 a dalsi primy spoj az v 16:10. To je hodne spatna situace pro kazdodenni dojizdeni vlakem do zamestnani. Takze z Melnika vam zbude pouze autobus, ktery konci na Ladvi a jede 40minut. Pokud nebude stat v kolone. Jinak to bude taktez okolo hodiny.

Takze ano utopie. Utopie pokud se nezmeni system v jizdnich radech a spol.

0/0
2.11.2016 14:53

D53a85n37i83e72l 17P18a38n15e60k 6562761302340

Nebo jiny priklad pojdme bliz ku Praze treba Libeznice - Zlonin a spol. Je to stejny smer jako Melnik. Vlakem se dostanete do Prahy za tech 30-35minut. Vlak ktery jede ve spicce po 20-30minutach pak jednou za hodinu a pul ( tragedie ). Dojedete na Hlavak a prestupujete na MHD. Takze otazkou zustava kde pracujete aby to melo casovou logiku. Cas prijezdu door - door bude pres hodinu nebo i vic.

Autem jsem na Kobylisich cca za 20minut. Mozna i driv. Na Letnanech do 10minut. Jde o to, ze najit rovnovahu k tomu aby clovek vyuzival drahu jako alternativu by musela nejprve draha fungovat jako jedna z alternativ pro cestu do Prace. Z Kladna napr. je vlak v podstate nepouzitelny. Je to tristni. A pak se tu najdou ( ted nemyslim Vas ) doslova idioti. Kteri hazej rozumy o tom jak maj lidi jezdit vlakem nebo autobusem na misto autem a vyuzivat MHD. Jak by mohli. Kdyby vsichni tihle lidi presedlali na to co jim radi tihle individua, tak vlak to nepojme a MHD zkolabuje. Nikdo se nikam nedostane... A to nemluvim o koncinach kde jine nez automobilove reseni ani neexistuje. Autobus jezdi v prosinci a ve ctvrtek a vlak je slyset leda z televize kdyz davaji film.

+1/0
2.11.2016 15:00

P61a90v20e49l 87M59a59t81o20u47š11e51k 5780437498164

Psal jsem "představte si". Tím jsem nepopisoval současnou realitu, nýbrž reálnou možnost, jak by doprava mohla fungovat.

0/0
2.11.2016 15:50

H27o80n27z88a 32B39o66b59u63l21a 9806149653559

U nás ovšem spíš nereálnou.

0/0
3.11.2016 11:33

M37i38c65h79a11e76l98a 78L50h94o94t35s14k19á 2939506768507

Melete nesmysly. Praha sbírá lidi z měst v okruhu 40 - 50 kilometrů, rozhodně ne jen lidí, kteří z plezíru bydlí v satelitu, ale i lidi, kteří na malém městě za Prahou nenajdou práci, protože je "na dostřel" Praha. Všechny firmy se přesídlují do hlavního města a lidé táhnou za nimi. Pražanům vadilo, že jim lidé z venku jezdí do centra, ted pražané dál nadávají, že dojíždějící chtějí parkoviště. Vy jste vážne dojemný. Myslíte, že chod té vaši metropole utáhnete jen s jejími obyvateli? :-)))

0/0
2.11.2016 18:37

P77a50v48e75l 71M64a77t33o62u53š68e86k 5810607138694

Jsem také dojíždějící a žádné parkování v Praze k tomu nepotřebuji.

0/0
3.11.2016 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.