Diskuze

VIDEO: Parkoviště P+R se rychle plní, řidiči pak dají auto k obchodům

Kapacita záchytných parkovišť P+R na příjezdech do Prahy není nafukovací, a tak se mimopražští řidiči často uchylují k alternativnímu řešení a parkují v obchodních centrech. O rychlosti, kterou se naplní jedno záchytné parkoviště na Černém Mostě, se můžete přesvědčit v časosběrném videu iDNES.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak at ́ si Středočeský krajnějaká parkoviště postaví. Proč by to měla platit Praha?

2 0
možnosti

M59a53r50e79k 28Š34i60m49o48n

3. 11. 2016 14:02

Parkovací plochy nestačí. Je potřeba udělat parkovací domy, jako jsou třeba v Římě. Magistrát a městské části pořád vymejšlí něco proti řidičům, (třeba zony), ale něco pro ně udělat, to ne. Pokud má být P+R atraktivní, měla by být pro držitele lítaček s pásmem 1 a výš zadarmo.

0 0
možnosti

Parkování zdarma pro držitele příměstských lítaček toho asi moc nevyřeší, kdo tu lítačku má, tak autem pojede málokdy a když už, o dvacce za parkování asi moc spekulovat nebude. Tipuju, že P+R využívají především lidé z větších vzdáleností anebo s mizerným spojením, kteří do Prahy nejezdí denně a lítačku tak mají maximálně pro město.

Zásadní problém je hrubě nedostačující kapacita, resp. v některých oblastech absolutní absence P+R parkovišť (zejména Praha 6). Ta dvacka za celodenní parkování je směšná, pochybuju, že to někoho odrazuje, problém bude právě hlavně ta nejistota, jestli na parkovišti vůbec bude místo.

Ve Vídni jsou P+R mnohem dražší - myslím 3,50 nebo 4 eura za 24 hodin - ale zas fungují nonstop a nabízejí i delší než jednodenní stání, co vím tak i celoroční permanentku, na niž mají držitelé roční vídeňské lítačky slevu. To je myslím rozumný model - spolu s řádově vyšší kapacitou oproti Praze - tedy až na to drahé jednodenní parkování.

0 0
možnosti

To je zase na úrovni nového objevu kola. Jasně, že to tak je a bude. Ale vždyť to i tak chceme ne? Na diskuzi si klidně popláčeme a pak ne jiné diskuzi napíšete, že k ničemu stát nepotřebujete, že daně platí jenom hlupák a největší problém jsou uprchlíci spolu se Zemanem. Proti prezidentovi se sejdou tisíce, protože někoho nevyznamenal a jiného ano, ale kolik z těch samých lidí půjde před magistrát, aby se někdo zabýval dopravou a Prahou nejen z pohledu vlastní kapsy? Na obhajobu toho magistrátu je třeba říct, že například vlastník pěti čtverečných metrů může zablokovat jakoukoli stavbu a pokud jde o dědické řízení je to na desetiletí. A tak v době kdy je první otázka: "A co z toho budu mít já?" je to vlastně úplně normální stav.:-P

;

0 0
možnosti

K85a67r95e42l 12F89i73l59i32p

2. 11. 2016 21:07

Tak vlaky určitě smysl mají jenže to by se nesměli dělat věci proti tomu nebo nedělat nic, aby lidi do toho vlaku přišli. Příklad Městská část Vinoř, satalice a Přezletice si zařídili linku 386 která jezdila z Přezletic přes Vinoř do satalic k nádraží. Nyní někoho napadlo zrušit jinou linku jezdící od metra Hloubětín do satalic a prodloužit tuto linku z Satalic k metru Hloubětín. Linka tak ve směru do centra k nádraží nejede a z nejbližší zastávky to je tak 500 metrů. Takže linka v tomto ztratila smysl. Tedy šlo by to, ale to by někdo před časem nesměl udělat z komunikace od nádraží jednosměrku ve směru od nádraží. Přitom zde neparkuje mnoho aut a argument parkování byl opravdu scestný. Navíc původní linku jezdil velký bus prodlouženou linku jezdí malý midibus. Prostě super.

Další věcí jsou zastávky jak dlouho se povídá o stanici vlaku na trati Počernice- Vysočany Rajská Zahrada. Typl bych tak 8-10 let. Stejně dlouho se povídá i o zastávce na Jahodnici. O malešickém nádraží které je pouze nákladní a úprava by nestála mnoho peněz. Například se nabízí, aby developeři pokud staví poblíž tratě zde zastávku vystavěli. Napadá mne například sídliště Čakovice kde koleje vedou takřka za plotem a pokud by zde byla zastávka byli by cestující za cca 20 minut na Masaryčce nebo hlaváku. Jen zde zastávku postavit. Pravda je, že by byla na 1 průběžné koleji, ale provoz zde není velký takže by stačilo, aby strojvedoucí provedl obrat jako například na metru. Navíc je to nedaleko Nádraží Čakovice takže by to, až tak velký problém nebyl. Jen chtít. Nabízí se i další místa. Například obnovit zastávku Praha Hloubětín, udělat zastávku nad Černým Mostem v úrovni kde je makro a tam je dost místa na větší P+R s možností jít na vlak. Možností kde udělat zastávku i třebas s parkovištěm je dost jen se zamyslet. Pravdou je, že by se musela navýšit kapacita vlaků, ale zase by byli volnější busy, metro.

0 0
možnosti

K55a27r49e17l 59F57i64l28i75p

2. 11. 2016 21:13

Mimo jiné příkladem je žehrání na počet řidičů na příměstských linkách. Proč ropid nezruší zbytné linky jezdící souběžně s metrem C a tramvajemi v Kobylisých jako 177, 152. Část kapacity převede na linky do Bohnic, Čimic a zbytek může půjčit na linky v příměstské dopravě. DPP příměstskou dopravu jezdit umí. Vozy jsou na vydávání jízdenek připravené a dokoupí případně jen pokladny. Volné kapacity lze pak najít na tak zbytných linkách jako tuším 145. Z hornátecké nikdy neexistovalo před linkou 183 přímé propojení do Čimic a lidé si přestoupili u Vozovny Kobylisy nebo na metru Kobylisy. Přitom by stačilo linku 145 zrušit, z linky 169 udělat okružní linku a linku 183 prodloužit do konečné Sídliště Čimice. Volnou kapacitu z linky 145 by pak bylo možné udat opět na jinou linku a z té opět kloubový bus posunout na příměstskou dopravu. Když se člověk kouká co v ropidu občas vymyslí tak mám chuť si tam požáda o minimálně o Vedlejší pracovní poměr. Pravdou je, že před 18-19 lety jsem cosi řešil kde se řešila i doprava lidí do zaměstnání. A ejhle za cca 4 roky někdo tu komunikaci našel nebo prostě jen náhoda, ale větší půlka kterou jsem jim navrhl se stala realitou.

0 0
možnosti

K95a43r28e82l 23H83o22r72á96k

2. 11. 2016 19:18

Co to je "symbolický denní parkovací poplatek a zvýhodněná jízdenka na MHD"?

0 0
možnosti

P77a10v10e30l 72N33o48v89á75k

2. 11. 2016 13:58

Genitální, opět.

Místo aby parkovací místa zřídilo město Praha, když zavedli výpalné za parkování ve městě, tak to nechávají na soukromnících.

Je super dojet na ČM a nechat auto u nákupáku a 10 minut jít na metro. Genitální!

Výpalné, prachy, prachy a jen prachy, ale nic za to. Kam jsou všechny peníze za parkování? Za co se vyberou, tam by měly být vloženy, ne?

1 0
možnosti

Pocházím z Běchovic už tam sice nebydlím, ale mám tam rodiče, před několika lety tam bylo postaveno P+R parkoviště, plné snad ještě nikdy nebylo, většinou vypadá prázdně...při tom je to autobusem cca 10 minut na Černý Most a vlakem cca 15 minut na Masarykovo nádraží, podobný čas byl i ve špičkách vlakem na Hlavní nádraží (nyní na dva roky výluka)...uznávám parkoviště P+R chybí, ale mohla by se lépe využívat ty stávající, byť nejsou pohodlně na metru

0 0
možnosti

myslím si, že je blbina stavět P+R parkoviště tam, kde není metro.

2 0
možnosti

Z důvodu nemožnosti parkování jsem přestal v Praze nakupovat a navštěvovat příbuzné v Praze, nedej bože kdybychom u nich chtěli přespat...to nezaparkujeme nikde, protože P+R musí být přes noc prázdné....Hanba Pražskému magistrátu - tedy lidem kteří jsou zodpovědní za tento chaos...tak se nedivte, že když přijede auto s SPZ začínající na A k nám do městečka, tak ihned dostanete pokutu od měšťáků za absenci parkovacích hodin...

5 2
možnosti

P71a12v69e75l 27N30o13v62á61k

2. 11. 2016 13:59

P+R nemusí být přes noc prázdné! Lze tam auto nechat i přes noc, jen to stojí 100,- Kč. Ale pořád je ta možnost...

1 1
možnosti

A34d35a12m 31H54u67r16t57a

2. 11. 2016 9:47

Je mi líto lidí co bydlí v obcích a satelitech za Prahou. Když jdu každé ráno na metro a vidím tu hrůzu co se valí na Prahu....Dostatečná kapacita P+R by měla být priorita, stejně tak jako posílení MHD. Některé autobusové spoje v době špičky, to je kapitola sama pro sebe.

11 2
možnosti

Ti lidé do toho šli zcela dobrovolně a s tím co teď zažívají měli při svých velkolepých satelitních plánech počítat.

Osobně spíš lituji ty lidi, kterým projíždějí sateliťané při svém každodenním dojíždění do Prahy přímo pod okny.

5 10
možnosti

Vzdyt je to jednoduche, proste do Prahy nebude nikdo jezdit, diky socialnim inzenyrum se z Prahy stane mesto duchu a cyklistu :)

0 0
možnosti

Tak pokud by 50% přešlo na cyklo z automobilu, tak by to výrazně pomohlo dopravním zácpám :) dnes je problém že není kde parkovat ty kola, každý barák má parkovací místa na auta, ale na cyklo se málokdy myslí...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice

24. března 2024  14:13

Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...

Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky

21. března 2024

Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci

21. března 2024,  aktualizováno  11:20

S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...

Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat

22. března 2024  13:45

Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sparta zlomila Liberec a je v semifinále, Pardubice se postupu přiblížily

20. března 2024  16:40,  aktualizováno  22:55

Hokejisté Sparty jsou prvním semifinalistou letošního play off extraligy. Pražané ve čtvrtém zápase...

Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí

28. března 2024  12:22,  aktualizováno  13:35

Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...

Pokousaná žena si jezevčíka vzala z útulku, před jeho agresivitou ji varovali

28. března 2024  11:10

Seniorka, kterou o víkendu pokousal jezevčík, měla psa teprve několik hodin. Vzala si ho totiž z...

Nová operační metoda pacientku s Parkinsonovou chorobou zbavila třesu

28. března 2024  10:29

Neurochirurgové z Centra pro intervenční terapii motorických poruch (iTEMPO) úspěšně operovali ...

Provoz železnice v Praze zastavili mladí lidé, kteří házeli kamení na vlaky

27. března 2024  18:04,  aktualizováno  18:08

Provoz na železnici v Praze mezi hlavním nádražím a Libní se ve středu odpoledne na téměř hodinu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!