Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Parkoviště P+R se rychle plní, řidiči pak dají auto k obchodům

Kapacita záchytných parkovišť P+R na příjezdech do Prahy není nafukovací, a tak se mimopražští řidiči často uchylují k alternativnímu řešení a parkují v obchodních centrech. O rychlosti, kterou se naplní jedno záchytné parkoviště na Černém Mostě, se můžete přesvědčit v časosběrném videu iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89e61t47r 24H19o48f80m42a42n23n 6819704585610

Tak at ́ si Středočeský krajnějaká parkoviště postaví. Proč by to měla platit Praha?

+2/0
4.11.2016 7:03

M37a21r72e50k 54Š17i73m84o37n 2144967898798

Parkovací plochy nestačí. Je potřeba udělat parkovací domy, jako jsou třeba v Římě. Magistrát a městské části pořád vymejšlí něco proti řidičům, (třeba zony), ale něco pro ně udělat, to ne. Pokud má být P+R atraktivní, měla by být pro držitele lítaček s pásmem 1 a výš zadarmo.

0/0
3.11.2016 14:02

O20l69d54ř94i40c81h 85J71a69n98e21č25e16k 8249236933351

Parkování zdarma pro držitele příměstských lítaček toho asi moc nevyřeší, kdo tu lítačku má, tak autem pojede málokdy a když už, o dvacce za parkování asi moc spekulovat nebude. Tipuju, že P+R využívají především lidé z větších vzdáleností anebo s mizerným spojením, kteří do Prahy nejezdí denně a lítačku tak mají maximálně pro město.

Zásadní problém je hrubě nedostačující kapacita, resp. v některých oblastech absolutní absence P+R parkovišť (zejména Praha 6). Ta dvacka za celodenní parkování je směšná, pochybuju, že to někoho odrazuje, problém bude právě hlavně ta nejistota, jestli na parkovišti vůbec bude místo.

Ve Vídni jsou P+R mnohem dražší - myslím 3,50 nebo 4 eura za 24 hodin - ale zas fungují nonstop a nabízejí i delší než jednodenní stání, co vím tak i celoroční permanentku, na niž mají držitelé roční vídeňské lítačky slevu. To je myslím rozumný model - spolu s řádově vyšší kapacitou oproti Praze - tedy až na to drahé jednodenní parkování.

0/0
3.11.2016 16:10

J18i74n58d55ř14i38c18h 63B68u25c91h14t33a 6422266283670

To je zase na úrovni nového objevu kola. Jasně, že to tak je a bude. Ale vždyť to i tak chceme ne? Na diskuzi si klidně popláčeme a pak ne jiné diskuzi napíšete, že k ničemu stát nepotřebujete, že daně platí jenom hlupák a největší problém jsou uprchlíci spolu se Zemanem. Proti prezidentovi se sejdou tisíce, protože někoho nevyznamenal a jiného ano, ale kolik z těch samých lidí půjde před magistrát, aby se někdo zabýval dopravou a Prahou nejen z pohledu vlastní kapsy? Na obhajobu toho magistrátu je třeba říct, že například vlastník pěti čtverečných metrů může zablokovat jakoukoli stavbu a pokud jde o dědické řízení je to na desetiletí. A tak v době kdy je první otázka: "A co z toho budu mít já?" je to vlastně úplně normální stav.:-P

;

0/0
3.11.2016 12:38

K70a72r86e28l 51F88i71l89i67p 3218615340470

Tak vlaky určitě smysl mají jenže to by se nesměli dělat věci proti tomu nebo nedělat nic, aby lidi do toho vlaku přišli. Příklad Městská část Vinoř, satalice a Přezletice si zařídili linku 386 která jezdila z Přezletic přes Vinoř do satalic k nádraží. Nyní někoho napadlo zrušit jinou linku jezdící od metra Hloubětín do satalic a prodloužit tuto linku z Satalic k metru Hloubětín. Linka tak ve směru do centra k nádraží nejede a z nejbližší zastávky to je tak 500 metrů. Takže linka v tomto ztratila smysl. Tedy šlo by to, ale to by někdo před časem nesměl udělat z komunikace od nádraží jednosměrku ve směru od nádraží. Přitom zde neparkuje mnoho aut a argument parkování byl opravdu scestný. Navíc původní linku jezdil velký bus prodlouženou linku jezdí malý midibus. Prostě super.

Další věcí jsou zastávky jak dlouho se povídá o stanici vlaku na trati Počernice- Vysočany Rajská Zahrada. Typl bych tak 8-10 let. Stejně dlouho se povídá i o zastávce na Jahodnici. O malešickém nádraží které je pouze nákladní a úprava by nestála mnoho peněz. Například se nabízí, aby developeři pokud staví poblíž tratě zde zastávku vystavěli. Napadá mne například sídliště Čakovice kde koleje vedou takřka za plotem a pokud by zde byla zastávka byli by cestující za cca 20 minut na Masaryčce nebo hlaváku. Jen zde zastávku postavit. Pravda je, že by byla na 1 průběžné koleji, ale provoz zde není velký takže by stačilo, aby strojvedoucí provedl obrat jako například na metru. Navíc je to nedaleko Nádraží Čakovice takže by to, až tak velký problém nebyl. Jen chtít. Nabízí se i další místa. Například obnovit zastávku Praha Hloubětín, udělat zastávku nad Černým Mostem v úrovni kde je makro a tam je dost místa na větší P+R s možností jít na vlak. Možností kde udělat zastávku i třebas s parkovištěm je dost jen se zamyslet. Pravdou je, že by se musela navýšit kapacita vlaků, ale zase by byli volnější busy, metro.

0/0
2.11.2016 21:07

K91a59r89e12l 95F31i41l33i16p 3418455400700

Mimo jiné příkladem je žehrání na počet řidičů na příměstských linkách. Proč ropid nezruší zbytné linky jezdící souběžně s metrem C a tramvajemi v Kobylisých jako 177, 152. Část kapacity převede na linky do Bohnic, Čimic a zbytek může půjčit na linky v příměstské dopravě. DPP příměstskou dopravu jezdit umí. Vozy jsou na vydávání jízdenek připravené a dokoupí případně jen pokladny. Volné kapacity lze pak najít na tak zbytných linkách jako tuším 145. Z hornátecké nikdy neexistovalo před linkou 183 přímé propojení do Čimic a lidé si přestoupili u Vozovny Kobylisy nebo na metru Kobylisy. Přitom by stačilo linku 145 zrušit, z linky 169 udělat okružní linku a linku 183 prodloužit do konečné Sídliště Čimice. Volnou kapacitu z linky 145 by pak bylo možné udat opět na jinou linku a z té opět kloubový bus posunout na příměstskou dopravu. Když se člověk kouká co v ropidu občas vymyslí tak mám chuť si tam požáda o minimálně o Vedlejší pracovní poměr. Pravdou je, že před 18-19 lety jsem cosi řešil kde se řešila i doprava lidí do zaměstnání. A ejhle za cca 4 roky někdo tu komunikaci našel nebo prostě jen náhoda, ale větší půlka kterou jsem jim navrhl se stala realitou.

0/0
2.11.2016 21:13

K65a93r66e45l 66H93o96r48á53k 2508179173663

Co to je "symbolický denní parkovací poplatek a zvýhodněná jízdenka na MHD"?

0/0
2.11.2016 19:18

P84a85v65e45l 26N56o38v30á32k 2415247312462

Genitální, opět.

Místo aby parkovací místa zřídilo město Praha, když zavedli výpalné za parkování ve městě, tak to nechávají na soukromnících.

Je super dojet na ČM a nechat auto u nákupáku a 10 minut jít na metro. Genitální!

Výpalné, prachy, prachy a jen prachy, ale nic za to. Kam jsou všechny peníze za parkování? Za co se vyberou, tam by měly být vloženy, ne?

+1/0
2.11.2016 13:58

M94a86r43t64i40n 50K86r79a32t76o33c31h54v67í37l 4982488194824

Pocházím z Běchovic už tam sice nebydlím, ale mám tam rodiče, před několika lety tam bylo postaveno P+R parkoviště, plné snad ještě nikdy nebylo, většinou vypadá prázdně...při tom je to autobusem cca 10 minut na Černý Most a vlakem cca 15 minut na Masarykovo nádraží, podobný čas byl i ve špičkách vlakem na Hlavní nádraží (nyní na dva roky výluka)...uznávám parkoviště P+R chybí, ale mohla by se lépe využívat ty stávající, byť nejsou pohodlně na metru

0/0
2.11.2016 13:10

M93a39r45t54i67n 69K24ř88í12ž 9503422620527

myslím si, že je blbina stavět P+R parkoviště tam, kde není metro.

+2/0
2.11.2016 14:03

P24a29v97e19l 14M87a19t65o30u85š61e19k 5410237708874

To je právě ten nejzásadnější omyl. Uvědomte si, že metro v Praze mj. nahrazuje takřka neexistující S-Bahn. Tímto pojmem nemám na mysli to, že se pár stávajících vlaků označí písmenem "S" nebo "R", ale propracovanou síť městských a příměstských, částečně podzemních železnic, jakou má například Berlín, Mnichov a řada dalších měst, tj. síť přinejmenším stejně rozsáhlou a významnou jako je síť metra.

0/0
2.11.2016 14:25

M11a30r83e31k 40Š36i17m58o42n 2754937268618

Příměstská železnice celkem funguje a pro s-bahn je Praha relativně malá, co ale radikálně chybí je hustší možnosti přestupu na metro. Po 30 letech existence stanice Kačerov konečně někdo postavil přestup na metro C, pořád chybí přestup na Rajské Zahradě, prodloužit by se dalo i metro do Uhříněvsi.

0/0
3.11.2016 14:12

P84a38v89e24l 80M16a34t68o27u94š59e98k 5260727528824

Mnichov je menší, Berlín srovnatelně velký atd.

0/0
3.11.2016 14:38

I45v36a55n 52P10š10e29n58č40í21k 6867220489766

Z důvodu nemožnosti parkování jsem přestal v Praze nakupovat a navštěvovat příbuzné v Praze, nedej bože kdybychom u nich chtěli přespat...to nezaparkujeme nikde, protože P+R musí být přes noc prázdné....Hanba Pražskému magistrátu - tedy lidem kteří jsou zodpovědní za tento chaos...tak se nedivte, že když přijede auto s SPZ začínající na A k nám do městečka, tak ihned dostanete pokutu od měšťáků za absenci parkovacích hodin...

+5/−2
2.11.2016 10:44

P37a93v92e14l 45N57o71v93á60k 2165467292822

P+R nemusí být přes noc prázdné! Lze tam auto nechat i přes noc, jen to stojí 100,- Kč. Ale pořád je ta možnost...

+1/−1
2.11.2016 13:59

M35a33r32t23i63n 63K75ř96í49ž 9473722610837

existují i jiné způsoby přepravy než vlastním autem.

+1/−2
2.11.2016 14:02

P18a40v83e68l 28M22a29t50o66u65š16e22k 5370947218504

Některým lidem to bohužel nikdy nevysvětlíte.

0/−2
2.11.2016 14:26

P74e49t16r 80P27o93l34á17š96e33k 5574726797878

Takže mně poraďte, když jedu např. z Moravy na sever Čech a chci zůstat v Praze přes noc u příbuzných. Reálná situace.

+2/0
2.11.2016 14:56

J55o29s52e61f 48M40i20k90i86n 5343984425674

No spíše pokud by jsem se chtěl v noci dostat domů z Prahy. To je problém

+1/0
2.11.2016 15:06

J66o25s11e36f 68Š63á55t73a97v66a 2804661246159

Takže když jedu na čtyřdení zájezd do Itálie z odjezdem z Prahy ve tři hodiny ráno a příjezd z Itálie ve dvě v noci do Prahy.Jak se dostanu z a do Českých Budějovic.Když vám zavolám dovezete mě?Nebo mě poradíte tu jinou možnost?

0/0
2.11.2016 19:19

A75d71a94m 63H55u69r78t20a 2851692747550

Je mi líto lidí co bydlí v obcích a satelitech za Prahou. Když jdu každé ráno na metro a vidím tu hrůzu co se valí na Prahu....Dostatečná kapacita P+R by měla být priorita, stejně tak jako posílení MHD. Některé autobusové spoje v době špičky, to je kapitola sama pro sebe.

+11/−2
2.11.2016 9:47

M79a40r83t61i81n 80L83u36k67e90š 3946961881195

Ti lidé do toho šli zcela dobrovolně a s tím co teď zažívají měli při svých velkolepých satelitních plánech počítat.

Osobně spíš lituji ty lidi, kterým projíždějí sateliťané při svém každodenním dojíždění do Prahy přímo pod okny.

+5/−10
2.11.2016 9:51

M33a24r56t62i70n 94M33a34i43k28s91n69a52r 3714883558392

A kam by se proboha nastěhovali? :D Sehnat dostupné bydlení v praze už je tak peklo...

0/−1
2.11.2016 13:05

M41a60r22i83a25n88a 46K84r98á81s87n47á 7830757967741

Ale oni s tím počítali, pořídili si další auto do rodiny, aby nebyli závislí na MHD, která do satelitů nezajíždí. Oni mají děti, které se musí dopravit do školy...,oni sami mají práci, která je x km od jejich místa bydliště... Takže Váš názor je fakt trochu mimo mísu, právě naopak, tihle lidé vzali plně svůj život do svých rukou, jsou to lidé pracující, platící daně, splácející hypotéku, takže žádní vyžírkové na sociálních dávkách, po státu chtějí jen maličkost - infrastrukturu. 8-o

+1/−1
3.11.2016 11:26

P46a46v63e62l 33M97a79t32o54u95š64e68k 5210387218464

Pořídili si další auto a stát se má starat o to, kde s ním budou parkovat?

+2/0
3.11.2016 14:40

P21a61v63e46l 75M34a18t34o20u77š71e22k 5450867598524

Posílit MHD lze pouze tak, že se do ní nesrovnatelně více začlení železnice.

+3/0
2.11.2016 10:03

R93i94c15h35a34r92d 15K42á79b89a 8399298340770

Vzdyt je to jednoduche, proste do Prahy nebude nikdo jezdit, diky socialnim inzenyrum se z Prahy stane mesto duchu a cyklistu :)

0/0
2.11.2016 9:34

M72a70r69t50i36n 31M21a60i97k22s38n39a52r 3554363678852

Tak pokud by 50% přešlo na cyklo z automobilu, tak by to výrazně pomohlo dopravním zácpám :) dnes je problém že není kde parkovat ty kola, každý barák má parkovací místa na auta, ale na cyklo se málokdy myslí...

+3/0
2.11.2016 13:06

W67a46l22t73e25r 32D85i22v28i55š 6317652842942

Praha na kola není. Kromě pár oblastí je příliš členitá, úzké ulice bez možnosti "zklidnění" (a ne, ubrání jednoho pruhu není zklidnění, ale volovina). Výborně na kola fungují České Budějovice, Hradec Králové, Pardubice a další (i když ve všech jsou rezervy ve srovnání třeba s Berlínem nebo Amsterodamem, ale to je úplně jiná liga).

0/0
2.11.2016 18:02

K87a10r42e14l 10V52a94c60h37u40t 9433962929963

Bez HODIN nemá to časosběrné video cenu ... ;-)

+15/−1
2.11.2016 8:56

F94i49l59i16p 22K13o70h81o21u13t 7570473837380

Kdo ví jestli to je vůbec jejich video ;) Dávají si vodoznak na všechny videa z youtube

+5/0
2.11.2016 9:35

M17a75r89k93é22t26a 49Ž38e20m50l35i24č90k16o18v80á 1404280393873

Hodiny máte uvedeny na začátku a na konci videa - vpravo nahoře :-)

0/0
2.11.2016 9:49

P26a77v94e25l 53N80o33v15á87k 2385567622672

hlavně je tam pak ještě menší parkoviště a to se zaplňuje po té 7 hodině...

0/0
2.11.2016 14:01

M65a52r61t49i48n 83L75u57k65e39š 3196791961225

Ono to obvykle bývá tak, že nejvíc nadává na situaci ten, kdo jí způsobil. Úplně vidím v těch vzteklých příspěvcích jejich autory:

- co přece nebudou žít ve městě, oni si postaví baráček pěkně za Prahou, na venkově

- pracovat ale budou v Praze

- protože na venkově nejsou školy a školky, tak budou děti vozit taky do Prahy, nejlépe autem

- budou potřebovat nejméně dvě auta

Bydlíme na venkově, pracujeme v Praze, chceme tam rychle přijet a pokud možno zadarmo zaparkovat, dělejte s tím něco, protože my to chceme!!!! ;-D

+13/−10
2.11.2016 8:42

B64l73a39ž72e38j 18M95o21t39y79č74k50a 8407927435500

a co nám tím chtěl autor říct? Že každý myslí jen na sebe?

0/0
2.11.2016 8:51

R80a93d72i56m 34J63a56n40o90t44a 5634391602480

No myslim, ze neco uplne jinyho, co tam zrovna vy nevidite, ja ovsem ano ;-)

+2/0
2.11.2016 8:53

K85a44r56e68l 68V41a58c65h27u54t 9713542239803

Autor tím chtěl říci, že některá zakřivení jsou noormální! ;-)

+3/0
2.11.2016 8:57

R74a97d52i81m 24J25a57n24o17t50a 5864101262970

Z hlediska globalniho aspektu urcite ano :-P

0/0
2.11.2016 8:58

B80l93a53ž65e60j 89M92o40t92y71č34k11a 8917257755270

už to vidím, autor je pražák;-)

+1/−1
2.11.2016 8:59

M84a79r50t74i65n 91S90i80m25u45n90e70k 9367165810674

Nejvíc nadává na situaci ten, co ji nezpůsobil.

Takže postavíme v centru co nejvíc kancelářských budov (přestavíme ideálně i bývalé bytové domy), kde musí někdo pracovat a vyženeme rezidenty co nejvíc na periferii.

Vyženeme cenu bytů na neúnosnou mez, takže se vyplatí postavit radši domek než kupovat byt v Praze.

A ti co bydlí v centru mají zase pocit, že:

- když tu bydlím, tak mi Praha MUSÍ zajistit zadarmo místo k parkování, ideálně i pro manželku, dospělého syna a služební auto

- sice mi jezdí autobus po 4 minutách, ale stejně na nákup pojedu radši autem, protože se nebudu tahat ty dvě zastávky sockou

- když ale jedu na venkov (na výlet, na kolo, na ryby, na chatičku, na houby), tak samozřejmě zaparkuju kdekoliv se mi zlíbí, ideálně na lesní cestě, v nepřehledné zatáčce, čumákem skoro do rybníka, někomu ve vjezdu nebo zaberu dvě místa na parkovišti, protože mám velké SUV.

Bydlíme v Praze, relaxujeme mimo Prahu, chceme tam o víkendu rychle odjet a pokud možno zadarmo zaparkovat, protože Praha je jenom naše, ale zbytek země vlastně taky.

Ale já jsem Pražák, tak to CHCI.

Každá strana má svůj SPRÁVNÝ názor.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D P.S. Jsem Pražák.

+16/−4
2.11.2016 9:00

M25a59r83t33i10n 15L92u32k87e44š 3146801571225

Máte naprostou pravdu, i tohle je k zamyšlení. Jenže tady se řeší chybějící P+R.

Ale v tom propočtu byt v Praze / dům za Prahou s vámi musím nesouhlasit. Nejenže byt v Praze není vždy dražší než barák na venkově, ale v tom propočtu je právě třeba uvažovat s dalšími parametry jako je právě například ten, o kterém tu mluvíme - stojí mi za to trávit hodiny denně v kolonách, být závislý na autě, nadávat na neexistenci nějakých P+R?

0/0
2.11.2016 9:49

J33i41t48k88a 64J16a59n50ý42r88o12v71á 6498253980316

V Praze jsem nikdy nebydlela. Pracuji v Praze a každý den dojíždím. Poslední 3/4 roku jezdím jenom hromadnou a cca poslední měsíc i chápu, proč se říká hromadná. Kapacita autobusů přestává stačit. Nejsou schopné obsloužit všechny zastávky. Ty těsně u Prahy už objíždějí a ti co na nich čekají se zákonitě zlobí. Doba dojezdu je stejná jako cesta autem. Neexistují pruhy pro autobusy, protože neexistují ani na místech, kde by mohly být. Např. Chabry, kdy se z dvouproudové silnice udělala nedávno jednoproudová a od října je tam kolona už před sedmou, tam by aspoň kousek mohl být. Chápu, že dál, kde jsou přechody a je tam v okolí přechodů omezení na jeden pruh to nejde, ale na místě, kde byly dva pruhy a dnes je podle vodorovného značení jen jeden pruh by to šlo. Ovšem podle vyjádření dopravních expertů z P8 to nelze. Alespoň tak odpověděli dopravcům.

Kapacita P+R je nedostatečná na všech příjezdech do Prahy. Přesto se o nových P+R mluví jen v několika částech a např. na Praze 8 nic. Podle úřadů je jich tam dost.

Nikdo neřešil kolik je potřeba parkovacích míst a udělaly se zóny. Na místech s parkovacími automaty je vidět, že nejde jen o nějaké místo pro rezidenty, ale také o výdělek. Např. okolo místa, kde pracuji, na Smíchově u velkého obchodního centra se platí 40 korun za hodinu. Relativně rušné místo i když ne úplně centrum, aut to vždycky bylo hodně. U metra v Kobylisích, kde je jen to metro je to 60.

+1/0
2.11.2016 10:03

M13a86r89t65i85n 41M41a51i27k78s85n28a86r 3314863208332

A ještě bych doplnil,že ty kteří mají právo parkovat v modré zóně, nemají ani jisté, že tam zaparkují, protože je prodané více míst, než je těch míst fyzicky.

0/0
2.11.2016 13:09

P13a21v58e32l 46M50a74t18o73u27š94e30k 5370657778324

Sice nevím, odkud dojíždíte, ale představte si, že byste např. v Mělníku nastoupila do vlaku (podotýkám: ne do jednovozového vláčku), kterým byste se za půl hodiny dostala do centra Prahy a s přestupem někde v centru za dalších max. 20 minut prakticky kamkoli po Praze a jejím okolí, např. do Říčan nebo Hostivice. Utopie? Např. v Německu naprostá samozřejmost. A nemusí se neustále řešit přecpané příměstské autobusy, které nemají kudy projet.

0/0
2.11.2016 14:35

D65a40n26i89e91l 36P90a10n95e71k 6852301412630

Tak aby bylo jasno z Melnika do Prahy jezdi primy spoj pouze jednou za 4-6hod. Jinak musite prestupovat pokud chcete jet vlakem. Navic tento primy vlak jede z Melnika do Prahy hodinu a neco. Nikoliv 30minut. Jen pro upresneni primy spoj jede rano z Melnika v 6:38 dalsi primy spoj vyrazi z Melnika az v 12:10 a dalsi primy spoj az v 16:10. To je hodne spatna situace pro kazdodenni dojizdeni vlakem do zamestnani. Takze z Melnika vam zbude pouze autobus, ktery konci na Ladvi a jede 40minut. Pokud nebude stat v kolone. Jinak to bude taktez okolo hodiny.

Takze ano utopie. Utopie pokud se nezmeni system v jizdnich radech a spol.

0/0
2.11.2016 14:53

D21a11n90i48e46l 13P50a98n65e46k 6242561212240

Nebo jiny priklad pojdme bliz ku Praze treba Libeznice - Zlonin a spol. Je to stejny smer jako Melnik. Vlakem se dostanete do Prahy za tech 30-35minut. Vlak ktery jede ve spicce po 20-30minutach pak jednou za hodinu a pul ( tragedie ). Dojedete na Hlavak a prestupujete na MHD. Takze otazkou zustava kde pracujete aby to melo casovou logiku. Cas prijezdu door - door bude pres hodinu nebo i vic.

Autem jsem na Kobylisich cca za 20minut. Mozna i driv. Na Letnanech do 10minut. Jde o to, ze najit rovnovahu k tomu aby clovek vyuzival drahu jako alternativu by musela nejprve draha fungovat jako jedna z alternativ pro cestu do Prace. Z Kladna napr. je vlak v podstate nepouzitelny. Je to tristni. A pak se tu najdou ( ted nemyslim Vas ) doslova idioti. Kteri hazej rozumy o tom jak maj lidi jezdit vlakem nebo autobusem na misto autem a vyuzivat MHD. Jak by mohli. Kdyby vsichni tihle lidi presedlali na to co jim radi tihle individua, tak vlak to nepojme a MHD zkolabuje. Nikdo se nikam nedostane... A to nemluvim o koncinach kde jine nez automobilove reseni ani neexistuje. Autobus jezdi v prosinci a ve ctvrtek a vlak je slyset leda z televize kdyz davaji film.

+1/0
2.11.2016 15:00

P45a31v88e22l 18M94a30t89o69u30š40e75k 5300587358744

Psal jsem "představte si". Tím jsem nepopisoval současnou realitu, nýbrž reálnou možnost, jak by doprava mohla fungovat.

0/0
2.11.2016 15:50

H63o54n76z20a 16B93o39b88u29l74a 9816669743799

U nás ovšem spíš nereálnou.

0/0
3.11.2016 11:33

M75i44c24h76a63e74l82a 73L21h45o42t30s40k70á 7176691829918

Melete nesmysly. Praha sbírá lidi z měst v okruhu 40 - 50 kilometrů, rozhodně ne jen lidí, kteří z plezíru bydlí v satelitu, ale i lidi, kteří na malém městě za Prahou nenajdou práci, protože je "na dostřel" Praha. Všechny firmy se přesídlují do hlavního města a lidé táhnou za nimi. Pražanům vadilo, že jim lidé z venku jezdí do centra, ted pražané dál nadávají, že dojíždějící chtějí parkoviště. Vy jste vážne dojemný. Myslíte, že chod té vaši metropole utáhnete jen s jejími obyvateli? :-)))

0/0
2.11.2016 18:37

P73a90v82e69l 79M10a18t51o90u98š92e42k 5230637258894

Jsem také dojíždějící a žádné parkování v Praze k tomu nepotřebuji.

0/0
3.11.2016 14:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.