Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Parkoviště P+R se rychle plní, řidiči pak dají auto k obchodům

Kapacita záchytných parkovišť P+R na příjezdech do Prahy není nafukovací, a tak se mimopražští řidiči často uchylují k alternativnímu řešení a parkují v obchodních centrech. O rychlosti, kterou se naplní jedno záchytné parkoviště na Černém Mostě, se můžete přesvědčit v časosběrném videu iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e82t71r 43H65o90f87m73a36n51n 6119324585160

Tak at ́ si Středočeský krajnějaká parkoviště postaví. Proč by to měla platit Praha?

+2/0
4.11.2016 7:03

M66a14r71e79k 86Š44i94m42o37n 2494617738988

Parkovací plochy nestačí. Je potřeba udělat parkovací domy, jako jsou třeba v Římě. Magistrát a městské části pořád vymejšlí něco proti řidičům, (třeba zony), ale něco pro ně udělat, to ne. Pokud má být P+R atraktivní, měla by být pro držitele lítaček s pásmem 1 a výš zadarmo.

0/0
3.11.2016 14:02

O62l62d65ř50i28c66h 55J82a32n59e52č64e44k 8559246973171

Parkování zdarma pro držitele příměstských lítaček toho asi moc nevyřeší, kdo tu lítačku má, tak autem pojede málokdy a když už, o dvacce za parkování asi moc spekulovat nebude. Tipuju, že P+R využívají především lidé z větších vzdáleností anebo s mizerným spojením, kteří do Prahy nejezdí denně a lítačku tak mají maximálně pro město.

Zásadní problém je hrubě nedostačující kapacita, resp. v některých oblastech absolutní absence P+R parkovišť (zejména Praha 6). Ta dvacka za celodenní parkování je směšná, pochybuju, že to někoho odrazuje, problém bude právě hlavně ta nejistota, jestli na parkovišti vůbec bude místo.

Ve Vídni jsou P+R mnohem dražší - myslím 3,50 nebo 4 eura za 24 hodin - ale zas fungují nonstop a nabízejí i delší než jednodenní stání, co vím tak i celoroční permanentku, na niž mají držitelé roční vídeňské lítačky slevu. To je myslím rozumný model - spolu s řádově vyšší kapacitou oproti Praze - tedy až na to drahé jednodenní parkování.

0/0
3.11.2016 16:10

J60i33n73d34ř60i38c73h 15B17u82c68h70t55a 6322806913910

To je zase na úrovni nového objevu kola. Jasně, že to tak je a bude. Ale vždyť to i tak chceme ne? Na diskuzi si klidně popláčeme a pak ne jiné diskuzi napíšete, že k ničemu stát nepotřebujete, že daně platí jenom hlupák a největší problém jsou uprchlíci spolu se Zemanem. Proti prezidentovi se sejdou tisíce, protože někoho nevyznamenal a jiného ano, ale kolik z těch samých lidí půjde před magistrát, aby se někdo zabýval dopravou a Prahou nejen z pohledu vlastní kapsy? Na obhajobu toho magistrátu je třeba říct, že například vlastník pěti čtverečných metrů může zablokovat jakoukoli stavbu a pokud jde o dědické řízení je to na desetiletí. A tak v době kdy je první otázka: "A co z toho budu mít já?" je to vlastně úplně normální stav.:-P

;

0/0
3.11.2016 12:38

K34a21r69e11l 82F64i13l33i43p 3538295240510

Tak vlaky určitě smysl mají jenže to by se nesměli dělat věci proti tomu nebo nedělat nic, aby lidi do toho vlaku přišli. Příklad Městská část Vinoř, satalice a Přezletice si zařídili linku 386 která jezdila z Přezletic přes Vinoř do satalic k nádraží. Nyní někoho napadlo zrušit jinou linku jezdící od metra Hloubětín do satalic a prodloužit tuto linku z Satalic k metru Hloubětín. Linka tak ve směru do centra k nádraží nejede a z nejbližší zastávky to je tak 500 metrů. Takže linka v tomto ztratila smysl. Tedy šlo by to, ale to by někdo před časem nesměl udělat z komunikace od nádraží jednosměrku ve směru od nádraží. Přitom zde neparkuje mnoho aut a argument parkování byl opravdu scestný. Navíc původní linku jezdil velký bus prodlouženou linku jezdí malý midibus. Prostě super.

Další věcí jsou zastávky jak dlouho se povídá o stanici vlaku na trati Počernice- Vysočany Rajská Zahrada. Typl bych tak 8-10 let. Stejně dlouho se povídá i o zastávce na Jahodnici. O malešickém nádraží které je pouze nákladní a úprava by nestála mnoho peněz. Například se nabízí, aby developeři pokud staví poblíž tratě zde zastávku vystavěli. Napadá mne například sídliště Čakovice kde koleje vedou takřka za plotem a pokud by zde byla zastávka byli by cestující za cca 20 minut na Masaryčce nebo hlaváku. Jen zde zastávku postavit. Pravda je, že by byla na 1 průběžné koleji, ale provoz zde není velký takže by stačilo, aby strojvedoucí provedl obrat jako například na metru. Navíc je to nedaleko Nádraží Čakovice takže by to, až tak velký problém nebyl. Jen chtít. Nabízí se i další místa. Například obnovit zastávku Praha Hloubětín, udělat zastávku nad Černým Mostem v úrovni kde je makro a tam je dost místa na větší P+R s možností jít na vlak. Možností kde udělat zastávku i třebas s parkovištěm je dost jen se zamyslet. Pravdou je, že by se musela navýšit kapacita vlaků, ale zase by byli volnější busy, metro.

0/0
2.11.2016 21:07

K88a80r44e29l 87F38i98l73i12p 3338915440210

Mimo jiné příkladem je žehrání na počet řidičů na příměstských linkách. Proč ropid nezruší zbytné linky jezdící souběžně s metrem C a tramvajemi v Kobylisých jako 177, 152. Část kapacity převede na linky do Bohnic, Čimic a zbytek může půjčit na linky v příměstské dopravě. DPP příměstskou dopravu jezdit umí. Vozy jsou na vydávání jízdenek připravené a dokoupí případně jen pokladny. Volné kapacity lze pak najít na tak zbytných linkách jako tuším 145. Z hornátecké nikdy neexistovalo před linkou 183 přímé propojení do Čimic a lidé si přestoupili u Vozovny Kobylisy nebo na metru Kobylisy. Přitom by stačilo linku 145 zrušit, z linky 169 udělat okružní linku a linku 183 prodloužit do konečné Sídliště Čimice. Volnou kapacitu z linky 145 by pak bylo možné udat opět na jinou linku a z té opět kloubový bus posunout na příměstskou dopravu. Když se člověk kouká co v ropidu občas vymyslí tak mám chuť si tam požáda o minimálně o Vedlejší pracovní poměr. Pravdou je, že před 18-19 lety jsem cosi řešil kde se řešila i doprava lidí do zaměstnání. A ejhle za cca 4 roky někdo tu komunikaci našel nebo prostě jen náhoda, ale větší půlka kterou jsem jim navrhl se stala realitou.

0/0
2.11.2016 21:13

K83a86r22e76l 37H70o71r52á30k 2128379153773

Co to je "symbolický denní parkovací poplatek a zvýhodněná jízdenka na MHD"?

0/0
2.11.2016 19:18

P67a70v11e26l 84N53o90v64á92k 2875367352432

Genitální, opět.

Místo aby parkovací místa zřídilo město Praha, když zavedli výpalné za parkování ve městě, tak to nechávají na soukromnících.

Je super dojet na ČM a nechat auto u nákupáku a 10 minut jít na metro. Genitální!

Výpalné, prachy, prachy a jen prachy, ale nic za to. Kam jsou všechny peníze za parkování? Za co se vyberou, tam by měly být vloženy, ne?

+1/0
2.11.2016 13:58

M52a92r27t32i86n 76K65r70a80t26o20c66h26v57í51l 4982678774164

Pocházím z Běchovic už tam sice nebydlím, ale mám tam rodiče, před několika lety tam bylo postaveno P+R parkoviště, plné snad ještě nikdy nebylo, většinou vypadá prázdně...při tom je to autobusem cca 10 minut na Černý Most a vlakem cca 15 minut na Masarykovo nádraží, podobný čas byl i ve špičkách vlakem na Hlavní nádraží (nyní na dva roky výluka)...uznávám parkoviště P+R chybí, ale mohla by se lépe využívat ty stávající, byť nejsou pohodlně na metru

0/0
2.11.2016 13:10

M23a19r69t37i72n 84K48ř47í53ž 9563892970857

myslím si, že je blbina stavět P+R parkoviště tam, kde není metro.

+2/0
2.11.2016 14:03

P50a92v28e78l 34M97a25t59o48u17š86e54k 5890597678954

To je právě ten nejzásadnější omyl. Uvědomte si, že metro v Praze mj. nahrazuje takřka neexistující S-Bahn. Tímto pojmem nemám na mysli to, že se pár stávajících vlaků označí písmenem "S" nebo "R", ale propracovanou síť městských a příměstských, částečně podzemních železnic, jakou má například Berlín, Mnichov a řada dalších měst, tj. síť přinejmenším stejně rozsáhlou a významnou jako je síť metra.

0/0
2.11.2016 14:25

M48a64r34e20k 29Š22i33m81o65n 2544467488398

Příměstská železnice celkem funguje a pro s-bahn je Praha relativně malá, co ale radikálně chybí je hustší možnosti přestupu na metro. Po 30 letech existence stanice Kačerov konečně někdo postavil přestup na metro C, pořád chybí přestup na Rajské Zahradě, prodloužit by se dalo i metro do Uhříněvsi.

0/0
3.11.2016 14:12

P22a24v90e27l 34M26a32t39o72u74š69e61k 5560737128824

Mnichov je menší, Berlín srovnatelně velký atd.

0/0
3.11.2016 14:38

I81v81a35n 79P51š15e90n64č86í65k 6377680459236

Z důvodu nemožnosti parkování jsem přestal v Praze nakupovat a navštěvovat příbuzné v Praze, nedej bože kdybychom u nich chtěli přespat...to nezaparkujeme nikde, protože P+R musí být přes noc prázdné....Hanba Pražskému magistrátu - tedy lidem kteří jsou zodpovědní za tento chaos...tak se nedivte, že když přijede auto s SPZ začínající na A k nám do městečka, tak ihned dostanete pokutu od měšťáků za absenci parkovacích hodin...

+5/−2
2.11.2016 10:44

P78a60v75e30l 36N92o94v36á65k 2425447652742

P+R nemusí být přes noc prázdné! Lze tam auto nechat i přes noc, jen to stojí 100,- Kč. Ale pořád je ta možnost...

+1/−1
2.11.2016 13:59

M89a64r57t72i47n 31K98ř82í72ž 9213672860177

existují i jiné způsoby přepravy než vlastním autem.

+1/−2
2.11.2016 14:02

P32a35v39e67l 87M63a92t59o95u19š85e35k 5470197868554

Některým lidem to bohužel nikdy nevysvětlíte.

0/−2
2.11.2016 14:26

P25e91t45r 85P39o11l10á39š92e89k 5464466397168

Takže mně poraďte, když jedu např. z Moravy na sever Čech a chci zůstat v Praze přes noc u příbuzných. Reálná situace.

+2/0
2.11.2016 14:56

J48o17s43e28f 69M68i96k97i54n 5803714255924

No spíše pokud by jsem se chtěl v noci dostat domů z Prahy. To je problém

+1/0
2.11.2016 15:06

J54o71s46e10f 22Š21á36t56a28v32a 2114771316359

Takže když jedu na čtyřdení zájezd do Itálie z odjezdem z Prahy ve tři hodiny ráno a příjezd z Itálie ve dvě v noci do Prahy.Jak se dostanu z a do Českých Budějovic.Když vám zavolám dovezete mě?Nebo mě poradíte tu jinou možnost?

0/0
2.11.2016 19:19

A10d73a96m 26H56u29r88t69a 2771912287480

Je mi líto lidí co bydlí v obcích a satelitech za Prahou. Když jdu každé ráno na metro a vidím tu hrůzu co se valí na Prahu....Dostatečná kapacita P+R by měla být priorita, stejně tak jako posílení MHD. Některé autobusové spoje v době špičky, to je kapitola sama pro sebe.

+11/−2
2.11.2016 9:47

M28a58r27t46i63n 23L24u17k54e67š 3556891341345

Ti lidé do toho šli zcela dobrovolně a s tím co teď zažívají měli při svých velkolepých satelitních plánech počítat.

Osobně spíš lituji ty lidi, kterým projíždějí sateliťané při svém každodenním dojíždění do Prahy přímo pod okny.

+5/−10
2.11.2016 9:51

M12a58r30t84i41n 50M48a43i95k33s56n63a24r 3944133838922

A kam by se proboha nastěhovali? :D Sehnat dostupné bydlení v praze už je tak peklo...

0/−1
2.11.2016 13:05

M54a80r72i92a77n38a 80K67r86á62s23n79á 7420287177911

Ale oni s tím počítali, pořídili si další auto do rodiny, aby nebyli závislí na MHD, která do satelitů nezajíždí. Oni mají děti, které se musí dopravit do školy...,oni sami mají práci, která je x km od jejich místa bydliště... Takže Váš názor je fakt trochu mimo mísu, právě naopak, tihle lidé vzali plně svůj život do svých rukou, jsou to lidé pracující, platící daně, splácející hypotéku, takže žádní vyžírkové na sociálních dávkách, po státu chtějí jen maličkost - infrastrukturu. 8-o

+1/−1
3.11.2016 11:26

P31a26v40e49l 91M59a76t10o84u61š93e89k 5100977288134

Pořídili si další auto a stát se má starat o to, kde s ním budou parkovat?

+2/0
3.11.2016 14:40

P70a73v11e18l 60M41a34t30o48u26š54e86k 5340627638154

Posílit MHD lze pouze tak, že se do ní nesrovnatelně více začlení železnice.

+3/0
2.11.2016 10:03

R49i71c92h77a72r43d 10K94á14b72a 8189268440900

Vzdyt je to jednoduche, proste do Prahy nebude nikdo jezdit, diky socialnim inzenyrum se z Prahy stane mesto duchu a cyklistu :)

0/0
2.11.2016 9:34

M67a88r44t19i19n 67M26a97i40k89s91n19a11r 3754153888742

Tak pokud by 50% přešlo na cyklo z automobilu, tak by to výrazně pomohlo dopravním zácpám :) dnes je problém že není kde parkovat ty kola, každý barák má parkovací místa na auta, ale na cyklo se málokdy myslí...

+3/0
2.11.2016 13:06

W31a96l88t49e37r 15D49i40v36i72š 6167142872332

Praha na kola není. Kromě pár oblastí je příliš členitá, úzké ulice bez možnosti "zklidnění" (a ne, ubrání jednoho pruhu není zklidnění, ale volovina). Výborně na kola fungují České Budějovice, Hradec Králové, Pardubice a další (i když ve všech jsou rezervy ve srovnání třeba s Berlínem nebo Amsterodamem, ale to je úplně jiná liga).

0/0
2.11.2016 18:02

K17a85r56e58l 65V52a25c53h94u87t 9503402129853

Bez HODIN nemá to časosběrné video cenu ... ;-)

+15/−1
2.11.2016 8:56

F62i42l34i88p 24K96o85h28o55u51t 7390823937780

Kdo ví jestli to je vůbec jejich video ;) Dávají si vodoznak na všechny videa z youtube

+5/0
2.11.2016 9:35

M81a94r20k93é52t65a 83Ž33e54m26l49i46č59k77o11v10á 1974960123633

Hodiny máte uvedeny na začátku a na konci videa - vpravo nahoře :-)

0/0
2.11.2016 9:49

P76a93v47e26l 88N89o47v87á39k 2145287812572

hlavně je tam pak ještě menší parkoviště a to se zaplňuje po té 7 hodině...

0/0
2.11.2016 14:01

M45a70r10t77i56n 86L46u11k38e86š 3176491771475

Ono to obvykle bývá tak, že nejvíc nadává na situaci ten, kdo jí způsobil. Úplně vidím v těch vzteklých příspěvcích jejich autory:

- co přece nebudou žít ve městě, oni si postaví baráček pěkně za Prahou, na venkově

- pracovat ale budou v Praze

- protože na venkově nejsou školy a školky, tak budou děti vozit taky do Prahy, nejlépe autem

- budou potřebovat nejméně dvě auta

Bydlíme na venkově, pracujeme v Praze, chceme tam rychle přijet a pokud možno zadarmo zaparkovat, dělejte s tím něco, protože my to chceme!!!! ;-D

+13/−10
2.11.2016 8:42

B17l26a54ž52e42j 79M40o12t87y57č92k14a 8627287945930

a co nám tím chtěl autor říct? Že každý myslí jen na sebe?

0/0
2.11.2016 8:51

R49a97d66i87m 23J17a11n32o51t19a 5654611472160

No myslim, ze neco uplne jinyho, co tam zrovna vy nevidite, ja ovsem ano ;-)

+2/0
2.11.2016 8:53

K39a75r21e51l 39V71a84c61h85u11t 9273432819523

Autor tím chtěl říci, že některá zakřivení jsou noormální! ;-)

+3/0
2.11.2016 8:57

R83a52d33i27m 15J44a47n19o82t89a 5344101252320

Z hlediska globalniho aspektu urcite ano :-P

0/0
2.11.2016 8:58

B11l32a24ž77e63j 81M27o27t91y21č88k33a 8197877215640

už to vidím, autor je pražák;-)

+1/−1
2.11.2016 8:59

M69a79r35t58i48n 97S84i47m56u12n68e29k 9927315270394

Nejvíc nadává na situaci ten, co ji nezpůsobil.

Takže postavíme v centru co nejvíc kancelářských budov (přestavíme ideálně i bývalé bytové domy), kde musí někdo pracovat a vyženeme rezidenty co nejvíc na periferii.

Vyženeme cenu bytů na neúnosnou mez, takže se vyplatí postavit radši domek než kupovat byt v Praze.

A ti co bydlí v centru mají zase pocit, že:

- když tu bydlím, tak mi Praha MUSÍ zajistit zadarmo místo k parkování, ideálně i pro manželku, dospělého syna a služební auto

- sice mi jezdí autobus po 4 minutách, ale stejně na nákup pojedu radši autem, protože se nebudu tahat ty dvě zastávky sockou

- když ale jedu na venkov (na výlet, na kolo, na ryby, na chatičku, na houby), tak samozřejmě zaparkuju kdekoliv se mi zlíbí, ideálně na lesní cestě, v nepřehledné zatáčce, čumákem skoro do rybníka, někomu ve vjezdu nebo zaberu dvě místa na parkovišti, protože mám velké SUV.

Bydlíme v Praze, relaxujeme mimo Prahu, chceme tam o víkendu rychle odjet a pokud možno zadarmo zaparkovat, protože Praha je jenom naše, ale zbytek země vlastně taky.

Ale já jsem Pražák, tak to CHCI.

Každá strana má svůj SPRÁVNÝ názor.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D P.S. Jsem Pražák.

+16/−4
2.11.2016 9:00

M55a61r59t62i86n 48L78u98k34e65š 3596221381805

Máte naprostou pravdu, i tohle je k zamyšlení. Jenže tady se řeší chybějící P+R.

Ale v tom propočtu byt v Praze / dům za Prahou s vámi musím nesouhlasit. Nejenže byt v Praze není vždy dražší než barák na venkově, ale v tom propočtu je právě třeba uvažovat s dalšími parametry jako je právě například ten, o kterém tu mluvíme - stojí mi za to trávit hodiny denně v kolonách, být závislý na autě, nadávat na neexistenci nějakých P+R?

0/0
2.11.2016 9:49

J35i58t97k27a 29J54a73n65ý83r12o46v75á 6318613230966

V Praze jsem nikdy nebydlela. Pracuji v Praze a každý den dojíždím. Poslední 3/4 roku jezdím jenom hromadnou a cca poslední měsíc i chápu, proč se říká hromadná. Kapacita autobusů přestává stačit. Nejsou schopné obsloužit všechny zastávky. Ty těsně u Prahy už objíždějí a ti co na nich čekají se zákonitě zlobí. Doba dojezdu je stejná jako cesta autem. Neexistují pruhy pro autobusy, protože neexistují ani na místech, kde by mohly být. Např. Chabry, kdy se z dvouproudové silnice udělala nedávno jednoproudová a od října je tam kolona už před sedmou, tam by aspoň kousek mohl být. Chápu, že dál, kde jsou přechody a je tam v okolí přechodů omezení na jeden pruh to nejde, ale na místě, kde byly dva pruhy a dnes je podle vodorovného značení jen jeden pruh by to šlo. Ovšem podle vyjádření dopravních expertů z P8 to nelze. Alespoň tak odpověděli dopravcům.

Kapacita P+R je nedostatečná na všech příjezdech do Prahy. Přesto se o nových P+R mluví jen v několika částech a např. na Praze 8 nic. Podle úřadů je jich tam dost.

Nikdo neřešil kolik je potřeba parkovacích míst a udělaly se zóny. Na místech s parkovacími automaty je vidět, že nejde jen o nějaké místo pro rezidenty, ale také o výdělek. Např. okolo místa, kde pracuji, na Smíchově u velkého obchodního centra se platí 40 korun za hodinu. Relativně rušné místo i když ne úplně centrum, aut to vždycky bylo hodně. U metra v Kobylisích, kde je jen to metro je to 60.

+1/0
2.11.2016 10:03

M33a70r93t58i77n 56M38a57i77k31s10n36a33r 3814473728192

A ještě bych doplnil,že ty kteří mají právo parkovat v modré zóně, nemají ani jisté, že tam zaparkují, protože je prodané více míst, než je těch míst fyzicky.

0/0
2.11.2016 13:09

P74a75v19e31l 75M11a71t64o88u77š56e26k 5210277278844

Sice nevím, odkud dojíždíte, ale představte si, že byste např. v Mělníku nastoupila do vlaku (podotýkám: ne do jednovozového vláčku), kterým byste se za půl hodiny dostala do centra Prahy a s přestupem někde v centru za dalších max. 20 minut prakticky kamkoli po Praze a jejím okolí, např. do Říčan nebo Hostivice. Utopie? Např. v Německu naprostá samozřejmost. A nemusí se neustále řešit přecpané příměstské autobusy, které nemají kudy projet.

0/0
2.11.2016 14:35

D36a42n88i28e78l 13P78a30n49e48k 6972531472420

Tak aby bylo jasno z Melnika do Prahy jezdi primy spoj pouze jednou za 4-6hod. Jinak musite prestupovat pokud chcete jet vlakem. Navic tento primy vlak jede z Melnika do Prahy hodinu a neco. Nikoliv 30minut. Jen pro upresneni primy spoj jede rano z Melnika v 6:38 dalsi primy spoj vyrazi z Melnika az v 12:10 a dalsi primy spoj az v 16:10. To je hodne spatna situace pro kazdodenni dojizdeni vlakem do zamestnani. Takze z Melnika vam zbude pouze autobus, ktery konci na Ladvi a jede 40minut. Pokud nebude stat v kolone. Jinak to bude taktez okolo hodiny.

Takze ano utopie. Utopie pokud se nezmeni system v jizdnich radech a spol.

0/0
2.11.2016 14:53

D12a64n73i65e56l 84P14a75n56e69k 6312931872780

Nebo jiny priklad pojdme bliz ku Praze treba Libeznice - Zlonin a spol. Je to stejny smer jako Melnik. Vlakem se dostanete do Prahy za tech 30-35minut. Vlak ktery jede ve spicce po 20-30minutach pak jednou za hodinu a pul ( tragedie ). Dojedete na Hlavak a prestupujete na MHD. Takze otazkou zustava kde pracujete aby to melo casovou logiku. Cas prijezdu door - door bude pres hodinu nebo i vic.

Autem jsem na Kobylisich cca za 20minut. Mozna i driv. Na Letnanech do 10minut. Jde o to, ze najit rovnovahu k tomu aby clovek vyuzival drahu jako alternativu by musela nejprve draha fungovat jako jedna z alternativ pro cestu do Prace. Z Kladna napr. je vlak v podstate nepouzitelny. Je to tristni. A pak se tu najdou ( ted nemyslim Vas ) doslova idioti. Kteri hazej rozumy o tom jak maj lidi jezdit vlakem nebo autobusem na misto autem a vyuzivat MHD. Jak by mohli. Kdyby vsichni tihle lidi presedlali na to co jim radi tihle individua, tak vlak to nepojme a MHD zkolabuje. Nikdo se nikam nedostane... A to nemluvim o koncinach kde jine nez automobilove reseni ani neexistuje. Autobus jezdi v prosinci a ve ctvrtek a vlak je slyset leda z televize kdyz davaji film.

+1/0
2.11.2016 15:00

P80a41v66e13l 82M50a95t48o58u53š39e70k 5960887818374

Psal jsem "představte si". Tím jsem nepopisoval současnou realitu, nýbrž reálnou možnost, jak by doprava mohla fungovat.

0/0
2.11.2016 15:50

H12o28n27z56a 75B91o51b54u70l41a 9806609843289

U nás ovšem spíš nereálnou.

0/0
3.11.2016 11:33

M96i84c25h10a48e17l81a 93L70h95o45t62s15k29á 7356841869248

Melete nesmysly. Praha sbírá lidi z měst v okruhu 40 - 50 kilometrů, rozhodně ne jen lidí, kteří z plezíru bydlí v satelitu, ale i lidi, kteří na malém městě za Prahou nenajdou práci, protože je "na dostřel" Praha. Všechny firmy se přesídlují do hlavního města a lidé táhnou za nimi. Pražanům vadilo, že jim lidé z venku jezdí do centra, ted pražané dál nadávají, že dojíždějící chtějí parkoviště. Vy jste vážne dojemný. Myslíte, že chod té vaši metropole utáhnete jen s jejími obyvateli? :-)))

0/0
2.11.2016 18:37

P92a29v66e12l 75M40a12t87o89u21š42e50k 5690447628394

Jsem také dojíždějící a žádné parkování v Praze k tomu nepotřebuji.

0/0
3.11.2016 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.