Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přípravy metra D stály už tři čtvrtě miliardy, pozemky teprve 20 milionů

Přípravy nové trasy pražského metra už stály přes 740 milionů korun, téměř dvě třetiny fakturoval dopravnímu podniku (DPP) Metroprojekt. Na výkupy pozemků šlo 20 milionů. Vyplynulo to z prezentace DPP o aktuální přípravě metra na jednání magistrátního výboru pro dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a61r22t20i57n 24R22u29z25i97c70k16a 1452638366337

Hmm, o tomhle jsem nevedel: http://cena-dekana.fd.cvut.cz/prezentace/7_rocnik/wagner/prace.pdf , zajimave...

0/0
3.11.2016 10:50

M40a35r60t87i43n 83R38u89z29i51c16k74a 1622898956457

http://cena-dekana.fd.cvut.cz/prezentace/7_rocnik/wagner/prace.pdf

0/0
3.11.2016 10:50

K56a46r59e11l 33K46u47t68t22e15l81w81a82s14c77h68e24r 2211241344533

Od časů primátora Béma se v Praze na dopravní infrastruktúře zastavila všechna smysluplná činnost.Jen se s odřenýma ušima dokončilo rozestavěné.Hudeček, Svoboda se jenom hádali a Krnáčová tomu dává korunu.Jenom spousta řečí, ale skutek utek.Je to záměr nebo neuvěřitelná neschopnost?Vzpomene si ještě někdo jak dopadli všehoschopní úředníci v Praze husitské a předbělohorské?Nebo je jiné řešení?

+2/−3
2.11.2016 16:55

P13a95t13r30i85k 58E69g80e38r 2908350789281

Promiňte mi, ale o metru D se již toho napsalo více než dost. Stále mi není jasné proč MČ Praha 4 a ROPID nechtějí zavést posilu autobusovým linkám 193 a 215 a to linkou 198 v trase SÍDLIŠTĚ PÍSNICE - Novodvorská - Nemocnice Krč - Poliklinika Budějovická (C) - Pankrác (C) - Jezerka - Horky - Náměstí Bratří Synků - Otakarova (tram 6) - NÁDRAŽÍ VRŠOVICE - Koh-i-noor / Čechovo náměstí - Na Míčankách - ŽELIVSKÉHO (A).

0/0
2.11.2016 16:50

A98n70t11o46n37í93n 78D24o37u42b60e90k 3510599399

opet brutalni v yhazovani penez!

kdyby radsi udelali vlak z vrsopvic pres kacerov do jesenice a pak na kamenici s druhou vetvi na jilove a casem kamenny privoz a slapy!

+2/−1
2.11.2016 16:49

L11i91b79o16r 90F67i86e31d47l85e97r 6929447729190

to bude pěknej tunel... nakonec to vyjde počítám místo 51 miliard tak na 108miliard..

+9/−1
2.11.2016 16:10

P83a95v33e22l 33P49o77ř88í42z94e34k 9819117586759

Prej to tentokrát nebude "tunel" prej to pojede na povrchu........;-D

+1/0
2.11.2016 16:20

M35a16r44t42i47n 77H98a83l29á88š97e77k 2310392458364

Na Náměstí Míru???;-D;-D;-DOdkud jsi??8-o8-o8-o8-o8-o8-o8-o

0/−2
2.11.2016 16:25

P91e92t88r 55K61o97l16á85ř 2298277954561

Opravdu jsi to nepochopil?

+2/−1
2.11.2016 16:35

P92e66t28r 19K41o15l90á72ř 2208437234431

Projekt za miliardu ... To má někdo pěkně ošéfované ...

+6/−1
2.11.2016 16:09

M57i88c87h79a84l 70N77o15v23á15k 6362145798296

Pane Halášku, vy se vyznáte i v problematice podpovrchové dopravy, že dáváte mínus? Tak nejen hudba, hm;-)

0/−1
2.11.2016 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.