Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T82o54m48á12š 93M43a25x47a 5793980265607

Výbornej a zajímavej rozhovor, díky zaň :-)R^

+10/0
doporučit
19.11.2016 10:41

O67l91d71ř64i29c96h 18Š42t23ě65p56á13n43e37k 7672626526324

Tak Blanka byla k nezaplacení pro vícero lidí.;-D

Jinak čirá závist za tu práci. ( A nemyslím Blanku)R^

+3/0
doporučit
19.11.2016 11:59

J66a73r51o60s60l44a46v 62Š31i27m44á87č34e88k 6234667829208

"Problém byl i v tom, že zajištění Stromovky z povrchu bylo prováděno nejdříve pouze v zimních měsících, aby se neomezoval provoz parku. To byla velká chyba. To rozhodnutí ale vzešlo z magistrátu."

Hezká polopravda, ale Metrostav věděl, do čeho jde. I průzkumnou štolu s několikaletým předstihem razil tou trasou Metrostav. Při druhé jamce zmiňovaná omezení již neplatila a to rychlokomínování metrostavci nepředvedli na čelbě (dokonce tím ohajovali absenci zábran na povrchu), ale v místech, kterými krátce před tím s ražbou základního profilu již prošli.

0/−1
doporučit
19.11.2016 14:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.