Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik sečte, jak cestující po změnách využívají tramvaje

V následujících třech dnech provede pražský dopravní podnik (DPP) s organizací Ropid sčítání cestujících v tramvajích. Získá tak zpětnou vazbu na srpnové změny v jízdních řádech a trasách tramvajových linek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60o33s62e44f 60Š67v91e38c 6165736194243

Ideální tah ROPIDu... průzkum si udělá v době, kdy je rozkopaná Praha 6 (Evropská, Bělohorská, Libocká) a každý den je dopravní kolaps Rv ony se ty tramvaje díky tomu kolapsu přece jen trošku víc zaplní

+1/0
8.11.2016 2:08

P45a82t24r31i32k 20E87g91e70r 2178610979721

Celkem dost cestujících by jezdilo také 11 nebo 14 z Náměstí Bratří Synků - Spořilov. Linku X11 a nebo K nelze zařadit do kvalitní přepravy. Přitom si myslím, že 188 šlo ve směru Želivského odklonit ze zst. Pankrác přes zst. Budějovická - Brumlovka - Pod Dálnicí - V Zapolí - Depo Kačerov - Severozápadní - Spořilov - Spořilov - Teplárna Michle - Chodovská do zst. Bohdalecká.

0/0
8.11.2016 15:25

P55e19t27r 51L64u77d31a56n45e40k 1307274237893

Párkrát jsem poslední dobou jel metrem z Anděla do centra po šesté večerní a stále metra narvaná, že se dovnitř člověk musel cpát. Interval to má 4-5 minut, tak to bude asi trochu moc a chtělo by to jezdit častěji. Když už jsem to jednou vzdal a zkusil to radši z Karláku tramvají, tak tam zase jezdily všechny prázdný. Možná to byla jen náhoda, ale projely kolem mě asi 4 různý a ve všech sedělo jen pár lidí. Teprve na Václaváku se to začalo trochu plnit. Čert vem ty tramvaje, tam to asi není úplně jednoduchý nastavit správně intervaly, ale proč je tak dlouhý interval u metra, to mi hlava nebere.

0/0
7.11.2016 18:19

K34a54r63e80l 76D51r72d29a 6294542287

Cena?

0/0
7.11.2016 18:23

K47a10r36e55l 95L68a61n55g81r 2612947460288

Takže doufám, že to sčítání bude od brzkého rána tj od 4:30 a ne zase od 6...

0/0
7.11.2016 18:02

J88o31s53e46f 24Š36v77e90c 6115926734123

študenti a vstávat v půl čtvrté ráno??? ;-D

0/0
8.11.2016 2:00

J46a62n 97V27a94l13o45u96c31h 6202587828550

Počítat lidi v jednotlivých vozidlech je jen způsob, jak obhájit své konání. Jediný rozumný způsob průzkumu dopravy je ten, kde se měří přepravní směry. Tedy cestující je zaevidován při vstupu do prvního vozidla (tedy např. obdrží kartu s názvem zastávky a přibližným časem) a tu odevzdá (bez ohledu kudy jede a kolikrát přestupuje) na konci cesty (kde se za zaeviduje čas). Tím se zjistí přepraví proudy a podle nich sestaví linkové vedení usnadňující cestování maximu lidí (a eliminují výkřiky městských částí, že chtějí linku tam a tam, když "tam vždycky jezdila", ač ve skutečnosti je využita jen ve své malé části a jinde ta kapacita chybí).

0/0
7.11.2016 17:52

R18o84b33e58r60t 44P51r91a68ž43á57k 4628516755820

Máte samozřejmě pravdu, ovšem to by předpokládalo spolupráci cestujících. Spíš myslím, že by valná část cestujících kartičku zahodila (nenechají se přece špehovat).

+5/0
7.11.2016 18:06

P39e91t68r 19N35e62t32o66l24i91c83k43ý 4988426824905

Takových blbců je všude zhruba stejně. A pokud ne, tak se doprava aspoň bude plánovat jen podle pohybu slušných lidí.

0/0
8.11.2016 10:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.