Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik sečte, jak cestující po změnách využívají tramvaje

V následujících třech dnech provede pražský dopravní podnik (DPP) s organizací Ropid sčítání cestujících v tramvajích. Získá tak zpětnou vazbu na srpnové změny v jízdních řádech a trasách tramvajových linek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93o24s79e53f 22Š82v70e45c 6875436624163

Ideální tah ROPIDu... průzkum si udělá v době, kdy je rozkopaná Praha 6 (Evropská, Bělohorská, Libocká) a každý den je dopravní kolaps Rv ony se ty tramvaje díky tomu kolapsu přece jen trošku víc zaplní

+1/0
8.11.2016 2:08

P23a56t85r94i74k 39E66g51e22r 2368980429531

Celkem dost cestujících by jezdilo také 11 nebo 14 z Náměstí Bratří Synků - Spořilov. Linku X11 a nebo K nelze zařadit do kvalitní přepravy. Přitom si myslím, že 188 šlo ve směru Želivského odklonit ze zst. Pankrác přes zst. Budějovická - Brumlovka - Pod Dálnicí - V Zapolí - Depo Kačerov - Severozápadní - Spořilov - Spořilov - Teplárna Michle - Chodovská do zst. Bohdalecká.

0/0
8.11.2016 15:25

P39e19t91r 50L26u82d61a81n43e30k 1777804527873

Párkrát jsem poslední dobou jel metrem z Anděla do centra po šesté večerní a stále metra narvaná, že se dovnitř člověk musel cpát. Interval to má 4-5 minut, tak to bude asi trochu moc a chtělo by to jezdit častěji. Když už jsem to jednou vzdal a zkusil to radši z Karláku tramvají, tak tam zase jezdily všechny prázdný. Možná to byla jen náhoda, ale projely kolem mě asi 4 různý a ve všech sedělo jen pár lidí. Teprve na Václaváku se to začalo trochu plnit. Čert vem ty tramvaje, tam to asi není úplně jednoduchý nastavit správně intervaly, ale proč je tak dlouhý interval u metra, to mi hlava nebere.

0/0
7.11.2016 18:19

K52a66r96e78l 82D47r34d40a 6134892267

Cena?

0/0
7.11.2016 18:23

K77a22r63e22l 68L81a86n79g20r 2682537610538

Takže doufám, že to sčítání bude od brzkého rána tj od 4:30 a ne zase od 6...

0/0
7.11.2016 18:02

J47o26s78e53f 40Š22v64e27c 6935866774983

študenti a vstávat v půl čtvrté ráno??? ;-D

0/0
8.11.2016 2:00

J54a39n 30V59a15l14o77u87c59h 6102147498270

Počítat lidi v jednotlivých vozidlech je jen způsob, jak obhájit své konání. Jediný rozumný způsob průzkumu dopravy je ten, kde se měří přepravní směry. Tedy cestující je zaevidován při vstupu do prvního vozidla (tedy např. obdrží kartu s názvem zastávky a přibližným časem) a tu odevzdá (bez ohledu kudy jede a kolikrát přestupuje) na konci cesty (kde se za zaeviduje čas). Tím se zjistí přepraví proudy a podle nich sestaví linkové vedení usnadňující cestování maximu lidí (a eliminují výkřiky městských částí, že chtějí linku tam a tam, když "tam vždycky jezdila", ač ve skutečnosti je využita jen ve své malé části a jinde ta kapacita chybí).

0/0
7.11.2016 17:52

R30o61b94e93r71t 76P82r23a44ž35á44k 4318556855710

Máte samozřejmě pravdu, ovšem to by předpokládalo spolupráci cestujících. Spíš myslím, že by valná část cestujících kartičku zahodila (nenechají se přece špehovat).

+5/0
7.11.2016 18:06

P77e60t60r 28N76e44t68o36l57i58c60k62ý 4488826644875

Takových blbců je všude zhruba stejně. A pokud ne, tak se doprava aspoň bude plánovat jen podle pohybu slušných lidí.

0/0
8.11.2016 10:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.