Diskuze

Dopravní podnik sečte, jak cestující po změnách využívají tramvaje

V následujících třech dnech provede pražský dopravní podnik (DPP) s organizací Ropid sčítání cestujících v tramvajích. Získá tak zpětnou vazbu na srpnové změny v jízdních řádech a trasách tramvajových linek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J47o32s80e34f 22Š44v83e13c

8. 11. 2016 2:08

Ideální tah ROPIDu... průzkum si udělá v době, kdy je rozkopaná Praha 6 (Evropská, Bělohorská, Libocká) a každý den je dopravní kolaps Rv ony se ty tramvaje díky tomu kolapsu přece jen trošku víc zaplní

1 0
možnosti
P"E

Celkem dost cestujících by jezdilo také 11 nebo 14 z Náměstí Bratří Synků - Spořilov. Linku X11 a nebo K nelze zařadit do kvalitní přepravy. Přitom si myslím, že 188 šlo ve směru Želivského odklonit ze zst. Pankrác přes zst. Budějovická - Brumlovka - Pod Dálnicí - V Zapolí - Depo Kačerov - Severozápadní - Spořilov - Spořilov - Teplárna Michle - Chodovská do zst. Bohdalecká.

0 0
možnosti
PL

Párkrát jsem poslední dobou jel metrem z Anděla do centra po šesté večerní a stále metra narvaná, že se dovnitř člověk musel cpát. Interval to má 4-5 minut, tak to bude asi trochu moc a chtělo by to jezdit častěji. Když už jsem to jednou vzdal a zkusil to radši z Karláku tramvají, tak tam zase jezdily všechny prázdný. Možná to byla jen náhoda, ale projely kolem mě asi 4 různý a ve všech sedělo jen pár lidí. Teprve na Václaváku se to začalo trochu plnit. Čert vem ty tramvaje, tam to asi není úplně jednoduchý nastavit správně intervaly, ale proč je tak dlouhý interval u metra, to mi hlava nebere.

0 0
možnosti
KL

K36a95r60e17l 48L78a66n66g81r

7. 11. 2016 18:02

Takže doufám, že to sčítání bude od brzkého rána tj od 4:30 a ne zase od 6...

0 0
možnosti

J62o41s50e96f 98Š36v77e47c

8. 11. 2016 2:00

študenti a vstávat v půl čtvrté ráno??? ;-D

0 0
možnosti
JV

J86a93n 55V92a98l72o20u38c74h

7. 11. 2016 17:52

Počítat lidi v jednotlivých vozidlech je jen způsob, jak obhájit své konání. Jediný rozumný způsob průzkumu dopravy je ten, kde se měří přepravní směry. Tedy cestující je zaevidován při vstupu do prvního vozidla (tedy např. obdrží kartu s názvem zastávky a přibližným časem) a tu odevzdá (bez ohledu kudy jede a kolikrát přestupuje) na konci cesty (kde se za zaeviduje čas). Tím se zjistí přepraví proudy a podle nich sestaví linkové vedení usnadňující cestování maximu lidí (a eliminují výkřiky městských částí, že chtějí linku tam a tam, když "tam vždycky jezdila", ač ve skutečnosti je využita jen ve své malé části a jinde ta kapacita chybí).

0 0
možnosti
Foto

Máte samozřejmě pravdu, ovšem to by předpokládalo spolupráci cestujících. Spíš myslím, že by valná část cestujících kartičku zahodila (nenechají se přece špehovat).

5 0
možnosti