Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

odhlásit
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P35e44t65r 96P75e50t95r 6753572978623

Já hlavně doteď nepochopil, proč, když teda přijede ten první naplněný a druhý prázdný...tak proč řidič nezapne mozek a nepustí jej před sebe! Neříkám, že mu má dát náskok 10 minut ale dobrá minuta bohatě stačí na to, aby se lidi přestali cpát do toho přeplněného a nastupovali do poloprázdného. to jim doteď nedošlo?

+6/0
doporučit
9.11.2016 9:42

C71h62r94i71s98t80i26a10n 85M70o16r12g92e50n21s66t34e53r22n 5865876826624

Staci aby alespon na hlavnich zastavkach byl displej s aktualnim casem prijezdu autobusu. Kdy cestujici uvidi ze za minutu prijede dalsi, tak pockaji na ten dalsi, prazdnejsi.

+3/−1
doporučit
8.11.2016 20:23

S98t59a15n 47N85o32v34á33k 5267665515384

"Je to však náročnější na dispečerskou práci dopravce"

Poslední věta vysvětluje vše...

+4/−3
doporučit
8.11.2016 11:49

J38a10n 37P10r28i42c93h52y48s28t41a71l 8561648823

Reseni problemu existuje:

Ten druhy poloprazdny autobus predjede ten preplneny. Sice pokracuji ve dvou, ale nesjedou se 4.

+1/0
doporučit
9.11.2016 22:52

L70u32k45á21š 74O88b98e94r21m92a43j40e77r 6619460894450

Řešení je, a to velmi jednoduché. Rozdělení nesmyslně dlouhé linky na dvě kratší, které se v kritickém, nejvytíženějším místě budou překrývat. Většina cestujících stejně nejede z konečné na konečnou, ale z okraje města do centra, či naopak. Tohle už se v praxi nekolikrát osvědčilo - například když jedna chytrá hlava sloučila linky 207 a 133. Po asi dvou letech se vrátil původní stav, protože prodloužená 133 při cestě ze Staroměstské jezdila běžně po dvojicích už okolo Ohrady.

Ještě mě napadlo, proč teď Ropid udělat takový binec v linkách na severovýchodě Prahy. Místo nesmyslné snahy naplnit metro C v úseku z Letňan do Ládví, mohla být spádovost z Čakovic mířená spíše právě k Ládví a na Kobylisy. Stačilo k tomu protáhnout linku 144, z Kobylis přes Ládví, Štěpničnou, pak po Liberecké ulici a Kostelecké ulici, s ukončením někde v Čakovicích. Hodně by to urychlilo dopravu z Čakovic do centra, vždyť by to ušetřilo minimálně polovinu jízdní doby. A linky z Letňanského sídliště by vozili cestující k metru do stanice Letňany, tak jako dnes.

+1/0
doporučit
9.11.2016 9:47

D51a21v82i66d 96D53o92b54e92š 3395242807

Když se začaly zavádět metrobusy, tak spousta lidí argumentovala tím, že budou nabírat zpoždění a bude se dít přesně toto řetězení. Tento argument nebyl příliš přijímán. Nehledě na to, že DP se chlubí minimálním množstvím zpožděných spojů. Neuvádí ale, že mají svoje tabulky, kde je uvedená tolerance oproti jízdnímu řádu - čím déle od vyjetí z konečné, tím může být zpoždění delší - semafory, kočárky, skupina lidí, která spoj zdrží atd. Odjet dříve nesmí nikdy. Já to chápu, a v podstatě souhlasím, aby řidiči neriskovali kvůli dohnání jedné, dvou minut. Nicméně při dlouhé trase je "dovolené zpoždění", které se ještě nebere jako zpoždění i k deseti minutám. Prakticky to znamená, že extrémně dlouhé, rizikové metrobusy nejezdí vůbec podle JŘ a docela často se sjíždějí. Podle mě jediným řešením je tyto busy rozdělit. Například 125 a bývalá 271 na Skalku mohly zůstat jako dvě linky. Lidí, kteří by potřebovali např. na Hájích přestoupit, je minimum. http://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha/autobusum-125-a-183-se-od-zari-vyhnete-hrozi-potize/r~i:article:755396/

+1/−1
doporučit
9.11.2016 15:11

J27o43z89e31f49a 62N11o79v54a75k48o38v15a 7256165840114

Ja take nechapu, proc linka c 180 stale jezdi z Dejvic az na Zlicin, kdyz mezi tim Motol, jako spadova stanice na Metro. A naopak projeni Nove Butovice-Repy je po prekopani 164 tragedie.

0/−2
doporučit
18.11.2016 14:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.