Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce oživit vrch Vítkov, lidi by mohl přivézt vlak nebo výtah

Praha se rozhodla oživit vrch Vítkov. Za tři roky se mají stavět nové cesty, promenáda s vodními prvky či amfiteátr. Ve hře je ale také výtah a železniční zastávka, kterou prosazuje Praha 8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K43a40r81e16l 27D19r33d86a 6484682567

Dnes jsem si to rozdal s třemi Romy na Žižkově cestou do práce.

Také potřebují oživit. ;-D

0/0
9.11.2016 10:44

K56a46r58e88l 54D69r64d55a 6434392557

Kolega bydlí na Žižkově. Má za sebou loupežné přepadení. Podle něj místní Romové chodí krást do Karlína. Karlínští Romové na Žižkov. Spojkou je pro ně žižkovský tunel.

Park na Vítkově je relativně bezpečný a klidný právě proto, že není snadně dostupný z Karlína. Takže nápady Prahy 8 jsou hloupé a Praha 3 by se měla bránit. Vítkov spravuje Praha 3, řeší si zde bezpečnost a Karlín by se "jen napojil". Jak přínosné pro Prahu 3. Rv

0/−2
8.11.2016 10:35

J97a16n 85V84o22j64t28í93š28e92k 6482981545366

Měli park, ale chodili jim tam lidi.

0/0
8.11.2016 15:14

K16a45r69e30l 61D48r24d93a 6784772657

Jste mezi Žižkovem a Karlínem. Parku zcela zřetelně hrozí zvýšená kriminalita pokud se nevhodně zpřístupní. Jak budou na Vítkově řádit asociálové, bude to tady dobré jen pro sprejery a drogy.

O to se hraje. O zničení celého parku, který dnes funguje.

0/0
8.11.2016 15:28

J28a97n 38V28o15j32t20í53š10e11k 6362171205326

Parku hrozí kriminalita, pokud se zpřístupní. ;-D;-D Vy zase perlíte. Víte, co by mu pomohlo? Kdyby tam zavedli tramvaj!

0/−1
8.11.2016 17:07

K48a73r83e50l 62D37r53d20a 6894102437

Ano, další tramvajový fašista. To se dalo čekat, když jde o hloupé poznámky. Rv

0/0
9.11.2016 10:40

J58a20r72o18m92í59r 90K91a15p44l97a10n 1952890734420

No to je zase po ránu kosočtvercovina... Zastávka Vítkov.... Na tý Praze 8 hulej dobrej matroš... V Praze je 100+1 míst, kde by nová železniční zastávka měla větší smysl...

+2/0
8.11.2016 7:32

Z76d43e81n15ě43k 43W23o50l25f 9751300947365

Vítkov je přístupný tak akorát. Pokud nevíte co s penězma, tak je dejte na řešení skutečných problémů.

+3/0
8.11.2016 7:14

J13i89ř53í 27J38o15z87a 3608423370921

Zastavka vlaku v Karline jiz v minulosti byla a do dnes jsou tam po ni pozustatky... proc byla pak zrusena netusim...

0/0
8.11.2016 5:59

J43i57ř29í 40J42o38z84a 3508663460791

Zeleznici zastavka PHA-Karlin byla v provozu od roku 1899 do roku 1957.

+1/0
8.11.2016 6:04

J76o23s65e61f 53C75h38o94d51o43u24n70s20k17ý 4941196519720

Postavte tam hlavní průjezd Prahou! Ať tu sochu každý vidí...třeba ze zadu.

+1/0
8.11.2016 2:06

M45i37r88o81s48l77a50v 10G64r31o84s43s90m19a85n45n 8522729494

Vzhledem k tomu, že trať z hlavního nádraží vede u Thámovy v tunelu, zastávka je asi uvažována na trati na Masaryčku. Bohužel by vedla ke snížení kapacity příměstské trati, prodloužení jízdních dob a zvýšení provozních nákladů. Železnice má plnit primárně bodovou, nikoli plošnou obsluhu území. Zde by se jednalo o zastávku k plošné obsluze území. Logicky přestupní uzel je Masaryčka.

+1/0
8.11.2016 1:42

T25o48m36á17š 66Z97e97m90a24n 3145688314305

Mám osypky ze lsova "oživení" - obvykle ot znamená vyhození kupy peněz a likvidaci místa které dosud uspokojivě fungovalo - dopravně, rekračně atd..

+6/−1
7.11.2016 23:01

M89i40l24a73n 44M49a34j82e22r74č35í38k 1400300574806

Osobně přemýšlím, proč:

1.) nikomu není divné, že cyklostezka podél jižní Žižkovské strany Vítkova po tělese původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku nepřivedla na Vítkov davy lidí, což určitě původně dle jejích iniciátorů měla

2.) těleso původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku podél jižní Žižkovské strany Vítkova nebylo spíše transformováno na dvoukolejnou (až na koncové úseky před napojením na stávající tram. tratě) "rychlodrážní" tramvajovou trať vedenou na samostatném tělese (mimo pozemní komunikace = silnice, díky čemuž možno povolit na ní maximální rychlost nad 50km/h) "hlavák - Ohrada" ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4551942&y=50.0875115&z=16&l=0&base=ophoto&rm=9hDaAxXwmH6ZMa6NNK60NyNj6KMgLfM9LcNGLKN9LSM46fM96qNE6XNV6-O1Q5OqQ-QjQRRgOjR4NdPvMhQeMBSsLfSVMe8X6GWZQzUxSDTQOdTSN4T5MM8ZMTTLNqU06pVdPjVOQbWxQI8B6b8BN4R9M-SZNOWZOa8dPmSSQmT1RjVPRXYXSE8GQEON6a6g6YOdPj6dPG69OmOjO-PVNwR4NKU96BVDQ3VXRKTXPtP86XO0N06dMC6nIS68IiNgKn6JLlOgNyXGQv8J6iFxLMJDLRO9N0OQMF69KsNqKSMJO5LDO4KjNzKJN0OnO468OEN9OhNdOz ) , která by byla jistě významnou a skvělou náhradou kdysi zrušené tramvajové tratě v Husitské a (dolní části) Koněvovy ulice, z nichž by přejala současné tři MHD (BUS) zastávky U Památníku,Tachovské náměstí a Černínova, od nichž by bylo pěší spojení do Žižkova i na Vítkov!!

0/−1
7.11.2016 22:05

K79a10r31e58l 66D78r33d29a 6884622747

Ta cyklostezka funguje skvěle, tramvajový fašisto. Rv:-P

0/0
8.11.2016 10:23

M81i79l52a19n 49M27a25j21e69r28č54í31k 1770380104906

1.) já jsem se dnes v jiné diskuzi dověděl, že v roce 1998 v návrhu (stále platného) ÚP Prahy z roku 1999 na TT byla zmíněna, ale do jeho textu se již nedostala.

2.) ta TT na samostatném tělese by podstatně=dostatečně kapacitně mohla zastoupit větev =M=D, která se kdysi na Žižkov plánovala, ale ustoupila logičtěšímu přímému přestupu mezi D a B na Nam.Republiky!!

= nejsem tramvajový fašista, jen (viditelně jako jiní odborně příslušní) VÍM CO JE DOSTATEČNĚ KAPACITNÍ ZPŮSOB DOPRAVY PO MĚSTĚ, A TO NAVÍC S CELOROČNÍM FUNGOVÁNÍM (BEZ OHLEDU NA VENKOVNÍ TEPLOTY A POČASÍ) - stačí se podívat, že v Praze za sychravého počasí narůstají počty jedoucích aut (patřím mezi ty, kteří toto nazývají "vytahováním plechových deštníků")!

0/0
8.11.2016 14:46

K64a23r41e40l 68D67r70d65a 6324882317

Neumím si představit, že by luxusní rekreační trasu centrem Prahy v klidu a zeleni někdo přetvořil na tramvajovou trať. I když technické předpoklady tady jsou. To sportoviště má podle mě větší cenu a je zde potřebné.

Naopak jste u projektu, který ho má dále rozvíjet. (Nespadla diskuse o tramvajové trati pod stůl s rozhodnutím o cyklostezce?)

Osobně bych tuto cyklostezku protáhl Hlavním nádražím na Vinohradskou.

0/0
8.11.2016 15:24

M98i41l72a45n 50M24a59j71e18r39č94í81k 1290890134416

"luxusní rekreační trasa .... v klidu a zeleni" nevede okrajem parku, ale jeho středem = čímž, jej oživuje rovnoměrně a netřeba hledat nějaký další projekt pro oživení/přivedení lidí do všech částí parku!!

PS: netvrdím ovšem, že znám řešení jak, takovou to trasu přes Vítkov napojit na okolí.

0/0
8.11.2016 16:08

K69a19r80e75l 37D87r49d33a 6384332487

Ta trasa výše je hrůza. Klidnou zelení pod okny bytů protažené tramvaje. Rv

0/0
8.11.2016 15:32

M42i51l20a84n 48M82a93j36e89r70č86í80k 1850370244496

vedla tam přes jedno staletí železnice a jezdily "velké" a těžké vlaky = logika byla, že:

1.) obyvatelé těch domů podél byli zvyklí na drážní provoz pod okny = unesli by jistě jeho plynulý přechod na s lehkými tramvajovými vlaky

2.) od obytné zástavby v tom "zeleném" svahu = mimo pozemní komunikace/uliční prostor je možno navíc tu TT odstínit maximálně možnou souvislou "stěnou" (byť jen zeleně = stromořadím/živým plotem)!!

0/0
8.11.2016 15:48

K29a55r83e46l 57D49r76d66a 6344622797

Dnes se stal Vítkov dostupný z celého Žižkova. Klid a zeleň skvěle vyvažuje hluk a dopravu na Koněvce. Vyčlenit bývalou trať chodcům a sportovcům je zcela ideální.

Vrch Vítkova patří komunistickému mausoleu, kde toho moc za návštěvu nestojí a hlavní využívanou trasou se logicky stala přístupnější cyklostezka. Vyvážit atraktivitu obou tras, tak zde bude skvělý park.

Nápad na opětovné zazdění Vítkova, fláknutí otevřeného kolejového svršku, zákazu vstupu chodců a další hluk k tomu co je na Koněvce je fakt hodný génia, co hodlá obyvatele Žižkova leda tak likvidovat. Rv;-D

0/0
9.11.2016 10:38

M49i32l14a84n 95M27a84j35e32r75č87í84k 1960800164186

Já hlavně nechápu, kde = na které trati chtějí stavět zastávku, MŮŽE MI TO NĚKDO VYSVĚTLIT?

- TRAŤ PODÉL VÍTKOVA ZE SEVERNÍ KARLÍNSKÉ STRANY, pod kterou je (mimo jiné) ústí Žižkovského tunelu do Thámovy ulice, VEDE NA MASARYČKU NIKOLIV HLAVÁK !!

- TRAŤ NA HLAVÁK VEDE VÍTKOVSKÝMI TUNELY = sotva by na ní mohla být zastávka u Thámovy ulice, ale maximálně u východních portálů tunelů = na Krejcárku!

+2/0
7.11.2016 21:35

S15t79a47n 93N93o50v60á34k 5827195775634

Z dalšího klidného místa další Václavák.

Pokrok nezastavíš... :-(

0/0
7.11.2016 20:58

B94o92h69u17m80i58l 41M55á49c48a 5821952886203

Z Karlína se dá na střed kopce vylézt od Invalidovny nebo ze sídliště Invalidovna (pod tratí a po schodech).

+2/0
7.11.2016 20:42

P39a23t95r79i95k 61E60g68e69r 2588280819421

Zeptám se asi hloupě, ale co takhle prodloužit midibusovou linku 194 ze zst. Florenc přes zst. Pernerova - U Památníku - Tachovské náměstí - Černínova - Vítkov?

0/0
7.11.2016 20:33

M55i37l62a33n 70C43h74a57l68u79p94a 7244896107573

Taková triviálnost. To je lepší vymýšlet chimérické studie za miliony.

+5/0
7.11.2016 20:40

Ř76e58h39o97ř 20V96l60a49s94á69k 2234964671436

Co radši řešit dopravní problémy tam, kde jsou? Leckde by stačilo málo.

+16/0
7.11.2016 19:22

J42i11ř46í 32P39r58ů23š93a 7205302725289

Železniční zastávka na tak frekventované trati nedá smysl, sežeru další kapacitu které už dnes je málo.

+6/0
7.11.2016 19:16
Foto

M75i63c64h36a98l 11P47a69ř68í22z80e69k 8521433446391

Tak líný politici už nechtějí šlapat a budou vymýšlet vlak, výtah... tak snad už lidi nebudou takové politiky volit. ;-):-P8-o

+7/0
7.11.2016 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.