Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce oživit vrch Vítkov, lidi by mohl přivézt vlak nebo výtah

Praha se rozhodla oživit vrch Vítkov. Za tři roky se mají stavět nové cesty, promenáda s vodními prvky či amfiteátr. Ve hře je ale také výtah a železniční zastávka, kterou prosazuje Praha 8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K71a87r89e27l 25D95r11d21a 6894772267

Dnes jsem si to rozdal s třemi Romy na Žižkově cestou do práce.

Také potřebují oživit. ;-D

0/0
9.11.2016 10:44

K67a18r44e31l 41D17r73d56a 6574842647

Kolega bydlí na Žižkově. Má za sebou loupežné přepadení. Podle něj místní Romové chodí krást do Karlína. Karlínští Romové na Žižkov. Spojkou je pro ně žižkovský tunel.

Park na Vítkově je relativně bezpečný a klidný právě proto, že není snadně dostupný z Karlína. Takže nápady Prahy 8 jsou hloupé a Praha 3 by se měla bránit. Vítkov spravuje Praha 3, řeší si zde bezpečnost a Karlín by se "jen napojil". Jak přínosné pro Prahu 3. Rv

0/−2
8.11.2016 10:35

J31a49n 29V59o18j44t20í44š11e75k 6772271305676

Měli park, ale chodili jim tam lidi.

0/0
8.11.2016 15:14

K81a48r36e22l 19D76r88d76a 6354802627

Jste mezi Žižkovem a Karlínem. Parku zcela zřetelně hrozí zvýšená kriminalita pokud se nevhodně zpřístupní. Jak budou na Vítkově řádit asociálové, bude to tady dobré jen pro sprejery a drogy.

O to se hraje. O zničení celého parku, který dnes funguje.

0/0
8.11.2016 15:28

J74a87n 21V21o40j86t52í43š16e66k 6492971645866

Parku hrozí kriminalita, pokud se zpřístupní. ;-D;-D Vy zase perlíte. Víte, co by mu pomohlo? Kdyby tam zavedli tramvaj!

0/−1
8.11.2016 17:07

K65a11r55e75l 49D89r90d23a 6634592687

Ano, další tramvajový fašista. To se dalo čekat, když jde o hloupé poznámky. Rv

0/0
9.11.2016 10:40

J47a44r48o17m75í53r 24K48a96p42l56a97n 1332690884340

No to je zase po ránu kosočtvercovina... Zastávka Vítkov.... Na tý Praze 8 hulej dobrej matroš... V Praze je 100+1 míst, kde by nová železniční zastávka měla větší smysl...

+2/0
8.11.2016 7:32

Z82d24e10n41ě50k 70W34o52l75f 9421110847895

Vítkov je přístupný tak akorát. Pokud nevíte co s penězma, tak je dejte na řešení skutečných problémů.

+3/0
8.11.2016 7:14

J71i61ř34í 61J52o92z52a 3148353400221

Zastavka vlaku v Karline jiz v minulosti byla a do dnes jsou tam po ni pozustatky... proc byla pak zrusena netusim...

0/0
8.11.2016 5:59

J35i58ř67í 54J19o12z32a 3158603640171

Zeleznici zastavka PHA-Karlin byla v provozu od roku 1899 do roku 1957.

+1/0
8.11.2016 6:04

J98o62s28e27f 76C20h94o41d42o52u39n58s34k80ý 4311456799760

Postavte tam hlavní průjezd Prahou! Ať tu sochu každý vidí...třeba ze zadu.

+1/0
8.11.2016 2:06

M46i30r57o83s87l15a90v 12G78r43o72s20s94m34a34n63n 8622709434

Vzhledem k tomu, že trať z hlavního nádraží vede u Thámovy v tunelu, zastávka je asi uvažována na trati na Masaryčku. Bohužel by vedla ke snížení kapacity příměstské trati, prodloužení jízdních dob a zvýšení provozních nákladů. Železnice má plnit primárně bodovou, nikoli plošnou obsluhu území. Zde by se jednalo o zastávku k plošné obsluze území. Logicky přestupní uzel je Masaryčka.

+1/0
8.11.2016 1:42

T34o25m42á18š 93Z96e69m95a98n 3435738864665

Mám osypky ze lsova "oživení" - obvykle ot znamená vyhození kupy peněz a likvidaci místa které dosud uspokojivě fungovalo - dopravně, rekračně atd..

+6/−1
7.11.2016 23:01

M51i38l23a44n 59M24a74j22e35r73č40í61k 1670320574146

Osobně přemýšlím, proč:

1.) nikomu není divné, že cyklostezka podél jižní Žižkovské strany Vítkova po tělese původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku nepřivedla na Vítkov davy lidí, což určitě původně dle jejích iniciátorů měla

2.) těleso původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku podél jižní Žižkovské strany Vítkova nebylo spíše transformováno na dvoukolejnou (až na koncové úseky před napojením na stávající tram. tratě) "rychlodrážní" tramvajovou trať vedenou na samostatném tělese (mimo pozemní komunikace = silnice, díky čemuž možno povolit na ní maximální rychlost nad 50km/h) "hlavák - Ohrada" ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4551942&y=50.0875115&z=16&l=0&base=ophoto&rm=9hDaAxXwmH6ZMa6NNK60NyNj6KMgLfM9LcNGLKN9LSM46fM96qNE6XNV6-O1Q5OqQ-QjQRRgOjR4NdPvMhQeMBSsLfSVMe8X6GWZQzUxSDTQOdTSN4T5MM8ZMTTLNqU06pVdPjVOQbWxQI8B6b8BN4R9M-SZNOWZOa8dPmSSQmT1RjVPRXYXSE8GQEON6a6g6YOdPj6dPG69OmOjO-PVNwR4NKU96BVDQ3VXRKTXPtP86XO0N06dMC6nIS68IiNgKn6JLlOgNyXGQv8J6iFxLMJDLRO9N0OQMF69KsNqKSMJO5LDO4KjNzKJN0OnO468OEN9OhNdOz ) , která by byla jistě významnou a skvělou náhradou kdysi zrušené tramvajové tratě v Husitské a (dolní části) Koněvovy ulice, z nichž by přejala současné tři MHD (BUS) zastávky U Památníku,Tachovské náměstí a Černínova, od nichž by bylo pěší spojení do Žižkova i na Vítkov!!

0/−1
7.11.2016 22:05

K33a69r28e60l 12D55r60d14a 6224622857

Ta cyklostezka funguje skvěle, tramvajový fašisto. Rv:-P

0/0
8.11.2016 10:23

M27i19l90a68n 15M55a16j67e65r20č89í14k 1470950304976

1.) já jsem se dnes v jiné diskuzi dověděl, že v roce 1998 v návrhu (stále platného) ÚP Prahy z roku 1999 na TT byla zmíněna, ale do jeho textu se již nedostala.

2.) ta TT na samostatném tělese by podstatně=dostatečně kapacitně mohla zastoupit větev =M=D, která se kdysi na Žižkov plánovala, ale ustoupila logičtěšímu přímému přestupu mezi D a B na Nam.Republiky!!

= nejsem tramvajový fašista, jen (viditelně jako jiní odborně příslušní) VÍM CO JE DOSTATEČNĚ KAPACITNÍ ZPŮSOB DOPRAVY PO MĚSTĚ, A TO NAVÍC S CELOROČNÍM FUNGOVÁNÍM (BEZ OHLEDU NA VENKOVNÍ TEPLOTY A POČASÍ) - stačí se podívat, že v Praze za sychravého počasí narůstají počty jedoucích aut (patřím mezi ty, kteří toto nazývají "vytahováním plechových deštníků")!

0/0
8.11.2016 14:46

K50a11r56e35l 73D22r90d75a 6724542367

Neumím si představit, že by luxusní rekreační trasu centrem Prahy v klidu a zeleni někdo přetvořil na tramvajovou trať. I když technické předpoklady tady jsou. To sportoviště má podle mě větší cenu a je zde potřebné.

Naopak jste u projektu, který ho má dále rozvíjet. (Nespadla diskuse o tramvajové trati pod stůl s rozhodnutím o cyklostezce?)

Osobně bych tuto cyklostezku protáhl Hlavním nádražím na Vinohradskou.

0/0
8.11.2016 15:24

M63i95l76a19n 32M95a37j56e13r43č15í34k 1150610644906

"luxusní rekreační trasa .... v klidu a zeleni" nevede okrajem parku, ale jeho středem = čímž, jej oživuje rovnoměrně a netřeba hledat nějaký další projekt pro oživení/přivedení lidí do všech částí parku!!

PS: netvrdím ovšem, že znám řešení jak, takovou to trasu přes Vítkov napojit na okolí.

0/0
8.11.2016 16:08

K93a43r65e79l 63D80r57d19a 6124652367

Ta trasa výše je hrůza. Klidnou zelení pod okny bytů protažené tramvaje. Rv

0/0
8.11.2016 15:32

M21i15l27a25n 94M59a28j52e71r88č10í67k 1170190484276

vedla tam přes jedno staletí železnice a jezdily "velké" a těžké vlaky = logika byla, že:

1.) obyvatelé těch domů podél byli zvyklí na drážní provoz pod okny = unesli by jistě jeho plynulý přechod na s lehkými tramvajovými vlaky

2.) od obytné zástavby v tom "zeleném" svahu = mimo pozemní komunikace/uliční prostor je možno navíc tu TT odstínit maximálně možnou souvislou "stěnou" (byť jen zeleně = stromořadím/živým plotem)!!

0/0
8.11.2016 15:48

K63a45r76e50l 73D19r31d96a 6414172737

Dnes se stal Vítkov dostupný z celého Žižkova. Klid a zeleň skvěle vyvažuje hluk a dopravu na Koněvce. Vyčlenit bývalou trať chodcům a sportovcům je zcela ideální.

Vrch Vítkova patří komunistickému mausoleu, kde toho moc za návštěvu nestojí a hlavní využívanou trasou se logicky stala přístupnější cyklostezka. Vyvážit atraktivitu obou tras, tak zde bude skvělý park.

Nápad na opětovné zazdění Vítkova, fláknutí otevřeného kolejového svršku, zákazu vstupu chodců a další hluk k tomu co je na Koněvce je fakt hodný génia, co hodlá obyvatele Žižkova leda tak likvidovat. Rv;-D

0/0
9.11.2016 10:38

M71i81l47a66n 17M65a69j25e51r84č28í20k 1730850194926

Já hlavně nechápu, kde = na které trati chtějí stavět zastávku, MŮŽE MI TO NĚKDO VYSVĚTLIT?

- TRAŤ PODÉL VÍTKOVA ZE SEVERNÍ KARLÍNSKÉ STRANY, pod kterou je (mimo jiné) ústí Žižkovského tunelu do Thámovy ulice, VEDE NA MASARYČKU NIKOLIV HLAVÁK !!

- TRAŤ NA HLAVÁK VEDE VÍTKOVSKÝMI TUNELY = sotva by na ní mohla být zastávka u Thámovy ulice, ale maximálně u východních portálů tunelů = na Krejcárku!

+2/0
7.11.2016 21:35

S11t92a75n 57N70o25v63á92k 5737355245624

Z dalšího klidného místa další Václavák.

Pokrok nezastavíš... :-(

0/0
7.11.2016 20:58

B12o83h30u83m87i84l 56M69á33c32a 5921112476923

Z Karlína se dá na střed kopce vylézt od Invalidovny nebo ze sídliště Invalidovna (pod tratí a po schodech).

+2/0
7.11.2016 20:42

P95a41t45r34i12k 63E64g26e29r 2148650589131

Zeptám se asi hloupě, ale co takhle prodloužit midibusovou linku 194 ze zst. Florenc přes zst. Pernerova - U Památníku - Tachovské náměstí - Černínova - Vítkov?

0/0
7.11.2016 20:33

M56i27l54a91n 80C51h16a23l67u64p44a 7314886397483

Taková triviálnost. To je lepší vymýšlet chimérické studie za miliony.

+5/0
7.11.2016 20:40

Ř68e78h98o73ř 20V76l28a32s57á48k 2334604971846

Co radši řešit dopravní problémy tam, kde jsou? Leckde by stačilo málo.

+16/0
7.11.2016 19:22

J25i27ř38í 81P98r51ů77š39a 7225592405799

Železniční zastávka na tak frekventované trati nedá smysl, sežeru další kapacitu které už dnes je málo.

+6/0
7.11.2016 19:16
Foto

M11i13c23h33a25l 56P49a14ř90í48z35e38k 8941953526571

Tak líný politici už nechtějí šlapat a budou vymýšlet vlak, výtah... tak snad už lidi nebudou takové politiky volit. ;-):-P8-o

+7/0
7.11.2016 19:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.