Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce oživit vrch Vítkov, lidi by mohl přivézt vlak nebo výtah

Praha se rozhodla oživit vrch Vítkov. Za tři roky se mají stavět nové cesty, promenáda s vodními prvky či amfiteátr. Ve hře je ale také výtah a železniční zastávka, kterou prosazuje Praha 8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K82a37r42e70l 32D52r90d73a 6524192917

Dnes jsem si to rozdal s třemi Romy na Žižkově cestou do práce.

Také potřebují oživit. ;-D

0/0
9.11.2016 10:44

K64a74r41e57l 77D47r96d82a 6424582107

Kolega bydlí na Žižkově. Má za sebou loupežné přepadení. Podle něj místní Romové chodí krást do Karlína. Karlínští Romové na Žižkov. Spojkou je pro ně žižkovský tunel.

Park na Vítkově je relativně bezpečný a klidný právě proto, že není snadně dostupný z Karlína. Takže nápady Prahy 8 jsou hloupé a Praha 3 by se měla bránit. Vítkov spravuje Praha 3, řeší si zde bezpečnost a Karlín by se "jen napojil". Jak přínosné pro Prahu 3. Rv

0/−2
8.11.2016 10:35

J57a54n 18V39o78j60t37í40š83e89k 6802841515166

Měli park, ale chodili jim tam lidi.

0/0
8.11.2016 15:14

K90a26r93e21l 47D61r22d43a 6444382277

Jste mezi Žižkovem a Karlínem. Parku zcela zřetelně hrozí zvýšená kriminalita pokud se nevhodně zpřístupní. Jak budou na Vítkově řádit asociálové, bude to tady dobré jen pro sprejery a drogy.

O to se hraje. O zničení celého parku, který dnes funguje.

0/0
8.11.2016 15:28

J67a72n 54V80o42j66t52í36š12e28k 6262581265496

Parku hrozí kriminalita, pokud se zpřístupní. ;-D;-D Vy zase perlíte. Víte, co by mu pomohlo? Kdyby tam zavedli tramvaj!

0/−1
8.11.2016 17:07

K17a62r26e47l 31D52r89d97a 6834192137

Ano, další tramvajový fašista. To se dalo čekat, když jde o hloupé poznámky. Rv

0/0
9.11.2016 10:40

J29a52r68o92m70í78r 33K55a45p51l17a68n 1712170624800

No to je zase po ránu kosočtvercovina... Zastávka Vítkov.... Na tý Praze 8 hulej dobrej matroš... V Praze je 100+1 míst, kde by nová železniční zastávka měla větší smysl...

+2/0
8.11.2016 7:32

Z60d53e50n18ě40k 93W10o40l69f 9521460537175

Vítkov je přístupný tak akorát. Pokud nevíte co s penězma, tak je dejte na řešení skutečných problémů.

+3/0
8.11.2016 7:14

J47i47ř30í 85J87o70z87a 3298793660761

Zastavka vlaku v Karline jiz v minulosti byla a do dnes jsou tam po ni pozustatky... proc byla pak zrusena netusim...

0/0
8.11.2016 5:59

J18i88ř53í 41J54o80z65a 3938803430581

Zeleznici zastavka PHA-Karlin byla v provozu od roku 1899 do roku 1957.

+1/0
8.11.2016 6:04

J14o83s78e43f 76C15h24o84d33o41u12n69s57k79ý 4291496909500

Postavte tam hlavní průjezd Prahou! Ať tu sochu každý vidí...třeba ze zadu.

+1/0
8.11.2016 2:06

M85i72r70o98s18l63a59v 37G16r58o35s92s42m69a37n14n 8692249714

Vzhledem k tomu, že trať z hlavního nádraží vede u Thámovy v tunelu, zastávka je asi uvažována na trati na Masaryčku. Bohužel by vedla ke snížení kapacity příměstské trati, prodloužení jízdních dob a zvýšení provozních nákladů. Železnice má plnit primárně bodovou, nikoli plošnou obsluhu území. Zde by se jednalo o zastávku k plošné obsluze území. Logicky přestupní uzel je Masaryčka.

+1/0
8.11.2016 1:42

T47o56m26á20š 19Z95e88m49a61n 3905688184935

Mám osypky ze lsova "oživení" - obvykle ot znamená vyhození kupy peněz a likvidaci místa které dosud uspokojivě fungovalo - dopravně, rekračně atd..

+6/−1
7.11.2016 23:01

M93i71l79a98n 75M76a29j17e82r72č54í56k 1280700864966

Osobně přemýšlím, proč:

1.) nikomu není divné, že cyklostezka podél jižní Žižkovské strany Vítkova po tělese původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku nepřivedla na Vítkov davy lidí, což určitě původně dle jejích iniciátorů měla

2.) těleso původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku podél jižní Žižkovské strany Vítkova nebylo spíše transformováno na dvoukolejnou (až na koncové úseky před napojením na stávající tram. tratě) "rychlodrážní" tramvajovou trať vedenou na samostatném tělese (mimo pozemní komunikace = silnice, díky čemuž možno povolit na ní maximální rychlost nad 50km/h) "hlavák - Ohrada" ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4551942&y=50.0875115&z=16&l=0&base=ophoto&rm=9hDaAxXwmH6ZMa6NNK60NyNj6KMgLfM9LcNGLKN9LSM46fM96qNE6XNV6-O1Q5OqQ-QjQRRgOjR4NdPvMhQeMBSsLfSVMe8X6GWZQzUxSDTQOdTSN4T5MM8ZMTTLNqU06pVdPjVOQbWxQI8B6b8BN4R9M-SZNOWZOa8dPmSSQmT1RjVPRXYXSE8GQEON6a6g6YOdPj6dPG69OmOjO-PVNwR4NKU96BVDQ3VXRKTXPtP86XO0N06dMC6nIS68IiNgKn6JLlOgNyXGQv8J6iFxLMJDLRO9N0OQMF69KsNqKSMJO5LDO4KjNzKJN0OnO468OEN9OhNdOz ) , která by byla jistě významnou a skvělou náhradou kdysi zrušené tramvajové tratě v Husitské a (dolní části) Koněvovy ulice, z nichž by přejala současné tři MHD (BUS) zastávky U Památníku,Tachovské náměstí a Černínova, od nichž by bylo pěší spojení do Žižkova i na Vítkov!!

0/−1
7.11.2016 22:05

K54a42r71e33l 80D41r88d82a 6314472277

Ta cyklostezka funguje skvěle, tramvajový fašisto. Rv:-P

0/0
8.11.2016 10:23

M94i50l43a22n 85M55a93j66e91r18č96í86k 1510270544286

1.) já jsem se dnes v jiné diskuzi dověděl, že v roce 1998 v návrhu (stále platného) ÚP Prahy z roku 1999 na TT byla zmíněna, ale do jeho textu se již nedostala.

2.) ta TT na samostatném tělese by podstatně=dostatečně kapacitně mohla zastoupit větev =M=D, která se kdysi na Žižkov plánovala, ale ustoupila logičtěšímu přímému přestupu mezi D a B na Nam.Republiky!!

= nejsem tramvajový fašista, jen (viditelně jako jiní odborně příslušní) VÍM CO JE DOSTATEČNĚ KAPACITNÍ ZPŮSOB DOPRAVY PO MĚSTĚ, A TO NAVÍC S CELOROČNÍM FUNGOVÁNÍM (BEZ OHLEDU NA VENKOVNÍ TEPLOTY A POČASÍ) - stačí se podívat, že v Praze za sychravého počasí narůstají počty jedoucích aut (patřím mezi ty, kteří toto nazývají "vytahováním plechových deštníků")!

0/0
8.11.2016 14:46

K85a38r23e63l 63D26r26d80a 6594782357

Neumím si představit, že by luxusní rekreační trasu centrem Prahy v klidu a zeleni někdo přetvořil na tramvajovou trať. I když technické předpoklady tady jsou. To sportoviště má podle mě větší cenu a je zde potřebné.

Naopak jste u projektu, který ho má dále rozvíjet. (Nespadla diskuse o tramvajové trati pod stůl s rozhodnutím o cyklostezce?)

Osobně bych tuto cyklostezku protáhl Hlavním nádražím na Vinohradskou.

0/0
8.11.2016 15:24

M71i56l54a84n 58M41a64j42e61r88č16í61k 1480310824456

"luxusní rekreační trasa .... v klidu a zeleni" nevede okrajem parku, ale jeho středem = čímž, jej oživuje rovnoměrně a netřeba hledat nějaký další projekt pro oživení/přivedení lidí do všech částí parku!!

PS: netvrdím ovšem, že znám řešení jak, takovou to trasu přes Vítkov napojit na okolí.

0/0
8.11.2016 16:08

K79a98r24e85l 93D66r76d35a 6664152657

Ta trasa výše je hrůza. Klidnou zelení pod okny bytů protažené tramvaje. Rv

0/0
8.11.2016 15:32

M66i25l25a70n 65M41a69j44e34r36č74í45k 1970450644166

vedla tam přes jedno staletí železnice a jezdily "velké" a těžké vlaky = logika byla, že:

1.) obyvatelé těch domů podél byli zvyklí na drážní provoz pod okny = unesli by jistě jeho plynulý přechod na s lehkými tramvajovými vlaky

2.) od obytné zástavby v tom "zeleném" svahu = mimo pozemní komunikace/uliční prostor je možno navíc tu TT odstínit maximálně možnou souvislou "stěnou" (byť jen zeleně = stromořadím/živým plotem)!!

0/0
8.11.2016 15:48

K95a12r92e42l 64D48r40d31a 6234822527

Dnes se stal Vítkov dostupný z celého Žižkova. Klid a zeleň skvěle vyvažuje hluk a dopravu na Koněvce. Vyčlenit bývalou trať chodcům a sportovcům je zcela ideální.

Vrch Vítkova patří komunistickému mausoleu, kde toho moc za návštěvu nestojí a hlavní využívanou trasou se logicky stala přístupnější cyklostezka. Vyvážit atraktivitu obou tras, tak zde bude skvělý park.

Nápad na opětovné zazdění Vítkova, fláknutí otevřeného kolejového svršku, zákazu vstupu chodců a další hluk k tomu co je na Koněvce je fakt hodný génia, co hodlá obyvatele Žižkova leda tak likvidovat. Rv;-D

0/0
9.11.2016 10:38

M68i66l89a87n 68M42a69j98e11r90č53í80k 1350730854846

Já hlavně nechápu, kde = na které trati chtějí stavět zastávku, MŮŽE MI TO NĚKDO VYSVĚTLIT?

- TRAŤ PODÉL VÍTKOVA ZE SEVERNÍ KARLÍNSKÉ STRANY, pod kterou je (mimo jiné) ústí Žižkovského tunelu do Thámovy ulice, VEDE NA MASARYČKU NIKOLIV HLAVÁK !!

- TRAŤ NA HLAVÁK VEDE VÍTKOVSKÝMI TUNELY = sotva by na ní mohla být zastávka u Thámovy ulice, ale maximálně u východních portálů tunelů = na Krejcárku!

+2/0
7.11.2016 21:35

S98t24a92n 27N82o10v34á22k 5857355825524

Z dalšího klidného místa další Václavák.

Pokrok nezastavíš... :-(

0/0
7.11.2016 20:58

B78o61h62u23m15i24l 30M37á49c13a 5251982126243

Z Karlína se dá na střed kopce vylézt od Invalidovny nebo ze sídliště Invalidovna (pod tratí a po schodech).

+2/0
7.11.2016 20:42

P63a12t48r41i40k 77E86g58e42r 2208230909231

Zeptám se asi hloupě, ale co takhle prodloužit midibusovou linku 194 ze zst. Florenc přes zst. Pernerova - U Památníku - Tachovské náměstí - Černínova - Vítkov?

0/0
7.11.2016 20:33

M89i89l71a44n 95C18h85a35l26u94p85a 7774376947533

Taková triviálnost. To je lepší vymýšlet chimérické studie za miliony.

+5/0
7.11.2016 20:40

Ř86e47h79o92ř 14V60l98a52s58á22k 2534644151166

Co radši řešit dopravní problémy tam, kde jsou? Leckde by stačilo málo.

+16/0
7.11.2016 19:22

J80i60ř88í 79P10r60ů72š17a 7745392285959

Železniční zastávka na tak frekventované trati nedá smysl, sežeru další kapacitu které už dnes je málo.

+6/0
7.11.2016 19:16
Foto

M80i24c52h94a68l 34P48a89ř11í11z42e92k 8391343296141

Tak líný politici už nechtějí šlapat a budou vymýšlet vlak, výtah... tak snad už lidi nebudou takové politiky volit. ;-):-P8-o

+7/0
7.11.2016 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.