Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce oživit vrch Vítkov, lidi by mohl přivézt vlak nebo výtah

Praha se rozhodla oživit vrch Vítkov. Za tři roky se mají stavět nové cesty, promenáda s vodními prvky či amfiteátr. Ve hře je ale také výtah a železniční zastávka, kterou prosazuje Praha 8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K40a68r15e43l 21D68r65d13a 6574452397

Dnes jsem si to rozdal s třemi Romy na Žižkově cestou do práce.

Také potřebují oživit. ;-D

0/0
9.11.2016 10:44

K83a90r56e46l 84D80r14d36a 6274632247

Kolega bydlí na Žižkově. Má za sebou loupežné přepadení. Podle něj místní Romové chodí krást do Karlína. Karlínští Romové na Žižkov. Spojkou je pro ně žižkovský tunel.

Park na Vítkově je relativně bezpečný a klidný právě proto, že není snadně dostupný z Karlína. Takže nápady Prahy 8 jsou hloupé a Praha 3 by se měla bránit. Vítkov spravuje Praha 3, řeší si zde bezpečnost a Karlín by se "jen napojil". Jak přínosné pro Prahu 3. Rv

0/−2
8.11.2016 10:35

J60a34n 48V92o76j39t71í29š12e42k 6292351635226

Měli park, ale chodili jim tam lidi.

0/0
8.11.2016 15:14

K10a66r54e11l 82D72r34d35a 6184972297

Jste mezi Žižkovem a Karlínem. Parku zcela zřetelně hrozí zvýšená kriminalita pokud se nevhodně zpřístupní. Jak budou na Vítkově řádit asociálové, bude to tady dobré jen pro sprejery a drogy.

O to se hraje. O zničení celého parku, který dnes funguje.

0/0
8.11.2016 15:28

J66a28n 47V45o33j75t95í30š58e63k 6772251575546

Parku hrozí kriminalita, pokud se zpřístupní. ;-D;-D Vy zase perlíte. Víte, co by mu pomohlo? Kdyby tam zavedli tramvaj!

0/−1
8.11.2016 17:07

K14a78r18e52l 61D54r29d37a 6444512607

Ano, další tramvajový fašista. To se dalo čekat, když jde o hloupé poznámky. Rv

0/0
9.11.2016 10:40

J78a72r14o63m56í15r 32K64a29p52l13a63n 1302810744110

No to je zase po ránu kosočtvercovina... Zastávka Vítkov.... Na tý Praze 8 hulej dobrej matroš... V Praze je 100+1 míst, kde by nová železniční zastávka měla větší smysl...

+2/0
8.11.2016 7:32

Z86d27e88n33ě69k 34W52o29l93f 9191770637925

Vítkov je přístupný tak akorát. Pokud nevíte co s penězma, tak je dejte na řešení skutečných problémů.

+3/0
8.11.2016 7:14

J50i58ř75í 84J90o14z48a 3618773970841

Zastavka vlaku v Karline jiz v minulosti byla a do dnes jsou tam po ni pozustatky... proc byla pak zrusena netusim...

0/0
8.11.2016 5:59

J15i20ř93í 96J98o55z52a 3328193500641

Zeleznici zastavka PHA-Karlin byla v provozu od roku 1899 do roku 1957.

+1/0
8.11.2016 6:04

J16o62s75e59f 90C55h25o39d85o80u79n45s34k42ý 4341986379400

Postavte tam hlavní průjezd Prahou! Ať tu sochu každý vidí...třeba ze zadu.

+1/0
8.11.2016 2:06

M26i34r11o35s83l84a18v 56G53r43o88s97s83m66a93n93n 8152539744

Vzhledem k tomu, že trať z hlavního nádraží vede u Thámovy v tunelu, zastávka je asi uvažována na trati na Masaryčku. Bohužel by vedla ke snížení kapacity příměstské trati, prodloužení jízdních dob a zvýšení provozních nákladů. Železnice má plnit primárně bodovou, nikoli plošnou obsluhu území. Zde by se jednalo o zastávku k plošné obsluze území. Logicky přestupní uzel je Masaryčka.

+1/0
8.11.2016 1:42

T49o48m42á97š 11Z47e93m59a94n 3635208274755

Mám osypky ze lsova "oživení" - obvykle ot znamená vyhození kupy peněz a likvidaci místa které dosud uspokojivě fungovalo - dopravně, rekračně atd..

+6/−1
7.11.2016 23:01

M16i96l76a26n 65M77a32j59e34r88č29í40k 1530770344356

Osobně přemýšlím, proč:

1.) nikomu není divné, že cyklostezka podél jižní Žižkovské strany Vítkova po tělese původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku nepřivedla na Vítkov davy lidí, což určitě původně dle jejích iniciátorů měla

2.) těleso původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku podél jižní Žižkovské strany Vítkova nebylo spíše transformováno na dvoukolejnou (až na koncové úseky před napojením na stávající tram. tratě) "rychlodrážní" tramvajovou trať vedenou na samostatném tělese (mimo pozemní komunikace = silnice, díky čemuž možno povolit na ní maximální rychlost nad 50km/h) "hlavák - Ohrada" ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4551942&y=50.0875115&z=16&l=0&base=ophoto&rm=9hDaAxXwmH6ZMa6NNK60NyNj6KMgLfM9LcNGLKN9LSM46fM96qNE6XNV6-O1Q5OqQ-QjQRRgOjR4NdPvMhQeMBSsLfSVMe8X6GWZQzUxSDTQOdTSN4T5MM8ZMTTLNqU06pVdPjVOQbWxQI8B6b8BN4R9M-SZNOWZOa8dPmSSQmT1RjVPRXYXSE8GQEON6a6g6YOdPj6dPG69OmOjO-PVNwR4NKU96BVDQ3VXRKTXPtP86XO0N06dMC6nIS68IiNgKn6JLlOgNyXGQv8J6iFxLMJDLRO9N0OQMF69KsNqKSMJO5LDO4KjNzKJN0OnO468OEN9OhNdOz ) , která by byla jistě významnou a skvělou náhradou kdysi zrušené tramvajové tratě v Husitské a (dolní části) Koněvovy ulice, z nichž by přejala současné tři MHD (BUS) zastávky U Památníku,Tachovské náměstí a Černínova, od nichž by bylo pěší spojení do Žižkova i na Vítkov!!

0/−1
7.11.2016 22:05

K12a45r43e49l 42D42r45d21a 6804352847

Ta cyklostezka funguje skvěle, tramvajový fašisto. Rv:-P

0/0
8.11.2016 10:23

M45i52l19a54n 16M48a38j13e29r55č75í28k 1980550974336

1.) já jsem se dnes v jiné diskuzi dověděl, že v roce 1998 v návrhu (stále platného) ÚP Prahy z roku 1999 na TT byla zmíněna, ale do jeho textu se již nedostala.

2.) ta TT na samostatném tělese by podstatně=dostatečně kapacitně mohla zastoupit větev =M=D, která se kdysi na Žižkov plánovala, ale ustoupila logičtěšímu přímému přestupu mezi D a B na Nam.Republiky!!

= nejsem tramvajový fašista, jen (viditelně jako jiní odborně příslušní) VÍM CO JE DOSTATEČNĚ KAPACITNÍ ZPŮSOB DOPRAVY PO MĚSTĚ, A TO NAVÍC S CELOROČNÍM FUNGOVÁNÍM (BEZ OHLEDU NA VENKOVNÍ TEPLOTY A POČASÍ) - stačí se podívat, že v Praze za sychravého počasí narůstají počty jedoucích aut (patřím mezi ty, kteří toto nazývají "vytahováním plechových deštníků")!

0/0
8.11.2016 14:46

K82a63r75e51l 22D14r39d63a 6194422927

Neumím si představit, že by luxusní rekreační trasu centrem Prahy v klidu a zeleni někdo přetvořil na tramvajovou trať. I když technické předpoklady tady jsou. To sportoviště má podle mě větší cenu a je zde potřebné.

Naopak jste u projektu, který ho má dále rozvíjet. (Nespadla diskuse o tramvajové trati pod stůl s rozhodnutím o cyklostezce?)

Osobně bych tuto cyklostezku protáhl Hlavním nádražím na Vinohradskou.

0/0
8.11.2016 15:24

M50i14l60a42n 75M32a44j85e48r53č62í43k 1940110674786

"luxusní rekreační trasa .... v klidu a zeleni" nevede okrajem parku, ale jeho středem = čímž, jej oživuje rovnoměrně a netřeba hledat nějaký další projekt pro oživení/přivedení lidí do všech částí parku!!

PS: netvrdím ovšem, že znám řešení jak, takovou to trasu přes Vítkov napojit na okolí.

0/0
8.11.2016 16:08

K28a62r16e40l 30D86r66d26a 6214342377

Ta trasa výše je hrůza. Klidnou zelení pod okny bytů protažené tramvaje. Rv

0/0
8.11.2016 15:32

M61i62l87a42n 12M92a44j97e49r20č22í82k 1770940944656

vedla tam přes jedno staletí železnice a jezdily "velké" a těžké vlaky = logika byla, že:

1.) obyvatelé těch domů podél byli zvyklí na drážní provoz pod okny = unesli by jistě jeho plynulý přechod na s lehkými tramvajovými vlaky

2.) od obytné zástavby v tom "zeleném" svahu = mimo pozemní komunikace/uliční prostor je možno navíc tu TT odstínit maximálně možnou souvislou "stěnou" (byť jen zeleně = stromořadím/živým plotem)!!

0/0
8.11.2016 15:48

K57a59r28e89l 13D68r51d95a 6674182747

Dnes se stal Vítkov dostupný z celého Žižkova. Klid a zeleň skvěle vyvažuje hluk a dopravu na Koněvce. Vyčlenit bývalou trať chodcům a sportovcům je zcela ideální.

Vrch Vítkova patří komunistickému mausoleu, kde toho moc za návštěvu nestojí a hlavní využívanou trasou se logicky stala přístupnější cyklostezka. Vyvážit atraktivitu obou tras, tak zde bude skvělý park.

Nápad na opětovné zazdění Vítkova, fláknutí otevřeného kolejového svršku, zákazu vstupu chodců a další hluk k tomu co je na Koněvce je fakt hodný génia, co hodlá obyvatele Žižkova leda tak likvidovat. Rv;-D

0/0
9.11.2016 10:38

M23i31l50a53n 11M54a45j77e68r36č28í35k 1810420234346

Já hlavně nechápu, kde = na které trati chtějí stavět zastávku, MŮŽE MI TO NĚKDO VYSVĚTLIT?

- TRAŤ PODÉL VÍTKOVA ZE SEVERNÍ KARLÍNSKÉ STRANY, pod kterou je (mimo jiné) ústí Žižkovského tunelu do Thámovy ulice, VEDE NA MASARYČKU NIKOLIV HLAVÁK !!

- TRAŤ NA HLAVÁK VEDE VÍTKOVSKÝMI TUNELY = sotva by na ní mohla být zastávka u Thámovy ulice, ale maximálně u východních portálů tunelů = na Krejcárku!

+2/0
7.11.2016 21:35

S75t35a28n 17N89o20v74á82k 5487265395704

Z dalšího klidného místa další Václavák.

Pokrok nezastavíš... :-(

0/0
7.11.2016 20:58

B13o12h68u52m98i34l 92M12á80c11a 5461682566533

Z Karlína se dá na střed kopce vylézt od Invalidovny nebo ze sídliště Invalidovna (pod tratí a po schodech).

+2/0
7.11.2016 20:42

P50a63t12r23i50k 30E76g49e25r 2238350949491

Zeptám se asi hloupě, ale co takhle prodloužit midibusovou linku 194 ze zst. Florenc přes zst. Pernerova - U Památníku - Tachovské náměstí - Černínova - Vítkov?

0/0
7.11.2016 20:33

M46i94l31a45n 20C44h70a93l30u19p88a 7634786397533

Taková triviálnost. To je lepší vymýšlet chimérické studie za miliony.

+5/0
7.11.2016 20:40

Ř80e76h11o35ř 15V19l18a37s23á91k 2724874161106

Co radši řešit dopravní problémy tam, kde jsou? Leckde by stačilo málo.

+16/0
7.11.2016 19:22

J87i28ř32í 32P83r76ů87š55a 7165962325609

Železniční zastávka na tak frekventované trati nedá smysl, sežeru další kapacitu které už dnes je málo.

+6/0
7.11.2016 19:16
Foto

M31i14c53h66a52l 55P10a66ř60í60z44e95k 8501673696931

Tak líný politici už nechtějí šlapat a budou vymýšlet vlak, výtah... tak snad už lidi nebudou takové politiky volit. ;-):-P8-o

+7/0
7.11.2016 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.