- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes jsem si to rozdal s třemi Romy na Žižkově cestou do práce.
Také potřebují oživit.
Kolega bydlí na Žižkově. Má za sebou loupežné přepadení. Podle něj místní Romové chodí krást do Karlína. Karlínští Romové na Žižkov. Spojkou je pro ně žižkovský tunel.
Park na Vítkově je relativně bezpečný a klidný právě proto, že není snadně dostupný z Karlína. Takže nápady Prahy 8 jsou hloupé a Praha 3 by se měla bránit. Vítkov spravuje Praha 3, řeší si zde bezpečnost a Karlín by se "jen napojil". Jak přínosné pro Prahu 3.
Měli park, ale chodili jim tam lidi.
No to je zase po ránu kosočtvercovina... Zastávka Vítkov.... Na tý Praze 8 hulej dobrej matroš... V Praze je 100+1 míst, kde by nová železniční zastávka měla větší smysl...
Vítkov je přístupný tak akorát. Pokud nevíte co s penězma, tak je dejte na řešení skutečných problémů.
Zastavka vlaku v Karline jiz v minulosti byla a do dnes jsou tam po ni pozustatky... proc byla pak zrusena netusim...
Zeleznici zastavka PHA-Karlin byla v provozu od roku 1899 do roku 1957.
Postavte tam hlavní průjezd Prahou! Ať tu sochu každý vidí...třeba ze zadu.
Vzhledem k tomu, že trať z hlavního nádraží vede u Thámovy v tunelu, zastávka je asi uvažována na trati na Masaryčku. Bohužel by vedla ke snížení kapacity příměstské trati, prodloužení jízdních dob a zvýšení provozních nákladů. Železnice má plnit primárně bodovou, nikoli plošnou obsluhu území. Zde by se jednalo o zastávku k plošné obsluze území. Logicky přestupní uzel je Masaryčka.
Mám osypky ze lsova "oživení" - obvykle ot znamená vyhození kupy peněz a likvidaci místa které dosud uspokojivě fungovalo - dopravně, rekračně atd..
Osobně přemýšlím, proč:
1.) nikomu není divné, že cyklostezka podél jižní Žižkovské strany Vítkova po tělese původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku nepřivedla na Vítkov davy lidí, což určitě původně dle jejích iniciátorů měla
2.) těleso původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku podél jižní Žižkovské strany Vítkova nebylo spíše transformováno na dvoukolejnou (až na koncové úseky před napojením na stávající tram. tratě) "rychlodrážní" tramvajovou trať vedenou na samostatném tělese (mimo pozemní komunikace = silnice, díky čemuž možno povolit na ní maximální rychlost nad 50km/h) "hlavák - Ohrada" ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4551942&y=50.0875115&z=16&l=0&base=ophoto&rm=9hDaAxXwmH6ZMa6NNK60NyNj6KMgLfM9LcNGLKN9LSM46fM96qNE6XNV6-O1Q5OqQ-QjQRRgOjR4NdPvMhQeMBSsLfSVMe8X6GWZQzUxSDTQOdTSN4T5MM8ZMTTLNqU06pVdPjVOQbWxQI8B6b8BN4R9M-SZNOWZOa8dPmSSQmT1RjVPRXYXSE8GQEON6a6g6YOdPj6dPG69OmOjO-PVNwR4NKU96BVDQ3VXRKTXPtP86XO0N06dMC6nIS68IiNgKn6JLlOgNyXGQv8J6iFxLMJDLRO9N0OQMF69KsNqKSMJO5LDO4KjNzKJN0OnO468OEN9OhNdOz ) , která by byla jistě významnou a skvělou náhradou kdysi zrušené tramvajové tratě v Husitské a (dolní části) Koněvovy ulice, z nichž by přejala současné tři MHD (BUS) zastávky U Památníku,Tachovské náměstí a Černínova, od nichž by bylo pěší spojení do Žižkova i na Vítkov
Ta cyklostezka funguje skvěle, tramvajový fašisto.
Já hlavně nechápu, kde = na které trati chtějí stavět zastávku, MŮŽE MI TO NĚKDO VYSVĚTLIT
- TRAŤ PODÉL VÍTKOVA ZE SEVERNÍ KARLÍNSKÉ STRANY, pod kterou je (mimo jiné) ústí Žižkovského tunelu do Thámovy ulice, VEDE NA MASARYČKU NIKOLIV HLAVÁK
- TRAŤ NA HLAVÁK VEDE VÍTKOVSKÝMI TUNELY = sotva by na ní mohla být zastávka u Thámovy ulice, ale maximálně u východních portálů tunelů = na Krejcárku