Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ODS volá po zrušení pražských parkovacích zón, zavedla by kruhová pásma

Pražská ODS, která je na magistrátu v opozici, navrhuje zrušení současného systému parkovacích zón, které se letos rozšířily na území Prahy 5, 6 a 8 a na Jarov v Praze 3. Místo toho prosazuje kruhová tarifní pásma s nejdražším parkováním v historickém centru a jen pro rezidenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68a28r53t85i23n 61M47a81l96o96s 6965233351946

Mit zony podle MC nema zadny logicky duvod nez ten, ze to kazda MC zavedla po svym. Takze v zasade OK. Takova zmena by ale vyzadovala dohodu: vsech MC, magistratu, TSK, policie, hasicu, DPP, Ropidu, majitelu dotcenych pozemku... takze realizace v tomto stoleti nerealna. Do ty doby budou autonomni auta jezdit parkovat za mesto sama.

0/0
14.11.2016 14:14

R95i26c13h25a91r16d 78H47l38a47d58í91k 2615263229469

A proč to dámy a pánové z ODS neudělali, když vládli na magistrátu?

+1/0
10.11.2016 12:10

M85a69r48e19k 64Š95i40m38o86n 2654687908648

Pánové si myslí, že když opíšou kruhová pásma z Milána nebo Osla, tak to bude fungovat. Ale že v Miláně a Oslu mají P+R, to už nevidí.

0/0
10.11.2016 10:45

I42v44a56n 61P97r15o82c49h76á88z53k70a 3311884165365

Nevím, proč by někdo měl platit dražší parkovné jen kvůli tomu, že bydlí v centru.

0/0
10.11.2016 10:26

M30a98r31e69k 59Š21i37m73o25n 2394107858748

Že jo. Taky nechápu, proč stojí stejnej byt na Malé straně 20 mega na sídlišti jen 3.

+4/0
10.11.2016 10:36

M38o36j46m86í82r 95M13o12t39y63č20k38a 3952185804940

Nevim co si o tom navrhu mam myslet. Ja letos parkuju na Jizni spojce docela dost casto, zdarma a v podstate je kruhova taky. Misto tam najdu kdykoliv, jen na te spotrebe se to nijak pozitivne neprojevuje.

+5/−1
9.11.2016 23:41

Š48t43e17f33a11n 65F65r47i30č14a 7312168813466

mínus byl překlep, omlouvám se. Mělo být plus.

0/0
10.11.2016 7:15
Foto

P68a15v96l74í48n61a 16Š82v47á92s13t34o89v44á 1209400633130

No jo, no. To se řve, jak burani jezdí do Prahy a o víkendech je to tu samý PražákParkuje to kde se dá, dokonce jim není ani zatěžko urazit zámek od závory, aby si mohli zajet až pěkně do lesa...:-P Kam se hrabe Václavák...

+1/0
9.11.2016 22:30

J55í78ř75í 94N92o61v72o71t69n98ý 2662775744959

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim..

+1/0
9.11.2016 22:16

J29í92ř94í 15N41o30v68o28t87n65ý 2952245304769

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim.

0/0
9.11.2016 22:10

J75a31n 36B89u50b27i59k 9132691722227

Že bych zase už nebyl cizincem ve svém rodném městě? Jen se bojím, že jde zase jen o předvolební řeči jako už mnohokrát.....

+6/0
9.11.2016 18:47

P44e12t76r 90Č17e26r68m27á17k 9158965499150

Není to sice dokonalé (např. to pořád bude z centra dělat turistický skanzen) ale konečně by to zase umožnilo normální pohyb pražanů po městě. Takže jednoznačně krok správným směrem. Teď jen ta realizace.

V tomhle jediném bylo vlastně to poslední rozširování dobré - čím více lidí to zasáhlo, tím víc se to blíží totálnímu kolapsu a pásu a začíná se to řešit.

+6/0
9.11.2016 18:40
Foto

M97i42c44h37a90l 20K98o78u41r95e95k 5489712757371

Mně to připadá také lepší než současný neunesitelný stav. R^ Za sebe třeba ignoruju obchody a restaurace na Vinohradech. Nejde zaparkovat skoro nikde. Všude je modrá.

+2/0
9.11.2016 20:55

A56n45t26o32n31í91n 96S28v90o36b79o49d36a 3954233709772

hodně míst na Letné, stejný problém :-(

+1/0
9.11.2016 21:53

M80a30r90t18i82n 32M21a59l73o43s 6125153801526

no ja tam chodim pesky :)

0/0
14.11.2016 14:09

J45a49n 41V70o70j87t74í27š23e11k 6232531105206

Jestli centrum bude nebo nebude skanzen naprosto nezáleží na parkování.

0/0
10.11.2016 1:04

P70e71t81r 28Č34e27r67m51á84k 9298735239140

To samozřejmě záleží, pokud se tam lidé nemají jak dostat a kde zaparkovat, nejedou tam.

0/0
12.11.2016 12:30

J71a57n 58V93o22j19t83í44š98e93k 6352511825136

Lidi se tam ale maj jak dostat. Pokud tam lidi chtěj, tak se tam dostanou a dost pohodlně rychle.

0/0
12.11.2016 15:47

P62e17t88r 93Č39e32r11m87á11k 9608835809630

Dostat ano, zaparkovat už nikoliv, a ano taxi je rychlé a pohodlné, ale na bežné celodenní používání ekonomicky ne zcela pro každého únosné. ;-)

0/0
12.11.2016 20:56

J84a92n 64V22o95j57t82í12š68e63k 6162101435256

Pokud žádný jiný možnosti nevidíte, tak si zasloužíte dřepět doma na sídlišti a shnít si tam. Spousta ostatních lidí je ale vidí, o čemž se můžete přesvědčit i v centru Prahy, v kterym se parkuje obtíženě a i přes to z něj žádnej skanzen není. Lidi tam pracujou, nakupujou, bydlej, trávěj volnej čas... I bez toho, aby tam museli jezdit autem. Takže očividně nemáte pravdu.

0/0
13.11.2016 0:10

P75e70t77r 56Č76e51r23m14á44k 9948345449890

Možná by neuškodilo občas vylézt ze své virtuální bubliny a občas zajít ven mezi lidi. Centrum Prahy je dnes právě vzorová ukázka lokality kde bežný život mizí před očima a stává se z něj pouze turistický a rezidenční skanzen. Pochopitelně to je důsledek mnoha faktorů, ne jen té samotné zhoršené dopravní dostupnosti, která tomu ale velkou měrou přispívá, každý raději volí cestu nejmenšího odporu a jede tedy jinam kde zaparkuje pohodlněji a věci pak v klidu vyřídí a nemusí se stresovat jestli auto co nechal venku na blikačkách ještě nemá botičku.

Ano, stejně jako se najdou lidé co si jednou za čas o víkendu zapálí krb přesto že má doma jinak moderní topení, tak si někdo udělá výlet do centra třeba mhd, což z něj ale dělá právě toho turistu. Běźný život je zde v naprosté menšině, jsou zde především sídla firem, úřadů a institucí, jejichž klientela i zaměstnanci pouze přijedou a odjedou. To je doplněno turismem na který se váže specifický druh služeb a obchodů, který opět běžný život vypuzuje.

Takže také proto dnes bují ten nešvár toho typu že se život koncentruje do obchodních center (jedno jestli Palladium v centru nebo Chodov na periferii, garáže jsou tam vždy)a tam se odehrávájí víkendové aktivity rodin stejně jako obchodní schůzky atd. Protože už to dávno není jen obchoďák s potravinama, sportem a oblečením, doplněný o fastfood, ale místo kde jsou kavárny a restaurace, různé služby počínaje krejčovstvím přes kadeřnictví konče servisem na telefon.

Naopak centrum je auty stejně přecpané, protože ne každý má tu možnost centrum ignorovat a jet jinam a zbytek poptávky po parkování vysoce převyšuje nabídku kde citelně chybí kapacitní parkovací domy běžně v zahraničí. R^

0/0
13.11.2016 13:13

J13a82n 56V97o20j41t55í98š50e44k 6812381935986

To jednoduše není pravda a vy o tom víte prd, protože sám do centra nejezdíte. Parkování má na "živost" lokality naprosto mizivej vliv a existuje spousta příkladů z Evropy a i od nás, který dokazujou, že i úbytek parkování může mít a má za následek zvýšení návštěvnosti místa (ostatně Gehl vám to brzo ukáže). Chování, který popisujete vy, totiž že každej všude jezdí jenom autem a že jízda autem je "cesta nejmenšího odporu" je v menšině. Jak jsme si už jednou vyjasnili. Praha má navíc to štěstí, že v centru města lidi i bydlej. To, co popisujete, jsou jenom vaše osobní pocity, vaše dopravácká bublina, kterou vám vtloukli do hlavy v minulym století a vy pořád nedokážete otevřít oči a zbavit se ji.

A vážně je vtipný, že mě o situaci v centru města poučuje člověk, kterej sám tvrdí, že se tam nedá dostat. Jak tam teda jezdíte? Já tam jsem každou chvíli a lidi tam jsou a je jich tam rozhodně víc, než kdekoliv jinde v Praze (a nemluvim o turistech).

Prostě plácáte nesmysly.

0/0
13.11.2016 20:55

P11e93t52r 82Č92e94r16m35á27k 9338135179390

Jak jsem již napsal minule - pro začátek by bylo dobré vyjít někdy ze své virtuální bubliny ven na ulici, specielně vám by to prospělo dvojnásob ;-)

Zase v tom máte neskutečný guláš a nesmysl na nesmysl.

Parkování má pro fungování lokality vliv zcela zásadní a to bez vyjímek, naposledy se o tom dalo přesvědčit na Praze 6 kde výrazně klesly tržby obchodům (a to paradoxně je ten problém spíše virtuální protože v těchto nových zónách se dá parkovat i krátkodobě, ale ukazuje to naprosto přesně jak lidí uvažují - nezaparkuju, jedu jinam).

Pak opět minela - parkování je naopak většinová starost, i ti co používají normálně mhd mají ve většině případů doma stejně zaparkované auto, a problém parkování se tedy týká i jich, a jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný, je to tedy naopak problém dominantní.

Centrum Prahy se dnes vylidňuje, což je problém na který upozorňuje mnoho institucí včetně samotné radnice P1 (viz. třeba http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/centrum-prahy-se-vylidnuje-mesto-se-s-tim-snazi-bojovat-1048937), a o tom že lidé utíkají do velkých nákupních center se také může přesvědčit každý sám, a pro ty extra natvrdlé opět nějaké čtení (http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1703050-misto-pesi-spis-mrtva-zona-centra-nekterych-mest-se-vylidnuji). Normální život tedy mizí před očima. Takže nám tu ve velkém zbývají akorát ti turisté, a pro ty je vytvářen ten skanzen nebo jak je uvedeno v tom článku disneyland.

Zkrátka to jsou fakta, za to že vy neznáte Prahu já nemůžu, holt musíte někdy vyjet do města, jistě vám to nebude dělat problém když tak rád jezdíte mhd. Já do centra jezdím samozřejmě autem, stačí to naštěstí pouze několikrát týdně a problém s parkováním je téměř vždy.

Zkrátka zase absolutně nevíte o čem mluvíte a plácáte se ve vlastní bublině. ;-)

0/0
13.11.2016 21:38

J49a80n 58V68o86j61t66í79š28e22k 6652951685866

No to jsou ale demagogie. ;-D

"jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný" To je prostě a jednoduše lež. Jo a mimochodem se očekává pokles podílů automobilový dopravy. O čemž taky neustále lžete, protože nesledujete vývoj a trváte na třicet let starejch dogmatech.

Z toho vašeho odkazu o úbytku obyvatel vyplývá, že ten trend se už téměř zastavil. Stejně tak jako se dávno zastavil ve Vídni, která je tam uvedena jako příklad. Ano v době, kdy se uplatňovaly vaše dopravacký metody a kdy užívání automobilový dopravy prudce stoupalo, se centra měst vylidňovala. Nechápu, jak z toho můžete dělat naprosto opačný závěry, než z toho ve skutečnosti vyplývaj. Vždyť to v tom článku máte napsaný. Největší pokles počtu obyvatel v Praze 1 byl v době, kdy Staromák byl jedno velký parkoviště. Zrovnatak parkoviště na náměstí Republiky zmizelo relativně nedávno a přesto ten pokles trvá už padesát let. Zhruba od doby, kdy začal rozmach automobilismu. A zastavovat se začal v poslední době. Nááááhodičky nejspíš.

Že lidé nakupují v obchoďácích je fakt. Centra měst prostě pomalu dostávájí jinou funkci, které se vy nedokážete ve svý zaslepenosti přizpůsobit.

Co je vlastně podle vás normální život? Turisty za život neoznačujete, když tam lidi pracujou, tak taky tvrdíte, že je to mrtvý místo, dokonce to tvrdíte i když tam lidi bydlej. Co tam teda maj dělat? Máte v tom strašnej bordel. Prostě máme pocit, že jakmile někde není dálníce, tak je tam mrtvo. Takovýhle kraviny už se dneska neučej ani na dopravních fakultách, tak se laskavě přizpůsobte době a vymažte si je z hlavy.

Absolutně nevíte o čem mluvíte jenom vy, což jsme si už několikrát ukázali. Vaše jediná odbornost je, že umíte navrhnout křižovatku, a přesto ze sebe neustále děláte odborníka na život lidí a na územní plánování, ačkoliv o tom očividně nemáte ani páru. Čmárejte si kruhový objezdy, na víc očividně nestačíte.

0/0
13.11.2016 23:18

P26e34t36r 94Č28e82r51m22á19k 9908225409480

To že básníte o věcech kterým ani za mák nerozumíte už jste tu nějak dokázal opakovaně, takže mě to ani nepřekvapuje, jak jsem již kdysi napsal - budu je vždy pečlivě uvádět na pravou míru.

To že ignorujete fakta a záměrně lžete v domnění že si tak podpoříte vlastní verze tady celkem fatálně naráží na to že tento problém je tak jasný že i těch podkladů a dokonce článků je tolik že je ta snaha to otáčet o 180` je úsměvná.

Takže zpátky k faktům, již téměř 20 let ve způsobu dopravy v Praze systematický klesá podíl MHD a roste počet aut. To je zcela jasný trend, který stále pokračuje a pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě. Takže se proberte z vašich fantasmagorií, o žádném poklesu automobilové dopravy dnes nikdo seriozně nemluví ani neuvažuje, protože to je jasné sci-fi, možná pár cyklofašistů z automatu.

Z toho co je psáno a co v tom článku shodně uvádí jak radnice tak další zainteresovaní vyplývá že se centrum stále vylidňuje, a radnice proto zavádí ta opatření. Nepleťte si tedy příčinu a následek, je to tam zcela jasně uvedené. Takže kulišácká věta že trend se téměř zastavil je fakt k smíchu, jednak nezastavil a i kdyby "téměř" tak pořád je to trend vylidňování, takže vaše teorie o tom jak centrum žije běžným životem jsou zcela a naprosto vyvráceny. Jinak to že jste holt z nějaké vesnice a Prahu tím pádem neznáte už jsem si všiml, pokles obyvatel centra skutečně ani omylem nenastal v době kdy byl staromák parkoviště, ale právě naopak od doby kdy se začali počátkem 90.tých let zavádět pilotní modré zóny (čímž netvrdím že to samotné bylo tím důvodem vylidňování). A ten razantní pokles trvá pouze posledních 20let, od doby kdy se nemovitosti restitovali původním majitelům a babičky s nájmem určeným opbh se pomalu z Pařížské začali stěhovat. Dnes tam žije tak málo lidí jako v menším okresním městě.

Fajn posun že jste konečně začal vnímat realitu a připouštíte trend obchodních center. S tím že ta původní centra žádnou novou náplň nemají (možná leda

0/0
15.11.2016 23:27

P83e76t65r 33Č93e13r12m16á28k 9918745939750

tak tu že si tam sluníčkáři můžou dělat happeningy) a ty lokality se umrtvují se samozřejmě nemůže normální člověk smířit, a vadí to i samotným radnicím, pokud na nich zrovna nesedí ekoteroristé a podobní diletanti.

Co je běžný život je zcela jasná věc, to je o tom že tam gro těch lidí bydlí a tráví volný čas. Zaměstnanec co ráno přijede a po pracovní době hned frčí pryč to není, stejně jako turista co se projde po staromáku a jede na hotel. A to jsme právě zpátky na začátku - nejsou tam rezidenti, resp. jejich počet je velmi malý. S dálnici to nijak nesouvisí, s infrastrukturou ano ;-) Chápu že tomu slovu možná nerozumíte, protože k maturitě to potřeba nebylo, ale rychle si to v tobě googlu najdete. R^

Takže jsme opět svědky vašich absolutních blábolů, kdy sice nevíte o ničem absolutně nic, ale tváříte se že rozumíte od dopravního inženýrství přes humanitní studia po urbanismus a architekturu všechno. Problém je že hned první věta odhalí vždy absolutní obsahovou prázdnost a jenom snahu zmatlat pár útržků pochycených na internetu do jedné věty. Leč to opravdu nefunguje, a jak jsme si ukázali už ani 100x, čím víc se jde do hloubky, tím víc sám sebe naháníte do slepých uliček. Tady v tom případě to je jasné, i ten internet vás usvědčuje ze lži. Rv

0/0
15.11.2016 23:34

J36a28n 82V80o86j85t34í18š89e11k 6892371845336

"..pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě"

To je nesmysl. Neexistuje pro to žádnej racionální důvod. Životní úroveň na to vlvi moc nemá (resp. počet aut na obyvatele je tady vyšší než leckde na západě, takže v tom problém není) a mladí lidé se od automobilové dopravy odklání. počet nově vydanejch řidičskejch oprávnění klesá taky celkem stabilně (nedávno o tom byl článek i tady) a demografická křivka taky není zrovna příznívá, takže můžete mokře snít jak chcete, ale k poklesu dojde. Ještě jednou píšu, že vaše demagogie o tom, že se nutně musíme přiblížit západu (kterýmu vlastně? Třeba Vídeň je na tom podobně jako my), se nezakládá na realitě. To je pouze váš pocit.

Zbytek už jsou jenom dokola ty samý žvásty. Jenom blbáolíte o svejch pocitech. Na radnici rozhodně neseděj odborníci, ale politici s lajckejma pocitama, jako máte vy. Odborníci nic takovýho, jako vy netvrděj.

Mimochodem i v tom článku, na kterej jste odkazoval vy, píší, že ten pokles začal mnohem dřív, než tvrdíte. Prostě plácáte.

Jo a bydlim v Dejvicích.

0/0
15.11.2016 23:47

O86l36g70a 67P56a56v23l82í13k61o88v70á 6914658807962

Parkovací zóny jsou možné pouze v případě, že je vybudována odpovídající síť odstavných parkovišť zpoplatněných přijatelnými poplatky a situovaných v místech s výbornou dopravní dostupností do centra. Jenže pražské radnice to udělaly obráceně a je z toho jen horší maglajs Rv

+1/0
9.11.2016 18:21

J42a60k10u51b 55F32e39i38f13a35r 7169399926759

Je zajímavé, čeho všeho se ODS chytá a co vše kritizuje.

"Řidili" Prahu dost dlouho a mimo jiné nesmysly nesou i zóny jejich podpis.

+4/−2
9.11.2016 17:58

M74a94r19t78i24n 78R57u34z27i47c62k52a 1252308916267

Tohle ale sedi i na soucasne politiky, co se od te doby zmenilo?

0/0
9.11.2016 18:06

J93a68k36u91b 67F39e36i43f77a64r 7969429636319

nic. a nic se nezmeni. kazdy kdo usedne k prazskemu korytku zacne resit jen sam sebe.

+2/−1
9.11.2016 18:18

P50e82t89r 36Č85e92r61m23á50k 9118495189420

Kdo ze současné pražské ODS byl u toho když se nějaké zóny zaváděly? ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:42

M62a87r13t16i18n 45L86u41k46e12š 3106171451675

Kruhová pásma rozhodně nevyřeší problém kolem přecpaných ulic v okolí zastávek metra. Místní tam nemají kde zaparkovat, když se tam každé ráno nahrne tisíce aut, co místním navíc smrdí pod okny.

Problém je, že u těch novějších stanic jsou pozemky dávno rozprodané na rozhodně atraktivnější projekty, než jsou parkoviště P+R. Rozlícení obyvatelé Středočeského kraje by měli udeřit na své krajské zastupitele, proč dávno nejsou hotové rychlodráhy na Kladno apod. A ne bulet a plivat na magistrát a úřady městských částí R^

+2/−2
9.11.2016 17:36

T74o11m59á81š 25C69h95r96a78s62t88n44ý 2981644801273

Rychlodráha stojí na Praze, ne na SČK.

0/0
9.11.2016 17:53

R35o52b59e95r73t 54P74r57a87ž95á75k 4898136795880

Konkrétně na MČ Praha 6.

0/0
9.11.2016 18:11

M28a49r34e85k 21H89r28u34b47y 6467652191498

ODS s modrym silenstvim prisla, a chce ho zrusit v momente, kdy z nej prestala mit profit.;-)

Takze prestoze jde o chvalyhodnou snahu, ODS je proste neduveryhodna jako celek:-P

+3/−1
9.11.2016 16:14
Foto

M27a72r46t32i60n 29P76i57š56t49o93r30a 8368128926289

Ty kruhy by ovšem v malém měly být i kolem každé stanice metra a jiných atraktivních míst.

Lepší by bylo mít specifickou cenu pro každý elementární úsek. A postupně ji ladit tak, aby vytížení všech úseků bylo co nejrovnoměrnější.

+3/0
9.11.2016 15:52

M92a16r93t98i73n 69R94u73z77i68c36k16a 1282228596187

Me se to libi, ale ma to mouchy, predevsim Praha nema jen centrum dalsimi centry mohou byt i nektere dalsi ctvrte. Ja bych naopak u stanic metra - hlavne tech okrajovych, zeleznicnich zastavek, stavel parkovaci domy, kde by naopak bylo levnejsi parkovani...

Co to vsak neresi je problem vsech mimo prazskych, ti musi take nekde zaparkovat a pokud by meli moznost si koupit v praze misto, tak citelne bude chybet mistnim, uz ted v parkovacich zonach je kolikrat mistnim vydana plna kapacita, nekde i prevysuje pocet mist.

Co citelne chybi je vnejsi okruh a kapacitni parkovaci domy pobliz s navaznou (nejlepe rychlou) kolejovou dopravou, za posledni roky se postavilo akorat prodlouzeni tram k Podbabe a cely jih mesta je zavisly na preplnenych autobusech. Chybi trat na Jesenici, Popovice, metro na Lhotku, Tramvaje na Jiznim meste a Lhotce, Letnanech a Prumyslove, na Letiste... atd...

Jako system kdy me pri prijezdu do mesta cedule informuji o volnych mistech smeruji na nejblizsi volne misto, kde sednu na metro, vlak, tramvaj a jsem v centru za 15-30min by byl vice nez zadouci, a pokud i u parkovacich domu budou obchody a jine sluzby, tak pri ceste domu opet idealni...

+3/0
9.11.2016 18:05

D45a34v39i25d 59D53o38b82e13š 3405702987

Tuším, že realizace tohoto systému (který jinde funguje pravděpodobně celkem bez problémů a nikoliv za zcela přemrštěné náklady) by mohla být pro některé dodavatele takovou další pěknou opencard ;-)

+3/0
9.11.2016 14:53

J40o65s84e87f 35P15o53č39t71a 2203741569777

Já tedy proti tomu označení nic nemám, ale proč zrovna my jsme B?

+10/0
9.11.2016 14:53

M72i53l90a91n 69G39a44j89d85á83c11s 3716775687482

To je ta stejná ODS, která v minulosti zavedla první modrou zónu? Zajímavá změna názoru.

+12/−4
9.11.2016 14:00

L76u20d94v42í97k 94G42a21j82d48o80š22í67k 2295463354592

Ano. Tu stejnou první modrou zónu v centru Prahy, kterou nyní nazývá zónou 0 a na níž nechce ani v novém návrhu nic měnit... :-)

+7/0
9.11.2016 14:08

M82a46r85e10k 47H90r42u11b36y 6197532801838

A pod jejimz vedenim se modry mor rozsiril i dal - P2, 3, 7,...

+2/−1
9.11.2016 16:15

P25e56t45r 14Č61e60r24m42á58k 9828395419180

Není, ty se zaváděli za Koukala, a jestli mezi dnešní ods a tehdejší dobou najdete nějakou spojnici, tak předem gratuluji. ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:34

T53o87m 26S75e69h49n58a50l 4881404815486

a jak návrh ODS řeší každodenní přeplněné okolí stanic metra mmimopražskými dojížděči?8-o odvím si sám: vůbec nijakRv

+7/0
9.11.2016 13:55

L39u28d61v40í71k 84G87a40j98d32o34š76í63k 2675843204262

Předpokládám, že pro dojížděče se nic nemění. Parkování pro ně bude zpoplatněno tak jak tak. Tenhle návrh se týká Pražanů, kteří si budou moci parkování předplatit za levnější peníz, akorát kdekoliv v Praze. Nikoliv jen ve své městské části.

+6/0
9.11.2016 14:10
Foto

P34a63v56e67l 39P47e54c84h 9608491146327

Kruh je nesmysl, když už tak hvězdu. Není podstatné, jak daleko je dané místo od středu města (kruh), ale jaký je z něj spoj do středu města. Nevím proč by měla být v zóně B třeba Trója nebo Strahov a ne Chodov nebo Stodůlky. Myslíte, že tam se parkuje lépe?

+3/0
9.11.2016 13:47

L42u36d26v62í65k 32G42a61j11d86o96š50í11k 2195303634482

Stejně to bude muset být řešeno podle konkrétních ulic, takže ten kruh je zjevně jen zjednodušení pro vysvětlení principu.

+4/−1
9.11.2016 14:12

J22í12ř64í 47N34o64v75o35t80n10ý 2802175544219

Hvezdu ne, kosoctverec

0/0
9.11.2016 22:14

P44e83t18r 65Š95k17o23d96a 5447520584250

ODS? ;-D Tak ti už snad nikdy ve vedení Prahy nebudou.

+6/−2
9.11.2016 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.