Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ODS volá po zrušení pražských parkovacích zón, zavedla by kruhová pásma

Pražská ODS, která je na magistrátu v opozici, navrhuje zrušení současného systému parkovacích zón, které se letos rozšířily na území Prahy 5, 6 a 8 a na Jarov v Praze 3. Místo toho prosazuje kruhová tarifní pásma s nejdražším parkováním v historickém centru a jen pro rezidenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a80r46t18i64n 55M61a94l94o49s 6235593861146

Mit zony podle MC nema zadny logicky duvod nez ten, ze to kazda MC zavedla po svym. Takze v zasade OK. Takova zmena by ale vyzadovala dohodu: vsech MC, magistratu, TSK, policie, hasicu, DPP, Ropidu, majitelu dotcenych pozemku... takze realizace v tomto stoleti nerealna. Do ty doby budou autonomni auta jezdit parkovat za mesto sama.

0/0
14.11.2016 14:14

R69i46c69h67a25r89d 42H55l72a26d76í31k 2585903859279

A proč to dámy a pánové z ODS neudělali, když vládli na magistrátu?

+1/0
10.11.2016 12:10

M82a37r50e71k 30Š42i83m67o50n 2494547338108

Pánové si myslí, že když opíšou kruhová pásma z Milána nebo Osla, tak to bude fungovat. Ale že v Miláně a Oslu mají P+R, to už nevidí.

0/0
10.11.2016 10:45

I52v46a59n 15P70r45o49c97h79á19z91k88a 3481184295405

Nevím, proč by někdo měl platit dražší parkovné jen kvůli tomu, že bydlí v centru.

0/0
10.11.2016 10:26

M43a95r70e19k 76Š65i84m19o24n 2824377628118

Že jo. Taky nechápu, proč stojí stejnej byt na Malé straně 20 mega na sídlišti jen 3.

+4/0
10.11.2016 10:36

M27o75j45m19í55r 29M78o26t26y87č54k45a 3282135274580

Nevim co si o tom navrhu mam myslet. Ja letos parkuju na Jizni spojce docela dost casto, zdarma a v podstate je kruhova taky. Misto tam najdu kdykoliv, jen na te spotrebe se to nijak pozitivne neprojevuje.

+5/−1
9.11.2016 23:41

Š82t81e33f63a37n 17F53r83i24č32a 7862608503896

mínus byl překlep, omlouvám se. Mělo být plus.

0/0
10.11.2016 7:15
Foto

P87a18v85l96í61n43a 56Š79v91á87s50t23o26v18á 1259720583610

No jo, no. To se řve, jak burani jezdí do Prahy a o víkendech je to tu samý PražákParkuje to kde se dá, dokonce jim není ani zatěžko urazit zámek od závory, aby si mohli zajet až pěkně do lesa...:-P Kam se hrabe Václavák...

+1/0
9.11.2016 22:30

J67í60ř40í 11N13o97v73o20t32n60ý 2932335414279

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim..

+1/0
9.11.2016 22:16

J75í35ř98í 46N58o31v50o83t11n12ý 2882445234239

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim.

0/0
9.11.2016 22:10

J89a44n 68B50u73b35i92k 9892581862147

Že bych zase už nebyl cizincem ve svém rodném městě? Jen se bojím, že jde zase jen o předvolební řeči jako už mnohokrát.....

+6/0
9.11.2016 18:47

P87e32t51r 21Č94e84r68m56á32k 9478905189770

Není to sice dokonalé (např. to pořád bude z centra dělat turistický skanzen) ale konečně by to zase umožnilo normální pohyb pražanů po městě. Takže jednoznačně krok správným směrem. Teď jen ta realizace.

V tomhle jediném bylo vlastně to poslední rozširování dobré - čím více lidí to zasáhlo, tím víc se to blíží totálnímu kolapsu a pásu a začíná se to řešit.

+6/0
9.11.2016 18:40
Foto

M23i36c20h83a58l 38K21o67u84r60e29k 5869912537591

Mně to připadá také lepší než současný neunesitelný stav. R^ Za sebe třeba ignoruju obchody a restaurace na Vinohradech. Nejde zaparkovat skoro nikde. Všude je modrá.

+2/0
9.11.2016 20:55

A16n34t85o75n22í41n 70S97v98o71b15o27d29a 3874893749972

hodně míst na Letné, stejný problém :-(

+1/0
9.11.2016 21:53

M36a89r36t46i24n 19M40a30l74o46s 6125713311336

no ja tam chodim pesky :)

0/0
14.11.2016 14:09

J13a41n 18V49o96j61t25í94š46e51k 6372211215526

Jestli centrum bude nebo nebude skanzen naprosto nezáleží na parkování.

0/0
10.11.2016 1:04

P21e91t78r 94Č84e31r60m11á26k 9228905259540

To samozřejmě záleží, pokud se tam lidé nemají jak dostat a kde zaparkovat, nejedou tam.

0/0
12.11.2016 12:30

J54a47n 94V68o36j76t48í12š84e20k 6472911235826

Lidi se tam ale maj jak dostat. Pokud tam lidi chtěj, tak se tam dostanou a dost pohodlně rychle.

0/0
12.11.2016 15:47

P40e53t84r 18Č13e97r87m19á82k 9668175869100

Dostat ano, zaparkovat už nikoliv, a ano taxi je rychlé a pohodlné, ale na bežné celodenní používání ekonomicky ne zcela pro každého únosné. ;-)

0/0
12.11.2016 20:56

J72a11n 24V94o58j81t16í69š56e50k 6822111435716

Pokud žádný jiný možnosti nevidíte, tak si zasloužíte dřepět doma na sídlišti a shnít si tam. Spousta ostatních lidí je ale vidí, o čemž se můžete přesvědčit i v centru Prahy, v kterym se parkuje obtíženě a i přes to z něj žádnej skanzen není. Lidi tam pracujou, nakupujou, bydlej, trávěj volnej čas... I bez toho, aby tam museli jezdit autem. Takže očividně nemáte pravdu.

0/0
13.11.2016 0:10

P49e35t80r 40Č12e70r47m29á57k 9418145869260

Možná by neuškodilo občas vylézt ze své virtuální bubliny a občas zajít ven mezi lidi. Centrum Prahy je dnes právě vzorová ukázka lokality kde bežný život mizí před očima a stává se z něj pouze turistický a rezidenční skanzen. Pochopitelně to je důsledek mnoha faktorů, ne jen té samotné zhoršené dopravní dostupnosti, která tomu ale velkou měrou přispívá, každý raději volí cestu nejmenšího odporu a jede tedy jinam kde zaparkuje pohodlněji a věci pak v klidu vyřídí a nemusí se stresovat jestli auto co nechal venku na blikačkách ještě nemá botičku.

Ano, stejně jako se najdou lidé co si jednou za čas o víkendu zapálí krb přesto že má doma jinak moderní topení, tak si někdo udělá výlet do centra třeba mhd, což z něj ale dělá právě toho turistu. Běźný život je zde v naprosté menšině, jsou zde především sídla firem, úřadů a institucí, jejichž klientela i zaměstnanci pouze přijedou a odjedou. To je doplněno turismem na který se váže specifický druh služeb a obchodů, který opět běžný život vypuzuje.

Takže také proto dnes bují ten nešvár toho typu že se život koncentruje do obchodních center (jedno jestli Palladium v centru nebo Chodov na periferii, garáže jsou tam vždy)a tam se odehrávájí víkendové aktivity rodin stejně jako obchodní schůzky atd. Protože už to dávno není jen obchoďák s potravinama, sportem a oblečením, doplněný o fastfood, ale místo kde jsou kavárny a restaurace, různé služby počínaje krejčovstvím přes kadeřnictví konče servisem na telefon.

Naopak centrum je auty stejně přecpané, protože ne každý má tu možnost centrum ignorovat a jet jinam a zbytek poptávky po parkování vysoce převyšuje nabídku kde citelně chybí kapacitní parkovací domy běžně v zahraničí. R^

0/0
13.11.2016 13:13

J65a45n 64V38o61j48t76í74š11e69k 6242881195176

To jednoduše není pravda a vy o tom víte prd, protože sám do centra nejezdíte. Parkování má na "živost" lokality naprosto mizivej vliv a existuje spousta příkladů z Evropy a i od nás, který dokazujou, že i úbytek parkování může mít a má za následek zvýšení návštěvnosti místa (ostatně Gehl vám to brzo ukáže). Chování, který popisujete vy, totiž že každej všude jezdí jenom autem a že jízda autem je "cesta nejmenšího odporu" je v menšině. Jak jsme si už jednou vyjasnili. Praha má navíc to štěstí, že v centru města lidi i bydlej. To, co popisujete, jsou jenom vaše osobní pocity, vaše dopravácká bublina, kterou vám vtloukli do hlavy v minulym století a vy pořád nedokážete otevřít oči a zbavit se ji.

A vážně je vtipný, že mě o situaci v centru města poučuje člověk, kterej sám tvrdí, že se tam nedá dostat. Jak tam teda jezdíte? Já tam jsem každou chvíli a lidi tam jsou a je jich tam rozhodně víc, než kdekoliv jinde v Praze (a nemluvim o turistech).

Prostě plácáte nesmysly.

0/0
13.11.2016 20:55

P23e82t12r 11Č17e68r35m47á82k 9118355149260

Jak jsem již napsal minule - pro začátek by bylo dobré vyjít někdy ze své virtuální bubliny ven na ulici, specielně vám by to prospělo dvojnásob ;-)

Zase v tom máte neskutečný guláš a nesmysl na nesmysl.

Parkování má pro fungování lokality vliv zcela zásadní a to bez vyjímek, naposledy se o tom dalo přesvědčit na Praze 6 kde výrazně klesly tržby obchodům (a to paradoxně je ten problém spíše virtuální protože v těchto nových zónách se dá parkovat i krátkodobě, ale ukazuje to naprosto přesně jak lidí uvažují - nezaparkuju, jedu jinam).

Pak opět minela - parkování je naopak většinová starost, i ti co používají normálně mhd mají ve většině případů doma stejně zaparkované auto, a problém parkování se tedy týká i jich, a jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný, je to tedy naopak problém dominantní.

Centrum Prahy se dnes vylidňuje, což je problém na který upozorňuje mnoho institucí včetně samotné radnice P1 (viz. třeba http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/centrum-prahy-se-vylidnuje-mesto-se-s-tim-snazi-bojovat-1048937), a o tom že lidé utíkají do velkých nákupních center se také může přesvědčit každý sám, a pro ty extra natvrdlé opět nějaké čtení (http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1703050-misto-pesi-spis-mrtva-zona-centra-nekterych-mest-se-vylidnuji). Normální život tedy mizí před očima. Takže nám tu ve velkém zbývají akorát ti turisté, a pro ty je vytvářen ten skanzen nebo jak je uvedeno v tom článku disneyland.

Zkrátka to jsou fakta, za to že vy neznáte Prahu já nemůžu, holt musíte někdy vyjet do města, jistě vám to nebude dělat problém když tak rád jezdíte mhd. Já do centra jezdím samozřejmě autem, stačí to naštěstí pouze několikrát týdně a problém s parkováním je téměř vždy.

Zkrátka zase absolutně nevíte o čem mluvíte a plácáte se ve vlastní bublině. ;-)

0/0
13.11.2016 21:38

J61a53n 52V82o90j70t65í50š33e91k 6212301615666

No to jsou ale demagogie. ;-D

"jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný" To je prostě a jednoduše lež. Jo a mimochodem se očekává pokles podílů automobilový dopravy. O čemž taky neustále lžete, protože nesledujete vývoj a trváte na třicet let starejch dogmatech.

Z toho vašeho odkazu o úbytku obyvatel vyplývá, že ten trend se už téměř zastavil. Stejně tak jako se dávno zastavil ve Vídni, která je tam uvedena jako příklad. Ano v době, kdy se uplatňovaly vaše dopravacký metody a kdy užívání automobilový dopravy prudce stoupalo, se centra měst vylidňovala. Nechápu, jak z toho můžete dělat naprosto opačný závěry, než z toho ve skutečnosti vyplývaj. Vždyť to v tom článku máte napsaný. Největší pokles počtu obyvatel v Praze 1 byl v době, kdy Staromák byl jedno velký parkoviště. Zrovnatak parkoviště na náměstí Republiky zmizelo relativně nedávno a přesto ten pokles trvá už padesát let. Zhruba od doby, kdy začal rozmach automobilismu. A zastavovat se začal v poslední době. Nááááhodičky nejspíš.

Že lidé nakupují v obchoďácích je fakt. Centra měst prostě pomalu dostávájí jinou funkci, které se vy nedokážete ve svý zaslepenosti přizpůsobit.

Co je vlastně podle vás normální život? Turisty za život neoznačujete, když tam lidi pracujou, tak taky tvrdíte, že je to mrtvý místo, dokonce to tvrdíte i když tam lidi bydlej. Co tam teda maj dělat? Máte v tom strašnej bordel. Prostě máme pocit, že jakmile někde není dálníce, tak je tam mrtvo. Takovýhle kraviny už se dneska neučej ani na dopravních fakultách, tak se laskavě přizpůsobte době a vymažte si je z hlavy.

Absolutně nevíte o čem mluvíte jenom vy, což jsme si už několikrát ukázali. Vaše jediná odbornost je, že umíte navrhnout křižovatku, a přesto ze sebe neustále děláte odborníka na život lidí a na územní plánování, ačkoliv o tom očividně nemáte ani páru. Čmárejte si kruhový objezdy, na víc očividně nestačíte.

0/0
13.11.2016 23:18

P96e48t64r 65Č51e91r63m34á45k 9548395959280

To že básníte o věcech kterým ani za mák nerozumíte už jste tu nějak dokázal opakovaně, takže mě to ani nepřekvapuje, jak jsem již kdysi napsal - budu je vždy pečlivě uvádět na pravou míru.

To že ignorujete fakta a záměrně lžete v domnění že si tak podpoříte vlastní verze tady celkem fatálně naráží na to že tento problém je tak jasný že i těch podkladů a dokonce článků je tolik že je ta snaha to otáčet o 180` je úsměvná.

Takže zpátky k faktům, již téměř 20 let ve způsobu dopravy v Praze systematický klesá podíl MHD a roste počet aut. To je zcela jasný trend, který stále pokračuje a pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě. Takže se proberte z vašich fantasmagorií, o žádném poklesu automobilové dopravy dnes nikdo seriozně nemluví ani neuvažuje, protože to je jasné sci-fi, možná pár cyklofašistů z automatu.

Z toho co je psáno a co v tom článku shodně uvádí jak radnice tak další zainteresovaní vyplývá že se centrum stále vylidňuje, a radnice proto zavádí ta opatření. Nepleťte si tedy příčinu a následek, je to tam zcela jasně uvedené. Takže kulišácká věta že trend se téměř zastavil je fakt k smíchu, jednak nezastavil a i kdyby "téměř" tak pořád je to trend vylidňování, takže vaše teorie o tom jak centrum žije běžným životem jsou zcela a naprosto vyvráceny. Jinak to že jste holt z nějaké vesnice a Prahu tím pádem neznáte už jsem si všiml, pokles obyvatel centra skutečně ani omylem nenastal v době kdy byl staromák parkoviště, ale právě naopak od doby kdy se začali počátkem 90.tých let zavádět pilotní modré zóny (čímž netvrdím že to samotné bylo tím důvodem vylidňování). A ten razantní pokles trvá pouze posledních 20let, od doby kdy se nemovitosti restitovali původním majitelům a babičky s nájmem určeným opbh se pomalu z Pařížské začali stěhovat. Dnes tam žije tak málo lidí jako v menším okresním městě.

Fajn posun že jste konečně začal vnímat realitu a připouštíte trend obchodních center. S tím že ta původní centra žádnou novou náplň nemají (možná leda

0/0
15.11.2016 23:27

P90e27t61r 62Č13e56r32m24á31k 9578865329280

tak tu že si tam sluníčkáři můžou dělat happeningy) a ty lokality se umrtvují se samozřejmě nemůže normální člověk smířit, a vadí to i samotným radnicím, pokud na nich zrovna nesedí ekoteroristé a podobní diletanti.

Co je běžný život je zcela jasná věc, to je o tom že tam gro těch lidí bydlí a tráví volný čas. Zaměstnanec co ráno přijede a po pracovní době hned frčí pryč to není, stejně jako turista co se projde po staromáku a jede na hotel. A to jsme právě zpátky na začátku - nejsou tam rezidenti, resp. jejich počet je velmi malý. S dálnici to nijak nesouvisí, s infrastrukturou ano ;-) Chápu že tomu slovu možná nerozumíte, protože k maturitě to potřeba nebylo, ale rychle si to v tobě googlu najdete. R^

Takže jsme opět svědky vašich absolutních blábolů, kdy sice nevíte o ničem absolutně nic, ale tváříte se že rozumíte od dopravního inženýrství přes humanitní studia po urbanismus a architekturu všechno. Problém je že hned první věta odhalí vždy absolutní obsahovou prázdnost a jenom snahu zmatlat pár útržků pochycených na internetu do jedné věty. Leč to opravdu nefunguje, a jak jsme si ukázali už ani 100x, čím víc se jde do hloubky, tím víc sám sebe naháníte do slepých uliček. Tady v tom případě to je jasné, i ten internet vás usvědčuje ze lži. Rv

0/0
15.11.2016 23:34

J53a65n 88V90o89j80t55í11š37e98k 6282451825226

"..pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě"

To je nesmysl. Neexistuje pro to žádnej racionální důvod. Životní úroveň na to vlvi moc nemá (resp. počet aut na obyvatele je tady vyšší než leckde na západě, takže v tom problém není) a mladí lidé se od automobilové dopravy odklání. počet nově vydanejch řidičskejch oprávnění klesá taky celkem stabilně (nedávno o tom byl článek i tady) a demografická křivka taky není zrovna příznívá, takže můžete mokře snít jak chcete, ale k poklesu dojde. Ještě jednou píšu, že vaše demagogie o tom, že se nutně musíme přiblížit západu (kterýmu vlastně? Třeba Vídeň je na tom podobně jako my), se nezakládá na realitě. To je pouze váš pocit.

Zbytek už jsou jenom dokola ty samý žvásty. Jenom blbáolíte o svejch pocitech. Na radnici rozhodně neseděj odborníci, ale politici s lajckejma pocitama, jako máte vy. Odborníci nic takovýho, jako vy netvrděj.

Mimochodem i v tom článku, na kterej jste odkazoval vy, píší, že ten pokles začal mnohem dřív, než tvrdíte. Prostě plácáte.

Jo a bydlim v Dejvicích.

0/0
15.11.2016 23:47

O62l37g17a 97P52a94v52l73í32k71o38v18á 6724388527752

Parkovací zóny jsou možné pouze v případě, že je vybudována odpovídající síť odstavných parkovišť zpoplatněných přijatelnými poplatky a situovaných v místech s výbornou dopravní dostupností do centra. Jenže pražské radnice to udělaly obráceně a je z toho jen horší maglajs Rv

+1/0
9.11.2016 18:21

J90a77k42u33b 47F96e44i54f63a58r 7509269626289

Je zajímavé, čeho všeho se ODS chytá a co vše kritizuje.

"Řidili" Prahu dost dlouho a mimo jiné nesmysly nesou i zóny jejich podpis.

+4/−2
9.11.2016 17:58

M43a27r29t43i69n 85R23u59z43i37c75k78a 1432278616817

Tohle ale sedi i na soucasne politiky, co se od te doby zmenilo?

0/0
9.11.2016 18:06

J17a26k58u61b 17F50e13i59f74a65r 7929629436939

nic. a nic se nezmeni. kazdy kdo usedne k prazskemu korytku zacne resit jen sam sebe.

+2/−1
9.11.2016 18:18

P54e35t21r 14Č38e21r88m38á68k 9668615419430

Kdo ze současné pražské ODS byl u toho když se nějaké zóny zaváděly? ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:42

M14a57r67t62i26n 91L81u50k33e67š 3106201921235

Kruhová pásma rozhodně nevyřeší problém kolem přecpaných ulic v okolí zastávek metra. Místní tam nemají kde zaparkovat, když se tam každé ráno nahrne tisíce aut, co místním navíc smrdí pod okny.

Problém je, že u těch novějších stanic jsou pozemky dávno rozprodané na rozhodně atraktivnější projekty, než jsou parkoviště P+R. Rozlícení obyvatelé Středočeského kraje by měli udeřit na své krajské zastupitele, proč dávno nejsou hotové rychlodráhy na Kladno apod. A ne bulet a plivat na magistrát a úřady městských částí R^

+2/−2
9.11.2016 17:36

T68o68m14á91š 60C25h48r82a49s67t39n88ý 2501914771563

Rychlodráha stojí na Praze, ne na SČK.

0/0
9.11.2016 17:53

R90o10b75e16r97t 12P16r12a75ž69á60k 4538306675200

Konkrétně na MČ Praha 6.

0/0
9.11.2016 18:11

M92a44r96e30k 69H64r73u10b25y 6937312171108

ODS s modrym silenstvim prisla, a chce ho zrusit v momente, kdy z nej prestala mit profit.;-)

Takze prestoze jde o chvalyhodnou snahu, ODS je proste neduveryhodna jako celek:-P

+3/−1
9.11.2016 16:14
Foto

M33a37r51t89i71n 76P75i10š44t85o25r65a 8628118266899

Ty kruhy by ovšem v malém měly být i kolem každé stanice metra a jiných atraktivních míst.

Lepší by bylo mít specifickou cenu pro každý elementární úsek. A postupně ji ladit tak, aby vytížení všech úseků bylo co nejrovnoměrnější.

+3/0
9.11.2016 15:52

M63a94r62t81i56n 46R53u52z70i18c90k27a 1982598216767

Me se to libi, ale ma to mouchy, predevsim Praha nema jen centrum dalsimi centry mohou byt i nektere dalsi ctvrte. Ja bych naopak u stanic metra - hlavne tech okrajovych, zeleznicnich zastavek, stavel parkovaci domy, kde by naopak bylo levnejsi parkovani...

Co to vsak neresi je problem vsech mimo prazskych, ti musi take nekde zaparkovat a pokud by meli moznost si koupit v praze misto, tak citelne bude chybet mistnim, uz ted v parkovacich zonach je kolikrat mistnim vydana plna kapacita, nekde i prevysuje pocet mist.

Co citelne chybi je vnejsi okruh a kapacitni parkovaci domy pobliz s navaznou (nejlepe rychlou) kolejovou dopravou, za posledni roky se postavilo akorat prodlouzeni tram k Podbabe a cely jih mesta je zavisly na preplnenych autobusech. Chybi trat na Jesenici, Popovice, metro na Lhotku, Tramvaje na Jiznim meste a Lhotce, Letnanech a Prumyslove, na Letiste... atd...

Jako system kdy me pri prijezdu do mesta cedule informuji o volnych mistech smeruji na nejblizsi volne misto, kde sednu na metro, vlak, tramvaj a jsem v centru za 15-30min by byl vice nez zadouci, a pokud i u parkovacich domu budou obchody a jine sluzby, tak pri ceste domu opet idealni...

+3/0
9.11.2016 18:05

D93a15v78i48d 28D70o80b52e90š 3205582577

Tuším, že realizace tohoto systému (který jinde funguje pravděpodobně celkem bez problémů a nikoliv za zcela přemrštěné náklady) by mohla být pro některé dodavatele takovou další pěknou opencard ;-)

+3/0
9.11.2016 14:53

J81o63s16e63f 57P19o61č98t68a 2343531869837

Já tedy proti tomu označení nic nemám, ale proč zrovna my jsme B?

+10/0
9.11.2016 14:53

M97i28l63a84n 58G10a83j74d47á70c56s 3326765707912

To je ta stejná ODS, která v minulosti zavedla první modrou zónu? Zajímavá změna názoru.

+12/−4
9.11.2016 14:00

L23u19d90v45í86k 94G69a17j11d37o68š88í97k 2215183694612

Ano. Tu stejnou první modrou zónu v centru Prahy, kterou nyní nazývá zónou 0 a na níž nechce ani v novém návrhu nic měnit... :-)

+7/0
9.11.2016 14:08

M91a64r30e52k 27H67r41u19b74y 6827442911598

A pod jejimz vedenim se modry mor rozsiril i dal - P2, 3, 7,...

+2/−1
9.11.2016 16:15

P40e79t48r 68Č84e58r43m17á98k 9878385209610

Není, ty se zaváděli za Koukala, a jestli mezi dnešní ods a tehdejší dobou najdete nějakou spojnici, tak předem gratuluji. ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:34

T56o88m 20S84e62h39n11a94l 4401224505496

a jak návrh ODS řeší každodenní přeplněné okolí stanic metra mmimopražskými dojížděči?8-o odvím si sám: vůbec nijakRv

+7/0
9.11.2016 13:55

L95u51d58v35í22k 21G35a24j51d96o88š50í39k 2365583354532

Předpokládám, že pro dojížděče se nic nemění. Parkování pro ně bude zpoplatněno tak jak tak. Tenhle návrh se týká Pražanů, kteří si budou moci parkování předplatit za levnější peníz, akorát kdekoliv v Praze. Nikoliv jen ve své městské části.

+6/0
9.11.2016 14:10
Foto

P91a75v90e41l 64P20e52c98h 9888301146897

Kruh je nesmysl, když už tak hvězdu. Není podstatné, jak daleko je dané místo od středu města (kruh), ale jaký je z něj spoj do středu města. Nevím proč by měla být v zóně B třeba Trója nebo Strahov a ne Chodov nebo Stodůlky. Myslíte, že tam se parkuje lépe?

+3/0
9.11.2016 13:47

L63u10d66v96í28k 88G17a84j80d85o75š13í94k 2205593104692

Stejně to bude muset být řešeno podle konkrétních ulic, takže ten kruh je zjevně jen zjednodušení pro vysvětlení principu.

+4/−1
9.11.2016 14:12

J55í36ř80í 75N50o47v46o59t17n41ý 2402165364339

Hvezdu ne, kosoctverec

0/0
9.11.2016 22:14

P90e30t34r 86Š95k31o53d20a 5467500504710

ODS? ;-D Tak ti už snad nikdy ve vedení Prahy nebudou.

+6/−2
9.11.2016 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.