Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ODS volá po zrušení pražských parkovacích zón, zavedla by kruhová pásma

Pražská ODS, která je na magistrátu v opozici, navrhuje zrušení současného systému parkovacích zón, které se letos rozšířily na území Prahy 5, 6 a 8 a na Jarov v Praze 3. Místo toho prosazuje kruhová tarifní pásma s nejdražším parkováním v historickém centru a jen pro rezidenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78a89r33t69i64n 46M81a35l70o19s 6415583331586

Mit zony podle MC nema zadny logicky duvod nez ten, ze to kazda MC zavedla po svym. Takze v zasade OK. Takova zmena by ale vyzadovala dohodu: vsech MC, magistratu, TSK, policie, hasicu, DPP, Ropidu, majitelu dotcenych pozemku... takze realizace v tomto stoleti nerealna. Do ty doby budou autonomni auta jezdit parkovat za mesto sama.

0/0
14.11.2016 14:14

R30i45c13h72a32r77d 49H94l89a77d79í97k 2425813659359

A proč to dámy a pánové z ODS neudělali, když vládli na magistrátu?

+1/0
10.11.2016 12:10

M38a61r35e58k 53Š12i28m21o96n 2254437658838

Pánové si myslí, že když opíšou kruhová pásma z Milána nebo Osla, tak to bude fungovat. Ale že v Miláně a Oslu mají P+R, to už nevidí.

0/0
10.11.2016 10:45

I12v17a29n 59P49r63o19c81h44á67z94k30a 3831984545885

Nevím, proč by někdo měl platit dražší parkovné jen kvůli tomu, že bydlí v centru.

0/0
10.11.2016 10:26

M66a14r10e68k 45Š80i79m33o73n 2154277278908

Že jo. Taky nechápu, proč stojí stejnej byt na Malé straně 20 mega na sídlišti jen 3.

+4/0
10.11.2016 10:36

M75o17j43m83í20r 87M70o59t47y92č27k56a 3532935924390

Nevim co si o tom navrhu mam myslet. Ja letos parkuju na Jizni spojce docela dost casto, zdarma a v podstate je kruhova taky. Misto tam najdu kdykoliv, jen na te spotrebe se to nijak pozitivne neprojevuje.

+5/−1
9.11.2016 23:41

Š38t68e13f72a31n 40F21r43i95č48a 7312368953856

mínus byl překlep, omlouvám se. Mělo být plus.

0/0
10.11.2016 7:15
Foto

P44a46v90l89í68n60a 60Š45v73á21s83t38o28v20á 1819220913850

No jo, no. To se řve, jak burani jezdí do Prahy a o víkendech je to tu samý PražákParkuje to kde se dá, dokonce jim není ani zatěžko urazit zámek od závory, aby si mohli zajet až pěkně do lesa...:-P Kam se hrabe Václavák...

+1/0
9.11.2016 22:30

J85í92ř44í 45N24o54v68o44t94n10ý 2862715654439

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim..

+1/0
9.11.2016 22:16

J63í60ř58í 80N64o62v34o42t78n92ý 2942905874919

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim.

0/0
9.11.2016 22:10

J21a10n 60B83u55b44i49k 9132501972327

Že bych zase už nebyl cizincem ve svém rodném městě? Jen se bojím, že jde zase jen o předvolební řeči jako už mnohokrát.....

+6/0
9.11.2016 18:47

P46e30t33r 64Č59e57r11m55á50k 9748665619110

Není to sice dokonalé (např. to pořád bude z centra dělat turistický skanzen) ale konečně by to zase umožnilo normální pohyb pražanů po městě. Takže jednoznačně krok správným směrem. Teď jen ta realizace.

V tomhle jediném bylo vlastně to poslední rozširování dobré - čím více lidí to zasáhlo, tím víc se to blíží totálnímu kolapsu a pásu a začíná se to řešit.

+6/0
9.11.2016 18:40
Foto

M56i39c61h53a23l 51K49o33u66r76e32k 5949492137251

Mně to připadá také lepší než současný neunesitelný stav. R^ Za sebe třeba ignoruju obchody a restaurace na Vinohradech. Nejde zaparkovat skoro nikde. Všude je modrá.

+2/0
9.11.2016 20:55

A30n93t59o19n59í57n 27S41v10o76b28o44d92a 3444473269542

hodně míst na Letné, stejný problém :-(

+1/0
9.11.2016 21:53

M47a58r36t26i82n 94M89a98l58o97s 6795533111696

no ja tam chodim pesky :)

0/0
14.11.2016 14:09

J20a54n 85V34o56j25t56í12š52e39k 6962601765936

Jestli centrum bude nebo nebude skanzen naprosto nezáleží na parkování.

0/0
10.11.2016 1:04

P16e55t87r 29Č59e77r56m89á75k 9978475979690

To samozřejmě záleží, pokud se tam lidé nemají jak dostat a kde zaparkovat, nejedou tam.

0/0
12.11.2016 12:30

J20a11n 58V47o87j98t16í18š88e17k 6202891115966

Lidi se tam ale maj jak dostat. Pokud tam lidi chtěj, tak se tam dostanou a dost pohodlně rychle.

0/0
12.11.2016 15:47

P44e15t96r 29Č32e28r94m91á12k 9208595939320

Dostat ano, zaparkovat už nikoliv, a ano taxi je rychlé a pohodlné, ale na bežné celodenní používání ekonomicky ne zcela pro každého únosné. ;-)

0/0
12.11.2016 20:56

J22a29n 78V86o86j57t55í46š11e92k 6902191605696

Pokud žádný jiný možnosti nevidíte, tak si zasloužíte dřepět doma na sídlišti a shnít si tam. Spousta ostatních lidí je ale vidí, o čemž se můžete přesvědčit i v centru Prahy, v kterym se parkuje obtíženě a i přes to z něj žádnej skanzen není. Lidi tam pracujou, nakupujou, bydlej, trávěj volnej čas... I bez toho, aby tam museli jezdit autem. Takže očividně nemáte pravdu.

0/0
13.11.2016 0:10

P85e27t48r 76Č38e58r80m22á83k 9788785249780

Možná by neuškodilo občas vylézt ze své virtuální bubliny a občas zajít ven mezi lidi. Centrum Prahy je dnes právě vzorová ukázka lokality kde bežný život mizí před očima a stává se z něj pouze turistický a rezidenční skanzen. Pochopitelně to je důsledek mnoha faktorů, ne jen té samotné zhoršené dopravní dostupnosti, která tomu ale velkou měrou přispívá, každý raději volí cestu nejmenšího odporu a jede tedy jinam kde zaparkuje pohodlněji a věci pak v klidu vyřídí a nemusí se stresovat jestli auto co nechal venku na blikačkách ještě nemá botičku.

Ano, stejně jako se najdou lidé co si jednou za čas o víkendu zapálí krb přesto že má doma jinak moderní topení, tak si někdo udělá výlet do centra třeba mhd, což z něj ale dělá právě toho turistu. Běźný život je zde v naprosté menšině, jsou zde především sídla firem, úřadů a institucí, jejichž klientela i zaměstnanci pouze přijedou a odjedou. To je doplněno turismem na který se váže specifický druh služeb a obchodů, který opět běžný život vypuzuje.

Takže také proto dnes bují ten nešvár toho typu že se život koncentruje do obchodních center (jedno jestli Palladium v centru nebo Chodov na periferii, garáže jsou tam vždy)a tam se odehrávájí víkendové aktivity rodin stejně jako obchodní schůzky atd. Protože už to dávno není jen obchoďák s potravinama, sportem a oblečením, doplněný o fastfood, ale místo kde jsou kavárny a restaurace, různé služby počínaje krejčovstvím přes kadeřnictví konče servisem na telefon.

Naopak centrum je auty stejně přecpané, protože ne každý má tu možnost centrum ignorovat a jet jinam a zbytek poptávky po parkování vysoce převyšuje nabídku kde citelně chybí kapacitní parkovací domy běžně v zahraničí. R^

0/0
13.11.2016 13:13

J73a27n 97V48o86j93t75í93š87e20k 6292321415556

To jednoduše není pravda a vy o tom víte prd, protože sám do centra nejezdíte. Parkování má na "živost" lokality naprosto mizivej vliv a existuje spousta příkladů z Evropy a i od nás, který dokazujou, že i úbytek parkování může mít a má za následek zvýšení návštěvnosti místa (ostatně Gehl vám to brzo ukáže). Chování, který popisujete vy, totiž že každej všude jezdí jenom autem a že jízda autem je "cesta nejmenšího odporu" je v menšině. Jak jsme si už jednou vyjasnili. Praha má navíc to štěstí, že v centru města lidi i bydlej. To, co popisujete, jsou jenom vaše osobní pocity, vaše dopravácká bublina, kterou vám vtloukli do hlavy v minulym století a vy pořád nedokážete otevřít oči a zbavit se ji.

A vážně je vtipný, že mě o situaci v centru města poučuje člověk, kterej sám tvrdí, že se tam nedá dostat. Jak tam teda jezdíte? Já tam jsem každou chvíli a lidi tam jsou a je jich tam rozhodně víc, než kdekoliv jinde v Praze (a nemluvim o turistech).

Prostě plácáte nesmysly.

0/0
13.11.2016 20:55

P59e43t22r 15Č20e70r58m19á74k 9638425319450

Jak jsem již napsal minule - pro začátek by bylo dobré vyjít někdy ze své virtuální bubliny ven na ulici, specielně vám by to prospělo dvojnásob ;-)

Zase v tom máte neskutečný guláš a nesmysl na nesmysl.

Parkování má pro fungování lokality vliv zcela zásadní a to bez vyjímek, naposledy se o tom dalo přesvědčit na Praze 6 kde výrazně klesly tržby obchodům (a to paradoxně je ten problém spíše virtuální protože v těchto nových zónách se dá parkovat i krátkodobě, ale ukazuje to naprosto přesně jak lidí uvažují - nezaparkuju, jedu jinam).

Pak opět minela - parkování je naopak většinová starost, i ti co používají normálně mhd mají ve většině případů doma stejně zaparkované auto, a problém parkování se tedy týká i jich, a jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný, je to tedy naopak problém dominantní.

Centrum Prahy se dnes vylidňuje, což je problém na který upozorňuje mnoho institucí včetně samotné radnice P1 (viz. třeba http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/centrum-prahy-se-vylidnuje-mesto-se-s-tim-snazi-bojovat-1048937), a o tom že lidé utíkají do velkých nákupních center se také může přesvědčit každý sám, a pro ty extra natvrdlé opět nějaké čtení (http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1703050-misto-pesi-spis-mrtva-zona-centra-nekterych-mest-se-vylidnuji). Normální život tedy mizí před očima. Takže nám tu ve velkém zbývají akorát ti turisté, a pro ty je vytvářen ten skanzen nebo jak je uvedeno v tom článku disneyland.

Zkrátka to jsou fakta, za to že vy neznáte Prahu já nemůžu, holt musíte někdy vyjet do města, jistě vám to nebude dělat problém když tak rád jezdíte mhd. Já do centra jezdím samozřejmě autem, stačí to naštěstí pouze několikrát týdně a problém s parkováním je téměř vždy.

Zkrátka zase absolutně nevíte o čem mluvíte a plácáte se ve vlastní bublině. ;-)

0/0
13.11.2016 21:38

J51a10n 45V10o18j71t78í80š28e12k 6542131245836

No to jsou ale demagogie. ;-D

"jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný" To je prostě a jednoduše lež. Jo a mimochodem se očekává pokles podílů automobilový dopravy. O čemž taky neustále lžete, protože nesledujete vývoj a trváte na třicet let starejch dogmatech.

Z toho vašeho odkazu o úbytku obyvatel vyplývá, že ten trend se už téměř zastavil. Stejně tak jako se dávno zastavil ve Vídni, která je tam uvedena jako příklad. Ano v době, kdy se uplatňovaly vaše dopravacký metody a kdy užívání automobilový dopravy prudce stoupalo, se centra měst vylidňovala. Nechápu, jak z toho můžete dělat naprosto opačný závěry, než z toho ve skutečnosti vyplývaj. Vždyť to v tom článku máte napsaný. Největší pokles počtu obyvatel v Praze 1 byl v době, kdy Staromák byl jedno velký parkoviště. Zrovnatak parkoviště na náměstí Republiky zmizelo relativně nedávno a přesto ten pokles trvá už padesát let. Zhruba od doby, kdy začal rozmach automobilismu. A zastavovat se začal v poslední době. Nááááhodičky nejspíš.

Že lidé nakupují v obchoďácích je fakt. Centra měst prostě pomalu dostávájí jinou funkci, které se vy nedokážete ve svý zaslepenosti přizpůsobit.

Co je vlastně podle vás normální život? Turisty za život neoznačujete, když tam lidi pracujou, tak taky tvrdíte, že je to mrtvý místo, dokonce to tvrdíte i když tam lidi bydlej. Co tam teda maj dělat? Máte v tom strašnej bordel. Prostě máme pocit, že jakmile někde není dálníce, tak je tam mrtvo. Takovýhle kraviny už se dneska neučej ani na dopravních fakultách, tak se laskavě přizpůsobte době a vymažte si je z hlavy.

Absolutně nevíte o čem mluvíte jenom vy, což jsme si už několikrát ukázali. Vaše jediná odbornost je, že umíte navrhnout křižovatku, a přesto ze sebe neustále děláte odborníka na život lidí a na územní plánování, ačkoliv o tom očividně nemáte ani páru. Čmárejte si kruhový objezdy, na víc očividně nestačíte.

0/0
13.11.2016 23:18

P75e96t17r 28Č54e95r12m30á77k 9718725689520

To že básníte o věcech kterým ani za mák nerozumíte už jste tu nějak dokázal opakovaně, takže mě to ani nepřekvapuje, jak jsem již kdysi napsal - budu je vždy pečlivě uvádět na pravou míru.

To že ignorujete fakta a záměrně lžete v domnění že si tak podpoříte vlastní verze tady celkem fatálně naráží na to že tento problém je tak jasný že i těch podkladů a dokonce článků je tolik že je ta snaha to otáčet o 180` je úsměvná.

Takže zpátky k faktům, již téměř 20 let ve způsobu dopravy v Praze systematický klesá podíl MHD a roste počet aut. To je zcela jasný trend, který stále pokračuje a pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě. Takže se proberte z vašich fantasmagorií, o žádném poklesu automobilové dopravy dnes nikdo seriozně nemluví ani neuvažuje, protože to je jasné sci-fi, možná pár cyklofašistů z automatu.

Z toho co je psáno a co v tom článku shodně uvádí jak radnice tak další zainteresovaní vyplývá že se centrum stále vylidňuje, a radnice proto zavádí ta opatření. Nepleťte si tedy příčinu a následek, je to tam zcela jasně uvedené. Takže kulišácká věta že trend se téměř zastavil je fakt k smíchu, jednak nezastavil a i kdyby "téměř" tak pořád je to trend vylidňování, takže vaše teorie o tom jak centrum žije běžným životem jsou zcela a naprosto vyvráceny. Jinak to že jste holt z nějaké vesnice a Prahu tím pádem neznáte už jsem si všiml, pokles obyvatel centra skutečně ani omylem nenastal v době kdy byl staromák parkoviště, ale právě naopak od doby kdy se začali počátkem 90.tých let zavádět pilotní modré zóny (čímž netvrdím že to samotné bylo tím důvodem vylidňování). A ten razantní pokles trvá pouze posledních 20let, od doby kdy se nemovitosti restitovali původním majitelům a babičky s nájmem určeným opbh se pomalu z Pařížské začali stěhovat. Dnes tam žije tak málo lidí jako v menším okresním městě.

Fajn posun že jste konečně začal vnímat realitu a připouštíte trend obchodních center. S tím že ta původní centra žádnou novou náplň nemají (možná leda

0/0
15.11.2016 23:27

P30e64t52r 44Č15e65r57m34á92k 9528205219590

tak tu že si tam sluníčkáři můžou dělat happeningy) a ty lokality se umrtvují se samozřejmě nemůže normální člověk smířit, a vadí to i samotným radnicím, pokud na nich zrovna nesedí ekoteroristé a podobní diletanti.

Co je běžný život je zcela jasná věc, to je o tom že tam gro těch lidí bydlí a tráví volný čas. Zaměstnanec co ráno přijede a po pracovní době hned frčí pryč to není, stejně jako turista co se projde po staromáku a jede na hotel. A to jsme právě zpátky na začátku - nejsou tam rezidenti, resp. jejich počet je velmi malý. S dálnici to nijak nesouvisí, s infrastrukturou ano ;-) Chápu že tomu slovu možná nerozumíte, protože k maturitě to potřeba nebylo, ale rychle si to v tobě googlu najdete. R^

Takže jsme opět svědky vašich absolutních blábolů, kdy sice nevíte o ničem absolutně nic, ale tváříte se že rozumíte od dopravního inženýrství přes humanitní studia po urbanismus a architekturu všechno. Problém je že hned první věta odhalí vždy absolutní obsahovou prázdnost a jenom snahu zmatlat pár útržků pochycených na internetu do jedné věty. Leč to opravdu nefunguje, a jak jsme si ukázali už ani 100x, čím víc se jde do hloubky, tím víc sám sebe naháníte do slepých uliček. Tady v tom případě to je jasné, i ten internet vás usvědčuje ze lži. Rv

0/0
15.11.2016 23:34

J62a74n 40V41o66j12t94í86š82e21k 6662441875356

"..pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě"

To je nesmysl. Neexistuje pro to žádnej racionální důvod. Životní úroveň na to vlvi moc nemá (resp. počet aut na obyvatele je tady vyšší než leckde na západě, takže v tom problém není) a mladí lidé se od automobilové dopravy odklání. počet nově vydanejch řidičskejch oprávnění klesá taky celkem stabilně (nedávno o tom byl článek i tady) a demografická křivka taky není zrovna příznívá, takže můžete mokře snít jak chcete, ale k poklesu dojde. Ještě jednou píšu, že vaše demagogie o tom, že se nutně musíme přiblížit západu (kterýmu vlastně? Třeba Vídeň je na tom podobně jako my), se nezakládá na realitě. To je pouze váš pocit.

Zbytek už jsou jenom dokola ty samý žvásty. Jenom blbáolíte o svejch pocitech. Na radnici rozhodně neseděj odborníci, ale politici s lajckejma pocitama, jako máte vy. Odborníci nic takovýho, jako vy netvrděj.

Mimochodem i v tom článku, na kterej jste odkazoval vy, píší, že ten pokles začal mnohem dřív, než tvrdíte. Prostě plácáte.

Jo a bydlim v Dejvicích.

0/0
15.11.2016 23:47

O42l31g31a 72P37a49v29l58í25k75o66v49á 6474668597812

Parkovací zóny jsou možné pouze v případě, že je vybudována odpovídající síť odstavných parkovišť zpoplatněných přijatelnými poplatky a situovaných v místech s výbornou dopravní dostupností do centra. Jenže pražské radnice to udělaly obráceně a je z toho jen horší maglajs Rv

+1/0
9.11.2016 18:21

J54a96k17u93b 42F37e88i46f15a69r 7729659476529

Je zajímavé, čeho všeho se ODS chytá a co vše kritizuje.

"Řidili" Prahu dost dlouho a mimo jiné nesmysly nesou i zóny jejich podpis.

+4/−2
9.11.2016 17:58

M84a10r26t39i25n 12R70u78z82i71c40k14a 1582648736267

Tohle ale sedi i na soucasne politiky, co se od te doby zmenilo?

0/0
9.11.2016 18:06

J64a38k36u10b 66F69e37i93f91a14r 7419849676669

nic. a nic se nezmeni. kazdy kdo usedne k prazskemu korytku zacne resit jen sam sebe.

+2/−1
9.11.2016 18:18

P75e62t20r 71Č90e66r33m17á50k 9568205749240

Kdo ze současné pražské ODS byl u toho když se nějaké zóny zaváděly? ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:42

M45a62r38t78i34n 71L87u15k44e38š 3466851241725

Kruhová pásma rozhodně nevyřeší problém kolem přecpaných ulic v okolí zastávek metra. Místní tam nemají kde zaparkovat, když se tam každé ráno nahrne tisíce aut, co místním navíc smrdí pod okny.

Problém je, že u těch novějších stanic jsou pozemky dávno rozprodané na rozhodně atraktivnější projekty, než jsou parkoviště P+R. Rozlícení obyvatelé Středočeského kraje by měli udeřit na své krajské zastupitele, proč dávno nejsou hotové rychlodráhy na Kladno apod. A ne bulet a plivat na magistrát a úřady městských částí R^

+2/−2
9.11.2016 17:36
Foto

T31o47m20á70š 85C21h25r94a77s92t85n73ý 2171924561863

Rychlodráha stojí na Praze, ne na SČK.

0/0
9.11.2016 17:53

R78o89b91e55r90t 41P63r35a17ž22á78k 4608406335730

Konkrétně na MČ Praha 6.

0/0
9.11.2016 18:11

M85a75r92e11k 69H39r85u33b62y 6977492831448

ODS s modrym silenstvim prisla, a chce ho zrusit v momente, kdy z nej prestala mit profit.;-)

Takze prestoze jde o chvalyhodnou snahu, ODS je proste neduveryhodna jako celek:-P

+3/−1
9.11.2016 16:14
Foto

M91a60r63t93i58n 56P59i55š92t68o80r88a 8828848626729

Ty kruhy by ovšem v malém měly být i kolem každé stanice metra a jiných atraktivních míst.

Lepší by bylo mít specifickou cenu pro každý elementární úsek. A postupně ji ladit tak, aby vytížení všech úseků bylo co nejrovnoměrnější.

+3/0
9.11.2016 15:52

M41a64r63t53i29n 10R96u24z91i86c57k91a 1652388566517

Me se to libi, ale ma to mouchy, predevsim Praha nema jen centrum dalsimi centry mohou byt i nektere dalsi ctvrte. Ja bych naopak u stanic metra - hlavne tech okrajovych, zeleznicnich zastavek, stavel parkovaci domy, kde by naopak bylo levnejsi parkovani...

Co to vsak neresi je problem vsech mimo prazskych, ti musi take nekde zaparkovat a pokud by meli moznost si koupit v praze misto, tak citelne bude chybet mistnim, uz ted v parkovacich zonach je kolikrat mistnim vydana plna kapacita, nekde i prevysuje pocet mist.

Co citelne chybi je vnejsi okruh a kapacitni parkovaci domy pobliz s navaznou (nejlepe rychlou) kolejovou dopravou, za posledni roky se postavilo akorat prodlouzeni tram k Podbabe a cely jih mesta je zavisly na preplnenych autobusech. Chybi trat na Jesenici, Popovice, metro na Lhotku, Tramvaje na Jiznim meste a Lhotce, Letnanech a Prumyslove, na Letiste... atd...

Jako system kdy me pri prijezdu do mesta cedule informuji o volnych mistech smeruji na nejblizsi volne misto, kde sednu na metro, vlak, tramvaj a jsem v centru za 15-30min by byl vice nez zadouci, a pokud i u parkovacich domu budou obchody a jine sluzby, tak pri ceste domu opet idealni...

+3/0
9.11.2016 18:05

D56a28v42i56d 57D84o12b83e73š 3275912177

Tuším, že realizace tohoto systému (který jinde funguje pravděpodobně celkem bez problémů a nikoliv za zcela přemrštěné náklady) by mohla být pro některé dodavatele takovou další pěknou opencard ;-)

+3/0
9.11.2016 14:53

J22o21s85e53f 33P60o30č43t84a 2393251909627

Já tedy proti tomu označení nic nemám, ale proč zrovna my jsme B?

+10/0
9.11.2016 14:53

M49i11l70a98n 66G89a64j21d38á42c64s 3526165247562

To je ta stejná ODS, která v minulosti zavedla první modrou zónu? Zajímavá změna názoru.

+12/−4
9.11.2016 14:00

L61u79d79v11í18k 89G11a80j11d13o68š15í18k 2235663264132

Ano. Tu stejnou první modrou zónu v centru Prahy, kterou nyní nazývá zónou 0 a na níž nechce ani v novém návrhu nic měnit... :-)

+7/0
9.11.2016 14:08

M50a93r18e82k 41H83r17u37b37y 6947822781308

A pod jejimz vedenim se modry mor rozsiril i dal - P2, 3, 7,...

+2/−1
9.11.2016 16:15

P11e27t46r 73Č80e14r59m23á82k 9718485309690

Není, ty se zaváděli za Koukala, a jestli mezi dnešní ods a tehdejší dobou najdete nějakou spojnici, tak předem gratuluji. ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:34

T94o96m 84S55e96h71n25a60l 4111214165726

a jak návrh ODS řeší každodenní přeplněné okolí stanic metra mmimopražskými dojížděči?8-o odvím si sám: vůbec nijakRv

+7/0
9.11.2016 13:55

L30u94d72v72í79k 94G28a11j79d11o51š68í44k 2415613664882

Předpokládám, že pro dojížděče se nic nemění. Parkování pro ně bude zpoplatněno tak jak tak. Tenhle návrh se týká Pražanů, kteří si budou moci parkování předplatit za levnější peníz, akorát kdekoliv v Praze. Nikoliv jen ve své městské části.

+6/0
9.11.2016 14:10
Foto

P67a31v69e61l 70P87e19c52h 9808961206637

Kruh je nesmysl, když už tak hvězdu. Není podstatné, jak daleko je dané místo od středu města (kruh), ale jaký je z něj spoj do středu města. Nevím proč by měla být v zóně B třeba Trója nebo Strahov a ne Chodov nebo Stodůlky. Myslíte, že tam se parkuje lépe?

+3/0
9.11.2016 13:47

L69u10d15v39í10k 60G18a85j49d12o76š29í28k 2885933554262

Stejně to bude muset být řešeno podle konkrétních ulic, takže ten kruh je zjevně jen zjednodušení pro vysvětlení principu.

+4/−1
9.11.2016 14:12

J21í65ř20í 57N71o42v88o46t20n58ý 2162635304989

Hvezdu ne, kosoctverec

0/0
9.11.2016 22:14

P96e17t47r 20Š11k45o38d43a 5807520794480

ODS? ;-D Tak ti už snad nikdy ve vedení Prahy nebudou.

+6/−2
9.11.2016 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.