Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ODS volá po zrušení pražských parkovacích zón, zavedla by kruhová pásma

Pražská ODS, která je na magistrátu v opozici, navrhuje zrušení současného systému parkovacích zón, které se letos rozšířily na území Prahy 5, 6 a 8 a na Jarov v Praze 3. Místo toho prosazuje kruhová tarifní pásma s nejdražším parkováním v historickém centru a jen pro rezidenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79a14r28t55i22n 78M52a33l79o80s 6285443761456

Mit zony podle MC nema zadny logicky duvod nez ten, ze to kazda MC zavedla po svym. Takze v zasade OK. Takova zmena by ale vyzadovala dohodu: vsech MC, magistratu, TSK, policie, hasicu, DPP, Ropidu, majitelu dotcenych pozemku... takze realizace v tomto stoleti nerealna. Do ty doby budou autonomni auta jezdit parkovat za mesto sama.

0/0
14.11.2016 14:14

R29i76c53h64a16r39d 20H42l15a79d13í80k 2265903339889

A proč to dámy a pánové z ODS neudělali, když vládli na magistrátu?

+1/0
10.11.2016 12:10

M43a89r71e31k 59Š36i44m70o37n 2804897518308

Pánové si myslí, že když opíšou kruhová pásma z Milána nebo Osla, tak to bude fungovat. Ale že v Miláně a Oslu mají P+R, to už nevidí.

0/0
10.11.2016 10:45

I11v85a72n 21P22r92o42c82h37á34z48k67a 3221314315765

Nevím, proč by někdo měl platit dražší parkovné jen kvůli tomu, že bydlí v centru.

0/0
10.11.2016 10:26

M25a80r86e43k 68Š27i32m31o36n 2744867128948

Že jo. Taky nechápu, proč stojí stejnej byt na Malé straně 20 mega na sídlišti jen 3.

+4/0
10.11.2016 10:36

M65o73j12m93í90r 81M70o62t53y32č20k56a 3462875414110

Nevim co si o tom navrhu mam myslet. Ja letos parkuju na Jizni spojce docela dost casto, zdarma a v podstate je kruhova taky. Misto tam najdu kdykoliv, jen na te spotrebe se to nijak pozitivne neprojevuje.

+5/−1
9.11.2016 23:41

Š35t72e27f19a97n 55F35r11i23č69a 7832628513846

mínus byl překlep, omlouvám se. Mělo být plus.

0/0
10.11.2016 7:15
Foto

P47a15v39l86í70n59a 46Š73v31á49s60t24o71v58á 1769850313380

No jo, no. To se řve, jak burani jezdí do Prahy a o víkendech je to tu samý PražákParkuje to kde se dá, dokonce jim není ani zatěžko urazit zámek od závory, aby si mohli zajet až pěkně do lesa...:-P Kam se hrabe Václavák...

+1/0
9.11.2016 22:30

J90í30ř10í 11N68o92v95o20t48n10ý 2802315974179

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim..

+1/0
9.11.2016 22:16

J20í68ř83í 14N27o58v27o80t63n61ý 2502775584829

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim.

0/0
9.11.2016 22:10

J83a75n 34B36u47b55i71k 9312831452467

Že bych zase už nebyl cizincem ve svém rodném městě? Jen se bojím, že jde zase jen o předvolební řeči jako už mnohokrát.....

+6/0
9.11.2016 18:47

P45e90t60r 21Č45e91r98m51á52k 9138125739710

Není to sice dokonalé (např. to pořád bude z centra dělat turistický skanzen) ale konečně by to zase umožnilo normální pohyb pražanů po městě. Takže jednoznačně krok správným směrem. Teď jen ta realizace.

V tomhle jediném bylo vlastně to poslední rozširování dobré - čím více lidí to zasáhlo, tím víc se to blíží totálnímu kolapsu a pásu a začíná se to řešit.

+6/0
9.11.2016 18:40
Foto

M68i72c20h20a65l 48K59o90u44r22e36k 5719752537831

Mně to připadá také lepší než současný neunesitelný stav. R^ Za sebe třeba ignoruju obchody a restaurace na Vinohradech. Nejde zaparkovat skoro nikde. Všude je modrá.

+2/0
9.11.2016 20:55

A51n45t88o84n48í67n 80S67v65o69b28o68d51a 3364163799802

hodně míst na Letné, stejný problém :-(

+1/0
9.11.2016 21:53

M12a62r66t73i44n 60M65a44l84o55s 6115773341486

no ja tam chodim pesky :)

0/0
14.11.2016 14:09

J69a47n 25V98o16j24t27í34š13e87k 6142541505476

Jestli centrum bude nebo nebude skanzen naprosto nezáleží na parkování.

0/0
10.11.2016 1:04

P78e18t63r 37Č42e54r69m23á86k 9198175839330

To samozřejmě záleží, pokud se tam lidé nemají jak dostat a kde zaparkovat, nejedou tam.

0/0
12.11.2016 12:30

J49a62n 22V78o89j41t30í57š31e35k 6372981655636

Lidi se tam ale maj jak dostat. Pokud tam lidi chtěj, tak se tam dostanou a dost pohodlně rychle.

0/0
12.11.2016 15:47

P76e58t78r 69Č89e20r27m65á75k 9908725449780

Dostat ano, zaparkovat už nikoliv, a ano taxi je rychlé a pohodlné, ale na bežné celodenní používání ekonomicky ne zcela pro každého únosné. ;-)

0/0
12.11.2016 20:56

J77a55n 60V16o90j31t89í76š71e90k 6182231225296

Pokud žádný jiný možnosti nevidíte, tak si zasloužíte dřepět doma na sídlišti a shnít si tam. Spousta ostatních lidí je ale vidí, o čemž se můžete přesvědčit i v centru Prahy, v kterym se parkuje obtíženě a i přes to z něj žádnej skanzen není. Lidi tam pracujou, nakupujou, bydlej, trávěj volnej čas... I bez toho, aby tam museli jezdit autem. Takže očividně nemáte pravdu.

0/0
13.11.2016 0:10

P88e57t82r 36Č38e76r90m91á64k 9178485279730

Možná by neuškodilo občas vylézt ze své virtuální bubliny a občas zajít ven mezi lidi. Centrum Prahy je dnes právě vzorová ukázka lokality kde bežný život mizí před očima a stává se z něj pouze turistický a rezidenční skanzen. Pochopitelně to je důsledek mnoha faktorů, ne jen té samotné zhoršené dopravní dostupnosti, která tomu ale velkou měrou přispívá, každý raději volí cestu nejmenšího odporu a jede tedy jinam kde zaparkuje pohodlněji a věci pak v klidu vyřídí a nemusí se stresovat jestli auto co nechal venku na blikačkách ještě nemá botičku.

Ano, stejně jako se najdou lidé co si jednou za čas o víkendu zapálí krb přesto že má doma jinak moderní topení, tak si někdo udělá výlet do centra třeba mhd, což z něj ale dělá právě toho turistu. Běźný život je zde v naprosté menšině, jsou zde především sídla firem, úřadů a institucí, jejichž klientela i zaměstnanci pouze přijedou a odjedou. To je doplněno turismem na který se váže specifický druh služeb a obchodů, který opět běžný život vypuzuje.

Takže také proto dnes bují ten nešvár toho typu že se život koncentruje do obchodních center (jedno jestli Palladium v centru nebo Chodov na periferii, garáže jsou tam vždy)a tam se odehrávájí víkendové aktivity rodin stejně jako obchodní schůzky atd. Protože už to dávno není jen obchoďák s potravinama, sportem a oblečením, doplněný o fastfood, ale místo kde jsou kavárny a restaurace, různé služby počínaje krejčovstvím přes kadeřnictví konče servisem na telefon.

Naopak centrum je auty stejně přecpané, protože ne každý má tu možnost centrum ignorovat a jet jinam a zbytek poptávky po parkování vysoce převyšuje nabídku kde citelně chybí kapacitní parkovací domy běžně v zahraničí. R^

0/0
13.11.2016 13:13

J15a82n 86V31o15j55t61í52š11e69k 6282451775746

To jednoduše není pravda a vy o tom víte prd, protože sám do centra nejezdíte. Parkování má na "živost" lokality naprosto mizivej vliv a existuje spousta příkladů z Evropy a i od nás, který dokazujou, že i úbytek parkování může mít a má za následek zvýšení návštěvnosti místa (ostatně Gehl vám to brzo ukáže). Chování, který popisujete vy, totiž že každej všude jezdí jenom autem a že jízda autem je "cesta nejmenšího odporu" je v menšině. Jak jsme si už jednou vyjasnili. Praha má navíc to štěstí, že v centru města lidi i bydlej. To, co popisujete, jsou jenom vaše osobní pocity, vaše dopravácká bublina, kterou vám vtloukli do hlavy v minulym století a vy pořád nedokážete otevřít oči a zbavit se ji.

A vážně je vtipný, že mě o situaci v centru města poučuje člověk, kterej sám tvrdí, že se tam nedá dostat. Jak tam teda jezdíte? Já tam jsem každou chvíli a lidi tam jsou a je jich tam rozhodně víc, než kdekoliv jinde v Praze (a nemluvim o turistech).

Prostě plácáte nesmysly.

0/0
13.11.2016 20:55

P85e15t66r 69Č56e76r89m38á18k 9928635449670

Jak jsem již napsal minule - pro začátek by bylo dobré vyjít někdy ze své virtuální bubliny ven na ulici, specielně vám by to prospělo dvojnásob ;-)

Zase v tom máte neskutečný guláš a nesmysl na nesmysl.

Parkování má pro fungování lokality vliv zcela zásadní a to bez vyjímek, naposledy se o tom dalo přesvědčit na Praze 6 kde výrazně klesly tržby obchodům (a to paradoxně je ten problém spíše virtuální protože v těchto nových zónách se dá parkovat i krátkodobě, ale ukazuje to naprosto přesně jak lidí uvažují - nezaparkuju, jedu jinam).

Pak opět minela - parkování je naopak většinová starost, i ti co používají normálně mhd mají ve většině případů doma stejně zaparkované auto, a problém parkování se tedy týká i jich, a jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný, je to tedy naopak problém dominantní.

Centrum Prahy se dnes vylidňuje, což je problém na který upozorňuje mnoho institucí včetně samotné radnice P1 (viz. třeba http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/centrum-prahy-se-vylidnuje-mesto-se-s-tim-snazi-bojovat-1048937), a o tom že lidé utíkají do velkých nákupních center se také může přesvědčit každý sám, a pro ty extra natvrdlé opět nějaké čtení (http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1703050-misto-pesi-spis-mrtva-zona-centra-nekterych-mest-se-vylidnuji). Normální život tedy mizí před očima. Takže nám tu ve velkém zbývají akorát ti turisté, a pro ty je vytvářen ten skanzen nebo jak je uvedeno v tom článku disneyland.

Zkrátka to jsou fakta, za to že vy neznáte Prahu já nemůžu, holt musíte někdy vyjet do města, jistě vám to nebude dělat problém když tak rád jezdíte mhd. Já do centra jezdím samozřejmě autem, stačí to naštěstí pouze několikrát týdně a problém s parkováním je téměř vždy.

Zkrátka zase absolutně nevíte o čem mluvíte a plácáte se ve vlastní bublině. ;-)

0/0
13.11.2016 21:38

J87a85n 90V52o67j72t56í84š93e84k 6692131675596

No to jsou ale demagogie. ;-D

"jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný" To je prostě a jednoduše lež. Jo a mimochodem se očekává pokles podílů automobilový dopravy. O čemž taky neustále lžete, protože nesledujete vývoj a trváte na třicet let starejch dogmatech.

Z toho vašeho odkazu o úbytku obyvatel vyplývá, že ten trend se už téměř zastavil. Stejně tak jako se dávno zastavil ve Vídni, která je tam uvedena jako příklad. Ano v době, kdy se uplatňovaly vaše dopravacký metody a kdy užívání automobilový dopravy prudce stoupalo, se centra měst vylidňovala. Nechápu, jak z toho můžete dělat naprosto opačný závěry, než z toho ve skutečnosti vyplývaj. Vždyť to v tom článku máte napsaný. Největší pokles počtu obyvatel v Praze 1 byl v době, kdy Staromák byl jedno velký parkoviště. Zrovnatak parkoviště na náměstí Republiky zmizelo relativně nedávno a přesto ten pokles trvá už padesát let. Zhruba od doby, kdy začal rozmach automobilismu. A zastavovat se začal v poslední době. Nááááhodičky nejspíš.

Že lidé nakupují v obchoďácích je fakt. Centra měst prostě pomalu dostávájí jinou funkci, které se vy nedokážete ve svý zaslepenosti přizpůsobit.

Co je vlastně podle vás normální život? Turisty za život neoznačujete, když tam lidi pracujou, tak taky tvrdíte, že je to mrtvý místo, dokonce to tvrdíte i když tam lidi bydlej. Co tam teda maj dělat? Máte v tom strašnej bordel. Prostě máme pocit, že jakmile někde není dálníce, tak je tam mrtvo. Takovýhle kraviny už se dneska neučej ani na dopravních fakultách, tak se laskavě přizpůsobte době a vymažte si je z hlavy.

Absolutně nevíte o čem mluvíte jenom vy, což jsme si už několikrát ukázali. Vaše jediná odbornost je, že umíte navrhnout křižovatku, a přesto ze sebe neustále děláte odborníka na život lidí a na územní plánování, ačkoliv o tom očividně nemáte ani páru. Čmárejte si kruhový objezdy, na víc očividně nestačíte.

0/0
13.11.2016 23:18

P76e86t86r 63Č90e59r11m14á86k 9968475919500

To že básníte o věcech kterým ani za mák nerozumíte už jste tu nějak dokázal opakovaně, takže mě to ani nepřekvapuje, jak jsem již kdysi napsal - budu je vždy pečlivě uvádět na pravou míru.

To že ignorujete fakta a záměrně lžete v domnění že si tak podpoříte vlastní verze tady celkem fatálně naráží na to že tento problém je tak jasný že i těch podkladů a dokonce článků je tolik že je ta snaha to otáčet o 180` je úsměvná.

Takže zpátky k faktům, již téměř 20 let ve způsobu dopravy v Praze systematický klesá podíl MHD a roste počet aut. To je zcela jasný trend, který stále pokračuje a pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě. Takže se proberte z vašich fantasmagorií, o žádném poklesu automobilové dopravy dnes nikdo seriozně nemluví ani neuvažuje, protože to je jasné sci-fi, možná pár cyklofašistů z automatu.

Z toho co je psáno a co v tom článku shodně uvádí jak radnice tak další zainteresovaní vyplývá že se centrum stále vylidňuje, a radnice proto zavádí ta opatření. Nepleťte si tedy příčinu a následek, je to tam zcela jasně uvedené. Takže kulišácká věta že trend se téměř zastavil je fakt k smíchu, jednak nezastavil a i kdyby "téměř" tak pořád je to trend vylidňování, takže vaše teorie o tom jak centrum žije běžným životem jsou zcela a naprosto vyvráceny. Jinak to že jste holt z nějaké vesnice a Prahu tím pádem neznáte už jsem si všiml, pokles obyvatel centra skutečně ani omylem nenastal v době kdy byl staromák parkoviště, ale právě naopak od doby kdy se začali počátkem 90.tých let zavádět pilotní modré zóny (čímž netvrdím že to samotné bylo tím důvodem vylidňování). A ten razantní pokles trvá pouze posledních 20let, od doby kdy se nemovitosti restitovali původním majitelům a babičky s nájmem určeným opbh se pomalu z Pařížské začali stěhovat. Dnes tam žije tak málo lidí jako v menším okresním městě.

Fajn posun že jste konečně začal vnímat realitu a připouštíte trend obchodních center. S tím že ta původní centra žádnou novou náplň nemají (možná leda

0/0
15.11.2016 23:27

P82e75t73r 92Č66e69r86m73á65k 9198265609720

tak tu že si tam sluníčkáři můžou dělat happeningy) a ty lokality se umrtvují se samozřejmě nemůže normální člověk smířit, a vadí to i samotným radnicím, pokud na nich zrovna nesedí ekoteroristé a podobní diletanti.

Co je běžný život je zcela jasná věc, to je o tom že tam gro těch lidí bydlí a tráví volný čas. Zaměstnanec co ráno přijede a po pracovní době hned frčí pryč to není, stejně jako turista co se projde po staromáku a jede na hotel. A to jsme právě zpátky na začátku - nejsou tam rezidenti, resp. jejich počet je velmi malý. S dálnici to nijak nesouvisí, s infrastrukturou ano ;-) Chápu že tomu slovu možná nerozumíte, protože k maturitě to potřeba nebylo, ale rychle si to v tobě googlu najdete. R^

Takže jsme opět svědky vašich absolutních blábolů, kdy sice nevíte o ničem absolutně nic, ale tváříte se že rozumíte od dopravního inženýrství přes humanitní studia po urbanismus a architekturu všechno. Problém je že hned první věta odhalí vždy absolutní obsahovou prázdnost a jenom snahu zmatlat pár útržků pochycených na internetu do jedné věty. Leč to opravdu nefunguje, a jak jsme si ukázali už ani 100x, čím víc se jde do hloubky, tím víc sám sebe naháníte do slepých uliček. Tady v tom případě to je jasné, i ten internet vás usvědčuje ze lži. Rv

0/0
15.11.2016 23:34

J30a89n 90V30o96j66t87í27š23e51k 6312381725846

"..pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě"

To je nesmysl. Neexistuje pro to žádnej racionální důvod. Životní úroveň na to vlvi moc nemá (resp. počet aut na obyvatele je tady vyšší než leckde na západě, takže v tom problém není) a mladí lidé se od automobilové dopravy odklání. počet nově vydanejch řidičskejch oprávnění klesá taky celkem stabilně (nedávno o tom byl článek i tady) a demografická křivka taky není zrovna příznívá, takže můžete mokře snít jak chcete, ale k poklesu dojde. Ještě jednou píšu, že vaše demagogie o tom, že se nutně musíme přiblížit západu (kterýmu vlastně? Třeba Vídeň je na tom podobně jako my), se nezakládá na realitě. To je pouze váš pocit.

Zbytek už jsou jenom dokola ty samý žvásty. Jenom blbáolíte o svejch pocitech. Na radnici rozhodně neseděj odborníci, ale politici s lajckejma pocitama, jako máte vy. Odborníci nic takovýho, jako vy netvrděj.

Mimochodem i v tom článku, na kterej jste odkazoval vy, píší, že ten pokles začal mnohem dřív, než tvrdíte. Prostě plácáte.

Jo a bydlim v Dejvicích.

0/0
15.11.2016 23:47

O66l82g98a 93P15a74v32l73í18k29o90v12á 6424798857202

Parkovací zóny jsou možné pouze v případě, že je vybudována odpovídající síť odstavných parkovišť zpoplatněných přijatelnými poplatky a situovaných v místech s výbornou dopravní dostupností do centra. Jenže pražské radnice to udělaly obráceně a je z toho jen horší maglajs Rv

+1/0
9.11.2016 18:21

J76a70k12u27b 38F20e22i66f98a79r 7139339686349

Je zajímavé, čeho všeho se ODS chytá a co vše kritizuje.

"Řidili" Prahu dost dlouho a mimo jiné nesmysly nesou i zóny jejich podpis.

+4/−2
9.11.2016 17:58

M52a64r93t84i30n 89R66u25z20i85c49k56a 1812718386937

Tohle ale sedi i na soucasne politiky, co se od te doby zmenilo?

0/0
9.11.2016 18:06

J34a18k40u13b 73F60e35i54f55a55r 7699419936349

nic. a nic se nezmeni. kazdy kdo usedne k prazskemu korytku zacne resit jen sam sebe.

+2/−1
9.11.2016 18:18

P70e98t14r 82Č75e35r18m56á59k 9948525619590

Kdo ze současné pražské ODS byl u toho když se nějaké zóny zaváděly? ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:42

M26a77r81t38i50n 37L15u55k94e91š 3656591911385

Kruhová pásma rozhodně nevyřeší problém kolem přecpaných ulic v okolí zastávek metra. Místní tam nemají kde zaparkovat, když se tam každé ráno nahrne tisíce aut, co místním navíc smrdí pod okny.

Problém je, že u těch novějších stanic jsou pozemky dávno rozprodané na rozhodně atraktivnější projekty, než jsou parkoviště P+R. Rozlícení obyvatelé Středočeského kraje by měli udeřit na své krajské zastupitele, proč dávno nejsou hotové rychlodráhy na Kladno apod. A ne bulet a plivat na magistrát a úřady městských částí R^

+2/−2
9.11.2016 17:36

T48o39m74á30š 34C30h84r24a50s52t97n94ý 2121844761573

Rychlodráha stojí na Praze, ne na SČK.

0/0
9.11.2016 17:53

R45o59b22e10r18t 76P73r27a29ž14á88k 4788746175470

Konkrétně na MČ Praha 6.

0/0
9.11.2016 18:11

M32a83r95e69k 27H83r74u27b40y 6737122361398

ODS s modrym silenstvim prisla, a chce ho zrusit v momente, kdy z nej prestala mit profit.;-)

Takze prestoze jde o chvalyhodnou snahu, ODS je proste neduveryhodna jako celek:-P

+3/−1
9.11.2016 16:14
Foto

M39a55r34t30i78n 46P55i15š47t90o30r70a 8658568116309

Ty kruhy by ovšem v malém měly být i kolem každé stanice metra a jiných atraktivních míst.

Lepší by bylo mít specifickou cenu pro každý elementární úsek. A postupně ji ladit tak, aby vytížení všech úseků bylo co nejrovnoměrnější.

+3/0
9.11.2016 15:52

M41a16r48t43i14n 74R21u15z24i59c73k70a 1422808366167

Me se to libi, ale ma to mouchy, predevsim Praha nema jen centrum dalsimi centry mohou byt i nektere dalsi ctvrte. Ja bych naopak u stanic metra - hlavne tech okrajovych, zeleznicnich zastavek, stavel parkovaci domy, kde by naopak bylo levnejsi parkovani...

Co to vsak neresi je problem vsech mimo prazskych, ti musi take nekde zaparkovat a pokud by meli moznost si koupit v praze misto, tak citelne bude chybet mistnim, uz ted v parkovacich zonach je kolikrat mistnim vydana plna kapacita, nekde i prevysuje pocet mist.

Co citelne chybi je vnejsi okruh a kapacitni parkovaci domy pobliz s navaznou (nejlepe rychlou) kolejovou dopravou, za posledni roky se postavilo akorat prodlouzeni tram k Podbabe a cely jih mesta je zavisly na preplnenych autobusech. Chybi trat na Jesenici, Popovice, metro na Lhotku, Tramvaje na Jiznim meste a Lhotce, Letnanech a Prumyslove, na Letiste... atd...

Jako system kdy me pri prijezdu do mesta cedule informuji o volnych mistech smeruji na nejblizsi volne misto, kde sednu na metro, vlak, tramvaj a jsem v centru za 15-30min by byl vice nez zadouci, a pokud i u parkovacich domu budou obchody a jine sluzby, tak pri ceste domu opet idealni...

+3/0
9.11.2016 18:05

D49a43v87i72d 79D67o98b38e60š 3425842917

Tuším, že realizace tohoto systému (který jinde funguje pravděpodobně celkem bez problémů a nikoliv za zcela přemrštěné náklady) by mohla být pro některé dodavatele takovou další pěknou opencard ;-)

+3/0
9.11.2016 14:53

J75o97s60e37f 72P96o98č66t62a 2923341639437

Já tedy proti tomu označení nic nemám, ale proč zrovna my jsme B?

+10/0
9.11.2016 14:53

M28i15l28a72n 83G72a65j64d23á31c31s 3686375497722

To je ta stejná ODS, která v minulosti zavedla první modrou zónu? Zajímavá změna názoru.

+12/−4
9.11.2016 14:00

L16u20d81v71í88k 29G39a26j97d45o96š44í81k 2685523564192

Ano. Tu stejnou první modrou zónu v centru Prahy, kterou nyní nazývá zónou 0 a na níž nechce ani v novém návrhu nic měnit... :-)

+7/0
9.11.2016 14:08

M33a39r60e62k 80H64r75u68b29y 6367612761398

A pod jejimz vedenim se modry mor rozsiril i dal - P2, 3, 7,...

+2/−1
9.11.2016 16:15

P67e45t56r 35Č60e52r20m62á73k 9248885889300

Není, ty se zaváděli za Koukala, a jestli mezi dnešní ods a tehdejší dobou najdete nějakou spojnici, tak předem gratuluji. ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:34

T36o86m 37S82e94h70n73a22l 4441964875206

a jak návrh ODS řeší každodenní přeplněné okolí stanic metra mmimopražskými dojížděči?8-o odvím si sám: vůbec nijakRv

+7/0
9.11.2016 13:55

L35u54d15v12í69k 91G76a48j67d77o60š87í55k 2185983464552

Předpokládám, že pro dojížděče se nic nemění. Parkování pro ně bude zpoplatněno tak jak tak. Tenhle návrh se týká Pražanů, kteří si budou moci parkování předplatit za levnější peníz, akorát kdekoliv v Praze. Nikoliv jen ve své městské části.

+6/0
9.11.2016 14:10
Foto

P59a24v71e73l 60P37e88c40h 9468411906137

Kruh je nesmysl, když už tak hvězdu. Není podstatné, jak daleko je dané místo od středu města (kruh), ale jaký je z něj spoj do středu města. Nevím proč by měla být v zóně B třeba Trója nebo Strahov a ne Chodov nebo Stodůlky. Myslíte, že tam se parkuje lépe?

+3/0
9.11.2016 13:47

L27u33d47v67í25k 34G96a14j60d14o32š21í49k 2615583354492

Stejně to bude muset být řešeno podle konkrétních ulic, takže ten kruh je zjevně jen zjednodušení pro vysvětlení principu.

+4/−1
9.11.2016 14:12

J36í86ř70í 36N65o84v82o26t46n74ý 2272265704339

Hvezdu ne, kosoctverec

0/0
9.11.2016 22:14

P59e85t45r 50Š53k23o29d40a 5827120424940

ODS? ;-D Tak ti už snad nikdy ve vedení Prahy nebudou.

+6/−2
9.11.2016 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.