Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z výhybny vyjel prázdný vlak proti obsazenému, dělily je desítky metrů

V železniční výhybně Praha-Vyšehrad vyjel posunovaný vlak proti osobnímu vlaku s pasažéry. Nesrazily se, nikdo není zraněn. Incident ale zastavil vlakovou dopravu na Smíchov, obnovena byla krátce po poledni

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J64a20n 24S22í85k18o15r87a 8421588461661

Měl to být ,,posunový díl" ,,posun je každý zamýšleno pohyb drážního vozidla (vozidla) kromě jízdy vlaku "

0/0
11.11.2016 17:37

B71o61h44u19s97l33a81v 95K60r65á78l51í90k 2891290659856

"Provoz se obnovil krátce po poledni." - to jako sám?

0/−3
10.11.2016 20:14

R72a82d37k36o 21K82ř88i52v24á15n58e31k 7520233695770

To nemohli kvůli výluce. Jízdy sunutých vlaků na Smíchov probíhají podle výlukového jízdního řádu.

0/0
10.11.2016 16:24

R80a53d77k63o 79K51ř64i86v61á43n97e41k 7720313955870

To je reakce na Jiřího Kocurka, nevím, proč se to zobrazilo jako samostatný příspěvek.

0/0
10.11.2016 16:25

P49a12t68r74i19k 39E59g78e55r 2668830289321

Je dobře, že vše dopadlo dobře manipulační vlak jede pomalu ještě když lokomotiva je na druhé straně. Za to City Elefant mohl jet rychleji.

Ve stanici Praha - Vyšehrad je dispečer takže to možná pomohlo zabránit neštěstí. Škoda, že zde není nádraží bylo by jistě hodně využívané a Praze 2 by nedělala zdevastovaná budova ostutu. Budovu bych rád obnovil i pokud by zde již nádraží být nemělo.

+2/−1
10.11.2016 13:55

J74a17n 52P18ř73i20k46r51y12l 5155311289498

Ve stanici Praha-Vyšehrad už nikdo není ... místo toho je tam ten posprejovaný kontejner se zabezpečovačkou vedle.

+1/−1
10.11.2016 15:42

P74a77t83r57i78k 91E18g69e81r 2498540939671

Jakto, že tam nikdo není? Dispečer ve stanici Praha - Vyšehrad slouží pořád. Jinak, že to tam zdevastované je bohužel pravda.

+3/0
10.11.2016 18:21

V50a92c97l18a23v 67H46a64j86e36k 3556339989

Dispečer. Ten asi ne. Možná výpravčí.

0/0
11.11.2016 18:30

J20a59n 46B47a95r47t56u68š64k81a 7936961861903

Joj, kdyby metodika "projel zákaz jízdy" platila i pro silniční provoz, to by , panečku, byla statistika bezpečnosti silničního provozu. :-P

+1/0
10.11.2016 13:52

K19a61m91i66l96a 23K15a68l53e52n93s91k62á 9816847867508

A to ten posunovaný vlak nikdo neřídil? Jel sám bez strojvůdce?

0/−1
10.11.2016 12:47
Foto

J38a34n 79S81í58k33o43r53a 8171478981851

Strojvedoucí byl na lokomotivě na konci sun útlého dílů, v čele jel posunovat a do vysílačky mu dával pokyny

......

Na 90 procent vina posunovače.

+1/0
11.11.2016 17:43

P20e13t20r 35S76m36u12t93n68ý 1570192921503

...vlaky zastavily podle kus od sebe. Ty jsou teda drzé... :-)

+9/−1
10.11.2016 11:53

M15i93c53h14a83l 74U82r76b40a65n 2728169192598

R^;-D

0/0
10.11.2016 12:13

F38r57a23n89t74i15š82e42k 48V82a65n85ě54k 1817924817797

Zase se ušetřilo. Místo toho, aby na hlavním nádraží na ten soupravový vlak dala mašina, která by tu soupravu odvezla na Smíchov, tak se tam dá posunovač, který hlásí návěstní znaky po vysílačce strojvedoucímu na mašinu, která je vzadu na vlaku a vlak se sune. Myslím, že tato komunikace není ideální. Neříkám, že by to nemohl projet i s mašinou vpředu, ale asi by to bylo trochu bezpečnější.

0/−6
10.11.2016 11:46

J24i85ř40í 52K38o89c48u32r72e26k 6185784475478

Odpověděl jste si v poslední větě: Klidně by to mohl projet ikdyby na Hlavním s lokomotivou objeli soupravu.

+1/0
10.11.2016 12:03

F29r66a75n73t45i54š66e43k 87V67a72n54ě69k 1487964297107

Proč objíždět soupravu? Původní lokomotivu tam nechám. Jen z druhé strany dám jinou lokomotivu, která to odveze na Smíchov. Takže to není záležitost 15 minut. A ještě to odvezu rychleji na Smíchov, než sunutý vlak.

0/0
10.11.2016 17:20

M83a58r84t57i29n 77V16o98t67a74v66a 6128888741635

A kde vezmete tu novou lokomotivu a co uděláte s tou starou? Ono na hlavním nádraží není zase tolik místa na nepotřebné lokomotivy ...

+2/0
10.11.2016 18:15

F11r45a46n28t77i18š56e37k 23V79a97n72ě79k 1837294107357

To je právě to, že se ušetřila ta lokomotiva a strojvedoucí. Zase hlavní nádraží nějaké ty kusé koleje má na jednu lokomotivu. Ta původní lokomotiva tam může klidně zůstat a zajet na kusou kolej po odjezdu soupravy na Smíchov a pak se použít po návratu soupravy a jet opět jako vlaková na Domažlice.

0/0
10.11.2016 21:21

R52a25d34o30m62í89r 98K88r69u73p77i79č98k41a 9974912180535

A jak se podle vas usetri tim, kdyz se masina hodi na konec misto na zacatek vlaku?

+3/0
10.11.2016 12:05

M34i12c77h50a91l 36U31r71b76a31n 2158359252478

Cas.

0/0
10.11.2016 12:14

J73i41ř59í 72K49o43c48u54r46e39k 6185434785568

Ušetří se: odvěšení mašiny od soupravy, postavení výhybek, vjezd mašinou do výhybek, přehození výhybky, průjez po prázdné koleji na druhou stranu až do výhybek, přehození výhybky, vjezd a přivěšení mašiny, zkouška brzdy. Celkem asi 15 minut, po tuto dobu docela dost blokujete provoz na nádraží a vytvořite navíc nejméně 2 kolizní situace, které je třeba zabezpečit: Návěstidla na stůj. I s rizikem, že je někdo projede.

Někde na lokálce, kde se objíždí motoráčkem jeden vagónek nic nehrozí, ale kolik vlaků po ránu odbavuje Wilson. Řešením je řídicí vůz na opačném konci než je lokomotiva. Jenže "nikdy se to tak nedělalo" ...

+5/0
10.11.2016 12:33

P23e48t10r 79N71o39v94o97t56n11y 1331970981

"2 kolizní situace, které je třeba zabezpečit" Což řeší staniční zabezpečovací zařízení. Na hlaváku se normálně posunuje. Ale jinak je to pravda, čas to stojí.

0/0
10.11.2016 13:48
Foto

J89a22n 77S82í43k57o40r15a 8671818341521

Co když sunuli na kusou kolej?

0/0
11.11.2016 17:46

J74a14n 78H64o48r42a 6577561736

,,,jestli ono to nebude tím, že na Hl.nádraží se z důvodu rekonstrukce nedá objet souprava a mašiny by musely být na přistavení soupravy dvě;-)

+7/0
10.11.2016 12:13

J58a37n 30P35ř63i84k52r75y84l 5575491519438

Tak tak... A mezi Smíchovem a Vyšehradem zrovna dnes vyloučená jedna kolej kvůli opravě výhybky.

+1/0
10.11.2016 15:44
Foto

J57a42n 68S55í73k85o48r51a 8541668741361

Asi to jinak nešlo...

0/0
11.11.2016 17:44

J95i34n25d43ř17i68c75h 50H34r41a84d56e57c79k71ý 6865389812332

Z pražské výhybny vyjela posunovaná souprava proti vlaku s lidmi

a kdo vyhrál?

0/−2
10.11.2016 11:10

J84i11ř40í 56S46t94r91a67k70a 9188326132698

Všichni. Nic se nestalo.

+2/0
10.11.2016 17:19
Foto

S54a97m66u60e36l 42K76u88p72k10a 9193253564222

Ked vyhraju vsetci, tak vlastne nevyhra nikto. Cize vlastne vsetci prehrali ;-D

+1/0
10.11.2016 21:28

J96i93ř23í 60P22r72ů42š89a 7355652775779

Co to je několikrát ve článku posunový vlak? Na konci článku se už píše o soupravovém vlaku což dává smysl a je možné že onen soupravový vlak byl sunut.

+5/−1
10.11.2016 11:07

J47a25n 10Č14e41k12a38l 7249115594224

Autor si trochu plete posun a soupravový vlak... Ostatně - probíhá na Vyšehradě vůbec nějaký posun? Podle mne tam všechno jen projíždí, odstavit tam na chvíli nějakou soupravu taky víceméně nelze...

+1/0
10.11.2016 11:09

J21i59ř94í 14K44o21c10u31r40e88k 6825934735578

Posun mezi dopravnami by možný byl.

+2/0
10.11.2016 12:00

J56a19n 39Č37e63k71a11l 7819585944614

To samozřejmě ano, pak to ale zase není (jak jistě víte, když znáte pojem posun mezi dopravnami) soupravový vlak. :-)

Tak jako tak, ať už to byl soupravový vlak či posun mezi dopravnami, někdo přehlédl a projel stůj, pravděpodobně posunovač v té sunuté soupravě, a to je průšvih...

0/0
10.11.2016 15:18

K87a68t67e16ř86i42n20a 47V80ý11b10o26r67n97á 6780349439

Správně by to měl být posunový díl. Ale já to pochopila i tak.

+1/−1
10.11.2016 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.