Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z výhybny vyjel prázdný vlak proti obsazenému, dělily je desítky metrů

V železniční výhybně Praha-Vyšehrad vyjel posunovaný vlak proti osobnímu vlaku s pasažéry. Nesrazily se, nikdo není zraněn. Incident ale zastavil vlakovou dopravu na Smíchov, obnovena byla krátce po poledni

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J45a58n 19S90í92k84o23r92a 8281728431881

Měl to být ,,posunový díl" ,,posun je každý zamýšleno pohyb drážního vozidla (vozidla) kromě jízdy vlaku "

0/0
11.11.2016 17:37

B18o27h82u64s54l92a43v 72K56r15á89l14í26k 2711340949866

"Provoz se obnovil krátce po poledni." - to jako sám?

0/−3
10.11.2016 20:14

R45a43d37k80o 47K86ř42i29v24á33n23e21k 7230293665250

To nemohli kvůli výluce. Jízdy sunutých vlaků na Smíchov probíhají podle výlukového jízdního řádu.

0/0
10.11.2016 16:24

R73a12d81k97o 49K76ř73i84v39á68n15e74k 7310603285160

To je reakce na Jiřího Kocurka, nevím, proč se to zobrazilo jako samostatný příspěvek.

0/0
10.11.2016 16:25

P62a92t96r55i80k 46E45g76e21r 2738280499431

Je dobře, že vše dopadlo dobře manipulační vlak jede pomalu ještě když lokomotiva je na druhé straně. Za to City Elefant mohl jet rychleji.

Ve stanici Praha - Vyšehrad je dispečer takže to možná pomohlo zabránit neštěstí. Škoda, že zde není nádraží bylo by jistě hodně využívané a Praze 2 by nedělala zdevastovaná budova ostutu. Budovu bych rád obnovil i pokud by zde již nádraží být nemělo.

+2/−1
10.11.2016 13:55

J58a30n 31P21ř44i37k66r15y86l 5745571349518

Ve stanici Praha-Vyšehrad už nikdo není ... místo toho je tam ten posprejovaný kontejner se zabezpečovačkou vedle.

+1/−1
10.11.2016 15:42

P45a91t30r25i74k 11E35g11e94r 2628380859381

Jakto, že tam nikdo není? Dispečer ve stanici Praha - Vyšehrad slouží pořád. Jinak, že to tam zdevastované je bohužel pravda.

+3/0
10.11.2016 18:21

V95a65c93l52a76v 64H44a36j45e56k 3626469219

Dispečer. Ten asi ne. Možná výpravčí.

0/0
11.11.2016 18:30

J31a35n 98B79a64r20t44u10š15k86a 7606511311613

Joj, kdyby metodika "projel zákaz jízdy" platila i pro silniční provoz, to by , panečku, byla statistika bezpečnosti silničního provozu. :-P

+1/0
10.11.2016 13:52

K78a15m62i66l91a 35K16a41l10e20n43s97k91á 9896257987458

A to ten posunovaný vlak nikdo neřídil? Jel sám bez strojvůdce?

0/−1
10.11.2016 12:47
Foto

J67a77n 62S78í10k12o24r97a 8281508371891

Strojvedoucí byl na lokomotivě na konci sun útlého dílů, v čele jel posunovat a do vysílačky mu dával pokyny

......

Na 90 procent vina posunovače.

+1/0
11.11.2016 17:43

P78e43t11r 54S13m64u30t81n88ý 1690212151893

...vlaky zastavily podle kus od sebe. Ty jsou teda drzé... :-)

+9/−1
10.11.2016 11:53

M34i87c46h66a27l 54U84r15b50a91n 2728679822778

R^;-D

0/0
10.11.2016 12:13

F12r48a68n72t83i77š50e31k 76V41a52n88ě34k 1937274557967

Zase se ušetřilo. Místo toho, aby na hlavním nádraží na ten soupravový vlak dala mašina, která by tu soupravu odvezla na Smíchov, tak se tam dá posunovač, který hlásí návěstní znaky po vysílačce strojvedoucímu na mašinu, která je vzadu na vlaku a vlak se sune. Myslím, že tato komunikace není ideální. Neříkám, že by to nemohl projet i s mašinou vpředu, ale asi by to bylo trochu bezpečnější.

0/−6
10.11.2016 11:46

J66i57ř87í 74K24o76c41u11r95e52k 6845374505378

Odpověděl jste si v poslední větě: Klidně by to mohl projet ikdyby na Hlavním s lokomotivou objeli soupravu.

+1/0
10.11.2016 12:03

F85r29a85n28t42i30š95e37k 36V49a13n21ě15k 1237384307897

Proč objíždět soupravu? Původní lokomotivu tam nechám. Jen z druhé strany dám jinou lokomotivu, která to odveze na Smíchov. Takže to není záležitost 15 minut. A ještě to odvezu rychleji na Smíchov, než sunutý vlak.

0/0
10.11.2016 17:20

M86a94r94t16i20n 93V13o87t71a37v71a 6878358651935

A kde vezmete tu novou lokomotivu a co uděláte s tou starou? Ono na hlavním nádraží není zase tolik místa na nepotřebné lokomotivy ...

+2/0
10.11.2016 18:15

F35r13a66n68t47i75š84e35k 11V39a30n48ě71k 1137714277727

To je právě to, že se ušetřila ta lokomotiva a strojvedoucí. Zase hlavní nádraží nějaké ty kusé koleje má na jednu lokomotivu. Ta původní lokomotiva tam může klidně zůstat a zajet na kusou kolej po odjezdu soupravy na Smíchov a pak se použít po návratu soupravy a jet opět jako vlaková na Domažlice.

0/0
10.11.2016 21:21

R74a62d96o42m55í31r 74K34r82u39p70i92č34k48a 9114822180845

A jak se podle vas usetri tim, kdyz se masina hodi na konec misto na zacatek vlaku?

+3/0
10.11.2016 12:05

M11i56c68h81a23l 12U68r92b75a89n 2558409832988

Cas.

0/0
10.11.2016 12:14

J19i98ř22í 72K67o60c79u80r90e43k 6635454235428

Ušetří se: odvěšení mašiny od soupravy, postavení výhybek, vjezd mašinou do výhybek, přehození výhybky, průjez po prázdné koleji na druhou stranu až do výhybek, přehození výhybky, vjezd a přivěšení mašiny, zkouška brzdy. Celkem asi 15 minut, po tuto dobu docela dost blokujete provoz na nádraží a vytvořite navíc nejméně 2 kolizní situace, které je třeba zabezpečit: Návěstidla na stůj. I s rizikem, že je někdo projede.

Někde na lokálce, kde se objíždí motoráčkem jeden vagónek nic nehrozí, ale kolik vlaků po ránu odbavuje Wilson. Řešením je řídicí vůz na opačném konci než je lokomotiva. Jenže "nikdy se to tak nedělalo" ...

+5/0
10.11.2016 12:33

P75e89t28r 64N62o28v69o70t13n91y 1481930721

"2 kolizní situace, které je třeba zabezpečit" Což řeší staniční zabezpečovací zařízení. Na hlaváku se normálně posunuje. Ale jinak je to pravda, čas to stojí.

0/0
10.11.2016 13:48
Foto

J61a55n 84S78í52k54o70r82a 8341368381251

Co když sunuli na kusou kolej?

0/0
11.11.2016 17:46

J57a14n 29H64o34r28a 6777871356

,,,jestli ono to nebude tím, že na Hl.nádraží se z důvodu rekonstrukce nedá objet souprava a mašiny by musely být na přistavení soupravy dvě;-)

+7/0
10.11.2016 12:13

J27a84n 70P90ř76i65k38r47y95l 5295341729868

Tak tak... A mezi Smíchovem a Vyšehradem zrovna dnes vyloučená jedna kolej kvůli opravě výhybky.

+1/0
10.11.2016 15:44
Foto

J28a35n 15S64í21k89o52r58a 8511638891491

Asi to jinak nešlo...

0/0
11.11.2016 17:44

J15i23n50d15ř77i73c69h 16H46r44a69d24e87c74k88ý 6415459382162

Z pražské výhybny vyjela posunovaná souprava proti vlaku s lidmi

a kdo vyhrál?

0/−2
10.11.2016 11:10

J14i51ř69í 85S92t59r69a17k87a 9458766742318

Všichni. Nic se nestalo.

+2/0
10.11.2016 17:19
Foto

S80a50m71u52e87l 41K27u55p63k66a 9503823654902

Ked vyhraju vsetci, tak vlastne nevyhra nikto. Cize vlastne vsetci prehrali ;-D

+1/0
10.11.2016 21:28

J76i45ř11í 20P23r23ů57š84a 7975452375569

Co to je několikrát ve článku posunový vlak? Na konci článku se už píše o soupravovém vlaku což dává smysl a je možné že onen soupravový vlak byl sunut.

+5/−1
10.11.2016 11:07

J55a18n 66Č81e69k69a69l 7489425464134

Autor si trochu plete posun a soupravový vlak... Ostatně - probíhá na Vyšehradě vůbec nějaký posun? Podle mne tam všechno jen projíždí, odstavit tam na chvíli nějakou soupravu taky víceméně nelze...

+1/0
10.11.2016 11:09

J46i53ř13í 20K60o50c83u29r12e36k 6685924705858

Posun mezi dopravnami by možný byl.

+2/0
10.11.2016 12:00

J34a62n 60Č73e95k52a35l 7249405854194

To samozřejmě ano, pak to ale zase není (jak jistě víte, když znáte pojem posun mezi dopravnami) soupravový vlak. :-)

Tak jako tak, ať už to byl soupravový vlak či posun mezi dopravnami, někdo přehlédl a projel stůj, pravděpodobně posunovač v té sunuté soupravě, a to je průšvih...

0/0
10.11.2016 15:18

K87a80t96e79ř23i27n57a 39V42ý64b66o20r12n95á 6440239269

Správně by to měl být posunový díl. Ale já to pochopila i tak.

+1/−1
10.11.2016 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.