Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

odhlásit
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R90a33d40i35m 31S28i63m85u72n46e74k 2490820246664

a přitom stačilo metro postavit na letiště a na šestce vybudovat velké záchytné parkoviště... ale to je moc logické...

+9/0
doporučit
12.11.2016 12:54

J37a77n 92D49l59o14u35h12ý 8146770563390

Co se vrátit k myšlence metra?

+3/0
doporučit
12.11.2016 13:03

R57i55c96h60a15r22d 70H17l59a50d53í92k 2255233339209

Je to ostuda vsech primatoru,primatorky a jejich nevzdelanych namestku,ze vsech politickych stran,ze jiz,alespon na N.Veleslavin, nejezdi nova a zmodernizovana zeleznicni trat. Ono i prodlouzeni tramvaji z Divoke Sarky pres Dedinu, ukoncene v polich,misto rovnou u Terminalu 3,mluvi samo o sobe.

+3/−2
doporučit
12.11.2016 8:49

M10i39c52h98a44l 33H70u39s78e60k 9804643300364

Za to může Tonda Blaník :-P

+1/0
doporučit
12.11.2016 12:25

J56i74ř87í 15P39r75a85ž68á37k 9220172161862

25 let se plánuje modernizace železnice do Kladna a naletiště. Také „to nejde“. Ptám se: Cui bono? Rychlá doprava na letiště by pomohlacestujícím, ale taxikáři by přišli o výnosná ryta. O vazbách taxikářů namagistrát ví asi každý. Praha 6 dokázala, že byla dána přednost stavbě metrapřed železnicí. Železnice na letiště a do Kladna by výrazně pomohla ozdravitživotní prostředí v Praze a snížila by i potřebný počet parkovacích míst vPraze, protože mimopražští by zaparkovali u nejbližší žel. stanice a dojeli doPrahy vlakem. Jen z letiště jedou do Prahy stovky busů každým směrem denně.Cestování je nekomfortní, protože busy nejsou uzpůsobeny na převozzavazadel.

Nyní se prosazuje nereálná verze železnice z Dejvic do Veleslavína v tunelu,což by mnohonásobně zdražilo investiční i provozní náklady oproti povrchovétrati. Může za tím být snaha developerů o získání lukrativních pozemků v místěsoučasné jednokolejky. Těch pozemků je hodně, protože železnice má ochrannépásmo 30 metrů na každou stranu.

Ještě pár let by mohla být stavba modernizované železnice financovánaz dotací EU. Zvítězí konečně zdravý rozum a potřeba obyvatel icestujících, nebo zájem menšiny prospěšnou stavbu na další desetiletíznemožní?

V současné době ve Veleslavíně dochází k 1004 pohybů busů (MHD +regionální), emise překračují zákonem dané limity. Měřicí stanice ČHMÚ bylypřemístěny do klidnějších oblastí Suchdola aBřevnova, takže „papírově“ naměřené hodnoty emisí vyhovují zákonu. Lidé ale veskutečnosti žijí ve více znečištěném prostředí.

Metro bylo nesmyslně odkloněno z Veleslavína do Motola,kde většinu času vozí pouze vzduch.

Z letiště ve špičce odjíždí každou minutu busdo centra, větší kapacitu letištní terminál dle sdělení ROPIDu nemá. Úvahy okoupi velkokapacitních, 25 metrů dlouhých, 3 článkových busů jsou takénereálné. Tato monstra jedou pomaleji, než klasický kloubový bus, navíc by bylproblematický výjezd ve Veleslavíně a hlavně by byl drahý servis, nutnost držetjiné náhradní díly na pár busů,...

+1/−2
doporučit
12.11.2016 8:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.