Diskuze

Lanovku do trojské zoo posoudí studie, šéf zahrady by uvítal tramvaj

Organizace Ropid, která plánuje hromadnou dopravu v Praze, si nechá vypracovat studii na stavbu lanovky z trojské zoo směrem do Podbaby. Lanovka by měla ulevit přeplněným autobusům jezdícím k zahradě. Její šéf ale považuje za vhodnější zavedení tramvaje, která by tunelem jezdila do Bohnic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T36o55m 58S17e51h83n83a65l

14. 11. 2016 22:06

Lanovka je nesmysl. Nema dostatecnou prepravni kapacitu. Ve spicce potrebujete presouvat najednou stovky lidi do zoo a zpet. Nedovedu si takovou lanovku predstavit

1 0
možnosti

A co nadzemka, jednokolejka, vyhled shora na zoo... :-)

Ale ted vazne, zoo nutne potrebuje kapacitni dopravu, ani kloubaky nestaci a troja je zahlcena auty. Propojeni Dejvic, Troji-ZOO, Bohnic a Holesovic je idealni tramvajovou trati,... Od stanice metra Kobylisy do Bohnic, pak dolu smerem k Podbabe a od trojskeho mostu k ZOO a pres ostrov do Podbaby... A citelne pak chybi trat do Suchdola.. Vyrazne usnadni cestovani z Prahy 6 na Prahu 7 a 9, druhou vetvi nez vse pres letnou, zoroven obslouzi zoo...

Skoda jen, ze metro D od Pankrace nebylo navrzeno smerem Vinohrady, Zizkov, Palmovka, Bulovka, Kobylisy, Bohnice, Suchdol...

4 0
možnosti

S88t41a28n 38N97o78v37á86k

14. 11. 2016 14:45

Tohle řešení je jen pro Pražáky, venkovani tíhnou k metru a nemají rádi přestupy. Každý přestup znamená komplikace a možnost chyby (sedne na jiný směr atd.). Přijede metrem (většinou z P+R) do Holešovic a tam přesedne na autobus. Nedostanete ho do metra na Dejvickou, pak tramvají do Podbaby a nakonec na lanovku. Pokud by ale tramvaj jezdila od metra Kobylisy, tak má šanci, protože kodrcat se busem někam ke Krakovu nebude.

A venkovani jsou 60% návštěvníků ZOO a právě ti tvoří nárazový provoz, ať už víkendový nebo letní.

1 0
možnosti

Idealne 2 vetve tram., od trojskeho mostu k zoo a do podbaby a z podbaby k zoo do bohnic a dal do kobylis...

1 0
možnosti

K22a33r52e80l 85Č28e75r23n46ý

14. 11. 2016 14:16

Jde jen o sezónní provoz, hlavně o slunných víkendech. Autobus je asi ekonomicky nejpřijatelnější, i když nejspíš nejméně atraktivní. Atraktivní jsou cesty lodí - ale je to dost napálené.

0 4
možnosti

Jel jste nekdy v tech slunych dnech busem nacpanych k prasknuti, co uz ted jezdi v tak kratkych intervalech pod okny obyvatel troji?

4 0
možnosti

V lanovce spatřuji jedinou, bohužel i tak čistě teoretickou výhodu, a to rychlost výstavby. Především v porovnání s výstavbou tunel.

Vzhledem k zoufalé dopravní obslužnosti pod "kulaťákem" mi ovšem se i tato jediná pseudovýhoda naprosto vytrácí....

4 0
možnosti

Pokud by byla řeč o lanovce tak jsem spíše pro vysutou dráhu a to na úsek Suchdol - Zoologická zahrada - Krakov. Tramvaj by byla také rozumnějším řešením protože by nejspíše vedla z Kobylis přes Krakov - Zoologická zahrada - Suchdol - Podbaba.

1 1
možnosti

J25a94n 43Č47e79k20a11l

14. 11. 2016 13:09

A mezi Krakovem a ZOO by to byla zubačka, ne? Anebo "polo-lanovka" jako v Terstu...

0 1
možnosti

To si museli dopřát pořádně silný matroš, aby přišli na takový nesmysl.

3 0
možnosti

mnohem dulezitejsi je vnejski okruh pres suchdol ktery uz je davno naplanovany jen se nestavi, tohle je jen utraceni penez za nove vymysly

7 1
možnosti

Tohle už je totální výsměch všem do obličeje...

Na ROPIDu říkají, že nemůžou posilovat dopravu a pak se objeví, že je x milionů na studii lanovky, která je na první pohled naprosto nesmyslná...

0 4
možnosti

J32a46n 36Č84e87k95a55l

14. 11. 2016 12:33

Proč nesmyslná? Byla by to zároveň turistická atrakce, akorát že by vedla nad čističkou, což by asi nebylo úplně nejatraktivnější. :-)

Nesmyslná je k ZOO naopak tramvaj. Tu má smysl protáhnout od Podbaby na Suchdol, a po nějakém vysokém mostě do Bohnic a na Kobylisy, ale ne k ZOO...,

3 0
možnosti