- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlepší by bylo prodloužení metra. Nejen, že by turisté nemuseli tahat kufry, Praha se veřejně zostouzet neexistujícím eskalátorem ve Veleslavíně, ale také by to umožnilo mnohým zaměstnancům, kteří dnes používají auto, je nechat doma.
Nevím, do jaké míry jsou pravdivé fámy o lobby txikářů, kteří zaplatili či dokonce stále platí těm, kteří prozatím s úspěchem blokují řešení METRO, ale nechce se mi věřit, že v naprosto neutrální analýze by nesmyslnosti, které Praha prozatím implementovala, měla šanci. Otázka, na kterou mnozí by rádi znali odpověď, je kdo platí/platil a kdo bere/bral.
jak čteme jinde - autobus dojezdil - no pochopitelně - před týdnem jsem psal, že je takový autobus blbost, a někdo se tomu tady smál...
jasně, autobus je blbost protože mu kleklo topení ještě nějakej fór?
místo 148 „klasických kloubových busů" linky 119 pro max. 156 lidí by každým směrem denně jezdilo "pouze" 128 těch "velkokapacitních" pro max. 181 lidí. To není řešení.
Pekná mašinka. Len ma trochu prekvapilo, že v tej otoči nie je žiadne ochranné zábradlie ako bolo napr. v Ikarusoch. Ja som mal najradšej práve toto miesto. Alebo potom hneď vedľa vodiča.
Komu prospěje nákup několika úplně odlišných busů? Zkuste hádat. Kapacita pouze o 17% vyšší, než má normální kloubový bus, tedy nepatrné zlepšení. Určitě bude pomalejší, tkže se vykompenzuje ta vyšší kapacita.
Což kdyby se radní konečně odhodlali postavit železnici? Komu prospívá, že železnice není?
Velké plus za předsuvné dveře. Tedy ty, co se otvírají vně podél vozu jako např. v metru či nových tramvajích.
Není nic horšího, než dveře u současných nízkopodlažních busů, které se otvírají dovnitř. Jinak autobus je to pěkný i po designové stránce.
A to, že se cestující chovají stádovitě, to je jejich problém. Vidím to každý den v metru. Muzeum A ve špičce směr Dejvice, první 3 vagóny narvané k prasknutí a v posledním vagonu spousta volného místa. Hlavně, že si všichni naivně myslí, že budou první u eskalátorů, ale opak je pravdou.
Však pokud by došlo ke koupi, pořídily by se dveře levnější otočné (jako v současných busech).
Tak kdy ho nasadí na linku 191, která jezdí pořád plná!!!!!!!!!!!
Do autobusu se vejde až 200 lidí, kteří si mohou svá zavazadla za menší poplatek nechat poslat poštou. U linky z letiště bych čekal, že se s kufry bude počítat.
A sedačky v kloubech jsou tam proto, aby se tudy hůř procházelo?
Kloub není kolonáda, v každém článku jsou dveře. Ale chápu, že nalézt po schodech do KT8, v druhém článku lézt dolů a nahoru a ve třetím si sednout (ač volno je i v prvním) je oblíbeným "sportem" cestovatelů s taškami na kolečkách a berlemi.
Ale celkem mne překvapuje, jak málo je v 2. a 3. článku sedaček bez podesty, když pohon je v prvním. Pokud by tam podesta nebyla, není problém (i v zapůjčeném busu) vyhodit pár sedaček a místa by bylo dost. Ale pokud je tam podélný schod, už to z hlediska bezpečnosti tak jednoduché není. Nicméně i to by v případě zakázky asi výrobce dokázal řešit.
Kdyby radši pracovali na zprovoznění trati...