Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

odhlásit
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O56n47d13ř89e42j 17N45o84v13á31k 9957264759669

Nové parkovací zony NEPOMOHOU ani rezidentům ... je to jen otázka času, než na to rezidentni přijdou ... až odezní první efekt .... obyvatelé Prahy 2 by mohli vyprávět ....

+5/−2
doporučit
15.11.2016 12:54

J52a14n 68B46a11r17t70ů31n35ě73k 9332838799323

Opět a znovu: zóny NEPOMOHLY ani rezidentům, ba naopak. Jsem rezidentem a rozdíl od stavu před zónami je v tom, že musím platit za oprávnění stát ve svojí městské části, nemohu parkovat v jiné. Se služebním autem nemohu parkovat pod 500,- Kč/noc před barákem, nemůže mi přijet návštěva, aniž by "legálně" zaparkovala. A počet míst se samozřejmě namalováním čar nezměnil.

Naopak se jen problém přesunul jinam, v částech, kde sídlí firmy je spousta zbytečně volných míst, kde nemůže nikdo zaparkovat, zhnusily se chodníky rozřezáním asfaltu, vyndáním dlažby a umístěním parkovacích automatů velmi nešetrným způsobem.

Negativa: 10+ (i pro rezidenty)

Pozitiva: čistá 0

+3/−2
doporučit
15.11.2016 19:53

L19u48d89e73k 37N23e69c48h72l94e55b94a 1403459171291

DP v Praze není řešením dopravních problemů v Praze, ale jejich součástí a v mnoha případech I jejich tvůrcem !!! Právě ony vyhrazené pruhy pro autobusy omezuji nesmyslně kapacitu komunikací a vytváří zcela zbytečné zácpy. V civilizovaném světe mohou být tyto pruhy běžnbě využívany i automobily vezoucími vice pasažéruů než jen řidiče. Navíc kdyby Praha nevrážela každý rok nesmyslsné dotace (14 mld Kč) do zcela neefektivního fungování DP, mohli by jsme mít každé 3 roky novou dopravní stavbu srovnatelnou s Blankou a za pár let po problémech .... ale my jsme řekli ne Rv

+2/0
doporučit
15.11.2016 13:29

E97r30i91k 23M81u70l55l60e76r 2219221846251

A zase za to mohou ti zlí řidiči, ne jenom že vlastní auto a dokonce si s ním dovolují jezdit, ba navíc až 1 z 10 řidičů si dovolí projet autobusovým pruhem, čímž zásadně narušuje chod MHD. Někdy je situace tak vážná, že pomalu i metro se kvůli takovému prevítovi zastaví.

Naopak za zhoršující situaci v Praze rozhodně nemohou: pražský magistrát s Krndou a pumpičkářem Dolínkem, ani podpora různých racionálních hnutí typu Auto*mat, ani osvícené radnice P5 a P6, jejichž dopravní zklidňování vede k pravidelným komplikacím na Evropské, Vítězném náměstí, Korunovační, vjezdu do Blanky, Strakonické, Plzeňské a celé oblasti od Anděla až po Újezd.

Snad nějakého osvíceného politika napadne, zakázat auta, protože potom již nebude žádný problém s parkováním a nebudou ani zácpy.

+1/0
doporučit
16.11.2016 21:45

P76a25t18r33i64k 62E93g82e16r 2518470529821

Vůbec nerozumím změnám v MHD na severu Prahy. Sice odpověď na vedení linky 136 do Čakovic jsem dostal kloubový autobus, ale jsem asi hňup jestli 152, 183 není kloubová. Není mi pak vůbec jasné metro C Háje - Kačerov - Pražského povstání - I.P. Pavlova - Muzeum (A) - Hlavní nádraží - Florenc (B) - Nádraží Holešovice - Ládví - Letňany. Já bych uvítal úpravy 136 dříve jezdila pouze na úseku Sídliště Ďáblice - Sídliště Spořilov a jistě zpoždění 60 minut neměla. Linka 136 by měla být doplněna ještě o linku 186 v trase Roztyly (C) - Ohrada - Balabenka - Prosecká - Vysočanská (B) - Spojovací - Skalka (A). Vložené spoje měl ROPID nasadit také na 177 v úsecích Poliklinika Mazurská - Kobylisy (C) a Opatov (C) - Skalka (A) hlavně ve špičkách pracovních dnů.

+1/−1
doporučit
15.11.2016 12:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.