Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R97o70m80a17n 66P81o89l46á20č58e97k 5186979905

Nechci kazit všeobecnou radost, ale tenhle seznam nových P+R, možná ještě větší, existuje cca od roku 1995...Co se reálně postavilo vidíme všichni...

Správná cesta jako Viden, kde jsou postavené několikapatrové garáže jako P+R... Tahle komedie s oplocením pár míst Prahu opravdu nevytrhne...

+47/0
doporučit
16.11.2016 20:03

T69o93m52á68š 27R46á79k96o86s 7929760944419

Bravo, tak město UŽ vytipovalo místa pro P+R a "...naším cílem je, aby se začalo stavět co nejrychleji“. Škoda, že natírat ulice na modro jde těm bukvicím z magistratu daleko rychleji.. - To je tak, když jde v prvé řadě o to vytahat z lidí peníze..

+48/−1
doporučit
16.11.2016 19:54

R28a61d49o31m87í28r 19J38a60h98n 6310904900262

Kdyby obdobným stylem pracoval kdokoliv z nás, už jsme dávno dostali padáka. A po právu. Tihle panáci celé dny nedělají nic, jen tlučou hubou prázdnou slámu, nemají zkušenosti, nemají vědomosti, nemají odbornost. Čeho mají přemíru, to je drzost a sebevědomí. A hlavně za sebou mají svou politickou stranu, která je tam drží i kdyby neuměli psát ani počítat do pěti.

+35/0
doporučit
16.11.2016 20:51

M19i38c47h49a57l 28M43i11n75a94ř91í46k 9922166799338

Odstavná parkoviště měli postavit ještě před zavedením modrých zon.

Nespravedlnost je v tom, že my za parkování v modrých zonách platit musíme, ale ocásci z magistrátu postavit odstavná parkoviště můžou. Ale nemusí.

Díky těmto ocáskům se už nedá prahou vůbec jezdit. Praha je celá rozkopaná a není kde zaparkovat. To to dopracovali. Neschopáci.

+28/0
doporučit
16.11.2016 19:51

R10a20d79o88m23í51r 78J40a46h68n 6750134500842

Celé mi to připomíná hlášku:

"Otevřel si hospodu, ale chodili mu do ní lidi."

Tady se někdo doví, že město s 1.5 milionem obyvatel a 900 tisíci auty potřebuje parkoviště.

+24/0
doporučit
16.11.2016 20:55

J23a18n 28N24o88v16ý 3698833489567

Pokud jde o Prahu tak už si fakt přijdu jako otrok ve světě šmejdů co si na mě každý měsíc hrabou desítky tisíc do vlastních kapes a já ? Já nemám kde zaparkovat aniž bych neporušoval dopravní předpisy / značení, moji zaměstnanci nemají kde zaparkovat byť mají vyhrazené parkoviště částečně na pozemku firmy, s klienty je to totéž.A jako bonus nemám ani sebemenší šanci se bránit proti úžasným, mírumilovným protestům a průvodům které Prahu čekají celý zítřejší den protože všichni mají svobodu projevu, všichni je musí poslouchat, ale já neuslyším kolegu ani kdyby stál metr ode mě a řval do megafonu...Úžasný....Teď přijde skvělá zpráva - po dvaceti letech chrápání oživíme projekt P+R parkovišť - to už spíš uvěřím tomu, že Krnáčová investuje 50 mega do výměny panáčků na semaforu za o jeden milimetr většího panáčka aby jej senioři dobře viděli..

+27/−1
doporučit
16.11.2016 20:18

J91i70ř43í 16P30r22a33ž26á91k 9660912511662

Uměle vytvořený nedostatek parkovacích stání na P+R umožnil rozjet lukrativní byznys s parkovacími zonami a placenými parkovišti, v němž se točí miliardy.

Než se podaří postavit dostatek P+R, tak placená parkoviště přinesou miliardy do těch "správných " kapes.

Kdyby radním záleželo na lidech, tak už dávno parkoviště P+R fungovala na místech, která jsou v územním plánu k tomuto účelu určena.

+22/0
doporučit
16.11.2016 20:47

M89i16l39o49s34l97a77v 87J95a42n10o91u50š60e79k 3976613193208

Fakt super posloupnost. Prvně se vymyslí a spustí zóny, následně se vymyslí kam se budou v blízkých měsících rozšiřovat a potom se začne vytipovávat, kde budou parkovat ti, kteří zde dosud parkovali, ale na zóny nedosáhnou. Dobrá práce odborníci úředníci, ještě že to tu tak dobře vedete a vyděláváte pro město tolik peněz, že kompenzujete ušlé zisky postižených firem.

+22/0
doporučit
16.11.2016 20:01

J13a19n 15B74u93b85e68n 4133610557

Dělat 1000 míst na Dlouhé míli je hezké, ale to měli nechat původní variantu metra - na letiště - takto když odbočuje na Motol to parkoviště na Dlouhé míli řeší co? Jo, já zapoměl, sednou si na rychlodráhu, kterou postaví v roce 2030. Jasně, tak teď to celé dává perfektní smysl.

+16/0
doporučit
16.11.2016 21:51

K89a27r67e31l 51N35o72v32o26t63n53y 2971325939910

Praha 6 si stejne moc nepomuze. K cemu bude parkoviste na Dlouhe mili, kdyz tam nevede Metro???

Takze tam budou lidi presedat na autobusy jen proto, aby pak cekali v zacpe (spolecne s temi, kteri se rozhodli dojet az na P+R na Borislavce, aby usetrili jeden prestup) na Evropske, nez se dostanou na Nadrazi Veleslavin?? V zacpe, ktera je navic castecne zpusobena i tim, ze pred Nadrazi Veleslavin je jeden pruh vyhrazeny pro autobusy, ktery by tam navic vubec nemusel byt, pokud by na ten autobusovy terminal sjizdeli autobusy uz s Evropske nejakych 300-400m pred tou svetelnou krizovatkou??

Nemuzu si pomoct, doprava na 6ce okolo novych stanic metra je vyresena naprosto dementne, a mam pocit, ze je to zamer - aby si to vynutilo vznik tech parkovacich zon, a Eltodo a jeho prostrednictvim i urednici na radnici Prahy 6 mohli co nejvic kasirovat obcany.

+17/−1
doporučit
16.11.2016 21:55

J54i19ř86í 22Č41u75m40p85e93l88í57k 5786126292431

Nemají to ti panáci na Magistrátě nějak přehozený?

Napřed parkovací zóny, pak teprve parkoviště.

Je to normální???

+17/−1
doporučit
16.11.2016 21:16

P59e13t91r 28A92g79u53l11á33r 4917578550364

A co to podzemní parkoviště na LEtné, které postavili spolu s Blankou? Ještě se nerozhodli, komu poteče parkovné?

+12/0
doporučit
16.11.2016 21:17

M45a87r86e55k 60H75r71u91b76y 6577522671778

Hm, takže zase namísto kapacitních parkovacích domů jen plochy polité betonem,alespoň podle odhadované kapacity.

Lepší než nic, ale jen o trošku.

+11/0
doporučit
16.11.2016 20:02

M85a91r89e64k 40K82o74l46m60a33n 5646714897101

Jezdit autem v Praze je za trest. Jezdím minimálně a i tak mě to vytáčí.

+11/0
doporučit
16.11.2016 19:54

J36a25n 16S67i39n51n48r38e47i62c21h 6903255730821

Jako obbykle radnice stavi vuz pred kobylu. Zachytna parkoviste mela byt davno v provozu, nez pridsli s napadem na parkovacim zony. Ale to bychom chteli od "odborniku" na tunely v prazskem magistrate asi priliz.

+10/0
doporučit
16.11.2016 23:32

P83e40t98r 50M45i37c85h32a46l 2980664901942

No, Pražáci, tu situaci Vám fakt nezávidím. Do Prahy jedu maximálně dvakrát, třikrát do roka, z toho málokdy někam do centra. Ale když už tam musím, říkám si, že bydlet v Praze, tak snad raději auto nemám. Držím palce, ať se tohle vydaří.

+10/0
doporučit
16.11.2016 21:28

P61e23t50r 93K36m21í10n11e76k 5307364601203

Aspoň něco, ale jsem přesvědčen o tom, že tyhle parkoviště měly být otevřeny před tím, než byly zavedeny zóny, a ne nejdřív zavést zóny a potom řešit, jak problém s nima napravit...

+9/0
doporučit
16.11.2016 20:07

J55o49s51e36f 91Š30v62e55c 6455586804873

Svými úpravami (stažení dvou pruhů do jednoho, zkrácení světelné signalizace při jízdě do centra, modré zóny) zdevastovali úředníci už i hromadnou dopravu. Ze sídlišť i domů na sídliště chodí lidé pěšky, protože autobusy stojí v kolonách.

Na druhou stranu se divím, proč se tolik řidičů žene do centra, ve kterém se nedá zaparkovat...

+8/−1
doporučit
16.11.2016 20:46

P59e10t85r 78C78i80h16l15á48ř 6700561667599

možná by bylo na čase začít přemýšlet nad stavěním do výšky (parkovací domy) a ne pořád jenom do šířky, ono je rozdíl 150 míst a 150 míst krát 4 patra...

+6/0
doporučit
16.11.2016 23:32
Foto

P76a73v79e55l 72T40r96n72ě25n10ý 4348228908586

Praha 6 až na dlouhé míly? To zas vymyslel génius. Už to vidím, jak bude Vipich ucpanej, až tam všichni pojedou - proč neudělaj něco okolo metra Zličín. Dyť tam jezdí 90% vše ze "západu".

+7/−1
doporučit
16.11.2016 23:09

Š25i64m12o41n60-94E58r76i39c21h 51J75e44l57í81n38e48k 5440122643453

Aha a co třeba Kobylisy, popř. Ládví? To budou přes Prahu 8 všichni jezdit parkovat do Troje a Holešovic? To pak neni park+ride, ale jenom park.

+5/0
doporučit
16.11.2016 21:54

M62i12l77a70n 78V34o25t28a13v22a 5634776551932

zavedení modrých zón. Zlepšení průjezdnosti Prahou... ani o procento lepší. Možnost lepšího parkování pro rezidenty, Také ne. Získání peněz na rozmařilosti radních? setsakramensky dobrý výsledek. Pochopím, že se města snaží vytlačit dopravu na hranice města. tím, že jim omezím průjezdnost a znemožním parkování. No budiž, sice nelíbí ale má to své důvody. Ale až ve chvíli, kdy mám dobrou dopravní dostupnost, ale hlavně dostatek parkování na periferii. Postup u nás? zcela opačný. Znemožním lidem průjezd a parkování, ale nenabídnu řešení. Trestné to není, do voleb na to půlka mamlasů zapomene a dát u lesíka přes hubu je málo a navíc nejsem příznivcem násilných trestů za neschopnost. otázka na radní. Máte pro svého zaměstnavatele potvrzení o zdravotní způsobilosti? tím jste přeci nemohli projít, při takovémto "přemýšlení". Kdo měl takovou drzost nejdříve zavést modré zony a pak zjistit, že lidi nemají kde parkovat. A nyní začít hledat...což v překladu znamená, že až za pár let budeme mít 20% z těch rádoby zamýšlených stání. lidé mezi tím nebudou mít kde parkovat a to jak přespolní, tak rezidenti. Lidé budou platit jak mourovatí. Kasa bude prázdná, protože peníze zmizí jinam a hlupáci co vymysleli už tam nebudou a budou si užívat dividendy z těchto nesmyslů

+10/−6
doporučit
17.11.2016 0:50

J24a89n 55B90u64b27i26k 9782301782427

62 parkovacích míst, některá dopravně vzdálená od metra nebo s několikanásobným přestupem, některá v místech, kde jsou nekapacitní příjezdové komunikace, některá v místech, kde je kolem zástavba, která místo budoucího P+R nyní využívá a která o tu možnost přijde....

Takhle to dopadne, když dopravu v Praze řídí filosof, kterému radí Auto-mat a Zelení. Tudy cesta nevede, to není nic jiného, než zoufalé kroky zoufalců.

Dopravu v klidu je třeba řešit koncepčně, ne ojedinělými akcemi typu teď zóny, teď parkingy, teď mýto, teď něco jiného které jsou dělány dílem populisticky, dílem s touhou získat další peníze na pitomosti a možná i do stranických pokladen.

Takže je třeba zintezifikovat stávajicí parkoviště výstavbou parkovacích domů. To je investičně náročné, na druho stranu peněz vybraných ze zón jsou stamiliony ročně. Je třeba podpořit budování garáží prorezidenty v podzemí vnitrobloků. Zrychlením povolovacích řízení, snížením daní z nemovitosti, třeba i účelovou dotací. Je třeba zase vràtit developerům povinnost stavět k bytům garáže, ne místa na bycikly.....

Mimochodem milý magistráte, máte letos na účtech 9 miliard investičních prostředků, které tam leží, tak byste jich část na ty parkhausy mohli použít

+4/0
doporučit
17.11.2016 9:54

J28i54r95k80a 52C52h82a51r24y23p10a65r 7789579275862

Na Letné je nevyužité parkoviště v areálu tunelu Blanka, to je opravdu neschopnost Magisrátu.

+4/0
doporučit
17.11.2016 2:45

E96l14i95š33k72a 32L92e13d81v54i30n22k19o54v96á 9848603915578

A Praha 8????nejak nevidim,ze by tam neco vytipovali,natoz pak zrealizovali..takze modry zony hezky kolem dokola,ale parkoviste nula..rekla bych,uz aby byly volby,ale lidi nemyslej a ty darmozrouty tam narvou znova..

+4/0
doporučit
16.11.2016 23:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.