Diskuze

Nejdelší autobus v Česku musel po pár hodinách do dílen kvůli závadám

Jen pár hodin po zahájení zkušebních jízd s cestujícími byl pětadvacetimetrový dvoukloubový autobus testovaný na pražské letištní lince 119 odtažen do opravy. Příčinou byly problémy se vzduchovou soustavou a nedostatečné vytápění. Ve středu odpoledne se autobus vrátil do provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

J89a91n 27P22a29v64l65i58c30a

16. 11. 2016 17:24

S tím bych tak chtěl jezdit. 200 lidí za sebou, někde blbě zabrzdím a to by bylo, aby si někdo nenamlel hubu. Na krku hned ublížení na zdraví a obecné ohrožení...

0 0
možnosti

V Karose může být lidí 150, to už vyjde stejně.

1 0
možnosti

Ještě že tak. Dříve než někoho zabije. Jestli Admin dovolí link, tak se podívejte na provozovaný bus v Hamburgu, na videu sledujte od 2:50 do 3:15.

https://vimeo.com/58064898

0 0
možnosti

Tohle vám udělá současný kloubák taky.

1 0
možnosti

Tak já myslel, že jen soudruhům z NDR se občas něco nevyvedlo. A ono i v Holandsku,...

2 0
možnosti

Na zkušebni provoz měl skrze delky vyjimku.( technicka vyhlaška o rozměrech vozidel ) Na odtah měl dalši ?

1 0
možnosti

Nejsem si jist, zda vlečení vozidla je považováno za jízdní soupravu a tudíž by na ní bylo zapotřebí novou vyjímku. Vyhláška sice hovoří, že jízdní souprava se může skládat z více motorových vozidel, otázkou je, zda toto platí i pro tažení, protože pak by řidič skupiny B o váze vozu 1,8t už nemohl táhnout druhé takovéto vozidlo (např. dodávka dodávku).

1 0
možnosti

Prý je ta kraksna vyrobena v roce 2010. Jestli je to dinosaurus provozovaný šest let někde v Beneluxu, má nárok na to být prostě ojetou kraxnou a asi to budou vyhozené peníze. Jestli ovšem šest let stál někde na parkovišti a najednou má jezdit v tom chaosu po Praze, tak má taky nárok na bebíčko ze šoku, což ovšem nemění nic na věci, že je to stále nepojízdná stará kraksna. :-D

0 1
možnosti

Pak ale nechápu, že 4měsíční nájem (!!!) stojí tolik, jako nový (!!!) (standardní) autobus ....

3 0
možnosti

To není nový autobus?

Proč si na test vzali 5 let starý vrak - a to ještě za brutální cenu nájmu - jeslti je pravda, co píšou kolegové níže?

Takže všechny ty pochvalné články jsou vlastně o ničem, protože interiér / výbava může být úplně jiný, pokud Praha koupí nový autobus?

3 2
možnosti

5 let starý autobus by rozhodně neměl být vrak. Autobusy mají běžně výrobcem udávanou životnost cca 12 let, ale lze v běžném provozu najít i mnohem starší.

No a jestli si chtěli vyzkoušet jestli tu linku zvládne dvou kloubový autobus, tak chápu že si ho na pár měsíců půjčili, protože kdyby koupupili nový a neosvědčil se, tak co pak s ním? A kdyby se osvědčil, rozhodli se jich koupit víc a výběrový řízení by vyhrál jiný výrobce tak by jim zůstal jed en unikát a byl by problém se servisem. A zas tolik za těch pár let vývoj nejpokročil aby byl tenhle autobus o tolik odlišný od nových .

3 0
možnosti

Je to proti logice !!! Příště už prý bude 100metrový a dvacetidvéřový...

0 0
možnosti

Teda jak se s tímhle couvá ? 8-o

1 0
možnosti

Ma to zadni riditelnou napravu, takze by to nemel byt zas neresitelny problem. Ale prochazka ruzovym sadem to asi nebude...

2 0
možnosti