Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit: příspěvky podle vláken | příspěvky podle času
Tlačenice...

Pokud tudy někdo chodí denně a ví, že tu vzniká tlačenice, tak příště půjdu jinudy. I kdyby tam byly dvoje dveře, pro každy směr jedny, tak to lidi nerespektují. Poženou se, kde je díra. Podívejte třeba na Palmovce v metru u výstupu k autobusovému nádraží - je označený vchod, je označený východ, odděluje je "ale jen" tlustá bílá čára - když přijede vlak metra, tak tupouni vycházejí vchodem. Když jde pak někdo proti nim s těžkou taškou, tak se diví a nadávají, že je vyrazí ze dveří a po zadku letí zpět k esklálatorům.

Aneb jak udělat z prdu....

Když se stavělo prodloužení metra A, rekonstruovala Evropská, D7.... tak jsme do Prahy dojeli kolikrát o 40 minut později než podle jízdního řádu. A mohli jsme si stěžovat ledatak na lampárnu. Práce se musela udělat. Tady se každý zdrží o dvě minuty a hned je z toho článek.

Jestem sobě maly miš

Když se podívám na toto: https://goo.gl/iKiiV3 tak si myslím, že dnes už může psát opravdu každý. ;-D

Novinář

Nechtěl bych dělat novináře, v případě Metro tedy spíše "novináře". Každý den muset něco vypotit, ať je to slátanina sebevětší a ještě se tvářit, jak je to skvělá práce. :-P

OMG

Bože to je teda článek.... Buď využijte jiný vchod/východ anebo si hold těch pár minut počkejte. OMG

Drama

To je tedy drama, že ujede tramvaj, která jede za 4 minuty další...;-D






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.