- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"I v Praze však k znečištění ovzduší přispívají staré spalovací kotle na tuhá paliva. Jejich využívání se snaží omezit dotační program ministerstva životního prostředí."
Jejich využívání by se mělo především zakázat. V Praze není jediný důvod proč nepřejít na šetrnější způsob topení.
To zas je titulek! Za smog může právě inverze. Nebo snad někdo věří tomu, že když nebudou jezdit auta a smrdět kotle, že pak nebude žádný smog?
Bude v řádech desítek menší, protože prakticky nebude jeho žádný výraznější zdroj. Takže to už nebude pojmenováno jako smog.
Gratuluji magistrátu za vyhnání plynových aut z Prahy, protože nemohou do podzemek a na povrchu jsou zóny, tak si do Prahy bereme starší auto, magistrát před roky sliboval pohodlné a výhodné parkování pro ekologičtější auta, pravdou je opak :-(
Tak těch několik málo aut na plyn to nevytrhne.
A LPG do garáží nemůže, protože ten plyn je těžší něž vzduch, takže stačí i nepatrný únik, plyn si "zaleze" třeba do odvodňovacího kanálu a pak stačí jistkra a je vymalováno.
A garáží co jsou na tyto auta uspůsobené je opravdu mimum.
na centrální vytápění ze spalovny přes parovod se nadávalo, tak teď smrdí každej panelák vlasním komínem rovnou do oken tomu vedle.
můžete mi říct, který panelák topí uhlím aby si smrděl do oken? A spalování plynu vám takové emise neudělá. A jinak, vzhledem ke ztrátám cestou se parovod ani moc nevyplácel.
Zrušit smog. Zrušit kotle. Zrušit auta. Zboží a lidi budou nosit serpove. Zahřívat se třením.
Tak znecisteni kotli na tuha paliva? Hlavne, ze tu byl nedavno clanek o prodejci uhli v Praze, ktery na jare asi zavre kram kvuli slabe poptavce po uhli a v cele Praze tak budou jen 4 prodejci.
Stači jeden pakůň co neumí správně přiložit/otevřít přístup vzduchu a smrdí celý blok vilek..
Máme jednoho (jednu důchodkyni) takového asi 100 m od domu a v zimě se často ani nedá večer vyvětrat. Auta tu jezdí celý rok a nic.