- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) P+R mělo mít aspoň 5-6 pater, aby to mělo smysl... To je stejně směšné jako postavit u D1 P+R o kapacitě 3000 vozidel...
2) Zkuste si schválně vygooglit kam se stavěly tramvaje za první republiky a jak to tam vypadalo... Takové Vršovice, Strašnice se jezdilo taky mezi polema... A dnes? :-)
rozvoj stanice metra Syslová je v akci :-)
Hmmm tak to je fajn, až někomu klekne motor půjde to do nějaké stavby... Inteligence houpacího koně pokračuje.
To letám tam a to pole je na nouzák stejně malé. Holt tam nebude 20 ale 30 vteřin strachu, no.
Článek je chaotický, informace nepřesné a neúplné a fotogalerie asi měla být k jiné reportáži. Divím se, že šéfredaktor tuhle informační slátaninu vůbec pustil!
Vypadá to, že jednou prodáme i ten Karlštejn... 314
A co by ne. Víte jaký by v něm byl fajn nějaký bar, herna, nebo banka... Obchoďák asi ne, drncaly by vozíky.
Hlavně aby tam byl další obchod s polskými potravinami jak je u Lidla zvykem. U nás v největším rozsahu.
Už mi jsou dost k smíchu ty naražky na polské potraviny.
Tam je ideální prostor na obrovské P+R parkoviště.
Proč to nenapadne pražský magistrát ???
Protoze tam neni nikdo, koho by to napadlo.
Tak už víme, proč se to metro postavilo takhle blbě do polí. Hochtief se ale přepočítal a divím se Lidlu, že za to taky vyhodil prachy do luftu.
Tak když vidím denně v 8 ráno to P+R parkoviště plné včetně příjezdové silnice od Kbel, tak si říkám, že to asi nebyl úplně špatný nápad. ...