Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P88ř38e86m50y47s95l 20L88u70k40á37š 2285692860391

Stejnym zpusobem se stavelo V.B na Cerny Most. Krom Rajske Zahrady se neotevrela zadna dalsi stanice. Vysocanska, Kolbenova a Hloubetin se dostavovali za provozu. Celkem ten usek bez stanic meril pres 5 km. V cem je tedy problem? Hlavne at uz se proboha zacne stavet, ceka se uz prilis dlouho a zcela nesmyslne. Zaklad stanic se pochopitelne vybuduje hned a jak to bude mozne, spoji se s povrchem a dodelaji se technologie a obklady, dekorace. Vse za provozu, jako V.B. Ja jsem jednoznacne pro...

+44/0
doporučit
23.11.2016 23:09
Foto

H15o52n25z94a 45P41r41o93v90a61z94n72í48k 8238681557107

Tak já souhlasím, že to zní směšně, ale zas tak špatný nápad to není. Stejně se ty pozemky vykoupí, tak proč to neurychlit tím, že se začne kopat dřív?

+58/−2
doporučit
23.11.2016 22:25

T24o58m15á67š 53Z60e44m51a26n 3325428434275

Začít tunelovat a stanice řešit za běhu je rozhodně dobrý nápad jak výstavbu urychlit.

..

Co se mi ale líbí mnohem méně je, jak se chválí za rozšíření modrých zón..

+39/0
doporučit
23.11.2016 23:29

P75e88t52r 41Č83e64r88m60á57k 9618565439940

Škoda že stejnou aktivitu nevyvíjí i v dostavbě městkého okruhu, který je pro dopravu v Praze mnohonásobně důležitější. Ale samozřejmě i samo o sobě je D dobré.

+29/0
doporučit
23.11.2016 23:40

J88i51r32i 71G75a12z83d37a 8144203804704

Já s tím nápadem souhlasím a myslím , že má hlavu a patu. Než čekat několik let, aby se vůbec začalo, ta expresní linka by nebyla vůbec špatná

+27/0
doporučit
23.11.2016 22:31

J60o90s79e53f 28K18a97r59f73í84k 7162305166390

Jak ho nemám rád, tak v tomhle mu držím palce.

Jsou prostě věci které mají priorutu, jako třeba okruh, metro...

.

Je neskutečné, že pár jedinců ve formě spekulantů s pozemky, sdružení, ekoteroristů, či přátel brouka hovnivála moho dlouhé roky blokovat výstavbu takto významných staveb...

+15/0
doporučit
24.11.2016 7:35

M13i66c48h65a96l 57T33ů58m70a 2919290546561

Samozřejmě, že metro zhodnotí pozemky všech,kteří je mají v jeho okolí,nejen developerů.Vy všichni kteří s tím máte problém si teď můžete koupit v dosahu budoucího metra byty - a vyděláte v horizontu 10let zajímavé peníze,protože jejich cena vám rovněž stoupne.Trasa D byla plánována již za hluboké totality,než se začalo se stavbou jakékoliv trasy metra,jako odbočka která přiblíží sídliště Modřany (původní plán totiž byl prodloužit tramvaj z Modřan ke stanici "D" Nové Dvory) dále potom sídliště Lhotku a sídliště Libuš.Pro zajímavost: dokonce se plánovala trasa E,která by měla obkroužit Prahu jako "podzemní obchvat".Ale zpět k trase D.V polích za Písnicí bude velké odstavné parkoviště a autobusový terminál,kde budou končit příměstské busy,které nyní "poskakují v kolonách" až na Budějovickou.Odlehčí se tedy Vídeňské a sídlišti Krč,kde je nyní doprava zoufalá.Bydlím zde již 30let a nyní 8let v Jesenici takže vím o čem mluvím.Pozemky kde budou stanice metra byly po revoluci v restituci vráceny původním vlastníkům s tím, že je na nich veřejný zájem a nemohli na nich 20let nic postavit ani je prodat (pouze pronajmout na krátkodobé akce např.kolotoče,cirkusy).Ani se nedivím,že si nyní případným prodejem městu chtějí vynahradit finanční ztrátu za celou tu dobu.

+10/0
doporučit
23.11.2016 22:53

T40o58m88á71š 77T71r69á32v73n18í17č38e52k 9588835301143

Jak toho cloveka nemam rad, tak tohle je rozumne.. Cekat az spekulanti prijdou k rozumu, jezdime dodnes konskym povozem..

+9/0
doporučit
24.11.2016 8:35

M45a11r64t46i98n 27K88ř47í23ž 9323472120297

Jó, metro D. Když jsme se v roce 1983 stěhovali do Modřan, už se mělo začít kopat. Je pěkné, že se některé věci v čase nemění a slouží tak jako takový záchytný bod v jinak nejisté době plné změn.

+7/0
doporučit
24.11.2016 10:03

M86i33l73o61s67l10a84v 23P37r58o46c16h38a57z40k36a 7534988496378

To je tu zase expertů jak je vše špatně, ale tohle přitom tohle je dost logický návrh.

+9/−2
doporučit
24.11.2016 7:51

F66i56l27i88p 19L40a41u10k33o 5644487322

Pokud bude chybět jedna, nebo dvě stanice, tak je to jedno. Jen je potřeba přitom stavět velké odstavné parkoviště v Písnici (a nájezdy na něj).

Bylo by super, kdyby s podobným elánem stavěli i okruh. Kudy to povede je jasné už mnoho let, tak kde je problém? To že to lidi ignorovali a stavěli domky v jeho těsné blízkosti a teď si stěžují?!

+5/0
doporučit
24.11.2016 7:31

M30a53r30e82k 64M90a89l82ý 1452898171520

Ještě by to chtělo (když už je pan Dolínek tak obratný v multitaskingu) věnovat se paralelně taky dostavbě vnějšího okruhu, spojit D1 s hradeckou a boleslavskou dálnicí jako první krok a pak pokračovat dál na teplickou a nakonec to protáhnout až na letiště. Protože jet ze severního okraje Prahy na Plzeň nebo Příbram centrem Prahy je nesmysl :-(

+4/0
doporučit
24.11.2016 9:49

Š27t40e69f69a57n 20F69r33i96č73a 7612408153846

Objektivně, i z přípravy nerealizovatelného projektu může být docela "slušnej vejvar".Rv

+4/0
doporučit
24.11.2016 6:42

V51ě36r68a 84L88o72r19e24n84c83o36v56á 5716610184

A do Brna by to prosím nešlo protáhnout? :-D

+4/0
doporučit
24.11.2016 0:20

J66a90n 76Č48e73k70a78l 7709715514234

Osm kilometrů tunelu bez zastávek je samozřejmě vzdáleno od ideálu, ale dovedu si představit situaci, kdy se začne kutat tunely už ve chvíli, kdy se nahoře budou teprve vykupovat pozemky, protože to pořád neznamená, že se obojí nezprovozní najednou...

+3/0
doporučit
24.11.2016 8:39

M93a24r34c55e91l 89H77r78o49c63h 9239609112

A víte, že bych se ani nedivil, kdyby to skončilo tak, že linka D nebude mít nejen stanice, ale i vlaky?

+3/0
doporučit
23.11.2016 23:12

T44o42m13á54š 84E42r10l48i17c25h 7396811842903

Nazvat strojvedoucí metra řidiči je jako nazvat návěstidla semafory.... Chválím sice snahu vše zrychlit, ale ty vědomosti.... ty vědomosti..... ;)

+9/−10
doporučit
23.11.2016 23:50

P41e23t72r 65F96o42j75t77a 2942881395910

a co nejdříve dořešit okruh okolo Prahy ?

+5/−4
doporučit
23.11.2016 22:51

D45a78v91i22d 53Z52a40j75d14á40k 8665342840381

Problem je v tehle "expertech" a jejich odbornosti. Presouvaji se z resortu do resortu. Takze takovi brouci pytlici. Nerozumi poradne nicemu, praxe zadna, ale rozhoduji o tom. A pak to vypada, jak to vypada.

+2/0
doporučit
24.11.2016 6:23

P51e74t86r 98N94e72t16o98l46i65c76k97ý 4268276354655

Měli by okamžitě rovnou razit až na náměstí Míru, jinak udělají C v centru pro smrtelníky nepoužitelné, ostatně i dost vytížené A může zažít nemalý nápor. Tak to dopadá, když se metro staví z okraje do centra a ne obráceně.

+2/−1
doporučit
24.11.2016 9:06

I47v24a 24O92p95l30e55t94a70l86o51v19á 6867104567472

Tohle je největší Neználek poslední doby ! Zkuste se tedy podívat na plán Prahy ! K tomu připočtěte celé příměstské okolí na jih a hned budete v obraze ! I metro D jen mezi Písnicí a Pankrácí by pomohlo moc a moc !

+2/−1
doporučit
23.11.2016 23:04

J80a67n 89C10i90g94l93e65r 7858461420364

Takže pan Dolínek a ostatní "experti" si myslí, že se dá dělat metro bez zajištění majetkoprávních vztahů na dotčených klíčových nemovitostech? Tak to jó... Pan Dolínek akorát kecá nesmysly. Novinářka má překvapivě správné otázky a všimněte si, prosím, že na žádnou není schopen pan Dolínek odpovědět. Samé kecy! Když se ho třeba ptá, jak hodlá řešit potřebné nadzemní objekty, odpoví, že to právě rada zadala projektantovi... A projektant co?! A když se ho zeptá, jestli tedy chce metro bez stanic, tak řekne, že ne, tedy že asi ne, tedy jako možná ne... A to si ten inteligent myslí, že udělá ražené tunely a stanice bez výstupů? A ty dodělá potom? Jestli tedy dostane povolení? To je politik, panečku! Nikdo vám nedá tolik, co vám Dolínek může slíbit: JÁ, DOLÍNEK - VŠEUMĚL, POSTAVÍM METRO SE SVÝM TÝMEM, A HOTOVO! 8-o

+4/−7
doporučit
24.11.2016 3:06

R45a55d35e23k 50P47a92d52e19k 9902413314288

hlavně rychle, rychle začít stavět, dokud jsem u lizu..

+4/−12
doporučit
23.11.2016 22:38

K90a38r17e31l 95L21a45n18a 38I27n57g36. 9346731522

Postaví současná vláda opravdu to Déčko nebo metro stavět opravdu uměli jen komunisti ? Už se o něm mluví a píše někdy od roku 1987 ? A to tehdy stála jízdenka dvě koruny ! Navíc dnes už vyjde levněji cesta autem ...

+2/−4
doporučit
24.11.2016 9:52

J29a57k16u59b 86K29ř58í24z 4604377683480

Pokud jedna firma vyhraje ražbu tunelu a druhá začne o rok později se stanicemi, můžou oba projekty dokončit ve stejný čas a tím celkově ušetřit 1 rok

+1/0
doporučit
24.11.2016 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.