Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Územní rozhodnutí na rychlodráhu má být do dvou let. Kladno k ní má výhrady

Po dvaceti letech plánů a odkladů by mohly začít projektové práce trati z Prahy do Kladna. Vydání územního rozhodnutí se však může protáhnout na dva roky. Jednání brzdí některé obce, kterým se nelíbí dvojkolejná varianta. Město Kladno zase dál hovoří o nutnosti zahloubení tras pod zem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e57t87r 30P58e75t94r 6223592188633

A kdo to teda platí? Zahloubenou variantu na Praze 6 celkem kvituji a místní chápu (bydlím nedaleko, ačkoliv vedle nás se zahlubovat "asi" nebude) a tak jsem si myslel, že něco z toho bude platit Praha...nebo to platí celé jen stát?

Btw rychlodráha se dělá i kvůli Kladnu, Pražáci ji opravdu nepotřebují...tak by měli být rádi za to, že se to hnulo, místo vymýšlení metra v Kladně.

+1/0
25.11.2016 13:21

R64a43d42e56k 79J59a97n58a22t52a 9885546934322

Je to "celostátní dráha". Proto jakokoliv modernizaci platí SŽDC, resp. SFDI s použitím EU fondů, ne obec.

0/0
27.11.2016 21:07

M27i74c83h21a21l 79G43r54i76v19a97l33s86k83ý 8663282667125

Tak už se rychle dohodněte.:-(

+3/0
24.11.2016 8:09

K37a60r79e58l 98N56o52v88o21t19n10y 4797934122922

Tak postavil trať jen na Havlák, a Kladeňáci ať si jezdí rikšou;-D

+7/0
24.11.2016 7:20

P96e40t11r 20M11a48c37o30u19r66e32k 5574558726247

Jsem zvědavý, kdy skutečně bude, protože už v 1990 se o té rychlodráze mluvilo a na Koněvu vyměřovalo na možnou konečnou stanici. To tam ještě byly koleje.

+2/0
23.11.2016 23:52

P91a93v84e86l 26D43a51v68i75d 1377674316684

Rychlodráha osmdesát kilometru za hodinu?

+6/0
23.11.2016 23:09

R33a54d96e25k 95N40o88v52a64k 9174653629100

to je jen marketingový název, hlavně tedy strašák na Praze 6

+3/0
24.11.2016 17:21

R40a70d91e76k 97J96a26n95a26t15a 9935176854582

80 km/h je tak akorát na trať tohoto typu (městská+příměstská železnice s častými zastávkami a relativně vysokými sklony).

Pojem "rychlodráha" je umělý novinářsko-aktivistický paskvil. Jeho úkolem bylo poštvat proti rekonstrukci laické obyvatelstvo.

0/0
27.11.2016 21:09

P54a71v35e82l 42D26a67v95i63d 1697174616254

cili skutecne rychle spojeni na letiste se nekona....

0/0
28.11.2016 8:13

R82a71d36e85k 29J33a25n13a80t76a 9975386704152

Myslíte něco jako Šanghaj? Na to je pražské letiště příliš malé a příliš blízko od města. Hlavní význam té trati je spojeni s Kladnem. Že je letiště po cestě, je bonus.

0/0
29.11.2016 21:09

P72a17t48r12i17k 20E80g44e79r 2398340339461

Myslím si, že by větší část tratě měla vést pod zemí a určitě ať jde o dvě koleje. Stavba to sice bude finančně náročná, ale potřebná. Metro na letiště bylo v řešení, ale vznik rychlodráhy bude lepší. Nejen, že vlaky tři vozi s patrem pojmou více cestujících a pojedou z centra až na Kladno s odbočkou na letiště. Přestup na nádraží Veleslavín z metra na vlak je lepší než na autobus. Vlak a metro to už by byl luxus. Metro A bych rád protáhl na přestup v Nových Butovicích nebo na Zličín. Na letištní autobus 119 bych raději nenasazoval Van Hool AGG300, ale prodloužil tramvajovou trať, což by uvítalo nejen letiště, ale také obyvatelé ze sídliště Na Dědině bez zániku parkovacích míst v ulici Vlastina. Místo metra D bych také viděl raději vlaky CityElefant a tramvaje k nemocici Krč. Metro C by se mělo protáhnout až do Uhříněvse kde by měl vzniknout nový autobusový terminál. Část linek z Hájů by měla končit na Opatově a opačně. Využít by se měl také terminál Koleje Jižní Město a Roztyly a případně zastávky Volha a Na Jelenách, možné je využití také zastávky Chodovec. Věřím, že se najde rozumné řešení. Přeci jen stanice u metra D mají vznikat jako Národní třída.

+2/−2
23.11.2016 21:11

P41e43t16r 32M69a46c81o42u33r89e29k 5744828696557

Jen k té 119, zvýšit kapacitu chce Letiště Praha a ti chtějí vysokokapacitní busy. A jsou třeba, protože i kdyby se zítra začalo se stavbou tramvaje či čehokoli jiného, tak to nějaký rok bude trvat.

+2/0
23.11.2016 23:48

K72a94r36e54l 71N20o94v88o24t66n98y 4517434482902

Vážený pane to chce si vybrat buď vlak nebo metro, ale pak proč potom ještě tram?

0/0
24.11.2016 7:22

M95i60r95o85s83l68a74v 54G38r90o88s72s48m27a29n37n 8332499354

"Psali jsme na ministerstvo a přišla nám odpověď, že tomu nerozumíme a že to bude tak, jak to je,“ dodal Volf.

Jsem rád, že ministerstvo správně pojmenovalo kvalifikaci člověka, který se domnívá, že dvojkolejná a jednokolekná trať je to stejné :-)

+11/0
23.11.2016 20:43

M70i84l13a78n 60C35h46a54l90u64p69a 7944476927413

Metro v Kladně? To Brňáci puknou vzteky.;-D

+8/0
23.11.2016 20:31

K92a67r78e96l 85N85o97v50o96t62n82y 4477564712942

Bez obav za:

a/Už pukají teď

b/Metro na letiště? Od Chalupoidy je to už zabité;-D;-D;-D

+1/0
24.11.2016 7:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.