Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i43r12o63s77l97a67v 14G86r92o40s61s36m77a28n91n 8432849274

"Psali jsme na ministerstvo a přišla nám odpověď, že tomu nerozumíme a že to bude tak, jak to je,“ dodal Volf.

Jsem rád, že ministerstvo správně pojmenovalo kvalifikaci člověka, který se domnívá, že dvojkolejná a jednokolekná trať je to stejné :-)

+11/0
doporučit
23.11.2016 20:43

M17i10l50a61n 22C18h15a13l82u42p45a 7714576657143

Metro v Kladně? To Brňáci puknou vzteky.;-D

+8/0
doporučit
23.11.2016 20:31

K33a57r72e29l 72N52o23v82o32t37n62y 4787684912422

Tak postavil trať jen na Havlák, a Kladeňáci ať si jezdí rikšou;-D

+7/0
doporučit
24.11.2016 7:20

P55a75v43e68l 85D23a39v81i88d 1547714936834

Rychlodráha osmdesát kilometru za hodinu?

+6/0
doporučit
23.11.2016 23:09

M71i50c30h81a95l 31G54r69i28v24a22l74s92k26ý 8273332597395

Tak už se rychle dohodněte.:-(

+3/0
doporučit
24.11.2016 8:09

P46e21t50r 85M69a38c87o79u90r92e75k 5834748106577

Jsem zvědavý, kdy skutečně bude, protože už v 1990 se o té rychlodráze mluvilo a na Koněvu vyměřovalo na možnou konečnou stanici. To tam ještě byly koleje.

+2/0
doporučit
23.11.2016 23:52

P38a21t80r16i79k 82E47g47e71r 2368610319931

Myslím si, že by větší část tratě měla vést pod zemí a určitě ať jde o dvě koleje. Stavba to sice bude finančně náročná, ale potřebná. Metro na letiště bylo v řešení, ale vznik rychlodráhy bude lepší. Nejen, že vlaky tři vozi s patrem pojmou více cestujících a pojedou z centra až na Kladno s odbočkou na letiště. Přestup na nádraží Veleslavín z metra na vlak je lepší než na autobus. Vlak a metro to už by byl luxus. Metro A bych rád protáhl na přestup v Nových Butovicích nebo na Zličín. Na letištní autobus 119 bych raději nenasazoval Van Hool AGG300, ale prodloužil tramvajovou trať, což by uvítalo nejen letiště, ale také obyvatelé ze sídliště Na Dědině bez zániku parkovacích míst v ulici Vlastina. Místo metra D bych také viděl raději vlaky CityElefant a tramvaje k nemocici Krč. Metro C by se mělo protáhnout až do Uhříněvse kde by měl vzniknout nový autobusový terminál. Část linek z Hájů by měla končit na Opatově a opačně. Využít by se měl také terminál Koleje Jižní Město a Roztyly a případně zastávky Volha a Na Jelenách, možné je využití také zastávky Chodovec. Věřím, že se najde rozumné řešení. Přeci jen stanice u metra D mají vznikat jako Národní třída.

+2/−2
doporučit
23.11.2016 21:11

P92e96t21r 57P38e25t35r 6823432848803

A kdo to teda platí? Zahloubenou variantu na Praze 6 celkem kvituji a místní chápu (bydlím nedaleko, ačkoliv vedle nás se zahlubovat "asi" nebude) a tak jsem si myslel, že něco z toho bude platit Praha...nebo to platí celé jen stát?

Btw rychlodráha se dělá i kvůli Kladnu, Pražáci ji opravdu nepotřebují...tak by měli být rádi za to, že se to hnulo, místo vymýšlení metra v Kladně.

+1/0
doporučit
25.11.2016 13:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.