Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Územní rozhodnutí na rychlodráhu má být do dvou let. Kladno k ní má výhrady

Po dvaceti letech plánů a odkladů by mohly začít projektové práce trati z Prahy do Kladna. Vydání územního rozhodnutí se však může protáhnout na dva roky. Jednání brzdí některé obce, kterým se nelíbí dvojkolejná varianta. Město Kladno zase dál hovoří o nutnosti zahloubení tras pod zem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e29t60r 53P59e16t22r 6983492938793

A kdo to teda platí? Zahloubenou variantu na Praze 6 celkem kvituji a místní chápu (bydlím nedaleko, ačkoliv vedle nás se zahlubovat "asi" nebude) a tak jsem si myslel, že něco z toho bude platit Praha...nebo to platí celé jen stát?

Btw rychlodráha se dělá i kvůli Kladnu, Pražáci ji opravdu nepotřebují...tak by měli být rádi za to, že se to hnulo, místo vymýšlení metra v Kladně.

+1/0
25.11.2016 13:21

R22a97d90e72k 39J13a87n36a38t98a 9575886904112

Je to "celostátní dráha". Proto jakokoliv modernizaci platí SŽDC, resp. SFDI s použitím EU fondů, ne obec.

0/0
27.11.2016 21:07

M57i77c34h97a64l 34G95r85i19v84a98l54s41k65ý 8133152167185

Tak už se rychle dohodněte.:-(

+3/0
24.11.2016 8:09

K35a79r27e21l 74N88o46v25o50t44n35y 4697364252712

Tak postavil trať jen na Havlák, a Kladeňáci ať si jezdí rikšou;-D

+7/0
24.11.2016 7:20

P27e31t17r 64M19a57c92o31u43r73e91k 5174148176117

Jsem zvědavý, kdy skutečně bude, protože už v 1990 se o té rychlodráze mluvilo a na Koněvu vyměřovalo na možnou konečnou stanici. To tam ještě byly koleje.

+2/0
23.11.2016 23:52

P27a52v10e12l 57D34a97v51i71d 1267714846174

Rychlodráha osmdesát kilometru za hodinu?

+6/0
23.11.2016 23:09

R84a21d29e48k 82N14o95v40a43k 9774893459170

to je jen marketingový název, hlavně tedy strašák na Praze 6

+3/0
24.11.2016 17:21

R57a20d56e64k 40J52a92n17a70t42a 9615316184702

80 km/h je tak akorát na trať tohoto typu (městská+příměstská železnice s častými zastávkami a relativně vysokými sklony).

Pojem "rychlodráha" je umělý novinářsko-aktivistický paskvil. Jeho úkolem bylo poštvat proti rekonstrukci laické obyvatelstvo.

0/0
27.11.2016 21:09

P10a77v16e61l 61D33a94v79i71d 1567294326964

cili skutecne rychle spojeni na letiste se nekona....

0/0
28.11.2016 8:13

R32a89d97e14k 27J97a60n93a63t72a 9805806634362

Myslíte něco jako Šanghaj? Na to je pražské letiště příliš malé a příliš blízko od města. Hlavní význam té trati je spojeni s Kladnem. Že je letiště po cestě, je bonus.

0/0
29.11.2016 21:09

P96a38t56r87i94k 88E95g34e96r 2808560809741

Myslím si, že by větší část tratě měla vést pod zemí a určitě ať jde o dvě koleje. Stavba to sice bude finančně náročná, ale potřebná. Metro na letiště bylo v řešení, ale vznik rychlodráhy bude lepší. Nejen, že vlaky tři vozi s patrem pojmou více cestujících a pojedou z centra až na Kladno s odbočkou na letiště. Přestup na nádraží Veleslavín z metra na vlak je lepší než na autobus. Vlak a metro to už by byl luxus. Metro A bych rád protáhl na přestup v Nových Butovicích nebo na Zličín. Na letištní autobus 119 bych raději nenasazoval Van Hool AGG300, ale prodloužil tramvajovou trať, což by uvítalo nejen letiště, ale také obyvatelé ze sídliště Na Dědině bez zániku parkovacích míst v ulici Vlastina. Místo metra D bych také viděl raději vlaky CityElefant a tramvaje k nemocici Krč. Metro C by se mělo protáhnout až do Uhříněvse kde by měl vzniknout nový autobusový terminál. Část linek z Hájů by měla končit na Opatově a opačně. Využít by se měl také terminál Koleje Jižní Město a Roztyly a případně zastávky Volha a Na Jelenách, možné je využití také zastávky Chodovec. Věřím, že se najde rozumné řešení. Přeci jen stanice u metra D mají vznikat jako Národní třída.

+2/−2
23.11.2016 21:11

P13e93t12r 17M57a23c45o23u22r39e34k 5854798126737

Jen k té 119, zvýšit kapacitu chce Letiště Praha a ti chtějí vysokokapacitní busy. A jsou třeba, protože i kdyby se zítra začalo se stavbou tramvaje či čehokoli jiného, tak to nějaký rok bude trvat.

+2/0
23.11.2016 23:48

K88a62r10e39l 40N16o89v75o65t94n98y 4937434192182

Vážený pane to chce si vybrat buď vlak nebo metro, ale pak proč potom ještě tram?

0/0
24.11.2016 7:22

M38i11r36o95s82l26a98v 15G56r56o93s43s53m79a47n74n 8602209834

"Psali jsme na ministerstvo a přišla nám odpověď, že tomu nerozumíme a že to bude tak, jak to je,“ dodal Volf.

Jsem rád, že ministerstvo správně pojmenovalo kvalifikaci člověka, který se domnívá, že dvojkolejná a jednokolekná trať je to stejné :-)

+11/0
23.11.2016 20:43

M51i31l94a93n 15C16h23a41l11u77p26a 7174546477563

Metro v Kladně? To Brňáci puknou vzteky.;-D

+8/0
23.11.2016 20:31

K44a35r91e45l 91N65o60v60o73t42n56y 4887894692182

Bez obav za:

a/Už pukají teď

b/Metro na letiště? Od Chalupoidy je to už zabité;-D;-D;-D

+1/0
24.11.2016 7:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.