Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Územní rozhodnutí na rychlodráhu má být do dvou let. Kladno k ní má výhrady

Po dvaceti letech plánů a odkladů by mohly začít projektové práce trati z Prahy do Kladna. Vydání územního rozhodnutí se však může protáhnout na dva roky. Jednání brzdí některé obce, kterým se nelíbí dvojkolejná varianta. Město Kladno zase dál hovoří o nutnosti zahloubení tras pod zem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P43e38t52r 11P94e92t53r 6783822738933

A kdo to teda platí? Zahloubenou variantu na Praze 6 celkem kvituji a místní chápu (bydlím nedaleko, ačkoliv vedle nás se zahlubovat "asi" nebude) a tak jsem si myslel, že něco z toho bude platit Praha...nebo to platí celé jen stát?

Btw rychlodráha se dělá i kvůli Kladnu, Pražáci ji opravdu nepotřebují...tak by měli být rádi za to, že se to hnulo, místo vymýšlení metra v Kladně.

+1/0
25.11.2016 13:21

R66a64d33e77k 72J52a62n98a91t38a 9615476484242

Je to "celostátní dráha". Proto jakokoliv modernizaci platí SŽDC, resp. SFDI s použitím EU fondů, ne obec.

0/0
27.11.2016 21:07

M40i14c93h42a83l 47G92r60i49v77a21l23s14k15ý 8173882697635

Tak už se rychle dohodněte.:-(

+3/0
24.11.2016 8:09

K98a10r32e65l 77N95o92v80o26t42n20y 4687954892382

Tak postavil trať jen na Havlák, a Kladeňáci ať si jezdí rikšou;-D

+7/0
24.11.2016 7:20

P69e89t97r 20M93a44c79o43u26r85e22k 5644678476557

Jsem zvědavý, kdy skutečně bude, protože už v 1990 se o té rychlodráze mluvilo a na Koněvu vyměřovalo na možnou konečnou stanici. To tam ještě byly koleje.

+2/0
23.11.2016 23:52

P19a31v73e61l 47D25a57v61i18d 1107614676154

Rychlodráha osmdesát kilometru za hodinu?

+6/0
23.11.2016 23:09

R90a53d86e82k 52N24o16v95a93k 9354823659820

to je jen marketingový název, hlavně tedy strašák na Praze 6

+3/0
24.11.2016 17:21

R45a53d23e38k 55J35a16n20a45t16a 9585736804172

80 km/h je tak akorát na trať tohoto typu (městská+příměstská železnice s častými zastávkami a relativně vysokými sklony).

Pojem "rychlodráha" je umělý novinářsko-aktivistický paskvil. Jeho úkolem bylo poštvat proti rekonstrukci laické obyvatelstvo.

0/0
27.11.2016 21:09

P81a96v58e36l 39D96a51v72i97d 1397214536404

cili skutecne rychle spojeni na letiste se nekona....

0/0
28.11.2016 8:13

R59a25d95e90k 95J63a79n13a48t78a 9545356614932

Myslíte něco jako Šanghaj? Na to je pražské letiště příliš malé a příliš blízko od města. Hlavní význam té trati je spojeni s Kladnem. Že je letiště po cestě, je bonus.

0/0
29.11.2016 21:09

P46a83t93r23i11k 44E41g19e46r 2678940849241

Myslím si, že by větší část tratě měla vést pod zemí a určitě ať jde o dvě koleje. Stavba to sice bude finančně náročná, ale potřebná. Metro na letiště bylo v řešení, ale vznik rychlodráhy bude lepší. Nejen, že vlaky tři vozi s patrem pojmou více cestujících a pojedou z centra až na Kladno s odbočkou na letiště. Přestup na nádraží Veleslavín z metra na vlak je lepší než na autobus. Vlak a metro to už by byl luxus. Metro A bych rád protáhl na přestup v Nových Butovicích nebo na Zličín. Na letištní autobus 119 bych raději nenasazoval Van Hool AGG300, ale prodloužil tramvajovou trať, což by uvítalo nejen letiště, ale také obyvatelé ze sídliště Na Dědině bez zániku parkovacích míst v ulici Vlastina. Místo metra D bych také viděl raději vlaky CityElefant a tramvaje k nemocici Krč. Metro C by se mělo protáhnout až do Uhříněvse kde by měl vzniknout nový autobusový terminál. Část linek z Hájů by měla končit na Opatově a opačně. Využít by se měl také terminál Koleje Jižní Město a Roztyly a případně zastávky Volha a Na Jelenách, možné je využití také zastávky Chodovec. Věřím, že se najde rozumné řešení. Přeci jen stanice u metra D mají vznikat jako Národní třída.

+2/−2
23.11.2016 21:11

P20e46t24r 11M83a25c75o90u23r54e20k 5944938776687

Jen k té 119, zvýšit kapacitu chce Letiště Praha a ti chtějí vysokokapacitní busy. A jsou třeba, protože i kdyby se zítra začalo se stavbou tramvaje či čehokoli jiného, tak to nějaký rok bude trvat.

+2/0
23.11.2016 23:48

K94a38r59e69l 79N90o73v98o28t33n75y 4387654232922

Vážený pane to chce si vybrat buď vlak nebo metro, ale pak proč potom ještě tram?

0/0
24.11.2016 7:22

M34i56r41o61s86l35a71v 93G62r43o23s49s38m51a61n88n 8312179244

"Psali jsme na ministerstvo a přišla nám odpověď, že tomu nerozumíme a že to bude tak, jak to je,“ dodal Volf.

Jsem rád, že ministerstvo správně pojmenovalo kvalifikaci člověka, který se domnívá, že dvojkolejná a jednokolekná trať je to stejné :-)

+11/0
23.11.2016 20:43

M72i13l63a68n 92C77h66a14l98u82p64a 7984626497793

Metro v Kladně? To Brňáci puknou vzteky.;-D

+8/0
23.11.2016 20:31

K34a20r79e11l 21N33o43v95o36t66n51y 4447574662432

Bez obav za:

a/Už pukají teď

b/Metro na letiště? Od Chalupoidy je to už zabité;-D;-D;-D

+1/0
24.11.2016 7:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.