Diskuze

Územní rozhodnutí na rychlodráhu má být do dvou let. Kladno k ní má výhrady

Po dvaceti letech plánů a odkladů by mohly začít projektové práce trati z Prahy do Kladna. Vydání územního rozhodnutí se však může protáhnout na dva roky. Jednání brzdí některé obce, kterým se nelíbí dvojkolejná varianta. Město Kladno zase dál hovoří o nutnosti zahloubení tras pod zem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P82e63t69r 82P50e15t33r

25. 11. 2016 13:21

A kdo to teda platí? Zahloubenou variantu na Praze 6 celkem kvituji a místní chápu (bydlím nedaleko, ačkoliv vedle nás se zahlubovat "asi" nebude) a tak jsem si myslel, že něco z toho bude platit Praha...nebo to platí celé jen stát?

Btw rychlodráha se dělá i kvůli Kladnu, Pražáci ji opravdu nepotřebují...tak by měli být rádi za to, že se to hnulo, místo vymýšlení metra v Kladně.

1 0
možnosti
RJ

Je to "celostátní dráha". Proto jakokoliv modernizaci platí SŽDC, resp. SFDI s použitím EU fondů, ne obec.

0 0
možnosti
MG

Tak už se rychle dohodněte.:-(

3 0
možnosti
KN

Tak postavil trať jen na Havlák, a Kladeňáci ať si jezdí rikšou;-D

7 0
možnosti
PM

Jsem zvědavý, kdy skutečně bude, protože už v 1990 se o té rychlodráze mluvilo a na Koněvu vyměřovalo na možnou konečnou stanici. To tam ještě byly koleje.

2 0
možnosti
PD

P13a59v69e72l 20D72a57v48i72d

23. 11. 2016 23:09

Rychlodráha osmdesát kilometru za hodinu?

6 0
možnosti
RN

R73a75d12e60k 94N76o19v11a81k

24. 11. 2016 17:21

to je jen marketingový název, hlavně tedy strašák na Praze 6

3 0
možnosti
P"E

Myslím si, že by větší část tratě měla vést pod zemí a určitě ať jde o dvě koleje. Stavba to sice bude finančně náročná, ale potřebná. Metro na letiště bylo v řešení, ale vznik rychlodráhy bude lepší. Nejen, že vlaky tři vozi s patrem pojmou více cestujících a pojedou z centra až na Kladno s odbočkou na letiště. Přestup na nádraží Veleslavín z metra na vlak je lepší než na autobus. Vlak a metro to už by byl luxus. Metro A bych rád protáhl na přestup v Nových Butovicích nebo na Zličín. Na letištní autobus 119 bych raději nenasazoval Van Hool AGG300, ale prodloužil tramvajovou trať, což by uvítalo nejen letiště, ale také obyvatelé ze sídliště Na Dědině bez zániku parkovacích míst v ulici Vlastina. Místo metra D bych také viděl raději vlaky CityElefant a tramvaje k nemocici Krč. Metro C by se mělo protáhnout až do Uhříněvse kde by měl vzniknout nový autobusový terminál. Část linek z Hájů by měla končit na Opatově a opačně. Využít by se měl také terminál Koleje Jižní Město a Roztyly a případně zastávky Volha a Na Jelenách, možné je využití také zastávky Chodovec. Věřím, že se najde rozumné řešení. Přeci jen stanice u metra D mají vznikat jako Národní třída.

2 2
možnosti
PM

Jen k té 119, zvýšit kapacitu chce Letiště Praha a ti chtějí vysokokapacitní busy. A jsou třeba, protože i kdyby se zítra začalo se stavbou tramvaje či čehokoli jiného, tak to nějaký rok bude trvat.

2 0
možnosti
MG

"Psali jsme na ministerstvo a přišla nám odpověď, že tomu nerozumíme a že to bude tak, jak to je,“ dodal Volf.

Jsem rád, že ministerstvo správně pojmenovalo kvalifikaci člověka, který se domnívá, že dvojkolejná a jednokolekná trať je to stejné :-)

11 0
možnosti
MC

Metro v Kladně? To Brňáci puknou vzteky.;-D

8 0
možnosti
KN

Bez obav za:

a/Už pukají teď

b/Metro na letiště? Od Chalupoidy je to už zabité;-D;-D;-D

1 0
možnosti