- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tím to nekončí. Sekyra chce zastavět i odstavné koleje u Smichovskeho nádraží, tam co stojí Regiojet. Nevím kdo si koupí být kde má z jedné strany okruh a z druhé rušné nádraží, ale je strašné jak tu není ucelený postup jak rozvíjet město. Jen hrabat a hrabat
Mohli ji dat pod zem, protahnout az k Andelu... nad tunelem se klidne muze stavet a kdyz by vznikla zastavna na Smichovskem nadr. a jeste na Andelu, bylo by to nejlepsi...
Mj., kdyz jde stavet obrovsky tunel pro automobilovou dopravu (Strahovsky a tunely blanky), tak klidne muze byt v budoucnu protazen zel. tunel az na Hradcanskou misto metra.
Ale samozrejme by museli podzemni cast elektrifikovat...
Mohli ji aspoň přeložit blíž k Staropramenu, s peronem u silnice.
Ja jsem tak nejak nepochopil to Hlavni nadrazi, to bude nove jezdit z Hlavaku? Protoze tvrdit, ze bude dal jezdit (jako drive) na hlavak mi prijde nesmyslne, Na Knizeci je koncova stanice, zde vlaky koncily...
Ano, dříve stavil v "Smíchov - severní nástupiště" a pak jel na Hlavák (ale jen některé vlaky). Ta zastávka se ovšem jenom jmenuje Smíchov, je dost uprostřed ničeho.
Drív byli stavitelé a projektanti. Ti by asi uměli zastávku zakomponovat do svého projektu, aby dobře sloužila lidem. Dnes jsou developeři – čuňata, kterým potřeby lidí nic neříkají. Mimochodem, ohledně názvu Smíchov City: To jim někdo nemohl říct, že v češtině mají „city“ jiný význam než v angličtině?
Za prvé nechápu proč nemůže zastávka ještě sloužit nějaký čas když stavět se ještě nezačalo a jen tak nezačne, nemusí to být celý rok, prostě by jen např. od léta byla výluka, a od dalšího jízdního řádu by zastávka byla zrušena. Na jaře by ale sloužila. A severní nástupiště je dost z ruky. Chtělo by to udělat stavební úpravy, aby vlaky mohly jezdit na normální smíchovské nádraží.
Kolik lidí využívá Severní nástupiště?Je daleko od MHD.Špatný přístup.Co tak vybudovat velký terminál na Smíchovském nádraží(vlak, autobusy,metro,tram.) MHD a meziměst. .Přesun z Na Knížecí.
Na Smíchovském nádraží je velký terminál busů MHD, vlak, metro, tram. Z Knížecí (kde je velký terminál busů a busů MHD) je to jedna zastávka tramvají nebo metrem. Dál?
Mě to celkem štve, že úsek Smíchovské nádraží - Anděl je pro cestování komplikovaný. Myslím si, že ROPID by část autobusů mohl prohodit třeba linky 105 a 231 by mohl sloučit. Pak si myslím, že vybrané spoje 118, 125, 197, 253 by bylo možné prodloužit o úsek Smíchovské nádraží - Nemocnice Na Homolce.
To by mne zajímalo, jak byste si představoval sloučení linek 105 a 231, když každá jede někam jinam.
Je pravda, že ten prostor je zanedbaný kousek Prahy. Mohlo by tam být velké záchytné parkoviště, ale z toho by ti, kteří o tom rozhodují nic moc neměli. Takže lepší jsou kanceláře, obchody a pár drahých bytů kterých je už v Praze dost volných.
Záchytné parkoviště v centru Smíchova je hloupost. Už takhle se tam není možné dostat autem. Záchytné parkoviště má smysl na konečné metra nebo nějaké další velkokapacitní dopravy na okraji města - ukončení dálnice apod. a ne v centru.
Pak se diví žel lidi jezdí hlavně autama...
V článku je chybný odkaz o stránkách na Ropid. Zobrazuje se aktuální jízdní řád ze dtránek ČD, nikoliv nový platný od prosince a bez zastávky Na Knížecí