Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P77a30v78e72l 92K28o53s59e84k 4635203416655

Radši bych modernizaci žabotlamů V, než těhle vozů z NDR

0/0
doporučit
3.12.2016 12:50

R55a76d92e90k 19J45a38n42a88t69a 9345176104692

Modernizace žabotlamů by byla náročnější (=dražší), až nemožná, kvůli fůře nových předpisů a norem. Netrakční vozy se modernizují mnohem snáze.

Navíc je plán je ve všední den používat na posílení pražského příměsta (lidi jezdí do práce) a o vikendu na posílení Posázavského Pacifiku (lid jezdí na výlet). Žabotlam na Pacifik poslat nemůžete, nejsou tam dráty :-)

0/0
doporučit
3.12.2016 14:25

J63i92r82k94a 28D18v81o71ř85á68k 4915640223638

Modernizace žabotlamů nedává žádný smysl. Ve své době byly nesmírně moderní ale dnes je těch pár zbylých kusů už neudržitelně přestárlých.

0/0
doporučit
5.12.2016 11:21

R74a53d37e87k 37N56e43u78m55a91n46n 5502752428875

Odjakživa to byl "panťák"

+7/0
doporučit
2.12.2016 22:22

L60u54d64ě91k 57P89r66o12v67a90z33n82í83k 8893331982535

"Žabotlama" je mluvčí z Hradu ;-)

+2/−1
doporučit
3.12.2016 8:33

J33o74s66e45f 41T46r78ö52g36l 8839462906586

Já to znám odjakživa "Žabotlam" (v mužském rodě, ne jako v článku).

Žabotlamy byly velice revoluční vlaky - nízkopodlažní (to leckde nejezdí dnes), se širokými dveřmi pro snadnou výměnu cestujících, oboustranné atd. Kdyby nebyly před rozpadnutím, tak jsou to pro příměstskou dopravu velice vhodná vozidla.

+4/0
doporučit
4.12.2016 12:58

R77a42d48e82k 35J24a36n72a63t72a 9185516684952

"Jde o první vozidla v rámci pražské integrované dopravy, která cestujícím nabídnou připojení k wi-fi."

Nejedná. Wi-Fi mají některé tramvaje DPP.

+8/−1
doporučit
2.12.2016 20:20

P13a73v58e87l 32K92o91s26e10k 4755523286185

Bylo jistě myšleno vlaky.

+1/0
doporučit
3.12.2016 12:48

J85a48k31u16b 29M20a19t23ě90j43ů 5105642181725

ano, ale je to skutecne blbe napsano.

0/0
doporučit
5.12.2016 2:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.