- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud linka 23 šla protáhnout až na Kubánské náměstí jak jezdila kdysi, byla by to pecka. To by pak šlo o historickou liku.
Historicky jezdila 23 ze Záběhlic do Podbaby.
Nejen sedačky, ale hlavně má tato tramvaj okna. V létě to neocenitelnou pomůcku k dýchání a aby člověk horkem nezkolaboval.
Navíc má poklopy ve střeše což je absolutně dokonalý vynález.A protože okna nejsou vytažená až ke stropu,je tam i trochu víc stínu.
S intervalem 30 minut odlehcit pretizene lince 22? To si autor clanku musel vymyslet :)
V pracovní dny už by linka centrum přetížila ve špičkách moc, v době kdy 22 má interval 4 minuty potřeba není. Proto interval 30 minut. Ale o víkendu, kdy 22 jezdí v intervalu 7,5 minuty, má tato linka od IPP po Hrad již často problémy. Snížení intervalu na 6 minut by rozhodilo proložení spojů v Hostivaři a na Bílé Hoře s linkami 25 a 26, proto o víkendu bude mít 23 interval 15 minut a pojede vždy v půlce intervalu linky 22 ob jeden spoj. Takže pomůže každé druhé dvaadvacítce. Postupně v dalších letech, až začnou být vyřazovány i vozy T3RP je možné, že se interval ještě zahustí těmito vozy. Zatím by nebylo efektivní ponechávat větší rezervu starších vozů.
Skvělý sice se mi šotouš nelíbí, ale patřím mezi ně. Vrátil bych také linku 19 do trasy Kubánské náměstí - Lehovec a nebo ji vedl až na Radlickou, což by znamenalo zkrácení nebo zrušení linky 7, ale tu bych raději viděl místo linky 13.
Tak s cislama linek by jsme si mohli hrat dlouho, treba 7 je puvodni 27, 16 jezdi z Hloubetina do Kosir a to byla drive 15 i kdyz pres centrum, 14 z Hloubetina na Sporilov, to byla drive take 19 a treba 26 jedouci z Veleslavina na Zizkov a Vinohrady, to byla drive 11...
Me by se libila spise 10 jako tangenta z Dablic do Hostivare, vratit 7 cislo 27 a 15 precislovat na 7, take historicky jezdila na Smichove, Male Strane a Zizkova, a dvojice linek 15-16 z Motola na Floru odtud 15 do Hloubetina a 16 na Cernokosteleckou nebo na Kuban...
Ale vice mi spise chybi investice do novych trati, klidne by mohli vest na Jizni Mesto, Lhotku/Kamyk pres Kacerov a Pankrac, Dvorecky most, prodlouzeni z Cernokostelecke k Outletu a do Prumyslove, do Mecholup, most z Ulice Komunardu do Karlina/Invalidovny, z Vysocan od Kolbenovy kratkym tunelem a zahloubena do Letnan, do Bohnic a do Suchdola... a po vyreseni dopravy v ulici V Holesovickach take v teto ulici
Doufam, ze po rekonstrukcich trati se zacnou stavet dalsi trate..
Skoda jen, ze se ceka pouze na metro D, jiz drive mohla uzemi obslouzit tramvaj a zeleznice od Hl.Nadr./Kacerova pres Pisnici dal do Jesenice a Popovic. Metro D pak stacilo vest od Zalesi/nem. Krc spise smerem k Modranum.
Jako fanda T3 jsem rozhodně pro. :-)
Skvělá zpráva. Jsou to nejlepší tramvaje. Posílí se navíc 22, takže to má jenom výhody :-)
Proč ty nejlepší tramvaje jezdily pouze v zemích RVHP a nevyvážely se na západ za valuty?
Zapomnělo se jaksi napsat, že to půjde z peněz na běžný provoz... Takže obyvatelé Prahy, kde mají busy o víkendu po 30 -40 mnutách opět utřou, hlavně aby se turista náhodou nemačkal a nebo měl atrakci...
To si zjistil kde? Nic takovýho není pravda, je na to odklepnutý speciální rozpočet.
Poslední měsíce čtu pouze o tom, jak se legendární T3ky šrotují, prodávají na Ukrajinu a že na jaře dojezdí - a teď tahle skvělá zpráva. Děkuji! Legenda a červený symbol Prahy a pražských ulic musí alespoň takhle zůstat.
Nechápu proč ty laminátové sedačky nemohou zase zavést? Byly opravdu nejlepší. Pamatuji si to z mládí, krásně topily a perfektně se do nich vklouzlo. Navíc to bylo hygienické, určitě víc než nějaký hadr co je dnes v autobusech. Škoda, třeba se to jednou vrátí, pořád doufám.
Sedačky byly klouzavé, nepohodlné. Ty nové plastové jsou lepší, i když také trochu kloužou. Neškodilo by zdrsnění povrchu výstupky, nebo měkčím potahem z pěnového plastu, jako např. ve Vídni.