Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Korunovační dopravě uleví, ale „Kulaťák“ nespasí

V sobotu skončí uzavírka Korunovační ulice, která pět měsíců ztěžovala život řidičům i obyvatelům Dejvic a Bubenče. Kolony však z Vítězného náměstí zřejmě nezmizí, jen se zmenší. Praha 6 čeká, že především ve špičkách dopravní situace rozhodně nebude bezproblémová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a89r85t26i87n 21Š47t59ě87p77á56n87e43k 3137213613971

Nevim. Doufam, ze neni neco spatne s teorii, ze kdyz se to co nejvic zneprujezdni, auta zmizi. Protoze lepsi teorii uz asi radnice nevymysli :-D

+1/0
8.12.2016 6:36
Foto

P31e73t59r 48Š26r33a39i73e68r 9343442382987

Vůbec nechápu, co na té stavbě tak příšerně trvalo.....??

+3/−3
7.12.2016 23:32

J91o49s34e85f 45C13h54o13d51o89u49n84s38k28ý 4671716629740

Zbourat a postavit úplně nový most, když pod ním jezdí každých 15 minut vlak za 5 měsíců? No to teda vážně taky nechápu, co jim na tom tak trvalo...;-)

+8/0
7.12.2016 23:39

T42o35m17á47š 82Z90e46m58a66n 3565518284865

Pak se člověk dívá na časosběrné video kde most vymění na 24 hodin..

Možná to měli prostě na den zastavi a rychle vyměnit než to protáhnout na ork bez omezení vlaků..

0/0
8.12.2016 21:21

P13a30v88e85l 16O62b56d67r18ž17á93l78e83k 6206624868142

Tady nešlo o výměnu ale stavbu nového a většího. Bylo tam celkem dost zemních práci kolem.

0/0
9.12.2016 18:26

L70u11k16á58š 12A13d90a53m65e43c 7485864451965

Ten most neni z kosticek lega. Kdyby to uspisuili, tak vy budete moans prvni, kdo zacme Nada at, az se ten most zacne po pul roce drolit.

0/0
8.12.2016 0:17

M61i32c12h46a63l 49P42r61o19c15h17á33z28k22a 8675986798

Naprostý souhlas!

0/0
7.12.2016 20:44

T82o70m61á84š 49Z22e38m10a27n 3965418494285

Celkem by stačilo vrátit Kulaťák do stavu před řáděním zelených khmérů z radnice P6.

Tedy. 2 pruhy na nájezdu i sjezdu z kruháče, obnovit dvouproudost Svatovítské, zrušit zjednosměrněšní okolních komunikací a navrch zrušit vnitřní přechody u kruháče.

+14/−1
7.12.2016 20:41

J18a79n 71V19o42j56t80í72š97e47k 6712191915106

A lidi ať si nechaj narůst křídla a zazděj si okna.

+4/−4
7.12.2016 21:21

T50o77m83á78š 85Z66e62m64a25n 3835228214205

a) jeden přechod stačí, nejlépe se semaforem na tlačítko.

b) při přestěhování do města je dobré si uvědomit, že koncentrace populace má kromě zjevných výhod (všechno je blízko) i nevýhody (všechno je blízko).

A plynule jedoucích 100 aut udělá méně znečíštění než 10 popojíždějících.

+3/0
7.12.2016 21:32

P73e45t46r 51P10e21t89r 6963372618193

A je třeba si uvědomit, že těch 100 jedoucích aut dokáže nahradit jeden autobus.

0/0
8.12.2016 17:20

P79a21v27e16l 84O33b88d75r57ž21á87l32e43k 6286554828652

Problém 100 aut x 1 autobus je většinou v tom, že v těch 100 autech sedí většinou 100 lidí, z nichž každý jede z jiného místa a směřuje každý jinam.

+1/0
8.12.2016 20:00

Š52i64m86o96n31-45E17r37i61c94h 70J97e12l13í23n26e74k 5980732483553

To rozhodně není problém, pořád těch autobusů bude výrazně méněnež aut, nehledě na to, že jde spíš o MHD celkově, nelze brát doslova.

0/0
10.12.2016 16:54

P79a91v94e45l 63O97b84d23r12ž32á54l37e34k 6536714738212

Pokud máme 100 lidí, kdy každý z nich chce vyjet z jiného místa, jindy a směřuje jinam... tak jim nemá jakákoliv MHD co nabídnout.

0/0
10.12.2016 21:19

Š57i74m19o78n32-37E27r76i54c17h 74J16e67l29í80n43e19k 5720712913603

Problém je, že taková situace nemůže nastat, protože ve městě není žádné místo, kam/odkud by mířil jen jeden člověk. Silnice mají být pro ty, co to potřebují, jako řemeslníci, invalidi (aspoň ti, co na to v téhle zemi mají) apod.

0/0
10.12.2016 22:12

P67e47t31r 24P58e71t26r 6693772598503

A co by to vyřešilo? Jakože díky dvoum pruhům na kulaťáku se nějak zázračně zvýší propustnost na křižovatce na prašném mostě?

Kulaťák už dlouho není úzkým hrdlem, úzkým hrdlem je hlavně křižovatka na špici Svatovítské a od toho se táhne kolona na Evropskou, Partyzánů a Gen. Svobody takže tyhle nářky nad snížením počtu pruhů jen ukazují, že tomu absolutně nerozumíte a jen si potřebujete zanadávat. Pak výsledky voleb nemají vypadat tak žalostně, když volí lidé, kteří tomu absolutně nerozumí.

0/0
8.12.2016 17:19

T51o62m50á97š 39Z76e56m64a76n 3685188894205

Já si hlavně pamatuji jak průjezdný byl kulaťák před zavedením těchto omezení.

Po jejich vzniku vznikaly kolony i v časech kdy nikdy nebyly.

A vznikají právě na zúženém kulaťáku a omezené Svatovítské, ne na zkapacitněné křožovatce na Prašném mostě.

0/0
8.12.2016 21:31

P16e44t13r 72P93e24t79r 6103802608893

bydlím o ulici vedle a jezdím tudy každý den.

Když je ten problém na kulaťáku, tak mi vysvětlete, proč ta auta nevyjedou? Dnešní situace je taková, že auta na přechodě mají zelenou ale stojí pořád na kruháči a nemají kam vyjet, protože celá trasa Kulaťák-Prašný most je plná aut a čeká se na zelenou nahoře.

Takové lidi mám nejradši, každý den na to koukám, každý den tam stojím ale stejně se vždy najde nějaký chytrolín který bude tvrdit, že prašný most dostačuje a problém je kulaťák, když to není pravda.

0/0
9.12.2016 9:01

M37a86r64t72i64n 11K17u76b57á33t 7631158787

V něčem jste trochu vedle, i když principiálně s Vámi souhlasím.

Ono stažení výjezdu z kulaťáku na Svatovítskou je dáno normou (která je bezpečnostní, ne trávomozkářská), která u novostaveb či rekonstrukcí neumožňuje nezabezpečený přechod přes více jak jeden pruh v daném směru. Pokud by se samozřejmě vystavěly podchody s výlezy na každý zastávkový ostrůvek a přechod s velice krátkou fází pro chodce by se nechal jenom "nahoře" (nebo by přechod nebyl vůbec, ale pak by to bylo daleko víc na facku), pak je dvoupruhový výjezd velice efektivní řešení. Alespoň mimo špičku. Když se ovšem zadělá křižovatka Prašný most, tak vám jsou dva pruhy k prdu.

Ale co si budeme povídat, celá oblast je tam udělaná na to jít za roh a dát si facku...

0/0
10.12.2016 15:55

J81a14n 41V25í17t25e91k 3596563211170

Ta opatření s autobusy (otočení terminálu a jízda po kolejích) mají logiku, to určitě nezůstane. :-)

Spíš by mě zajímalo, které výhybky se jim budou zanášet sněhem, protože nahoře na Prašném mostě autobusy projíždí křižovatku po kolejích celou dobu a další výhybka je až kulaťák, kde už ale je autobus zpět na silnici.

+1/0
7.12.2016 20:39

M24i68c52h75a62l 79P50e70t12e59r70a 2517211830109

Kdepak, výhybka na Kulaťáku je těsně za zastávkou ještě před samotným Kulaťákem. Dál pak už pokračují zdvojené koleje, takže přes to busy teď jezdí.

Tipuju, že to bude kvůli tomu, aby při nutnosti ručního přehození výhybky tramvaj nestála přes silnici.

+1/0
7.12.2016 22:32

J75a60n 40V42í85t51e39k 3346903891820

takhle detailně jsem to nezkoumal, dává to smysl

0/0
7.12.2016 23:11

J63i91ř65í 68P40r79a75ž56á58k 9940572411242

Když máme za radní a úředníky takové "nechytré", tak se nemůžeme divit. Blanka chrlí spoustu aut na Kulaťák, což nemělo být. Protože Blanka měla být zprovozněna až po dokončení silničního okruhu okolo Prahy. Hodně aut by objelo Prahu po okruhu a Praze by se ulevilo. Takto Blanka přispěla ke zhoršení živ. prostředí. Kdy už se začnou dodžovat podmínky stavebních povolení?

+2/−10
7.12.2016 20:26

P77a82v92e12l 28O21b62d30r41ž17á48l40e28k 6246344648842

Silniční okruh hned tak nebude dokončen, mimo jiné i pro to, že zastupitelé Prahy 6 - Suchdola vytrvale (ovšem za obecní peníze) chrlí hromady studií, posudků a žalob proti jeho stavbě.

Přesněji proti stavbě varianty "J" a prosazují variantu "Ss", která ovšem vede Středočeským krajem, kterého se na to ani nezeptali.

Jinak by totiž zjistili, že je to z pohledu StČ kraje neprůchodné a nerealizovatelné.

Ovšem obyvatelé Suchdola si tyto zastupitele ochotně dokola volí, takže se to nehne nikam. Takže asi tak.

+3/−3
7.12.2016 21:24

J43i61ř84í 79P25r57a14ž42á29k 9900742631342

Na variantu J se nekdy nepodaří získat EIA. Proč by neměla být postavena var. Ss? Jde o veřejně prospěšnou stavbu, pozemky lze i vyvlastnit.

+1/−2
7.12.2016 21:43

P14a27v29e25l 64O13b58d36r16ž78á37l61e32k 6846264378212

Varianta "Ss" není v žádné územně plánovací dokumentaci StČ kraje ani žádné obce, skrz kterou by měla vést. V její trase mnohde už stojí domy. StČ kraj s ní nebude nikdy souhlasit.

Naproti tomu varianta "J" je v plánech už 80 let, všechny územní plány s ní počítají a dříve či později se postaví. Jak moc později, to samozřejmě záleží na obyvatelích Suchdola, jak dlouho je ještě budou bavit tisíce aut na Kamýcké.

Jen se jim místní politici bojí říct jednoduchou věc - že buď se postaví varianta "J", nebo se nepostaví nic.

+5/−3
7.12.2016 21:52

J64i51ř91í 73P61r95a55ž44á61k 9350872691982

Nechápete, že Praha se za 80 let, tedy od doby, kdy byla navržena varianta J, značně rozrostla? Okruh má za cíl vést dopravu mimo sídelní celky. To by se při var. J nepovedlo, protože už dnes některé části okruhu rozdělují obytné části Prahy. Var. J. by jen zatížila jiné obyvatele emisemi. Podívejte se, jak je to řešeno v jiných městech. Např. v Berlíně okruh stojí již 80 let a vede stále lesy kolem města, které nevidíte.

+3/−3
7.12.2016 22:24

M29i86c65h16a13l 30Š20t13ě59t31k16a 8575373819572

Suchdolem ma vest okruh pod zemi. Koho budou auta v tunelu obrezovat hlukem a emisemi?

+4/−1
7.12.2016 22:53

J27i91ř72í 87P14r17a35ž33á71k 9600522311732

Pokuste se podívat na mapu a na tento odkaz:

http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/0
8.12.2016 8:55

P80a12v76e70l 66O16b59d49r95ž25á81l94e27k 6186154298852

Ano, Praha se rozrostla i v místech, kde je dlouhodobě plánovaný okruh. Což je ovšem problém těch, kteří se na těch úžasně levných pozemcích něco postavili a ani se nenamáhali zeptat, proč jsou tak levné.

Zůstává v platnosti, že variantu "Suchdolská superp*vina" (Ss) podporuje jen Suchdol a Dolní Charby. Přičemž podpora je na úrovni prohlášení místních radnic, v plánech nic takového neexistuje.

Všichni ostatní (Praha, Středočeský kraj, Horoměřice, Přílepy, Tuchoměřice...) počítají s variantou "J" a mají ji ve svých platných územních plánech.

Čímž se dostáváme zpět ke konstatování, že buď se postaví varianta "J", nebo zůstane vše při starém. Varianta "Ss" je jen vějička, kterou zastupitelé Suchdola již roky oblbují své spoluobčany a získávají na ní hlasy u voleb.

+2/0
8.12.2016 10:49

T25o33m23á96š 27Z69e62m10a64n 3915928624925

Severní varianta okolo Roztok padla již dívno výstavbou rodinných domků v plánované trase.

+1/−1
7.12.2016 21:59

M55i60c98h46a31l 57Š53t44ě90t30k32a 8175303769902

Proc by mela byt postavena varianta Ss? J bude pod Suchdolem v tunelu a vynori se za nim v polich. Kde vidite problem? Most prez Vltavu se postavi stejne jako na D8 v Ceskem stredohori tzn. aniz by bota delniku vstoupila do chraneneho udoli. Jedine, o by suchdolakum mohlo vadit je 2-3 roky prasne prace. Nic vic

+4/−1
7.12.2016 22:59

J91i86ř97í 30P13r85a44ž28á17k 9750622421242

Přes Suchdol má vest var. J. Most by musel být vysoký, s nájezdovou rampou ve tvaru spirály, drahý nekologický. Na východním břehu by vedly 2 dálnice cca 400 m od sebe. "Odstřihly" by se zastavěné satelity, které patří ku Praze. Vzhledem k jejich blízkosti by se EIA 100% nepodařilo získat. Var. Ss vede méně zastavěnou krajinou, dává možnost umístit okruh i rozvoje Prahy, tranzitní kamionová doprava by objela po okruhu, aniž by zamořovala Prahu.

Bližšío historii okruhu na http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/−3
8.12.2016 6:51

M69i12c24h65a85l 13P69e30t95e79r85a 2567751500349

Zastupitelé Suchdola nejsou ti samí jako zastupitelé Prahy 6. Jsou to dvě nezávislé městské části.

+2/0
7.12.2016 22:34

T12o90m88á95š 91Z71e17m76a92n 3725598174205

Situace nesouvisí s Blankou, ale s faktem, že na severu Prahy je jen jedna spojnice. Blanka prostředí zlepšila, ale zásahy P6 dokázaly situaci zhoršit už před výstavbou Blanky.

+2/−1
7.12.2016 21:34

J41i90ř70í 68P25r38a74ž88á15k 9660312271172

Konkrétně?

0/0
7.12.2016 21:45

T69o94m17á21š 72Z37e45m20a25n 3265858654495

co?

0/0
7.12.2016 22:00

J52i61ř34í 31P92r36a95ž58á88k 9140192271412

Zastupitelé a úředníci se dali do čtení iDnes a minusují, protože jsem poukázal na jejich neschopnost, ignoranci. Argumenty samozřejmě neuvedli. Aktivistka AI a aparátčík socialistů o stavbě dopravních staveb moc neví, stejně jako dříve psychiatr a radní se základním vzděláním.... Proto ty nesmyslná rozhodnutí, která brání smysluplnému rozvoji a pouze terorizují obyvatele. Prosím admina, aby nemazal do doby, než někdo bude chtít uvést konkrétní údaje. Na konkrétní argumenty budu také konkrétně reagovat příklady.

+1/0
8.12.2016 7:05

M46i75l45a95n 34C67h78a84l11u21p68a 7814986317703

Jestli to dodělávali za mrazu, tak to můžou za dva roky dělat znova.

0/0
7.12.2016 19:54

P10a25v73e83l 12O74b85d22r63ž83á73l93e30k 6576804908972

Praha 6 dělá dlouhodobě vše pro to, aby skrz tuto část jezdilo co nejvíce aut (blokace okruhu, blokace železnice, blokace odstavného parkoviště na Veleslavíně) a zároveň, aby se tam ta auta co nejvíce zdržela (uzavírání pruhů kolem kulaťáku, jednosměrky, zaslepení U Vorlíků).

A pak se diví, že je Praha 6 celý den plná kolon?

+23/0
7.12.2016 19:20

J92i41ř89í 69P74r28a91ž28á85k 9640502491652

Byznys s placeným stáním se musel spustit. Nyní, když přináší stovky milionů, se možná pomalounku začnou stavět P+R a parkovací domy. Protože taková stavba parkovacího domu, to bude také velká veřejná zakázka....

0/0
7.12.2016 20:28

G48a92b14r34i58e72l 39H34o25r66t60e62n 9811229603734

Blokaci okruhu mají na svědomí zahrádkáři ze Suchdola, nikoliv P6. Blokaci železnice byste vnímal patrně jinak, kdybyste bydlel u trati, ze které vám chce někdo udělat rychlostní koridor s 10x větším počtem vlaků za hodinu, než je ten stávající.

Jinak souhlas.

+1/−3
7.12.2016 21:08

J58a36n 30V30o70j88t67í41š11e34k 6962811655256

Ty vlaky budou jezdit 10x častějc, ale budou 100x tišší a emise nebudou mít vůbec žádný.

+2/0
7.12.2016 21:23

G20a44b71r96i45e79l 88H95o98r18t60e72n 9761739393164

Vibrace (infrazvuk) na krátké vzdálenosti budou mnohonásobně vyšší, s tím prostě nic neuděláte. Navíc pokud budou zachovány železniční přejezdy, budete to znamenat prakticky nepřetržité klinkání od čtyř ráno do půlnoci. Pokud nebudou, odříznete Dejvice od Prahy. To vše v situaci, kdy má rychlodráha od Veleslavína kopírovat metro.

0/−1
7.12.2016 21:46

P92a16v41e53l 37O37b30d29r93ž59á35l72e32k 6336744578682

Suchdol je součástí správního obvodu Praha 6. Nebo snad patří někam jinam?

Železnice tam byla rozhodně dříve, než se narodil jakýkoliv současný obyvatel Prahy 6. Když nevadily parní lokomotivy, nevadí motoráky, které se táhnou do kopce na plný plyn s oblakem černého dýmu ... tak budou vadit tiché elektrické jednotky?

Jinak chápu, lobby a dezinformační kampaň letištních taxikářů je na P6 dlouhodobě skvěle účinná. Kam se hrabe aeronet a sputnik.

+8/−1
7.12.2016 21:30

G10a55b26r90i83e75l 79H83o61r37t22e69n 9961219923114

Ne, nechápete.

+1/−1
7.12.2016 21:42

M94i41c89h49a21l 86P81e23t52e13r84a 2537261730749

Suchdol patří jinam, má vlastní radnici.

+1/−1
7.12.2016 22:36

P42a12v14e76l 28O23b24d19r39ž60á69l75e10k 6186584968482

Na každé ceduli s názvem ulice na Suchdole je napsáno "Praha 6". Je to samostatná městská část, ale součást správního obvodu Prahy 6.

+2/0
8.12.2016 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.