Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Korunovační dopravě uleví, ale „Kulaťák“ nespasí

V sobotu skončí uzavírka Korunovační ulice, která pět měsíců ztěžovala život řidičům i obyvatelům Dejvic a Bubenče. Kolony však z Vítězného náměstí zřejmě nezmizí, jen se zmenší. Praha 6 čeká, že především ve špičkách dopravní situace rozhodně nebude bezproblémová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14a32r20t26i82n 12Š13t28ě30p29á22n82e25k 3977673843561

Nevim. Doufam, ze neni neco spatne s teorii, ze kdyz se to co nejvic zneprujezdni, auta zmizi. Protoze lepsi teorii uz asi radnice nevymysli :-D

+1/0
8.12.2016 6:36
Foto

P84e39t57r 11Š48r39a76i41e95r 9233722132427

Vůbec nechápu, co na té stavbě tak příšerně trvalo.....??

+3/−3
7.12.2016 23:32

J14o11s82e43f 19C48h57o85d29o58u67n23s10k84ý 4781126269780

Zbourat a postavit úplně nový most, když pod ním jezdí každých 15 minut vlak za 5 měsíců? No to teda vážně taky nechápu, co jim na tom tak trvalo...;-)

+8/0
7.12.2016 23:39

T41o47m96á32š 22Z57e32m65a91n 3435838864875

Pak se člověk dívá na časosběrné video kde most vymění na 24 hodin..

Možná to měli prostě na den zastavi a rychle vyměnit než to protáhnout na ork bez omezení vlaků..

0/0
8.12.2016 21:21

P39a24v86e24l 20O10b81d88r28ž36á69l64e79k 6886874478532

Tady nešlo o výměnu ale stavbu nového a většího. Bylo tam celkem dost zemních práci kolem.

0/0
9.12.2016 18:26

L96u39k79á44š 40A65d44a80m87e34c 7205534561245

Ten most neni z kosticek lega. Kdyby to uspisuili, tak vy budete moans prvni, kdo zacme Nada at, az se ten most zacne po pul roce drolit.

0/0
8.12.2016 0:17

M12i42c69h37a98l 22P69r67o12c43h88á23z20k37a 8675426688

Naprostý souhlas!

0/0
7.12.2016 20:44

T44o27m48á45š 53Z16e53m98a58n 3515428314745

Celkem by stačilo vrátit Kulaťák do stavu před řáděním zelených khmérů z radnice P6.

Tedy. 2 pruhy na nájezdu i sjezdu z kruháče, obnovit dvouproudost Svatovítské, zrušit zjednosměrněšní okolních komunikací a navrch zrušit vnitřní přechody u kruháče.

+14/−1
7.12.2016 20:41

J70a45n 71V22o66j32t19í61š88e34k 6832381365456

A lidi ať si nechaj narůst křídla a zazděj si okna.

+4/−4
7.12.2016 21:21

T54o27m54á17š 23Z55e65m75a35n 3175778574365

a) jeden přechod stačí, nejlépe se semaforem na tlačítko.

b) při přestěhování do města je dobré si uvědomit, že koncentrace populace má kromě zjevných výhod (všechno je blízko) i nevýhody (všechno je blízko).

A plynule jedoucích 100 aut udělá méně znečíštění než 10 popojíždějících.

+3/0
7.12.2016 21:32

P26e38t49r 70P36e46t37r 6723532508973

A je třeba si uvědomit, že těch 100 jedoucích aut dokáže nahradit jeden autobus.

0/0
8.12.2016 17:20

P69a45v32e16l 55O92b64d16r27ž69á98l80e14k 6436294758182

Problém 100 aut x 1 autobus je většinou v tom, že v těch 100 autech sedí většinou 100 lidí, z nichž každý jede z jiného místa a směřuje každý jinam.

+1/0
8.12.2016 20:00

Š94i19m63o44n18-94E92r33i48c63h 56J91e98l72í10n76e56k 5470772333583

To rozhodně není problém, pořád těch autobusů bude výrazně méněnež aut, nehledě na to, že jde spíš o MHD celkově, nelze brát doslova.

0/0
10.12.2016 16:54

P30a41v52e70l 40O66b26d56r45ž36á17l70e28k 6776444858632

Pokud máme 100 lidí, kdy každý z nich chce vyjet z jiného místa, jindy a směřuje jinam... tak jim nemá jakákoliv MHD co nabídnout.

0/0
10.12.2016 21:19

Š60i49m39o82n16-39E17r23i27c95h 97J13e56l95í50n52e58k 5740762213723

Problém je, že taková situace nemůže nastat, protože ve městě není žádné místo, kam/odkud by mířil jen jeden člověk. Silnice mají být pro ty, co to potřebují, jako řemeslníci, invalidi (aspoň ti, co na to v téhle zemi mají) apod.

0/0
10.12.2016 22:12

P76e38t75r 75P12e37t48r 6313802948653

A co by to vyřešilo? Jakože díky dvoum pruhům na kulaťáku se nějak zázračně zvýší propustnost na křižovatce na prašném mostě?

Kulaťák už dlouho není úzkým hrdlem, úzkým hrdlem je hlavně křižovatka na špici Svatovítské a od toho se táhne kolona na Evropskou, Partyzánů a Gen. Svobody takže tyhle nářky nad snížením počtu pruhů jen ukazují, že tomu absolutně nerozumíte a jen si potřebujete zanadávat. Pak výsledky voleb nemají vypadat tak žalostně, když volí lidé, kteří tomu absolutně nerozumí.

0/0
8.12.2016 17:19

T90o92m86á38š 92Z75e23m12a44n 3565238694285

Já si hlavně pamatuji jak průjezdný byl kulaťák před zavedením těchto omezení.

Po jejich vzniku vznikaly kolony i v časech kdy nikdy nebyly.

A vznikají právě na zúženém kulaťáku a omezené Svatovítské, ne na zkapacitněné křožovatce na Prašném mostě.

0/0
8.12.2016 21:31

P52e87t39r 65P27e68t12r 6663742898823

bydlím o ulici vedle a jezdím tudy každý den.

Když je ten problém na kulaťáku, tak mi vysvětlete, proč ta auta nevyjedou? Dnešní situace je taková, že auta na přechodě mají zelenou ale stojí pořád na kruháči a nemají kam vyjet, protože celá trasa Kulaťák-Prašný most je plná aut a čeká se na zelenou nahoře.

Takové lidi mám nejradši, každý den na to koukám, každý den tam stojím ale stejně se vždy najde nějaký chytrolín který bude tvrdit, že prašný most dostačuje a problém je kulaťák, když to není pravda.

0/0
9.12.2016 9:01

M20a62r16t13i12n 68K91u45b11á42t 7221638187

V něčem jste trochu vedle, i když principiálně s Vámi souhlasím.

Ono stažení výjezdu z kulaťáku na Svatovítskou je dáno normou (která je bezpečnostní, ne trávomozkářská), která u novostaveb či rekonstrukcí neumožňuje nezabezpečený přechod přes více jak jeden pruh v daném směru. Pokud by se samozřejmě vystavěly podchody s výlezy na každý zastávkový ostrůvek a přechod s velice krátkou fází pro chodce by se nechal jenom "nahoře" (nebo by přechod nebyl vůbec, ale pak by to bylo daleko víc na facku), pak je dvoupruhový výjezd velice efektivní řešení. Alespoň mimo špičku. Když se ovšem zadělá křižovatka Prašný most, tak vám jsou dva pruhy k prdu.

Ale co si budeme povídat, celá oblast je tam udělaná na to jít za roh a dát si facku...

0/0
10.12.2016 15:55

J22a58n 82V61í74t75e25k 3636683571320

Ta opatření s autobusy (otočení terminálu a jízda po kolejích) mají logiku, to určitě nezůstane. :-)

Spíš by mě zajímalo, které výhybky se jim budou zanášet sněhem, protože nahoře na Prašném mostě autobusy projíždí křižovatku po kolejích celou dobu a další výhybka je až kulaťák, kde už ale je autobus zpět na silnici.

+1/0
7.12.2016 20:39

M24i96c81h13a22l 91P98e25t12e13r27a 2407691190109

Kdepak, výhybka na Kulaťáku je těsně za zastávkou ještě před samotným Kulaťákem. Dál pak už pokračují zdvojené koleje, takže přes to busy teď jezdí.

Tipuju, že to bude kvůli tomu, aby při nutnosti ručního přehození výhybky tramvaj nestála přes silnici.

+1/0
7.12.2016 22:32

J75a64n 76V68í85t39e34k 3306533681850

takhle detailně jsem to nezkoumal, dává to smysl

0/0
7.12.2016 23:11

J50i91ř97í 74P28r51a15ž82á88k 9140852871332

Když máme za radní a úředníky takové "nechytré", tak se nemůžeme divit. Blanka chrlí spoustu aut na Kulaťák, což nemělo být. Protože Blanka měla být zprovozněna až po dokončení silničního okruhu okolo Prahy. Hodně aut by objelo Prahu po okruhu a Praze by se ulevilo. Takto Blanka přispěla ke zhoršení živ. prostředí. Kdy už se začnou dodžovat podmínky stavebních povolení?

+2/−10
7.12.2016 20:26

P18a43v96e61l 14O94b28d23r51ž73á10l59e85k 6106714918882

Silniční okruh hned tak nebude dokončen, mimo jiné i pro to, že zastupitelé Prahy 6 - Suchdola vytrvale (ovšem za obecní peníze) chrlí hromady studií, posudků a žalob proti jeho stavbě.

Přesněji proti stavbě varianty "J" a prosazují variantu "Ss", která ovšem vede Středočeským krajem, kterého se na to ani nezeptali.

Jinak by totiž zjistili, že je to z pohledu StČ kraje neprůchodné a nerealizovatelné.

Ovšem obyvatelé Suchdola si tyto zastupitele ochotně dokola volí, takže se to nehne nikam. Takže asi tak.

+3/−3
7.12.2016 21:24

J75i38ř44í 35P50r16a27ž37á84k 9750342851292

Na variantu J se nekdy nepodaří získat EIA. Proč by neměla být postavena var. Ss? Jde o veřejně prospěšnou stavbu, pozemky lze i vyvlastnit.

+1/−2
7.12.2016 21:43

P94a88v76e52l 59O51b42d71r25ž57á50l72e98k 6276974248422

Varianta "Ss" není v žádné územně plánovací dokumentaci StČ kraje ani žádné obce, skrz kterou by měla vést. V její trase mnohde už stojí domy. StČ kraj s ní nebude nikdy souhlasit.

Naproti tomu varianta "J" je v plánech už 80 let, všechny územní plány s ní počítají a dříve či později se postaví. Jak moc později, to samozřejmě záleží na obyvatelích Suchdola, jak dlouho je ještě budou bavit tisíce aut na Kamýcké.

Jen se jim místní politici bojí říct jednoduchou věc - že buď se postaví varianta "J", nebo se nepostaví nic.

+5/−3
7.12.2016 21:52

J51i43ř90í 10P38r57a53ž96á67k 9360782341292

Nechápete, že Praha se za 80 let, tedy od doby, kdy byla navržena varianta J, značně rozrostla? Okruh má za cíl vést dopravu mimo sídelní celky. To by se při var. J nepovedlo, protože už dnes některé části okruhu rozdělují obytné části Prahy. Var. J. by jen zatížila jiné obyvatele emisemi. Podívejte se, jak je to řešeno v jiných městech. Např. v Berlíně okruh stojí již 80 let a vede stále lesy kolem města, které nevidíte.

+3/−3
7.12.2016 22:24

M29i92c37h32a77l 20Š81t43ě50t29k58a 8265593799922

Suchdolem ma vest okruh pod zemi. Koho budou auta v tunelu obrezovat hlukem a emisemi?

+4/−1
7.12.2016 22:53

J62i51ř88í 28P22r51a33ž90á93k 9290662411332

Pokuste se podívat na mapu a na tento odkaz:

http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/0
8.12.2016 8:55

P54a90v25e63l 47O94b38d57r44ž75á49l86e41k 6986114238412

Ano, Praha se rozrostla i v místech, kde je dlouhodobě plánovaný okruh. Což je ovšem problém těch, kteří se na těch úžasně levných pozemcích něco postavili a ani se nenamáhali zeptat, proč jsou tak levné.

Zůstává v platnosti, že variantu "Suchdolská superp*vina" (Ss) podporuje jen Suchdol a Dolní Charby. Přičemž podpora je na úrovni prohlášení místních radnic, v plánech nic takového neexistuje.

Všichni ostatní (Praha, Středočeský kraj, Horoměřice, Přílepy, Tuchoměřice...) počítají s variantou "J" a mají ji ve svých platných územních plánech.

Čímž se dostáváme zpět ke konstatování, že buď se postaví varianta "J", nebo zůstane vše při starém. Varianta "Ss" je jen vějička, kterou zastupitelé Suchdola již roky oblbují své spoluobčany a získávají na ní hlasy u voleb.

+2/0
8.12.2016 10:49

T82o77m76á59š 43Z26e47m60a21n 3765948124425

Severní varianta okolo Roztok padla již dívno výstavbou rodinných domků v plánované trase.

+1/−1
7.12.2016 21:59

M12i20c78h58a87l 58Š14t94ě78t63k50a 8455273749482

Proc by mela byt postavena varianta Ss? J bude pod Suchdolem v tunelu a vynori se za nim v polich. Kde vidite problem? Most prez Vltavu se postavi stejne jako na D8 v Ceskem stredohori tzn. aniz by bota delniku vstoupila do chraneneho udoli. Jedine, o by suchdolakum mohlo vadit je 2-3 roky prasne prace. Nic vic

+4/−1
7.12.2016 22:59

J40i79ř52í 32P76r62a46ž88á63k 9720212741762

Přes Suchdol má vest var. J. Most by musel být vysoký, s nájezdovou rampou ve tvaru spirály, drahý nekologický. Na východním břehu by vedly 2 dálnice cca 400 m od sebe. "Odstřihly" by se zastavěné satelity, které patří ku Praze. Vzhledem k jejich blízkosti by se EIA 100% nepodařilo získat. Var. Ss vede méně zastavěnou krajinou, dává možnost umístit okruh i rozvoje Prahy, tranzitní kamionová doprava by objela po okruhu, aniž by zamořovala Prahu.

Bližšío historii okruhu na http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/−3
8.12.2016 6:51

M12i35c27h43a54l 12P72e38t18e82r21a 2517191450139

Zastupitelé Suchdola nejsou ti samí jako zastupitelé Prahy 6. Jsou to dvě nezávislé městské části.

+2/0
7.12.2016 22:34

T23o35m24á25š 50Z97e29m41a34n 3715348784655

Situace nesouvisí s Blankou, ale s faktem, že na severu Prahy je jen jedna spojnice. Blanka prostředí zlepšila, ale zásahy P6 dokázaly situaci zhoršit už před výstavbou Blanky.

+2/−1
7.12.2016 21:34

J31i24ř84í 76P83r36a92ž52á45k 9170892251112

Konkrétně?

0/0
7.12.2016 21:45

T20o31m96á41š 80Z66e27m42a74n 3385588944335

co?

0/0
7.12.2016 22:00

J78i82ř93í 92P70r30a33ž17á17k 9930962441672

Zastupitelé a úředníci se dali do čtení iDnes a minusují, protože jsem poukázal na jejich neschopnost, ignoranci. Argumenty samozřejmě neuvedli. Aktivistka AI a aparátčík socialistů o stavbě dopravních staveb moc neví, stejně jako dříve psychiatr a radní se základním vzděláním.... Proto ty nesmyslná rozhodnutí, která brání smysluplnému rozvoji a pouze terorizují obyvatele. Prosím admina, aby nemazal do doby, než někdo bude chtít uvést konkrétní údaje. Na konkrétní argumenty budu také konkrétně reagovat příklady.

+1/0
8.12.2016 7:05

M82i52l60a77n 28C33h10a49l87u96p44a 7914906677603

Jestli to dodělávali za mrazu, tak to můžou za dva roky dělat znova.

0/0
7.12.2016 19:54

P33a55v84e35l 80O59b56d19r58ž51á45l69e90k 6936124378982

Praha 6 dělá dlouhodobě vše pro to, aby skrz tuto část jezdilo co nejvíce aut (blokace okruhu, blokace železnice, blokace odstavného parkoviště na Veleslavíně) a zároveň, aby se tam ta auta co nejvíce zdržela (uzavírání pruhů kolem kulaťáku, jednosměrky, zaslepení U Vorlíků).

A pak se diví, že je Praha 6 celý den plná kolon?

+23/0
7.12.2016 19:20

J96i22ř82í 74P81r96a20ž34á93k 9830892851592

Byznys s placeným stáním se musel spustit. Nyní, když přináší stovky milionů, se možná pomalounku začnou stavět P+R a parkovací domy. Protože taková stavba parkovacího domu, to bude také velká veřejná zakázka....

0/0
7.12.2016 20:28

G11a79b62r71i82e60l 18H71o62r18t36e42n 9121359813634

Blokaci okruhu mají na svědomí zahrádkáři ze Suchdola, nikoliv P6. Blokaci železnice byste vnímal patrně jinak, kdybyste bydlel u trati, ze které vám chce někdo udělat rychlostní koridor s 10x větším počtem vlaků za hodinu, než je ten stávající.

Jinak souhlas.

+1/−3
7.12.2016 21:08

J19a54n 84V69o45j93t77í83š85e51k 6582741115866

Ty vlaky budou jezdit 10x častějc, ale budou 100x tišší a emise nebudou mít vůbec žádný.

+2/0
7.12.2016 21:23

G74a65b33r98i50e64l 17H28o20r51t28e37n 9441149563414

Vibrace (infrazvuk) na krátké vzdálenosti budou mnohonásobně vyšší, s tím prostě nic neuděláte. Navíc pokud budou zachovány železniční přejezdy, budete to znamenat prakticky nepřetržité klinkání od čtyř ráno do půlnoci. Pokud nebudou, odříznete Dejvice od Prahy. To vše v situaci, kdy má rychlodráha od Veleslavína kopírovat metro.

0/−1
7.12.2016 21:46

P78a71v37e70l 83O38b15d26r23ž17á12l77e85k 6416124438692

Suchdol je součástí správního obvodu Praha 6. Nebo snad patří někam jinam?

Železnice tam byla rozhodně dříve, než se narodil jakýkoliv současný obyvatel Prahy 6. Když nevadily parní lokomotivy, nevadí motoráky, které se táhnou do kopce na plný plyn s oblakem černého dýmu ... tak budou vadit tiché elektrické jednotky?

Jinak chápu, lobby a dezinformační kampaň letištních taxikářů je na P6 dlouhodobě skvěle účinná. Kam se hrabe aeronet a sputnik.

+8/−1
7.12.2016 21:30

G74a42b69r19i12e84l 26H56o90r44t43e50n 9181589723364

Ne, nechápete.

+1/−1
7.12.2016 21:42

M53i71c85h46a39l 13P45e60t17e84r42a 2627381410779

Suchdol patří jinam, má vlastní radnici.

+1/−1
7.12.2016 22:36

P48a83v66e69l 70O86b32d75r86ž21á24l92e93k 6716744158572

Na každé ceduli s názvem ulice na Suchdole je napsáno "Praha 6". Je to samostatná městská část, ale součást správního obvodu Prahy 6.

+2/0
8.12.2016 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.