Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Korunovační dopravě uleví, ale „Kulaťák“ nespasí

V sobotu skončí uzavírka Korunovační ulice, která pět měsíců ztěžovala život řidičům i obyvatelům Dejvic a Bubenče. Kolony však z Vítězného náměstí zřejmě nezmizí, jen se zmenší. Praha 6 čeká, že především ve špičkách dopravní situace rozhodně nebude bezproblémová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92a95r23t76i81n 75Š96t58ě36p61á77n98e22k 3247163343671

Nevim. Doufam, ze neni neco spatne s teorii, ze kdyz se to co nejvic zneprujezdni, auta zmizi. Protoze lepsi teorii uz asi radnice nevymysli :-D

+1/0
8.12.2016 6:36
Foto

P55e10t74r 90Š62r51a47i83e74r 9653722542827

Vůbec nechápu, co na té stavbě tak příšerně trvalo.....??

+3/−3
7.12.2016 23:32

J63o18s22e54f 26C11h91o62d28o87u88n11s81k19ý 4411616709480

Zbourat a postavit úplně nový most, když pod ním jezdí každých 15 minut vlak za 5 měsíců? No to teda vážně taky nechápu, co jim na tom tak trvalo...;-)

+8/0
7.12.2016 23:39

T73o46m63á45š 14Z27e63m11a42n 3705398974105

Pak se člověk dívá na časosběrné video kde most vymění na 24 hodin..

Možná to měli prostě na den zastavi a rychle vyměnit než to protáhnout na ork bez omezení vlaků..

0/0
8.12.2016 21:21

P40a85v80e77l 24O90b10d68r88ž32á74l91e81k 6866124618692

Tady nešlo o výměnu ale stavbu nového a většího. Bylo tam celkem dost zemních práci kolem.

0/0
9.12.2016 18:26

L37u52k23á94š 33A80d45a10m71e17c 7365624101595

Ten most neni z kosticek lega. Kdyby to uspisuili, tak vy budete moans prvni, kdo zacme Nada at, az se ten most zacne po pul roce drolit.

0/0
8.12.2016 0:17

M91i87c88h87a69l 95P37r62o47c79h48á14z57k40a 8705226458

Naprostý souhlas!

0/0
7.12.2016 20:44

T75o98m80á11š 11Z54e86m45a61n 3105418234295

Celkem by stačilo vrátit Kulaťák do stavu před řáděním zelených khmérů z radnice P6.

Tedy. 2 pruhy na nájezdu i sjezdu z kruháče, obnovit dvouproudost Svatovítské, zrušit zjednosměrněšní okolních komunikací a navrch zrušit vnitřní přechody u kruháče.

+14/−1
7.12.2016 20:41

J91a41n 35V32o25j10t93í96š23e90k 6732101895756

A lidi ať si nechaj narůst křídla a zazděj si okna.

+4/−4
7.12.2016 21:21

T24o84m75á87š 69Z11e94m90a85n 3105788894855

a) jeden přechod stačí, nejlépe se semaforem na tlačítko.

b) při přestěhování do města je dobré si uvědomit, že koncentrace populace má kromě zjevných výhod (všechno je blízko) i nevýhody (všechno je blízko).

A plynule jedoucích 100 aut udělá méně znečíštění než 10 popojíždějících.

+3/0
7.12.2016 21:32

P43e11t34r 43P36e30t33r 6593562728313

A je třeba si uvědomit, že těch 100 jedoucích aut dokáže nahradit jeden autobus.

0/0
8.12.2016 17:20

P17a54v22e51l 77O84b88d37r11ž64á20l30e76k 6346534538282

Problém 100 aut x 1 autobus je většinou v tom, že v těch 100 autech sedí většinou 100 lidí, z nichž každý jede z jiného místa a směřuje každý jinam.

+1/0
8.12.2016 20:00

Š95i49m48o32n46-19E17r63i22c66h 39J72e68l51í63n37e12k 5650612553823

To rozhodně není problém, pořád těch autobusů bude výrazně méněnež aut, nehledě na to, že jde spíš o MHD celkově, nelze brát doslova.

0/0
10.12.2016 16:54

P49a17v24e88l 62O84b77d89r14ž66á12l76e78k 6416594328822

Pokud máme 100 lidí, kdy každý z nich chce vyjet z jiného místa, jindy a směřuje jinam... tak jim nemá jakákoliv MHD co nabídnout.

0/0
10.12.2016 21:19

Š84i18m12o43n24-72E32r96i38c95h 68J65e48l31í87n91e71k 5230102403173

Problém je, že taková situace nemůže nastat, protože ve městě není žádné místo, kam/odkud by mířil jen jeden člověk. Silnice mají být pro ty, co to potřebují, jako řemeslníci, invalidi (aspoň ti, co na to v téhle zemi mají) apod.

0/0
10.12.2016 22:12

P56e56t31r 84P32e61t71r 6693912728323

A co by to vyřešilo? Jakože díky dvoum pruhům na kulaťáku se nějak zázračně zvýší propustnost na křižovatce na prašném mostě?

Kulaťák už dlouho není úzkým hrdlem, úzkým hrdlem je hlavně křižovatka na špici Svatovítské a od toho se táhne kolona na Evropskou, Partyzánů a Gen. Svobody takže tyhle nářky nad snížením počtu pruhů jen ukazují, že tomu absolutně nerozumíte a jen si potřebujete zanadávat. Pak výsledky voleb nemají vypadat tak žalostně, když volí lidé, kteří tomu absolutně nerozumí.

0/0
8.12.2016 17:19

T77o79m82á76š 46Z79e15m92a51n 3665648564815

Já si hlavně pamatuji jak průjezdný byl kulaťák před zavedením těchto omezení.

Po jejich vzniku vznikaly kolony i v časech kdy nikdy nebyly.

A vznikají právě na zúženém kulaťáku a omezené Svatovítské, ne na zkapacitněné křožovatce na Prašném mostě.

0/0
8.12.2016 21:31

P31e47t28r 79P87e86t68r 6463312518763

bydlím o ulici vedle a jezdím tudy každý den.

Když je ten problém na kulaťáku, tak mi vysvětlete, proč ta auta nevyjedou? Dnešní situace je taková, že auta na přechodě mají zelenou ale stojí pořád na kruháči a nemají kam vyjet, protože celá trasa Kulaťák-Prašný most je plná aut a čeká se na zelenou nahoře.

Takové lidi mám nejradši, každý den na to koukám, každý den tam stojím ale stejně se vždy najde nějaký chytrolín který bude tvrdit, že prašný most dostačuje a problém je kulaťák, když to není pravda.

0/0
9.12.2016 9:01

M61a55r22t39i50n 69K34u67b14á94t 7431708517

V něčem jste trochu vedle, i když principiálně s Vámi souhlasím.

Ono stažení výjezdu z kulaťáku na Svatovítskou je dáno normou (která je bezpečnostní, ne trávomozkářská), která u novostaveb či rekonstrukcí neumožňuje nezabezpečený přechod přes více jak jeden pruh v daném směru. Pokud by se samozřejmě vystavěly podchody s výlezy na každý zastávkový ostrůvek a přechod s velice krátkou fází pro chodce by se nechal jenom "nahoře" (nebo by přechod nebyl vůbec, ale pak by to bylo daleko víc na facku), pak je dvoupruhový výjezd velice efektivní řešení. Alespoň mimo špičku. Když se ovšem zadělá křižovatka Prašný most, tak vám jsou dva pruhy k prdu.

Ale co si budeme povídat, celá oblast je tam udělaná na to jít za roh a dát si facku...

0/0
10.12.2016 15:55

J15a25n 34V42í93t47e64k 3896903741130

Ta opatření s autobusy (otočení terminálu a jízda po kolejích) mají logiku, to určitě nezůstane. :-)

Spíš by mě zajímalo, které výhybky se jim budou zanášet sněhem, protože nahoře na Prašném mostě autobusy projíždí křižovatku po kolejích celou dobu a další výhybka je až kulaťák, kde už ale je autobus zpět na silnici.

+1/0
7.12.2016 20:39

M10i24c53h89a13l 85P62e40t57e40r98a 2847341920629

Kdepak, výhybka na Kulaťáku je těsně za zastávkou ještě před samotným Kulaťákem. Dál pak už pokračují zdvojené koleje, takže přes to busy teď jezdí.

Tipuju, že to bude kvůli tomu, aby při nutnosti ručního přehození výhybky tramvaj nestála přes silnici.

+1/0
7.12.2016 22:32

J11a95n 39V88í77t35e14k 3576383821710

takhle detailně jsem to nezkoumal, dává to smysl

0/0
7.12.2016 23:11

J43i13ř37í 13P22r71a64ž47á36k 9490552801762

Když máme za radní a úředníky takové "nechytré", tak se nemůžeme divit. Blanka chrlí spoustu aut na Kulaťák, což nemělo být. Protože Blanka měla být zprovozněna až po dokončení silničního okruhu okolo Prahy. Hodně aut by objelo Prahu po okruhu a Praze by se ulevilo. Takto Blanka přispěla ke zhoršení živ. prostředí. Kdy už se začnou dodžovat podmínky stavebních povolení?

+2/−10
7.12.2016 20:26

P10a19v79e39l 92O73b26d49r18ž11á83l63e92k 6606844358732

Silniční okruh hned tak nebude dokončen, mimo jiné i pro to, že zastupitelé Prahy 6 - Suchdola vytrvale (ovšem za obecní peníze) chrlí hromady studií, posudků a žalob proti jeho stavbě.

Přesněji proti stavbě varianty "J" a prosazují variantu "Ss", která ovšem vede Středočeským krajem, kterého se na to ani nezeptali.

Jinak by totiž zjistili, že je to z pohledu StČ kraje neprůchodné a nerealizovatelné.

Ovšem obyvatelé Suchdola si tyto zastupitele ochotně dokola volí, takže se to nehne nikam. Takže asi tak.

+3/−3
7.12.2016 21:24

J19i95ř60í 29P24r28a36ž30á37k 9860232681552

Na variantu J se nekdy nepodaří získat EIA. Proč by neměla být postavena var. Ss? Jde o veřejně prospěšnou stavbu, pozemky lze i vyvlastnit.

+1/−2
7.12.2016 21:43

P36a60v50e58l 21O76b26d33r28ž44á19l54e93k 6946354288572

Varianta "Ss" není v žádné územně plánovací dokumentaci StČ kraje ani žádné obce, skrz kterou by měla vést. V její trase mnohde už stojí domy. StČ kraj s ní nebude nikdy souhlasit.

Naproti tomu varianta "J" je v plánech už 80 let, všechny územní plány s ní počítají a dříve či později se postaví. Jak moc později, to samozřejmě záleží na obyvatelích Suchdola, jak dlouho je ještě budou bavit tisíce aut na Kamýcké.

Jen se jim místní politici bojí říct jednoduchou věc - že buď se postaví varianta "J", nebo se nepostaví nic.

+5/−3
7.12.2016 21:52

J78i13ř61í 10P74r46a84ž25á80k 9940612121722

Nechápete, že Praha se za 80 let, tedy od doby, kdy byla navržena varianta J, značně rozrostla? Okruh má za cíl vést dopravu mimo sídelní celky. To by se při var. J nepovedlo, protože už dnes některé části okruhu rozdělují obytné části Prahy. Var. J. by jen zatížila jiné obyvatele emisemi. Podívejte se, jak je to řešeno v jiných městech. Např. v Berlíně okruh stojí již 80 let a vede stále lesy kolem města, které nevidíte.

+3/−3
7.12.2016 22:24

M46i38c35h48a55l 57Š13t51ě12t73k57a 8575843779262

Suchdolem ma vest okruh pod zemi. Koho budou auta v tunelu obrezovat hlukem a emisemi?

+4/−1
7.12.2016 22:53

J20i68ř33í 41P93r18a38ž44á64k 9920352841142

Pokuste se podívat na mapu a na tento odkaz:

http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/0
8.12.2016 8:55

P72a94v94e30l 71O25b71d72r26ž67á56l79e70k 6536364118872

Ano, Praha se rozrostla i v místech, kde je dlouhodobě plánovaný okruh. Což je ovšem problém těch, kteří se na těch úžasně levných pozemcích něco postavili a ani se nenamáhali zeptat, proč jsou tak levné.

Zůstává v platnosti, že variantu "Suchdolská superp*vina" (Ss) podporuje jen Suchdol a Dolní Charby. Přičemž podpora je na úrovni prohlášení místních radnic, v plánech nic takového neexistuje.

Všichni ostatní (Praha, Středočeský kraj, Horoměřice, Přílepy, Tuchoměřice...) počítají s variantou "J" a mají ji ve svých platných územních plánech.

Čímž se dostáváme zpět ke konstatování, že buď se postaví varianta "J", nebo zůstane vše při starém. Varianta "Ss" je jen vějička, kterou zastupitelé Suchdola již roky oblbují své spoluobčany a získávají na ní hlasy u voleb.

+2/0
8.12.2016 10:49

T52o27m60á17š 98Z70e36m37a70n 3775378984905

Severní varianta okolo Roztok padla již dívno výstavbou rodinných domků v plánované trase.

+1/−1
7.12.2016 21:59

M82i61c31h27a47l 38Š77t62ě37t23k61a 8545463529642

Proc by mela byt postavena varianta Ss? J bude pod Suchdolem v tunelu a vynori se za nim v polich. Kde vidite problem? Most prez Vltavu se postavi stejne jako na D8 v Ceskem stredohori tzn. aniz by bota delniku vstoupila do chraneneho udoli. Jedine, o by suchdolakum mohlo vadit je 2-3 roky prasne prace. Nic vic

+4/−1
7.12.2016 22:59

J83i23ř47í 84P18r63a15ž82á67k 9520652951342

Přes Suchdol má vest var. J. Most by musel být vysoký, s nájezdovou rampou ve tvaru spirály, drahý nekologický. Na východním břehu by vedly 2 dálnice cca 400 m od sebe. "Odstřihly" by se zastavěné satelity, které patří ku Praze. Vzhledem k jejich blízkosti by se EIA 100% nepodařilo získat. Var. Ss vede méně zastavěnou krajinou, dává možnost umístit okruh i rozvoje Prahy, tranzitní kamionová doprava by objela po okruhu, aniž by zamořovala Prahu.

Bližšío historii okruhu na http://www.okruhprahy.cz/vznik-a-historie-projektu

0/−3
8.12.2016 6:51

M44i54c92h45a26l 76P73e28t49e35r87a 2727191890889

Zastupitelé Suchdola nejsou ti samí jako zastupitelé Prahy 6. Jsou to dvě nezávislé městské části.

+2/0
7.12.2016 22:34

T47o55m54á33š 83Z71e85m63a89n 3245818294565

Situace nesouvisí s Blankou, ale s faktem, že na severu Prahy je jen jedna spojnice. Blanka prostředí zlepšila, ale zásahy P6 dokázaly situaci zhoršit už před výstavbou Blanky.

+2/−1
7.12.2016 21:34

J47i59ř93í 71P81r37a42ž77á16k 9600112361872

Konkrétně?

0/0
7.12.2016 21:45

T20o94m96á58š 29Z89e94m92a77n 3155208504115

co?

0/0
7.12.2016 22:00

J19i71ř67í 38P54r11a93ž53á71k 9110752931102

Zastupitelé a úředníci se dali do čtení iDnes a minusují, protože jsem poukázal na jejich neschopnost, ignoranci. Argumenty samozřejmě neuvedli. Aktivistka AI a aparátčík socialistů o stavbě dopravních staveb moc neví, stejně jako dříve psychiatr a radní se základním vzděláním.... Proto ty nesmyslná rozhodnutí, která brání smysluplnému rozvoji a pouze terorizují obyvatele. Prosím admina, aby nemazal do doby, než někdo bude chtít uvést konkrétní údaje. Na konkrétní argumenty budu také konkrétně reagovat příklady.

+1/0
8.12.2016 7:05

M37i61l56a68n 48C92h31a57l83u74p68a 7914656627383

Jestli to dodělávali za mrazu, tak to můžou za dva roky dělat znova.

0/0
7.12.2016 19:54

P60a53v80e88l 61O40b35d33r16ž48á31l55e34k 6926654338952

Praha 6 dělá dlouhodobě vše pro to, aby skrz tuto část jezdilo co nejvíce aut (blokace okruhu, blokace železnice, blokace odstavného parkoviště na Veleslavíně) a zároveň, aby se tam ta auta co nejvíce zdržela (uzavírání pruhů kolem kulaťáku, jednosměrky, zaslepení U Vorlíků).

A pak se diví, že je Praha 6 celý den plná kolon?

+23/0
7.12.2016 19:20

J81i35ř89í 67P40r31a45ž71á56k 9780612871912

Byznys s placeným stáním se musel spustit. Nyní, když přináší stovky milionů, se možná pomalounku začnou stavět P+R a parkovací domy. Protože taková stavba parkovacího domu, to bude také velká veřejná zakázka....

0/0
7.12.2016 20:28

G69a62b45r41i25e20l 56H94o14r48t95e36n 9321629983704

Blokaci okruhu mají na svědomí zahrádkáři ze Suchdola, nikoliv P6. Blokaci železnice byste vnímal patrně jinak, kdybyste bydlel u trati, ze které vám chce někdo udělat rychlostní koridor s 10x větším počtem vlaků za hodinu, než je ten stávající.

Jinak souhlas.

+1/−3
7.12.2016 21:08

J74a32n 89V19o44j94t82í37š48e92k 6232581525896

Ty vlaky budou jezdit 10x častějc, ale budou 100x tišší a emise nebudou mít vůbec žádný.

+2/0
7.12.2016 21:23

G83a56b70r28i55e61l 92H88o61r50t22e48n 9861309503704

Vibrace (infrazvuk) na krátké vzdálenosti budou mnohonásobně vyšší, s tím prostě nic neuděláte. Navíc pokud budou zachovány železniční přejezdy, budete to znamenat prakticky nepřetržité klinkání od čtyř ráno do půlnoci. Pokud nebudou, odříznete Dejvice od Prahy. To vše v situaci, kdy má rychlodráha od Veleslavína kopírovat metro.

0/−1
7.12.2016 21:46

P14a97v82e71l 84O13b38d96r82ž34á66l61e14k 6756274438452

Suchdol je součástí správního obvodu Praha 6. Nebo snad patří někam jinam?

Železnice tam byla rozhodně dříve, než se narodil jakýkoliv současný obyvatel Prahy 6. Když nevadily parní lokomotivy, nevadí motoráky, které se táhnou do kopce na plný plyn s oblakem černého dýmu ... tak budou vadit tiché elektrické jednotky?

Jinak chápu, lobby a dezinformační kampaň letištních taxikářů je na P6 dlouhodobě skvěle účinná. Kam se hrabe aeronet a sputnik.

+8/−1
7.12.2016 21:30

G61a58b22r78i61e43l 53H19o81r43t38e67n 9321559943164

Ne, nechápete.

+1/−1
7.12.2016 21:42

M96i31c18h60a68l 27P97e52t42e30r71a 2377351360569

Suchdol patří jinam, má vlastní radnici.

+1/−1
7.12.2016 22:36

P73a94v15e51l 68O91b58d34r46ž48á28l75e31k 6946674258112

Na každé ceduli s názvem ulice na Suchdole je napsáno "Praha 6". Je to samostatná městská část, ale součást správního obvodu Prahy 6.

+2/0
8.12.2016 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.