- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim. Doufam, ze neni neco spatne s teorii, ze kdyz se to co nejvic zneprujezdni, auta zmizi. Protoze lepsi teorii uz asi radnice nevymysli :-D
Vůbec nechápu, co na té stavbě tak příšerně trvalo.....??
Zbourat a postavit úplně nový most, když pod ním jezdí každých 15 minut vlak za 5 měsíců? No to teda vážně taky nechápu, co jim na tom tak trvalo...
Celkem by stačilo vrátit Kulaťák do stavu před řáděním zelených khmérů z radnice P6.
Tedy. 2 pruhy na nájezdu i sjezdu z kruháče, obnovit dvouproudost Svatovítské, zrušit zjednosměrněšní okolních komunikací a navrch zrušit vnitřní přechody u kruháče.
A lidi ať si nechaj narůst křídla a zazděj si okna.
Ta opatření s autobusy (otočení terminálu a jízda po kolejích) mají logiku, to určitě nezůstane.
Spíš by mě zajímalo, které výhybky se jim budou zanášet sněhem, protože nahoře na Prašném mostě autobusy projíždí křižovatku po kolejích celou dobu a další výhybka je až kulaťák, kde už ale je autobus zpět na silnici.
Kdepak, výhybka na Kulaťáku je těsně za zastávkou ještě před samotným Kulaťákem. Dál pak už pokračují zdvojené koleje, takže přes to busy teď jezdí.
Tipuju, že to bude kvůli tomu, aby při nutnosti ručního přehození výhybky tramvaj nestála přes silnici.
Když máme za radní a úředníky takové "nechytré", tak se nemůžeme divit. Blanka chrlí spoustu aut na Kulaťák, což nemělo být. Protože Blanka měla být zprovozněna až po dokončení silničního okruhu okolo Prahy. Hodně aut by objelo Prahu po okruhu a Praze by se ulevilo. Takto Blanka přispěla ke zhoršení živ. prostředí. Kdy už se začnou dodžovat podmínky stavebních povolení?
Silniční okruh hned tak nebude dokončen, mimo jiné i pro to, že zastupitelé Prahy 6 - Suchdola vytrvale (ovšem za obecní peníze) chrlí hromady studií, posudků a žalob proti jeho stavbě.
Přesněji proti stavbě varianty "J" a prosazují variantu "Ss", která ovšem vede Středočeským krajem, kterého se na to ani nezeptali.
Jinak by totiž zjistili, že je to z pohledu StČ kraje neprůchodné a nerealizovatelné.
Ovšem obyvatelé Suchdola si tyto zastupitele ochotně dokola volí, takže se to nehne nikam. Takže asi tak.
Jestli to dodělávali za mrazu, tak to můžou za dva roky dělat znova.
Praha 6 dělá dlouhodobě vše pro to, aby skrz tuto část jezdilo co nejvíce aut (blokace okruhu, blokace železnice, blokace odstavného parkoviště na Veleslavíně) a zároveň, aby se tam ta auta co nejvíce zdržela (uzavírání pruhů kolem kulaťáku, jednosměrky, zaslepení U Vorlíků).
A pak se diví, že je Praha 6 celý den plná kolon?
Byznys s placeným stáním se musel spustit. Nyní, když přináší stovky milionů, se možná pomalounku začnou stavět P+R a parkovací domy. Protože taková stavba parkovacího domu, to bude také velká veřejná zakázka....