Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M30i79l14a81n 82M72a33j97e47r82č55í93k 1500390144756

"...Řešením podle Profanta není ani bezkontaktní platbakartou, která funguje v tramvaji číslo 22 (psali jsme zde). „Po platbě totiž vyjede potvrzovací lísteček, který musím ještě označit ve vedlejším stroji, to úplně popírá výhody bezkontaktní karty,“ dodává Profant. ...." (:http://praha.idnes.cz/litacka-je-hloupa-pirati-zmena-systemu-dyr-/praha-zpravy.aspx?c=A161209_111229_praha-zpravy_rsr )

UVEDENÉ JE LEŽ - JÍZDENKA KOUPENÁ V BEZKONTAKTNÍCH TERMILÁLECH V TRAMVAJÍCH (PÁR NA KL.22 A VŠECH SPOJÍCH L.18) JE S ČASEM KOUPENÍ = ZAČÁTKEM PLATNOSTI A HLAVNĚ JE ROZMĚRU, KTERÝ SE NEVLEZE DO OZNAČOVAČŮ OSTATNÍCH PAPÍROVÝCH JÍZDENEK!!!

Dotyčný si možná plete jízdenky z terminálů zkušebně umístěných v pár desítkách tramvají s jízdenkami z prodejních automatů v ulicích a vestibulech stanic metra, které jsou postupně nahrazovány za moderní s možností nákupu bezkontaktní kartou !!

+5/0
doporučit
9.12.2016 16:43

J49i19ř57í 51P38r63a70ž83á24k 9960702621192

Doufejme, že primátorka neoslní zase nějakým progresivním návrhem, jako postavit metro D bez stanic a bez pozemků na povrchu. Kdo se v tom trochu vyzná, tak vidí, že primátorka je zcela mimo realitu. A nebude to bohužel pouze v otázce ražby metra....

Je neuvěřitelné, že než promluví, tak že si nezkonzuluje své nápady s odborníky.

+4/−1
doporučit
9.12.2016 16:40

J58o86s35e21f 95J17ů80z45a 1668538163917

Znáte problémy s falešnými revizory? Až bude jízdné na bankovní kartě, rozšíří se repertoár zlodějů o další trik: Vylákat kartu pod záminkou revize, utéci s ní a honem někde bezkontaktně zaplatit. Dopravní karty nejsou pro loupení dostatečně atraktivní.

+3/0
doporučit
9.12.2016 17:20

P77a70t71r89i52k 39E92g13e42r 2128910679301

Lítačka je to samé co Opencard jen je to zelená a ošklivější, ale tento kus plastu doteď umí to samé co hezčí červená kartička. Lítačka by ,údajně ́ neměla být pro Prahu drahá. No jestli zvládne být kartou pražana se teprve uvidí. Měla sloužit i jako parkovací karta, to, že funguje do knihovny vítám, ale dvě funkce je dost málo. Kreditní kartu bych tam nechtěl, ale na občanku bych si klidně nechal nahrát vstupní kartu jenže máme krásné červenožluté s písmeny A, B, C.

+3/0
doporučit
9.12.2016 16:35

R35o66m18a30n 66P84o12l70á87č87e95k 5306819535

Kdo si trochu něco o přečetl, tak vlastně Lítačka je převlečená Opencard... Nic jiného... Jediné, že si lidi místo červené kartičky vezmou zelenou a tím to končí...

Primátorka se vytahovala jak bude stát jenom 10 milionů... Ano stála první část, ale především jenom díky tomu, že všechen HW (od přepážek po revizory) je PŘEVZATÝ a ZAPLACENÝ z účtu Opencard...

Náklady jsou ještě vyšší!!! Což se postupně dostává napovrch...

Lítačka byl jenom čistý marketing.. Bohužel Andrej to nechal udělat Adrianu a výsledek vidíme...

+2/0
doporučit
9.12.2016 17:02
Foto

M31i32c40h81a64l 50K59o60u91r98e92k 5719672767591

Jo, bezkontaktní karta jako lítačka. Jednoduché a levné řešení. :-)

+1/−1
doporučit
9.12.2016 23:00

K76a55r93e67l 90D70r50d72a 6243105677149

Na tom celém mi vadí jen malý počet revizorů v Praze. Jejich řady by měly stoupnou pětinásobně. Aby neutekla bez placení ani myš. Pořádek musí být.

Když mají periodu, tak potkám 3 kontroly během 35 minut v MHD. Přijde mi to málo. Co jestli Lítačku mezi kontrolami zahodím? Každá stanice metra by měla mít stálou skupinu revizorů 24 hodin denně. ;-D

0/−1
doporučit
10.12.2016 12:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.