- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už bylo na čase ty všude nebezpečně jezdící a překážející vozítka zakázat, ještě tučně pokutovat, když to bude někde na pěší zóně nebo chodníků, opravdu mne štve, když mne málem porazí, když jdu centrem. Někdy jsem měl chuť jim strčit před to vozítko tyč, nechápu, jak tak dlouho mohl ten zákaz trvat a nechali jezdit po pěší zóně a chodníku tyto nebezpečná vozítka. Navíc nechápu, proč lidi nechodí centrem pěšky, pokud nejsou invalidi.
Nebezpečné nejsou vozítka ale lidé co na nich jedou Vozítka jsou naopak konstruované na to aby se po takovýchto místech pohybovala, proto existují, to je jejich jediný smysl, doma na zahradě s tím nikdo jezdit nebude. Takže kde jinde než v centru by měla najít uplatnění A nejde všechny uživatele házet do jednoho pytle, spousta chodců v centru porušuje kdeco a pohybují se velmi nebezpečně, občas jsem také v pokušení nějakého svézt na kapotě, ale je to snad důvod proto plošně zakázat chodit??? A nejsme ve středověku, takže ať si každý chodí nebo jezdí jak chce, ne každý má čas na procházky, většina lidí chce být co nejrychleji v cíli (třeba doma )
Pro Prahy spíše ostuda, jen velmi málo západních měst postupovalo takto nesmyslně, a v situaci kdy si oficiální politika hraje na ekozelenou je to nepochopitelné dvojnásob. Přitom stačilo to co funguje jinde - stanovit tomu pravidla a řád, plošný zákaz je strkání hlavy do písku před problémem a trestání běžných uživatelů za problémy turistů.
asi tom veľa nevieš. V UK je Segway zakázaný plošne, v celej krajine - jazdiť môžeš akurát tak na súkromnom pozemku.
Riding a two-wheeled Segway or trendy hoverboard scooter on the streets of Britain is illegal, the Metropolitan Police has announced.
Ale vic si asi vsimaji lidi se psama bez nahubku na volno
Jen by mne zajímalo, proč není povoleno jezdit na segway po silnici, stejně jako mohou cyklisté. Samozřejmě při dodržování stejných pravidel....
Po silnici můžete, a to po levé krajnici. V Praze ale žádné silnice nejsou.
Samé zákazy a omezení... To je jediné co současná vláda umí.....
Ehm... ten zákaz nevydala vláda, ale pražská rada. I když, pravda, je to nařízení, tedy přenesená působnost státu, nikoliv vyhláška.
Jsem zvědav, do kterého města teď všichni ti podnikatelé přestěhují svůj byznys. Zatím, zdá se, se koncentrují jen pod Karlštejnem.
Zákaz v centru plně podporuji, ale proč platí např. kolem Krejcárku? Na těch chodnících do kopce stejně chodce potkáte tak jednou za 10 min. Mám takový dojem, že radní Prahy 3 nevědí, co roupama dělat ...
Krejcárek je kapitola sama pro sebe. Ty podchody a schodiště pod tratěmi dodnes nebyly zkolaudovány a předány vlastníkovi, takže veřejné osvětlení nikdy nebylo zapnuto a bylo postupně odvezeno do sběrných surovin. Protože se prý SŽDC s ČD nedokáže dohodnout na rozdělení majetku. A magistrát a městské části místo tlaku na řešení vymejšlej chámotiny.
Jako občasný pražský turista říkám: Super.
Spíš bych vypráskal všechny ty budky s trdelníkama a všelijakejma kýčema a ty řetězce mafií, co to provozujou.
Takže skupina převážně ruských podnikatelů zcela ignorujících slušnost (pokud na chodník nesmím s kolem, je jasné, že bych to neměl dělat ani s dvoustopým motorovým segwayem) nás stála náklady na 600 velkých značek, abychom slušnost na chodníky vrátili...
Ten stav způsobilo ministerstvo dopravy, které místo aby aktualizovalo kategorizaci motorových vozidel a podmínky pro jejich provoz, tak pět let nesmyslně a lživě tvrdilo, že jezdec na segwayi je v postavení chodce. Nebýt toho, prvních pět segwayistů by dostalo pár pokut a žádné půjčovny by tu nikdy nikdo nezřídil.
Nejsem z Prahy, tak se zeptám. Opravdu byly ty Segwaye takový velký problém?
Jak pro koho. Já jsem se po centru pohyboval celkem běžně. A segwaye mi nepřekážely o nic víc než hloučky duchem nepřítomných turistů ucpávajících ulice v celé šířce.