- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na budove jsou zachovany jeste puvodni napisy v byvale cekarne 2. tridy, nedavno zazdene a nad puvodnimi dnes zazdenymi vydejnimi listky pro obe trati. Vysli jste po schodech a meli jste po leve ruce trat a vydejnu Turnovsko-kralupsko-prazke drahy a po prave ruce Rakouske severozapadni drahy.
U tech okenek jsou videt uz jen obrysu a napisy nad nimi.
Tunylek pod trati je primou cestou z Vysocan ke staremu Proseku, je sice uzounky a trochu strasidelny, ale se zachovalo puvodni dlazbou.
Je velka skoda, ze nadrazi - uz asi jedine v Praze jako ostrovni s takovou historii, nebude rekonstruovano, ale prakticky prestaveno, ale tunylek by mel zustat zachovan. Skoda, ze byl sundan i most pres Rokytku na trati smerem k byvalemu Denisovu nadrazi.
Ostrovních nádražních budov moc není, bude ji z tohoto důvodu škoda. A ten tunel má své kouzlo, i když je trochu strašidelný :-)
Nevím, kolik zůstane podobných nádraží, kde jsou koleje nebo nástupiště z obou stran odbavovací budovy. Vím jen o plzeňském hlavním nádraží.
Ostrovních nádražních budov (nástupiště nebo koleje z obou stran) moc není, bude ji škoda. Vím jen ještě o jedné - Plzeňské hlavní nádraží.
tak nejdřív se to neuloží, dvě minuty to tady není, tak to napíši podruhé a pak je to tu dvakrát.
Proboha a kudy pude projit ze zapomenuteho parku do vysocan? To se bude prechazet pres koleje a az nekoho srazi vlak pak teprve nekoho napadne obnovit tunel? Ja nevim jestli o tom nekdo vi, ale pro prestup z autobusu od proseka na vlak je to nejrychlejsi prestup na nadrazi. Ze stanice na estakade je to jen 5 min az na nadrazi, kratsi nez z vysocanske! Stacilo by opravit osvetleni a opravit schodiste na konci, bylo by to levnejsi nez zasyp.
Podchod tam nejspíš bude, protože ten dneska stejně musíte mít v každé trochu větší stanici (stanice bez podchodu zdržuje provoz) a kvůli různým normám bude ten podchod větší než tahle chodba a na konci bude výtah nebo rampa, nejen schody.
Nicméně, klidně bych chodbu vedle toho zachoval, pokud to jde, je to tam hezké.
Toho tunelu je škoda. Kolik takových zachovalých technických památek zbývá? Ovšem že vstup do něj je hrůza, to je pravda.
Zachovala se tam puvodni dlazba, kterou nikde nenajdete...
On je docela rozdíl projednávat nějakou rekonstrukce anebo likvidaci.
Spolek Krocan má zajímavý název.
Hezke misto, uz jsem tam hodne dlouho nesel na vlak https://goo.gl/photos/v9jLH2MJqvGNqN1H8
Ajaj, tuším další ÚnO/Kerkartice. Několik let zdržní a tahanice o budovu, kterou chce pár lidí, ale ne koupit. Jen zachovat, ale aby to někdo jiný platil.
Proč je špatně zachovávat staré budovy?
Ve strašidelným tunelu se nebojím v noci ale bojí se tam ženy které tam oslovuji s dlouhým kabátem a nevím proč