Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidí sražených vlakem ve středních Čechách přibývá, riskují senioři i žáci

Ve středních Čechách je oproti loňskému roku o čtyři oběti více, celkem po srážce s vlakem zemřelo 32 lidí. Nestoupají přitom jen počty mrtvých, ale také i množství sražených chodců. Ploty, které by měly lidi chránit, jsou prostříhané, nebo zničené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78i73ř44í 20K76o45c42u83r57e63k 6455554505258

To, že chybí podchody na obě strany nádraží, je pozůstatek z dob, kdy OSOŽák nechtěl, aby se mu lidi courali v podchodu bez vstupenky na nástupiště. A nesmělo se fotografovat.

Ne vždy to má smysl, či je podchod zkrz nádraží realizovatelný za rozumné peníze, ale pak jsou místa, kde by se k vlaku mělo chodit takto, aby byl OSOŽák spokojen: https://mapy.cz/s/1h4UQ

+1/0
14.12.2016 21:12

P17a23t32r86i85k 33E88g36e83r 2478620599641

Vím, že někteří lidé si zkracují cestu přes již uzavřenou železniční zastávku Vršovice - depo je to nedaleko dočasné autobusové zastávky Nad Vinným potokem. Pak se hodně přecházejí koleje na hlavním nádraží ze 7 nástupiště, ale i mezi jinými když chtějí lidé na autobus 135. Přitom se má prodloužit podchod a má vzniknout také propojení s Masarykovým nádraží - střed.

0/0
14.12.2016 20:35

J63i83ř76í 16N84e47v77r23l37a 8112263339967

Pracuji jako vlakvedouci a sam to vidim dost casto na vlastni oci. Treba v Uhrinevsi jsem na vlastni oci videl cloveka, ktery misto podchodu radeji presel koleje.... a za dve sekundy kolem nej projel rychlik.... tak tak a bylo po nem... A to nemluvim o lidech, ke kterym ja i mi kolegove chodime, protoze je vlak srazi... Myslim, ze je to hlavne problem legislativy. Kdybychom my u vlaku mohli takove lidi prechazejici koleje pokutovat, kdybychom meli tuto pravomoc, myslim, ze by najednou si to HODNE lidi rozmyslelo... A nebo taky kdyby za to nebyla jen trapna stokoruna, jak je tomu na hlavnim nadrazi... Dokud to nebude prisne trestano, bude to stejne pokracovat dal. Mimochodem zrovna pred 2 tydny jsem byl v Australii - tam se ke kolejim sotva dostanete - ploty, ostnate draty, na prejezdech brany, ktere se na cervenou zavrenou.... skoda ze tohle u nas neni taky.... to uz by se na koleje sotva nekdo dostal...

0/−1
14.12.2016 19:46

P47a82v25e64l 97O12b85d93r79ž48á32l97e53k 6636454408212

Ploty a ostnaté dráty? Když se nedaří uhlídat ani kabely zabezpečovačky?

Takový plot by skončil ve šrotu jako první.

+1/0
14.12.2016 19:52

D84u55š22a61n 64D77ě71d25i66č 9425221245896

U nás 100%, Austrálie je holt jinej level ;-D

0/0
15.12.2016 9:38

J88i34ř49í 13K18o33c38u80r61e68k 6785264415848

České dráhy mají ve svých přirážkách poplatek za neoprávněný vstup do uzavřených prostor veřejnosti nepřístupných. Tato částka činní 500,- Kč, pokud bude zaplacena na místě, snižuje se na 100,- Kč. Její zaplacení po vás může požadovat pověřená osoba ČD ( průvodčí, revizor, atd.).

Policie může udělit na místě pokutu až 2000,- Kč.

Drážní úřad smí udělit ve správním řízení pokutu až 10 000,- Kč.

Zdroj: http://asociace-zaku-zeleznicnich-oboru.webnode.cz/bezpecnost-na-zeleznici/neopravneny-vstup-do-kolejiste-/

Hrozí tam trest smrti. Myslíte, že 50.000 Kč pokuty pomůže? Nikdo tomu nebude věřit, polovina se to nedozví a nebo rovnou zapomene. Část ještě prohlásí "co mi můžou, nic nemám", jiní zase Dyskrymynacééé.

Mno a my máme betonové zdi. Stačí je protáhnout a je. Jenže jak to vypadá, jako lágr. Krom toho přes trať migruje zvěř.

+1/0
14.12.2016 20:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.