Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Mazačka po půl roce vyjela do ulic, kromě mazání bude i kropit

Po několikaměsíčních opravách se do pražských ulic vrátí oblíbená mazací tramvaj, přezdívaná mazačka a tentokrát bude mít více funkcí. Nově byla vybavena kropicí nádrží, aby v létě mohla zavlažovat trávník mezi kolejemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a12n 36K89o74h36o80u56t94e71k 2758794298345

Tento hovnocuc by měl tahnout fůru hnoje a zavést Prahu.Kamera je nanic když není přes lejtu vidět.Čau

0/0
25.12.2016 20:32

J21i49ř72í 31P85r51a61ž62á12k 9340832291262

Proč není možné mazání zabudovat do pár tramvají, stejně jako to mají lokomotivy nebo tramvaje, které kupuje Ostrava?

0/0
20.12.2016 20:44

L71i65b32o61r 85V84a55v53ř34í53k 7983852243692

Netušil jsem, že mazání řeší v Ostravě zabudováním mazacího mechansimu do nově dodávaných vozů.

0/0
20.12.2016 21:36

J75i24ř60í 42K95r54e53j47č83í94k 2677688684666

Praha má takové zařízení samozřejmě taky zabudované v několika vozech, tohle je ovšem podstatně větší kapacity.

0/0
21.12.2016 21:15

J28a98n 11Z16e54m20a18n 1896715194896

Při současné politické situaci by možná nebylo od věci tramvaj vybavit ještě lehkým kulometem.

+2/0
20.12.2016 7:37

L94u72d79ě86k 94P73r44o71v80a85z47n51í91k 8863731722345

Lehký kulomet by mě být v roce 2017 na každé tramvaji. Oranžová "mazačka" by měla mít na zadní plošině minimálně 22mm "dvojče" a plamenomet ;-D

0/0
21.12.2016 14:51

N80a37d93ě26ž25d88a 34M34a52c92h40k13o61v84á 8516519525

Jako malá jsem viděla film Pohádka o staré tramvaji. Chtěli ji dát do výslužby, ale děti ji zachránily.

0/0
20.12.2016 0:31

J11a81n 72Z59e87m30a32n 1966865804796

Tam si zahrál vůz č. 200, ten je dodnes ve střešovickém muzeu.

0/0
20.12.2016 7:35

V56í19t 28H80r47a83d19i44l 2244725791832

Je to fajn, že se ještě dnes umí lidé bavit..

+1/0
20.12.2016 0:14

L54u61d52ě80k 14P67r29o10v95a10z48n85í91k 8983731922165

Gratuluji k vylepšeni multifunkční tramvaje a zájmu o zelené trávníky v kolejišti.

Ještě by to chtělo občas postříkat proti plevelu, pohnojit a rozhodně sekat častěji. (nejlépe dříve, než to vyroste do výšky obilí ;-) )

+1/0
19.12.2016 20:51

J70i29ř38í 18K54r77e43j73č59í64k 2777758174366

Seká se pravidelně, do výšky obilí nemá šanci dorůst. Doporučuji nezveličovat.;-)

+6/0
19.12.2016 22:09

L78u30d96ě27k 97P45r49o28v38a66z79n83í56k 8693411872475

Dík za doporučení, rozhodně nezveličuji. Na Evroské mám vyfocené bodláky vyšší, než 60cm! Jetel na Evropské, Hradčanské a Jugoslávských partyzánů letos vyrostl 35cm! Napište něco napište o té pravidelnosti sekání ;-D. Neberu to, co užvejkají tramvaje svým podvozkem. Trošku se o to zajímám ;-). Kropící tramvaj je samozřejmě výborný počin DP do lokalit, kde není v trati závlaha. Vrstva zeminy nad štěrkovou vrstvou je totiž pouhých 5-15cm, to je na travní koberec a jeho kořenový systém slabota.

Jinak se trávník v trati seká 1x za 3 týdny, až za měsíc! Nehnojí se vůbec a s plevelem se nebojuje. Je to velká škoda. Protože tyhle zelené pásy zvyšují množství zeleně v Praze, snižují hlučnost a zejména velmi výrazně snižují prašnost. Takže dobrej povrch pro alergiky. Zelené travnaté pásy nemají z pochopitelných důvodů rádi hasiči, záchranáři, policajti a spěchající řidiči, ale dá se s nimi žít...

0/0
21.12.2016 14:46

J19i25ř37í 53K53r50e74j10č83í19k 2167548134516

Obávam se, že vám to opravdu nevěřím...

Pošlete odkaz.

0/0
21.12.2016 21:13

L88u72d68ě64k 93P81r75o56v65a52z89n70í37k 8693301732425

Odkaz nemám, jen vlastní zkušenost. Trápíme se s nesekáním zejména na trati Hlubočepy-Barrandov, kde servisujeme automatickou závlahu a trysky často neprostříknou skrz vysokou trávu. 8-o

0/0
21.12.2016 22:05

T70o26m67a59s 78S81v35o79b31o26d24a 5367435735357

seriál o mazací tramvaji mě docela udivuje .... prosil bych také seriál o nějaké drezíně, nebo starém sokolském autobusu atd ...

+3/−8
19.12.2016 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.