Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Mazačka po půl roce vyjela do ulic, kromě mazání bude i kropit

Po několikaměsíčních opravách se do pražských ulic vrátí oblíbená mazací tramvaj, přezdívaná mazačka a tentokrát bude mít více funkcí. Nově byla vybavena kropicí nádrží, aby v létě mohla zavlažovat trávník mezi kolejemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a30n 11K70o80h11o63u37t42e67k 2548174868815

Tento hovnocuc by měl tahnout fůru hnoje a zavést Prahu.Kamera je nanic když není přes lejtu vidět.Čau

0/0
25.12.2016 20:32

J71i32ř16í 92P42r69a91ž24á71k 9260612181512

Proč není možné mazání zabudovat do pár tramvají, stejně jako to mají lokomotivy nebo tramvaje, které kupuje Ostrava?

0/0
20.12.2016 20:44

L74i55b87o95r 85V77a71v50ř22í83k 7893132793722

Netušil jsem, že mazání řeší v Ostravě zabudováním mazacího mechansimu do nově dodávaných vozů.

0/0
20.12.2016 21:36

J36i18ř88í 93K37r31e79j82č82í68k 2677228474756

Praha má takové zařízení samozřejmě taky zabudované v několika vozech, tohle je ovšem podstatně větší kapacity.

0/0
21.12.2016 21:15

J90a57n 84Z19e72m59a87n 1816535714686

Při současné politické situaci by možná nebylo od věci tramvaj vybavit ještě lehkým kulometem.

+2/0
20.12.2016 7:37

L39u25d40ě59k 47P26r89o62v96a64z15n81í31k 8333851702915

Lehký kulomet by mě být v roce 2017 na každé tramvaji. Oranžová "mazačka" by měla mít na zadní plošině minimálně 22mm "dvojče" a plamenomet ;-D

0/0
21.12.2016 14:51

N72a29d37ě72ž40d94a 59M63a98c80h39k29o83v54á 8636279355

Jako malá jsem viděla film Pohádka o staré tramvaji. Chtěli ji dát do výslužby, ale děti ji zachránily.

0/0
20.12.2016 0:31

J97a16n 49Z33e44m52a77n 1596505214846

Tam si zahrál vůz č. 200, ten je dodnes ve střešovickém muzeu.

0/0
20.12.2016 7:35

V74í62t 84H85r87a95d19i34l 2434945981292

Je to fajn, že se ještě dnes umí lidé bavit..

+1/0
20.12.2016 0:14

L79u94d48ě44k 59P42r22o20v51a64z95n35í78k 8313671372765

Gratuluji k vylepšeni multifunkční tramvaje a zájmu o zelené trávníky v kolejišti.

Ještě by to chtělo občas postříkat proti plevelu, pohnojit a rozhodně sekat častěji. (nejlépe dříve, než to vyroste do výšky obilí ;-) )

+1/0
19.12.2016 20:51

J59i23ř88í 83K74r87e45j94č53í41k 2877448384836

Seká se pravidelně, do výšky obilí nemá šanci dorůst. Doporučuji nezveličovat.;-)

+6/0
19.12.2016 22:09

L39u98d86ě68k 37P94r17o27v27a37z10n42í20k 8653581162665

Dík za doporučení, rozhodně nezveličuji. Na Evroské mám vyfocené bodláky vyšší, než 60cm! Jetel na Evropské, Hradčanské a Jugoslávských partyzánů letos vyrostl 35cm! Napište něco napište o té pravidelnosti sekání ;-D. Neberu to, co užvejkají tramvaje svým podvozkem. Trošku se o to zajímám ;-). Kropící tramvaj je samozřejmě výborný počin DP do lokalit, kde není v trati závlaha. Vrstva zeminy nad štěrkovou vrstvou je totiž pouhých 5-15cm, to je na travní koberec a jeho kořenový systém slabota.

Jinak se trávník v trati seká 1x za 3 týdny, až za měsíc! Nehnojí se vůbec a s plevelem se nebojuje. Je to velká škoda. Protože tyhle zelené pásy zvyšují množství zeleně v Praze, snižují hlučnost a zejména velmi výrazně snižují prašnost. Takže dobrej povrch pro alergiky. Zelené travnaté pásy nemají z pochopitelných důvodů rádi hasiči, záchranáři, policajti a spěchající řidiči, ale dá se s nimi žít...

0/0
21.12.2016 14:46

J38i80ř57í 83K81r19e45j15č17í12k 2487158104346

Obávam se, že vám to opravdu nevěřím...

Pošlete odkaz.

0/0
21.12.2016 21:13

L74u22d80ě66k 36P91r62o39v41a68z41n95í60k 8823411762795

Odkaz nemám, jen vlastní zkušenost. Trápíme se s nesekáním zejména na trati Hlubočepy-Barrandov, kde servisujeme automatickou závlahu a trysky často neprostříknou skrz vysokou trávu. 8-o

0/0
21.12.2016 22:05

T45o47m74a58s 63S80v98o57b88o51d62a 5307925675217

seriál o mazací tramvaji mě docela udivuje .... prosil bych také seriál o nějaké drezíně, nebo starém sokolském autobusu atd ...

+3/−8
19.12.2016 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.