Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Mazačka po půl roce vyjela do ulic, kromě mazání bude i kropit

Po několikaměsíčních opravách se do pražských ulic vrátí oblíbená mazací tramvaj, přezdívaná mazačka a tentokrát bude mít více funkcí. Nově byla vybavena kropicí nádrží, aby v létě mohla zavlažovat trávník mezi kolejemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a89n 90K54o78h13o84u27t46e53k 2728354778175

Tento hovnocuc by měl tahnout fůru hnoje a zavést Prahu.Kamera je nanic když není přes lejtu vidět.Čau

0/0
25.12.2016 20:32

J20i71ř60í 70P57r78a82ž70á39k 9320392141212

Proč není možné mazání zabudovat do pár tramvají, stejně jako to mají lokomotivy nebo tramvaje, které kupuje Ostrava?

0/0
20.12.2016 20:44

L41i64b35o87r 42V24a91v64ř72í80k 7703792423302

Netušil jsem, že mazání řeší v Ostravě zabudováním mazacího mechansimu do nově dodávaných vozů.

0/0
20.12.2016 21:36

J32i56ř80í 58K94r84e72j24č61í55k 2437908924436

Praha má takové zařízení samozřejmě taky zabudované v několika vozech, tohle je ovšem podstatně větší kapacity.

0/0
21.12.2016 21:15

J56a90n 21Z35e85m80a11n 1716385454636

Při současné politické situaci by možná nebylo od věci tramvaj vybavit ještě lehkým kulometem.

+2/0
20.12.2016 7:37

L13u14d56ě46k 66P77r17o80v24a35z88n57í96k 8353201572215

Lehký kulomet by mě být v roce 2017 na každé tramvaji. Oranžová "mazačka" by měla mít na zadní plošině minimálně 22mm "dvojče" a plamenomet ;-D

0/0
21.12.2016 14:51

N64a42d66ě57ž52d96a 66M80a97c96h81k21o90v44á 8496849965

Jako malá jsem viděla film Pohádka o staré tramvaji. Chtěli ji dát do výslužby, ale děti ji zachránily.

0/0
20.12.2016 0:31

J46a59n 52Z16e55m98a61n 1816625194146

Tam si zahrál vůz č. 200, ten je dodnes ve střešovickém muzeu.

0/0
20.12.2016 7:35

V22í15t 58H76r29a71d30i87l 2904255751152

Je to fajn, že se ještě dnes umí lidé bavit..

+1/0
20.12.2016 0:14

L75u76d90ě30k 54P43r76o11v56a64z36n68í29k 8873721872345

Gratuluji k vylepšeni multifunkční tramvaje a zájmu o zelené trávníky v kolejišti.

Ještě by to chtělo občas postříkat proti plevelu, pohnojit a rozhodně sekat častěji. (nejlépe dříve, než to vyroste do výšky obilí ;-) )

+1/0
19.12.2016 20:51

J33i83ř47í 79K57r74e25j87č23í17k 2747988684746

Seká se pravidelně, do výšky obilí nemá šanci dorůst. Doporučuji nezveličovat.;-)

+6/0
19.12.2016 22:09

L89u45d24ě37k 87P47r57o67v46a48z37n49í34k 8503391872335

Dík za doporučení, rozhodně nezveličuji. Na Evroské mám vyfocené bodláky vyšší, než 60cm! Jetel na Evropské, Hradčanské a Jugoslávských partyzánů letos vyrostl 35cm! Napište něco napište o té pravidelnosti sekání ;-D. Neberu to, co užvejkají tramvaje svým podvozkem. Trošku se o to zajímám ;-). Kropící tramvaj je samozřejmě výborný počin DP do lokalit, kde není v trati závlaha. Vrstva zeminy nad štěrkovou vrstvou je totiž pouhých 5-15cm, to je na travní koberec a jeho kořenový systém slabota.

Jinak se trávník v trati seká 1x za 3 týdny, až za měsíc! Nehnojí se vůbec a s plevelem se nebojuje. Je to velká škoda. Protože tyhle zelené pásy zvyšují množství zeleně v Praze, snižují hlučnost a zejména velmi výrazně snižují prašnost. Takže dobrej povrch pro alergiky. Zelené travnaté pásy nemají z pochopitelných důvodů rádi hasiči, záchranáři, policajti a spěchající řidiči, ale dá se s nimi žít...

0/0
21.12.2016 14:46

J14i25ř85í 77K68r89e46j50č57í85k 2357788434186

Obávam se, že vám to opravdu nevěřím...

Pošlete odkaz.

0/0
21.12.2016 21:13

L47u74d63ě72k 76P86r75o28v54a84z87n91í41k 8833221502905

Odkaz nemám, jen vlastní zkušenost. Trápíme se s nesekáním zejména na trati Hlubočepy-Barrandov, kde servisujeme automatickou závlahu a trysky často neprostříknou skrz vysokou trávu. 8-o

0/0
21.12.2016 22:05

T54o73m67a91s 91S95v49o81b27o49d67a 5337825125547

seriál o mazací tramvaji mě docela udivuje .... prosil bych také seriál o nějaké drezíně, nebo starém sokolském autobusu atd ...

+3/−8
19.12.2016 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.