Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P93e43t33r 64B18e45n31d52l 1632189952250

Super.Tak až bude někde těžká hromadná nehoda,tak všichni řidiči si vezmou klíč a půjdou dotáhnout šrouby u kol.Zdržení cca 6minut a více.Takže řidiči nepočítejte dojezd do 5 minut.;-€

+12/−1
doporučit
20.12.2016 18:08

O87n86d18ř15e39j 20N10o20v55á38k 9747764629919

No, nějak si neumím představit, že naloží pacienta a řidič - místo toho, aby odjel co nejrychleji do nemocnice - vezme klíč a začne obcházet sanitku a bude dotahovat jednotlivé šrouby na kolech ......

+8/0
doporučit
20.12.2016 19:19

O29t88a 84B93o90r15e52c87k33ý 3729288561875

Tak už to vidím, jak řidič sanitky před výjezdem slyší spolujezdce-lékaře. Stěrače stírají, klakson troubí....

Buď jako řidič mám vůz připravený k výjezdu a nebo nemám, ale řidič za tohle opravdu nemůže.

+13/−4
doporučit
20.12.2016 17:57

L52u12b32o61š 75V91o79s23e45c93k55ý 9894977463401

viník nebyl nalezen, tak byl určen [>-]

+6/0
doporučit
22.12.2016 10:23

J11a83r87o94m88í41r 81M39a32s74á33k 3113335826437

kluci, doktoři, já ještě nemůžu vyjet, nemám všechno pořádně zkontrolovaný

+7/−1
doporučit
20.12.2016 18:19

T30o81m65á90š 52Ž31i13t36n51ý 6241860981481

No geniální rozhodnutí hodné policajta...

Takže řidič si musí před každou jízdou zkontrolovat vozidlo (jestli mu během přestávky na kafe někdo neukradl šroubky)

Takže reálná situace:

záchranka má výjezd k infarktu - řidič přijde k autu a přesně dle požadavku zákona obejde všechna kola, přetáhne si šrouby momentovým klíčem, změří tlak, pak ukontroluje hladiny provozních kapalin, zkontroluje osvětlení vozidla a pak teprve vyjíždí. Teda vlastně už ne, to už na místo jedou havrani ;-D

R^

+9/−3
doporučit
21.12.2016 9:29

P75a48v98e45l 24T53v50r91d71o44ň 7681929624706

Ten Kühr je nasazený provokatér?

+5/0
doporučit
20.12.2016 20:24

P49a32v53l27a 56K21u21č21e21r69o26v80á 5497571613

Jestli je to chyba řidiče, tak zapomeňte na rychlé výjezdy nejen sanitek. Co takový hasič, než zkontroluje šrouby u všech kol ...

+7/−2
doporučit
20.12.2016 18:17

A83n68t47o26n94i39n 82C98h83a12l87o68u88p79k89a 8928556839380

A i kdyby za to byl odpovědný řidič, to nemění nic na tom, že za povolení nese odpovědnost ten, kdo to povolil (pokud to tak bylo)

+5/−1
doporučit
20.12.2016 18:32

P50a64v11e90l 43J81e91ř64á36b87e33k 7531372694527

Kdyby zadní kolo u tohoto typu vozidlo upadávalo i u jiných aut, jak ve službách zdravotnictví, tak přepravy zboží apod., dalo by se říci, že je to z nedbalosti řidiče. Protože přiznejme si, šrouby na kolech prakticky nikdo nekontroluje, Utáhnou je v servisu, či při domácí výměně a jen výjimečně někdo šrouby překontroluje třeba po stu kilometrech od montáži kol.

Protože se uvolňuji kola jen na jedné nápravě a na jednom kole, je to dost zajímavé. Buď na Černém Mostě mají nějaký zajímavý servis (může se uvolnit první matice / šroub, který se při montáži dává, protože ten se zpravidla na poprvé nedotahuje napevno), nebo je to konstrukční problém (staří řidiči mí říkávali, abych si levou stranu víc hlídal) a nebo je tam skutečně nějaká magor, který si hraje. Jinak k rozumbradům - nikde není napsáno, že musím obíhat před jízdou kola s klíčem. Ale, že mám vozidlo před jízdou prohlédnout. Takže dle mě stačí vizuální kontrola matic kol.

Mimochodem - mohou mi říci ti, co tu komentují prohlídky auta před jízdou, kdy si naposledy například kontrolovali, zda jim svítí brzdová světla?

Obávám se, že sami to ani nedokáží.

Kdo to sám neumí, tak malá rad:

musíte být rychlejší než světlo. Sešlápnu pedál brzdy a jak ho pustím, musím doběhnou za auto tak rychle, než světla zhasnou. Chce to jen cvik a trénovat ;-)

+6/−3
doporučit
20.12.2016 22:57

P24a82v83e34l 24Š53í54p 8920699278728

Drazí přispívající, plkáte tady jeden, přes druhého a je zbytečné cokoliv z příspěvků od většiny respondentů číst. Každému z vás, negativistů, přeji nehodu, způsobenou vlivem technické závady, bez škody na čemkoliv, bez zranění!!! Následné vyšetřování nehodovkou, kriminálkou, úsudek státním zástupcem a trestní příkaz, případně rozsudek samosoudcem! Nikdo o problémech z těchto, nemá jakoukoliv zkušenost, jen tabulkové výklady k tzv. trestnému činu! Soudní znalci řeší situaci podle předlohy nehodovky, ale zkuste se odvolat!?! Čili, přesvědčí mě někdo z šoférů, navíc od záchranky, že chodí kontrolovat utažení kol? Obecně víme, že čím víc utahujeme, tím více se štefty natahují... A pokud jedete zachraňovat kohokoliv, nemáte čas kontrolovat cokoliv! Kluci z RLP, serte na kybicy z webu a dělejte dál svoji, myslím, že záslužnou práci! Pavel Šíp.

+4/−2
doporučit
20.12.2016 21:25

M18i33r51o31s89l36a86v 92B73u33č43e13k 6453343611564

Spousta příspěvků, propadá spravedlivému, ale mylnému hněvu ! Je vytvářen dojem, že řidič sanitky je vytížen, jako letec 2 sv. války RAF. Tedy, že se vrátí z mise, nedopije svou kávu a opět letí ...

1) Za stav vozidla - šrouby, je odpovědný řidič - nemůže to být ani nikdo jiný ...

2) V případě DN, zastavení PČR je pokutován on - nemůže to být ani nikdo jiný ...

3) Je otázkou další, jak je pojištěn, jaký ve vnitřní řád technického zázemí ...

4) Nemůže nastat situace, že jede zachraňovat. ale pobije sebe, lékaře, pacienta - či jiného účastníka, bez ohledu na akutnost situace - stále nese odpovědnost ...

+6/−6
doporučit
20.12.2016 18:59

A90n44t56o24n63i24n 60C19h46a78l72o98u13p35k21a 8568976729630

Tak přece se nebudeme namáhat, když je to na koho hodit. Ještě že mu nepřeříznuli brzdy...

+3/−1
doporučit
20.12.2016 18:25

J28i55r13i 45O11s63v11a81l58d 2505594506317

Koblihožvýkalové se toho potřebovali zbavit před koncem roku, přece je nějaký psychopat který "jenom" uvolňuje kola na sanitkách nepřipraví o roční prémie. Doufám že až toho policajta který to překonvertoval na přestupek a hodil to řidiči na hlavu postihne infarkt tak zásah začne pečlivou půlhodinovou kontrolou technického stavu sanitky.

+3/−4
doporučit
20.12.2016 19:04

P77e28t91r 45B78a82č25a93v69č37í70k 3793888181309

Tak to rozhodl opravdový znalec! To snad je možné jen v Bananistánu, Kokršpanělských ostrovech a v Čechii!

+2/−4
doporučit
20.12.2016 23:44

K73a29m17i91l 88D36o87l92e71z87e53l 6782616604592

jestli to nakonec neni konstrukcni vada sroubu, ktere se uvolnuji samovolne za jizdy, enbo utazeni na prilis nizky moment

+1/0
doporučit
20.12.2016 17:49

H37o87n38z22a 57F81á56t91o63r 2629935794130

Já se nasměju, až se tohle někdy stane na autě PČR.

+1/−2
doporučit
20.12.2016 20:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.